Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

spatiotecte":iuk2w2s0 je napisao(la):
Blokovi su normalne sirine.

Uporedi ih sa bilo kojom od tri vrste koje se mogu naći na Zemunskom keju.
 
Blokovi ispod mosta su mali djeluju kao ispuna izmedju rastera na parkingu
 
direktor":3gy7k24q je napisao(la):
Blokovi ispod mosta su mali djeluju kao ispuna izmedju rastera na parkingu

Ali nije vazna debljina ili velicina bloka, vazno je kako je uradjena podloga ispod. Cak sta vise ako je blok tezi, tj veci, a ispod nije utaban teren, brze ce taj veci blok da izpadne zbog gravitacije.
 
Zuma":1zt3ar92 je napisao(la):
spatiotecte":1zt3ar92 je napisao(la):
Blokovi su normalne sirine.

Uporedi ih sa bilo kojom od tri vrste koje se mogu naći na Zemunskom keju.

To su ove tri vrste. Svaki blok je toliko težak da ga uopšte nije naivno i samo podići sa zemlje.

IMG_8986_resize.jpg

DSCN5436_resize.jpg

DSCN3996_resize.jpg

IMG_8737_resize.jpg
 
Najzad pronađoh bolju fotografiju, gde se veličina jednog bloka može uporediti sa čovekom. Uporedite i kvalitet podloge. Mada se ovde ne vidi, ispod tucanika i peska je i folija koja ublažava ispiranje. Prošlo je više od sedam godina od kako sam ovo snimio ...

DSCN8501.jpg
 
Није ми јасно о чему расправљате? :?
Ово што раде испод моста није кеј, јер се налази бар 5 метара изнад највеће воде, дотле Дунав никад неће стићи. Плоче које постављају имају естетску функцију и евентуално за спречавање ерозије изазване кишом, а обзиром да су испод самог моста ту ће и кише бити јако мало, тако да ће ово бити уреду. Могуће је и да плоче повезују некаквим цементним малтером и то би онда било веома чврсто.. :vops:
 
Veliki Vracar":xu6qmak3 je napisao(la):
Плоче које постављају имају естетску функцију и евентуално за спречавање ерозије изазване кишом

Управо тако. Ове плоче имају искључиво естетску функцију јер је алтернатива - блато. Испод Аутокоманде или Мостара имате примере где су постављане гранитне плоче калдрме.
 
Prvi skočio sa novog mosta!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aM_fQf3Cb_s[/youtube]
 
Samo se nadam da neće neko sa obližnje Batajnice da pokuša da se dokazuje proletanjem ispod mosta...
 
Vlasto , daj napisi nam bar koju rec, dal ima nesto novo na terenu ! Evo trenutno nas 15est na forumu ceka tvoj izvestaj !!!
 
Evo me, konačno, danas oko 14.30h.

Krećemo od lakat krivine. Uklonjena barijera između oba smera:
p1040010.jpg


Raskopali su je uzduž i popreko.
Htedoh reći razbucali je ko Bugarsku skupštinu:
p1040016.jpg

p1040018.jpg

p1040019.jpg

p1040017.jpg

p1040020.jpg

p1040021.jpg


Novo je da se forsira trotoar prema CD, a onaj od CD trenutno uglavnom stoji:
p1040022.jpg

p1040023.jpg

p1040024.jpg


Ivičnjak trotoara urađen do same LK:
p1040025.jpg

p1040026.jpg

p1040032.jpg


Trotoar od onih zgrada prema LK pripremljen za asfalt:
p1040028.jpg



p1040029.jpg

p1040031.jpg


Pripremljena kosina za ulazak kod onih zgrada:
p1040027.jpg


Vala ovde Miško teško da bi vozio vezanih očiju, levo - desno - levo:
p1040033.jpg


Završeci trotoara kod CD, a od mosta, urađeni:
p1040034.jpg

p1040035.jpg

p1040036.jpg


Ispred Amana i dalje nered:
p1040037.jpg


Prema mostu:
p1040040.jpg

p1040041.jpg

p1040042.jpg


Prilog diskusiji šta se koristi za opločavanje padine ispod mosta:
p1040043.jpg

p1040044.jpg

p1040050.jpg


Stepenice i na uzvodnoj strani:
p1040045.jpg


... a ograda polako putuje ka Borči:
p1040046.jpg


Mašine za asfaltiranje krenule sa Borčanske strane na nizvodnoj strani.
Ne, ne ... dobro vidite ... ispred njih je mašina za skidanje asfalta. Neko je zabrljao, opet (?) :mrgreen:
p1040049.jpg


Prilično jaka košava danas:
p1040051.jpg


I za kraj - trotoari na gornjem delu raskrsnice sa CD ožeženi za asfalt.
Prethodno sam morao da sačekam da Vojvodina motorizovana kolona prođe. Ima čovek svoju kuću. :lol:
p1040054.jpg

p1040055.jpg

p1040056.jpg
 
Vlasto svaka cast za ovu reportazu , sad si miran do vikenda ! Nema potrebe svaki dan da fotkas - ovako bolje vidimo kako se napreduje. Mada bice tu sminkanja i posle ng , ima bas puno puno posla kao i na Zr petlji !
Ala su zapetljali lakat krivinu , kao da grade naselje ne petlju ! Valjda ce to zavrsiti a mesec dana !
Ps ajd nemojte da vas mzi kliklite Vlasti za pohvalu , stvrno se trudi !!!
 
Ona krivudanja, dokaz da je trasa trebalo da ide ravno na Pežo i one kuće.
 
sve, sve, ali `lakat krivina` bez kruzbog toka je nesto sto im ne mogu oprostiti!!!
 
A kako bi neko naknadnom pamecu uzeo pare za preprvku poboljsanje raskrsnice
 
laki72":28ksloea je napisao(la):
sve, sve, ali `lakat krivina` bez kruzbog toka je nesto sto im ne mogu oprostiti!!!

Boga mi ni ja im ne mogu oprostiti. Sa kružnim tokom bi bio veći protok saobraćaja. Već vidim kolone za levo ka NS-u iz pravca Zemuna a nadam se da će biti barem 2 trake za levo ka NS i 2 za pravo ka mostu. Verujem da su i objekti oko lakta možda i nelegalni. A ona šljukara tek pored pošte. Tu treba 2+2 pa na Ugrinovačku. To ti je kad se T6 gradila po jednom planu a posle si nije upošte gradilo bar po prilagođenom planu nego njive u parcele pa udri. Da se ja pitam protero bi tuda jedan CAT D11 mada je to već neko ministartvo najavilo za nelegalne objekte ali videćemo kako će to da im ide.
 
Na lakat krivini nije tako strašno, jer su sve one raskopine u fazi zatrpavanja. Može biti strašno to što će to možda da se ponovi i na drugoj kolovoznoj traci.
Ostaje da se završavaju trotoari pa da krenu električari sa rasvetom, bez semafora će da se snađemo :mrgreen:
I horizontalna signalizacija, to je posao od par sati.
Na samom mostu da obe strane dobiju završni sloj asfalta, rasvetu, kraj ograde na uzvodnoj strani.

Zrenjaninska petlja - za nas sa ove strane enigma.
 
pexon1974":uic5igh6 je napisao(la):
Ona krivudanja, dokaz da je trasa trebalo da ide ravno na Pežo i one kuće.
Koliko sam cuo, Verano je trazio 6mil E za ekspropriaciju, pa kome se bacaju pare nek udari na Baju :D (vlasnik verana)
 
Верано Моторс нема никакве везе са овим пословном зградом.

Власник овог објекта је Милорад Русић и ту је његово предузеће "Ауто Нена Стил" д.о.о., а то предузеће је само (за сад) овлашћени продавац и сервисер Пежо аутомобила од стране Верано Моторса.

Значи у једном делу зграде је салон и сервис Пежоа, па само сервис за Чери аутомобиле чији је Ауто Нена Стил такође овлашћени продавац и сервисер, а остали део зграде, Русић издаје као што је издао у закуп Субару Србији, разним агенцијама и слично.

До пре годину дана ту је био и Мирко Алвировић (САТ Медија група) док Алвирко није купио и преселио се у пословну зграду у Тошином бунару 272б код Еко пумпе.
 
Volim 'bre' kad ljudi argumentovano i detaljno postuju :D
Gago +
 
Vrh