Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Prošao sam pre neki dan (i veče) Zrenjaninskim putem u delu gde treba da se "spoji" sa tangentom. Radili su i pod reflektorima.

Sećam se sprdnje koja se spominjala kad su Kinezi počeli da grade most da će pre most da se izgradi nego pristupne saobraćajnice :bash:
 
Гага":95u12ri2 je napisao(la):
....До пре годину дана ту је био и Мирко Алвировић (САТ Медија група) док Алвирко није купио и преселио се у пословну зграду у Тошином бунару 272б код Еко пумпе.

Mirko je izgleda imao "insajderske" informacije pa se preselio na vreme :D
 
Danas oko 19h (samo oko CD):

Oko CD trotoari status quo.
Na svim elementima raskrsnice, sem pravca ka mostu, iscrtana horizontalna signalizacija.
To je to za danas :)
 
Danas oko 14h. Poplava :mrgreen:

Početni položaj - upss, gde proći:
p1040132.jpg

p1040133.jpg

p1040134.jpg


Da malo zumbiramo prema mostu:
p1040138.jpg


Od onih kuća prema LK. Trotoar u smeru prema CD u potpunosti gotov:
p1040135.jpg

p1040141.jpg

p1040143.jpg

p1040144.jpg

p1040145.jpg

p1040146.jpg

p1040147.jpg

p1040148.jpg

p1040149.jpg


Kasnije je ona smešna mašina prošla i drugom kolovoznom trakom i iscrtala je.

Na LK:
p1040151.jpg

p1040150.jpg


Danas izgleda operacija zatrpavanja:
p1040152.jpg


Trotoar iz smera od CD:
p1040153.jpg

p1040155.jpg

p1040156.jpg

p1040157.jpg


E ove što se bave hortikulturom moram da pomenem:
p1040139.jpg

p1040140.jpg

p1040142.jpg


Priđe mi jedan lik iz ove firme Green In, iz Novog Sada, i pita zašto slikam, gde mi dozvola i sl.
Bio sam raspoložen pa se nisam raspravljao. Očigledno je u pitanju neka mućka čim smeta publicitet.
A jest, zar od ovolikih beogradskih baštovana moralo da se dolazi iz Novog Sada, i to jedno 30-tak ljudi.

Raskrsnica sa CD. Sve je obeleženo. Zaključke kako će to da funkcioniše donesite sami:
p1040160.jpg

p1040161.jpg

p1040162.jpg

p1040163.jpg

p1040164.jpg

p1040166.jpg

p1040167.jpg

p1040168.jpg

p1040172.jpg

p1040173.jpg

p1040174.jpg


Prema mostu:
p1040175.jpg

p1040176.jpg


Danas dosta raznorazne mehanizacije. Kao da je otvaranje u Ponedeljak :)
Asfaltiranje na čekanju i dalje.
p1040177.jpg

p1040178.jpg

p1040179.jpg

p1040180.jpg

p1040182.jpg

p1040188.jpg


Uzvodna ograda stala:
p1040181.jpg


Transformers:
p1040183.jpg

p1040184.jpg

p1040185.jpg

p1040190.jpg

p1040193.jpg

p1040192.jpg

p1040191.jpg

p1040194.jpg

p1040198.jpg

p1040200.jpg



Pogledi preko:
p1040187.jpg

p1040199.jpg


Napali su i glavni raspon, ali sa reke :mrgreen:
p1040195.jpg

p1040197.jpg


Mobilni otirač, za asfalt. Mašina za čišćenje asfalta pre nanošenja horizontalne signalizacije:
p1040201.jpg


U međuvremenu obeležena i traka ka LK:
p1040202.jpg

p1040203.jpg


Sutra snimam na mitingu :mrgreen:
Srbija, Srbija ...
 
Prošao sam noćas pored petlje "detelina",na zrenjaninskom putu.I ako je bio mrkli mrak uspeo sam ponešto i da vidim.Leva strana petlje,koja nije bila završena se upravo asfaltira.Na polovini glavnog puta je postavljen glavni sloj asfalta,a druga polovina je premazana bitulitom,i spremna je za asfaltiranje.Priključci koji nisu bili završeni sada su oivičeni u celosti,i nasut je tucanik,i narednih nekoliko dana i leva strana petlje biće gotova.Na nadvožnjaku petlje je postavljena i ograda.Od nadvožnjaka zbeg,je počelo postavljanje metalnih bankina.Nadvožnjak "zbeg",je spojen sa obe strane.
 
Po ko zna koji put - bravo za slike.
Listajući baš sam se pitao da li će posaditi i drvorede pa da vožnja bude kao bulevarom Nikole Tesle, kad ono izgleda da hoće (valjda su novosadska stabla povoljnija od beogradskih :p ).
Raskrsnica sa Cara Dušana je čudo od planiranja.
 
Ako iko razume kako trenutno izgleda, da li moze da napravi skicu iz pticje perspektive, malo mi tesko da povezem. Sve mi nekako naopako.
 
Hmmm na tome deluje normalno, mada mi se cini sa slika da je nesto cudno.
 
Galeks":b9bzh37j je napisao(la):
Ako iko razume kako trenutno izgleda, da li moze da napravi skicu iz pticje perspektive, malo mi tesko da povezem. Sve mi nekako naopako.
Галекс, можда и ово помогне, мада сам ове скице на овој теми одавно поставио:



 
... pri čemu neće biti elemenata zaokruženih crvenim:

t6lakatkrivina.jpg
 
Zgodno mesto za buduće svedoke i auto limarsku radnju. Tri trake se u par metara premeštaju u samo jednu i još pomeraju u levo. Znajući za našu (ne) kulturu u saobraćaju očekujem veliki broj češanja ili psovanja.

 
A sto se neurade jos 2 trake djeluje kao da ima mjesta ili bar postepeno smanjnje sa 3 pa na 2 pa na 1
 
Da ne nabrajam pojedinacno hvala svima na odgovorima, skapirao sam.
 
vlasta":3ger38up je napisao(la):
Žika":3ger38up je napisao(la):
Zgodno mesto za buduće svedoke i auto limarsku radnju. Tri trake se u par metara premeštaju u samo jednu i još pomeraju u levo. Znajući za našu (ne) kulturu u saobraćaju očekujem veliki broj češanja ili psovanja.

Desna traka biće naizmenično aktivna sa ove dve leve zbog semafora.
Dakle ostaje problem dva-u-jedan.
 
vlasta":3b9g2nqd je napisao(la):
... pri čemu neće biti elemenata zaokruženih crvenim:

t6lakatkrivina.jpg

Ova dva elementa na sredini nece biti , ali bi ovaj "element" na lakat krivini , trebalo uraditi , a onda napraviti prilaz do Baranjske i prosiriti sve do ulaza u Ugrinovacku .

Na taj nacin bi se iskoristila ta velika raskrsnica , kao pomoc , za guzvu koja se formira na ulazu iz Ugrinovacke na T6 .
 
Danas oko 15h. Sem na LK svi ostali odmaraju.

Iscrtane sve trake od CD prema LK:
p1040401.jpg

p1040403.jpg

p1040402.jpg

p1040405.jpg


Trotoar prema LK valjda će sutra da napadaju:
p1040406.jpg

p1040408.jpg


Ovde se jedino radilo:
p1040409.jpg

p1040410.jpg


Kanalizacija zatrpana:
p1040411.jpg


Ovde se izgleda bave podzemnim kablovima:
p1040412.jpg

p1040416.jpg


Most. Nizvodna strana dobila habajući sloj:
p1040421.jpg

p1040422.jpg

p1040423.jpg


Nema više zaštitne ograde prema vidikovcu:
p1040424.jpg

p1040425.jpg

p1040426.jpg

p1040433.jpg


Danas opet jaka košava:
p1040431.jpg

p1040434.jpg


Šta se tu radi - saznaćemo. A skinut je i ostatak pomoćnog mosta:
p1040435.jpg


p1040417.jpg


A juče na Vojvodinom mitingu se naslikah. Po mojoj proceni bilo oko 30.000 duša.
Lep pozdrav svima :)
 
Kad god pogledam slike na kojima put prosto "ponire" od mosta ka raskrsnici sa Cara Dušana, prosto ne mogu da verujem da je neko ovo projektovao bez nadvožnjaka. Na ovoliko mostne konstrukcije su našli baš na tom mestu da "uštede". Ovo će za dve tri godine sigurno biti prepravljano na nadvožnjak, pa sama konfiguracija terena je pogodna za to, samo će to tad biti sigurno skuplje nego da se radilo odmah. A čak i ako nema mesta za direktno uključenje, pa uvek se može odraditi saobraćajna regulacija nekim obilaskom, ovo je debilana, sa ove visine spuštati put na raskrsnicu sa semaforima.
 
Žika":yjjo8kw8 je napisao(la):
Zgodno mesto za buduće svedoke i auto limarsku radnju. Tri trake se u par metara premeštaju u samo jednu i još pomeraju u levo. Znajući za našu (ne) kulturu u saobraćaju očekujem veliki broj češanja ili psovanja.



Не бој се. Већина саобраћаја ићи ће ка аутопуту. На раскрсници право. Остатак дуго, дуго неће бити проблематичан. Ја бар тако мислим.

Све једно. Слика је савршена да се види простор десно од платана на који може да се дода још 2 траке комотно ка Батајници у целој дужини Батајничког друма. Платани би остали као средишње острво :)
А место је погодно за развој трговине црвима и кедерима, као и пецаљкама и опремом :D
Спортски туризам као једини ефекат који можемо са сигурношћу да сагледамо у овом тренутку. :D
 
Ako može neko da mi pojasni čemu u statičkom smislu služi ovaj element?

mYZX1xt.jpg
 
Имаш негде Зумин одговор о томе, неких 20-так страна уназад, па мало прелистај, па мало :kafa:
 
Зума има одговор на сва питања :) .
Ал да га не замарамо са овим тривијалним, где не треба пуно текста, дакле то заокружено на слици су ослонци за хидраулични систем дизалица којим ће се "придићи" консрукција моста приликом замене лежишта када дође време за то. Визуелно су уклопљени са крајевима стуба, мада некима сигурно "боду очи". Мени је ОК, изгледа некако робусније... 8)
 
Vrh