Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Virtuelna šetnja mostom Zemun-Borča Video
| 19. 01. 2012. - 21:00h | Komentara: 0
Na gradilištu mosta Zemun-Borča završena je izgradnja pomoćnog mosta sa borčanske strane, ukupne dužine 780 metara. Pobijeno je i oko 150 stalnih šipova za mostovsku konstrukciju, a završena je i izgradnja fabrike betona koja se nalazi na samom gradilištu. Kako će most izgledati kada bude otvoren za saobraćaj prikazano je na animaciji na kraju teksta.



U toku je i postavljanje platformi sa kojih će se graditi stalni stubovi, a koje se nalaze uz pomoćni most.



Uskoro se očekuje i početak prvih radova na pristupnim saobraćajnicama sa borčanske strane, čija ukupna dužina iznosi 21 kilometar, i koje će voditi saobraćaj sa mosta sve do Pančevačkog puta.
Gradski arhiteksta: Most će olakšati život 80.000 ljudi
Gradnjom mosta Zemun-Borča i pristupnih saobraćajnica koje će voditi sve do Pančevačkog puta, u velikoj meri olakšati život oko 80.000 ljudi koji žive na levoj obali.

Gradski arhitekta Dejan Vasović kaže da u ovom delu grada nije cilj samo stanovanje, već i stvaranje mogućnosti da tamo može i da se radi.

- Treba uraditi reindustrijalizaciju Beograda i na levoj obali predložiti svaku vrstu lake i održive industrije poput proizvodnje led rasvete, farova za automobile i svega onoga što će zahtevati lak i jeftin transoport. Na most Zemun-Borča se nastavlja još 20 kilometara autoputa punog profila sa po dve trake u oba smera, pa su mogućnosti za razvoj jako velike. Grad na levoj obali ima zemljište koje može potpuno da isplanira - objašnjava Vasović.

Borčanska strana Dunava brzo će početi da oživljava


Zoran Đorđević, direktor konsultantske kuće za strana ulaganja “EU bild”, ističe da će borčanska strana Dunava brzo početi da oživljava, jer će most biti napravljen za oko tri godine, kao i da će oni koji imaju ili planiraju da kupe zemljište u blizini budućih saobraćajnica sasvim sigurno imati najisplativiju investiciju.

- Kada se uporede i postojeći i saobraćajni koridori koji su u planu, Beograd je apsolutno nezaobilazan na toj mapi. Leva obala je po veličini skoro kao Novi Beograd, pa je moguće tamo razvijati i industriju i stanovanje - kaže on.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/302356/Virtuelna-setnja-mostom-ZemunBorca
 
Bilo bi lepo kada bi moci reci da ce i sa Zemunske strane biti autoput,to jest da budu denivelisane raskrsnice.
 
Valter ide na most

Kineski radnici koji grade Most prijateljstva imaće prilike da se upoznaju sa omiljenim glumcem Batom Živojinovićem. Čuveni Valter doći će na most da sa graditeljima obeleži početak kineske Nove godine.

Glumac Velimir-Bata Živojinović obići će u ponedeljak, 23. januara, gradilište mosta Zemun–Borča i čestitati graditeljima iz Kine kinesku Novu godinu, najavila je uprava Beograda.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Društvo/1030406/Valter+ide+na+most.html
 
Neka ih Valter i relativno blaga zima motivisu da malo ubrzaju. Ja od Kineza ocekujem bar duplo brzu gradnju od ovih Alpino-Porrasa.

Kad se deo saobracaja za Banat najzad prebaci tu Karadjordjeva ce moci da procveta. Naravno ako je ne natrdoce metro-most iznad njenog potencijalno najlepseg dela.
 
Voleo bih da znam šta "stručna javnost", odnosno gospodin Hajdin misli o ovom mostu, s obzirom da će ovaj most (koji prelazi preko najvećeg rečnog plovnog puta u Evropi) imati dvadesetak stubova koji će biti potecijalna prepreka za brodove i šlepove, a oni ("stručna javnost" i gospodin Hajdin) su pristalice rešenja "21 veka" gde mostovske konstrukcije ne ometaju plovne puteve?!?
 
blagoje":2nvqdat3 je napisao(la):
ranko999":2nvqdat3 je napisao(la):
varos kapija":2nvqdat3 je napisao(la):
Sta je visoki objekat na desnoj obali u pozadini? (leva strana fotografije)
U pitanju je ovaj silos, a ne Knauff ;)
http://binged.it/yCTEGM

Izgleda da si u pravu, a Knauf se kroz maglu jedva nazire na sredini slike.

Ipak je u pitanju Knauf. Jutros je bio sunčan dan bez magle, pa se jasno videlo da nije silos, a može se nazreti i Knauf natpis.
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RdYDY0AFdlA[/video]

Valter obišao kineske radnike

Bata Živojinović obišao gradilište mosta Zemun-Borča i kineskim graditeljima čestitao Novu godinu. Čuveni Valter poželeo kineskom narodu da ostane kao do sada, na "vrhu sveta".

Proslavljeni srpski glumac Velimir Bata Živojinović, u Kini poznat po ulozi Valtera u filmu "Valter brani Sarajevo", obišao je gradilište mosta Zemun-Borča i kineskim graditeljima čestitao kinesku Novu godinu.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Društvo/1031890/Valter+obišao+kineske+radnike.html
 
dzonihsv":3fzgud70 je napisao(la):
Jeste Knauf.



Danas fotkano sa 25-og (kod luke).

Na lepom PLAVOM Dunavu! Ovde voda stvarno izgleda bas lepo. A i most napreduje samo tako.

PS A Bata je bio i ostao faca i vrlo uljudno daje izjave, dok se ovaj primitivac nekulturno obraca ambasadoru, katastrofa. Kad je takav ministar, nije ni cudo sto u SUPu dzedzis satima i popunjavas 14 uplatnica samo da bi registrovao kola. Da njemu i Mrkonjicu vidim ledja i da padnu ispod cenzusa, svanulo bi mi.
 
roger":za5ntc8p je napisao(la):
Voleo bih da znam šta "stručna javnost", odnosno gospodin Hajdin misli o ovom mostu, s obzirom da će ovaj most (koji prelazi preko najvećeg rečnog plovnog puta u Evropi) imati dvadesetak stubova koji će biti potecijalna prepreka za brodove i šlepove, a oni ("stručna javnost" i gospodin Hajdin) su pristalice rešenja "21 veka" gde mostovske konstrukcije ne ometaju plovne puteve?!?
Svi mi znamo kakve mostove preferira Hajdin, i zato nije slučajno bio predsednik komisije za most na Adi a i u ovoj priči mislim da nije slučajno izostavljen. Sve se radi na "finjaka".
 
Svi mediji prenose da ovaj most kosta 170 miliona eura a to je cena sa 21 km pristupnih puteva.Oh boze...Kakva slucajna pogreska :rolleyes:
 
Izvor: Beobuild.rs

Zemun - Borca bridge - Report
120123-ZMB-01.jpg


Na gradilištu mosta Zemun – Borča juče je svečano proslavljen prvi dan kineske nove godine, a događaju su prisustvovali razni zvaničnici iz Srbije i Kine, kao i predstavnici CRBC-a (China Road And Bridge Corporation) i Grada Beograda. Iskoristili smo ovu priliku da za naše posetioce napravimo izveštaj o izvedenim radovima i planu rada za ovu sezonu.

Kompletnu vesti i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta na linku http://www.beobuild.rs/read.php/528.html
 
Stvarno Knauf! Ja sam sve vreme mislio da je onaj drugi silos :bash:
Na ovom poslednjem renderu mi nije jasno da li stvarno misle da ostave tri trake za napred? Mislim da je ova desna nebezbedna zbog ukljucenja vozila iz Zemuna (cara Dusana) na most. A i usporavala bi skretanje. Ta traka treba da sluzi za ubrzavanje vozila.
 
још један предлог за назив моста (преузет из Политике): Мост Чачача (БорЧА, ОвЧА, КрњаЧА)
 
Ne razumem se dovoljno, pa ne mogu nista da tvrdim, ali da li je tu moguce izvesti kruzni tok? Ako bi se to uradilo, koliko bi se povecala protocnost saobracaja? Koliko bi to bilo skuplje? :|
 
Kružni tok nije uvek najsrećnije rešenje i ne povećava nužno protočnost saobraćaja. Voleo bih da čujem nekog stučnog po tom pitanju.
 
Prvu i drugu deonicu i mogu da svarim, ali ovu trecu nikako... Nije mi jasno zasto su otisli onoliko severno i zasto je treca deonica morala naglo da skrene ka beogradu? Kretensko resenje
 
Vrh