Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Sve važne stvari ste već videli, pa ću ja samo par zanimljivosti i detalja.

Završno doterivanja raskrsnice kod autobuske okretnice. Veza sa Bačkom. Tu će biti ozbiljnih promena u horizontalnoj signalizaciji.

IMG_6681_resize.jpg


Ipak su najzad uklonili onaj stub. Tako će svi pešaci, poput ovog para na slici, koji iz Zemuna idu pravo ili ka mostu imati čitavih 60 cm prostora :(

IMG_6684_resize.jpg


Vidite ovu strelicu nacrtanu na zidu? Tu su morali da kopaju tunel da bi zaobilazno provukli kablove za Cara Dušana, i tako zaobišli betonski šaht na ćošku. Tako su propale moje nade da će da uklone bar ugao ovog zida, pa kompletan biciklistički saobraćaj iz Zemuna neće morati da zauzima kolovoz raskrsnice da bi pristupio biciklističkoj stazi ka mostu. Nažalost ni ostatak trotoara iz Cara Dušana nije mnogo širi.

IMG_6686_resize.jpg


Vodoinstalaterima život ponekad nije lak.

IMG_6691_resize.jpg


Kablaža i pešačka zona na mostu. I cigarete u odgovarajuće prilagođenoj kombinaciji boja.

IMG_6693_resize.jpg


Dolazi zima.

IMG_6695_resize.jpg


Voda je već ozbiljno načela les na ivici mosta. Ceo ovaj blok bi mogao da ode u Dunav. Uopšte neće biti lako urediti okolno zemljište.

IMG_6697_resize.jpg


IMG_6698_resize.jpg


Buldožer ispod mosta.

IMG_6702_resize.jpg


I neko ko sam vodi borbu sa ovom padinom.

IMG_6710_resize.jpg

IMG_6713_resize.jpg


Dok ostala trojica sede.

IMG_6721_resize.jpg
 
Kad sam nabrajao raskrsnice koje su gusto napakovane jedna pored druge, nisam imao u vidu da i sa druge strane skretanja kod samoposluge Aman postoji neka vrsta ulice koja se uliva u Cara Dušana. Tu je ulaz u auto kuću Kole, odnosno prodajni salon Fijata. Pored toga je ulaz u servis. A pored toga ulaz u salon građevinskih mašina Volvo. Sa druge strane ulice je salon keramike i jedina samoposluga u blizini. Iza nje, prema Dunavu, su radničke barake, privatne zgrade i zadnji ulaz u fabriku. A povrh svega, na ovom mestu, sa obe strane Cara Dušana, su jedina dva parkinga u blizini. Tako da to nije "pola raskrsnice" kao što sam računao, već puna raskrsnica sa sasvim ozbiljnim saobraćajem. Što znači da ih ima četri. Pogledajte kako to već sada izgleda. Ovo je snimljeno u toku otpriike osam minuta.

IMG_6733_resize.jpg

IMG_6749_resize.jpg


IMG_6734_resize.jpg

IMG_6736_resize.jpg

IMG_6737_resize.jpg

IMG_6743_resize.jpg

IMG_6742_resize.jpg
 
Окретницу 17 треба померити на њиву до Галенике уз нову саобраћајницу и укинути тај семафор. Забранити скретање у Банатску из правца града (постоји могућност скретања 100м раније)
 
Борчанац":2b9sb39l je napisao(la):
Окретницу 17 треба померити на њиву до Галенике уз нову саобраћајницу и укинути тај семафор. Забранити скретање у Банатску из правца града (постоји могућност скретања 100м раније)
Ako mislimo na istu zelenu površinu, nju su odavno zauzele crkvene poreske neplatiše i udarili temelje novoj crkvi. :grand:
 
Хвала богу па темељи посташе и зидови. А зидови ће постати храм...на радост верника.
Нисам мислио на ту већ на њиву између т7 и нових саобраћајница. Иза ауто салона, у истом реду са колетом. Означићу на мапи ако није јасно.
 
Борчанац":3t13qkp9 je napisao(la):
Забранити скретање у Банатску из правца града (постоји могућност скретања 100м раније)

A jesi li ti nekad prolazio tom uličicom?
 
vlasta":5yurilf0 je napisao(la):
Борчанац":5yurilf0 je napisao(la):
Забранити скретање у Банатску из правца града (постоји могућност скретања 100м раније)

A jesi li ti nekad prolazio tom uličicom?

Шта мислиш? :p
Задња два месеца сваки дан. :)
Боље кажи на шта се односи примедба, нисам баш у стању да проникнем у твоје мисли?

Ако се односи на обим саобраћаја или чињеницу да је уска...то и није нека примедба. Задња два месеца је примала без проблема скоро цео саобраћај. Мала преуређења могу бити уступак да се реши проблем настанка две семафоризоване раскрснице на 50м раздаљине.


то је та. Чак може да буде и једносмерна и трајно буде решен проблем. У Банатску може да се уђе из правца Батајнице или овом уличицом из правца града. Све остаје исто сем тих ретких скретања лево којима пут није ни дужи ни тежи. Тај семафор и није ту због тога већ због окретнице.


А овде сам мислио да буде окретница. Буквално додати 5м пута у дужини од неколико десетина метара. Да могу да круже око овог ауто центра
 
Dragi prijatelji ja sam stanar onih famoznih zgrada na magistralnom putu hteo sam sa vama da podelim informaciju da sporne zgrade nece dobiti obecani i po zakonu obavezni zvucni zid ispred zgrada sa obrazlozenjem da nemaju para sto je bruka i sramota jer ko i da nema.
 
Na žalost te zgrade su nezakonito podignute tako da pozivanjem na zakon ne treba previše očekivati.
Za bruku i sramotu prvo prozvati tzv. predsednika republike tomislava nikolića.
Zašto se ne ide kod njega da razreši probleme?
Pored ovih šljivijada i rakijada valjda nađe vreme za obične građane.
 
Борчанац":lcfi1t0l je napisao(la):
Задња два месеца је примала без проблема скоро цео саобраћај.
Ta ulica je parking sa obe starne i kao takva nije ni za jednosmeran saobraćaj!
 
Danas oko 15h.

Na lakat krivini gužva od mehanizacije:
p1030728.jpg

p1030729.jpg

p1030731.jpg


U CD bivši (?) trotoar:
p1030735.jpg

p1030734.jpg


Sem ovog ćoška nova prepreka je i budući semaforski stub:
p1030733.jpg


Sa Amanske strane nezavršeni mostovski trotar spreman za asfalt:
p1030737.jpg


Prema mostu. Asfaltni bataljon nestao, a na razdelnom ostrvu naneta zemlja:
p1030736.jpg


Za mobilni telefon sam čuo a ovo vidim prvi put: :)
p1030738.jpg


Ispod mosta nastavak radova. Izgleda da sledi opločavanje padine:
p1030741.jpg

p1030744.jpg

p1030745.jpg


Evo gde su nestali asfalteri:
p1030739.jpg

p1030740.jpg

p1030742.jpg


Za danas dosta:
p1030749.jpg
 
Да ли хоћеш да кажеш да ово што си цитирао није тачно?
Ако је примала двосмеран саобраћај и то сав због ванредних околности... зашто би сад био проблематичан 100 пута мањи саобраћај у једном правцу?
А господа могу да паркирају и у двориштима, 20 метара даље... а не само на улици.
 
To nisu gospoda, to su zemunci.
Primala je saobraćaj ali kako - uz cik-cak vožnju između parkiranih vozila,
pri čemu nedaj bože da je dolazilo vozilo iz suprotnog smera.
 
Evo i mog doprinosa (slikano oko 13:30, tj malo pre Vlaste)

IMG_4835-manje.jpg


IMG_4837-manje.jpg


Raskrsnica sa CD
IMG_4838-manje.jpg


Famozne kuće uz put (koje izgleda neće dobiti bukobrane)
IMG_4839-manje.jpg


IMG_4845-manje.jpg


I lakat krivina (koju ćemo uskoro zvati T krivina)
IMG_4848-manje.jpg


IMG_4849-manje.jpg


ps: da li se zna kako se zove ulica od LK do mosta?
 
Samo bez sekiracije kada je trotoar u pitanju u Cara Dušana tj od okretnice do skretanja za most, naime firma In Farm je isplaćena i već je kupila novi prostor u kompleksu bivše Ei na Bat. Drumu.
 
Evo friške slike, od pre jednog sata (14.30h)(treba promeniti sistemsko vreme na serveru):

Prvo lakat krivina:
p1030752.jpg

Kad god vidim ovog čoveka on telefonira:
p1030753.jpg

p1030756.jpg

p1030757.jpg



Kukuruz obran:
p1030785.jpg


Oko Cara Dušana sa asfaltiranjem završeno. Svuda je postavljen završni sloj:
p1030787.jpg

p1030788.jpg

p1030789.jpg

p1030790.jpg

p1030792.jpg


Prema mostu, oba kraja staza kod CD spremna za asfalt:
p1030793.jpg


Ovaj paćenik burgijao je i juče:
p1030794.jpg


Evo epiloga pod mostom:
p1030795.jpg

p1030799.jpg


Ograda još nije krenula na uzvodnoj strani:
p1030797.jpg

p1030796.jpg


Ali zato jeste završni sloj asfalta na nizvodnoj, i to od Borče, logično :mrgreen:
p1030800.jpg


Dežurni osmatrači:
p1030801.jpg


Neko je pitao za odvod vode sa kolovoza, evo ga:
p1030802.jpg

p1030805.jpg


Intenzivirao sa rad na završetku pešak-biciklo staza:
p1030807.jpg

p1030809.jpg

p1030810.jpg

p1030811.jpg

(na poslednjoj slici nije mi jasno zašto toliko proširenje).
 
zasto ni na jednom mestu ne vidim prosirenje za stanicu JGP-a?
dal je moguce da je tako isprojektovano???
 
Већ видим паркирање на коловозу у најави испред ове дивље градње.
 
Izvor: Beobuild.rs

Severni prilazi Pupinovom mostu

141105-STNG-19.jpg


Polako se približavamo otvaranju novog Pupinovog mosta, a za to vreme teku vrlo intenzivni radovi kako bi se sve realizovalo u planiranom roku. Pored južnih prilaza, još značajniji deo posla je ostao da se završi na borčanskoj strani. Na severnim prilazima nalazi se i najveća petlja na trasi Severne tangente, odnosno ukrštanje tangente sa Zrenjaniskim putem, kao i oko 6 kilometara dugačka veza od Pupinovog mosta do Zrenjaninske petlje.

Celu vest kao i foto reportazu mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/705.html

141105-STNG-21.jpg


141105-STNG-18.jpg


141105-STNG-34.jpg


Celu vest kao i foto reportazu mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/705.html
 
Jankauskas":12ygralz je napisao(la):
Samo bez sekiracije kada je trotoar u pitanju u Cara Dušana tj od okretnice do skretanja za most, naime firma In Farm je isplaćena i već je kupila novi prostor u kompleksu bivše Ei na Bat. Drumu.

Dal to znaci da se rusi ograda od te kuce na cosku > Pretpostavljam posto su okupili ceo plac da nece rusiti i one objekte!!!

A sto se tice spoja od L.K. do mosta mogli bi mu dati ime Sremski Bulevar !!! Jer nalazi se u Sremu ima pored i Banatska i Backa ulica pa sad fali jos Sremska a izlazi na most koji vodi u Banat , pa nek bude Sremski Bulevar !!!
 
Vrh