Današnje stanje 12-13h:
LK zatvorena, počet iskop nastavka središnjeg voda kanalizacije preko nje.
Nastavljen i iskop kišne kanalizacije za traku ka mostu-ovde su morali da idu ispod nekih kablova.
LK-iskopan deo kanalizacije već su zatrpali peskom, a spremni su i za ostatak-da bi imali pristup za kamione.
Trasa puta dalje ka mostu-ima još dosta radova na ovom spojnom delu iako je kratko to što fali.
Habajući sloj asfalta urađen u obe trake do jedno 50-ak m od same LK.
Deluje da će oko onog spoja vodovoda na magistralnu cev praviti poseban betonski šaht.
Dalje ka CD intenzivni radovi na trotoarima-levo se završava iskop malog dela zemlje koji bi smetao, a desno obimno nasipanje peska. Zemlja nasuta u ostrvo između trakasvuda gde je falilo.
Na ovom kratkom delu ka LK raskopano zbog postavljanja kablova-verovatno nešto dodatno za rasvetu.
Kamioni su samo sipali pesak svo vreme za trotoar ka CD i odmah je dalje nivelisan bagerom i buldožerom.
Smer ka LK-u suštini sa ovim iskopom desno oslobođen je prostor za trotoare oba smera.
Odlagalište tucanika sve veće-trebaće ga dosta i za trotoare, a u međuvremenu postavljen i pesak za trotoar ka LK na ovom delu.
Nasut pesak se odmah i zaliva td su sad formirali bazu skoro celog trotoara u smeru ka CD.
Dalje ka pešačkoj stazi još ozbiljniji radovi-desno je pesak nivelisan i grejderom i spremni su ivičnjaci, a levo su već nasuli podlogu od tucanika i postavljaju ivičnjake trotoara.
Novo je i da će ovde-na delu ex-njive biti razmak između trotoara i kolovoza-verovatno zemljani deo sa travom td će biti kao neki NBg bulevar.
Sa druge strane ka LK vidi se koliki je pad i da moraju prvo jedan solidan sloj peska pre tucanika za trotoar-kao markacija će služiti cevi od hidranata.
Ivičnjaci se vredno postavljaju sa obe strane trotoara u smeru ka LK.
Buduće skretanje za polukružno-sada već sve nivelisano habajućim slojem asfalta. Na prethodne dve slike jedan oktokopter sa kamerom je zujao naokolo td ćemo verovatno uskoro dobiti i neku aero reportažu sa gradilišta. :kk:
Ovo je gledano baš sa mesta pešačke staze-vidi se da sledi pomeranje a potom i verovatno manje suženje trotoara na delu između onih kuća i komercijalnih objekata. Cev viri verovatno za budući semafor-verovatno i za pešački prelaz za stazu između Zemuna i Galenike.
Sa suprotne strane peščana podloga trotoara dobro utabana i spremna za tucanik a i ovde će slediti pomeranje i suženje trotoara.
U nastavku ispred kuća za sad nisu radili nešto novo, ali ispred Pežoa je već postavljen tucanik za trotoar.
Sa druge strane čeka ih još dosta iskopa betona i šuta od nekadašnje ulice da bi napravili prostor za trotoar.
Na delu od Pežoa ka raskrsnici već su pored tucanika postavljeni ivičnjaci trotoara-ovde samo spoljni pošto nema prostora između.
U drugom smeru od raskrsnice isto na kraćem delu urađeno sve do pred asfalt na kraćem delu, a ispred one bele zgrade su upravo radili iskop zemlje za trotoar.
I U CD ka Banatskoj postavljena podloga za trotoar u nedostajućem delu.
Sa druge strane ka Bataji sa obe strane nasut tucanik i ivičnjaci samo na delu oko raskrsnice-tek treba da to urade dalje na nedostajućem delu, što je onaj bager i radio.
I u drugom smeru isto urađen spoj ivičnjaka sa već postojećim delom trotoara ka mostu i radi se dalje do onog zida levo.
Na mostu-na obalnom delu i stubu i spojnom delu puta doneti betonski blokovi za ogradu puta i spremali su se za njihovu ugradnju. Kućica čuvara sklonjena odatle da ne smeta.
Ispod mosta napreduju radovi na popločavanju kosine ispod samog mosta.
Na mostu dosta kamiona i mašina na početku nizvodne trake-verovatno počelo asfaltiranje završnog sloja. Privremeni most polako ali sigurno nestaje.
Radovi ispod mosta i sa ove strane, Dunav i dalje visok.
Počelo montiranje betonskih blokova, a sa ove strane šaluju i verovatno buduće servisne stepenice.
Betonski blok su morali malo da zaseku da bi se uklopio sa ovim na mostu.
Na skretanju iz CD-ivičnjaci idu ka stubu, a sad da li će barem njega da uklone ili i deo ograde pitanje je, ali bi trebalo pošto bi inače trotoar tu bio sužen skoro isto kao i na početku CD u Zemunu-preko put LO pumpe.
Ovaj temelj budućeg stuba po veličine pre deluje za stub rasvete, a ovde su nešto krpili starijim asfaltom oko ovih vodovodnih šahtića.
Pogled na CD iz Banatske-trebalo bi da spoje obe strane trotoara sa starim.
Radovi idu i dalje dobrim tempom da bi nadoknadili kašnjenje-što se tiče puta sad je fokus na spajanje sa LK i T6, a sad su i više ljudstva i mašina prebacili i na trotoare-samo da vreme posluži što duže pa će stići valjda sve do decembra. :kafa: