Današnje stanje oko 3 popodne:
CD od okretnice 17-e; trotoar ka raskrsnici u novoj traci nije završen, sa druge strane jeste-skoro ceo. Iscrtane 4 trke, ali samo su dve za pravo
Zid još odoleva, sa druge strane spremali su se da asfaltiraju trotoar koji ostaje sužen.
Ispred Amana isto tek treba da se sredi trotoar u CD/sa druge strane CD je pak skoro završen.
Pogled na raskrsnicu od mosta-upravo su asfaltirali završni sloj asfalta u trotoaru ka mostu, dok je drugi smer delovao skoro završen pre dan dva pošto se asfalt još uvek lepi. Nasuta i zemlja između trotoara i ruševnih zidova.
Na mostu-upravo su završavali završni/habajući sloj asfalta u smeru ka Zemunu-to znači da je most saobraćajno završen.
Sa nizvodne strane nasipaju šljunak na kosine oko obalnog stuba mosta.
Ispod samog mosta je sve završeno, sad rade i ovo oko mosta. Urađene stepenice da se siđe i ispod samog mosta/mogli bi jedne i do Dunava...
Sa uzvodne strane planiraju nešto slično, a šaluju se stepenice da se siđe i sa ove strane. Na mostu poslednji metri asfalta.
Uzvodna strana mosta-ograda za pešake skoro gotova, a valjci ravnaju asfalt bez stajanja.
Oko ulivanja CD u jednu traku ka Bataji su nasuli zemlju-trotoar nastavlja pravo starim delom, desno od platana.
Sad ka LK-prvi sloj asfalta samo na početnom delu trotoara sa obe strane. U daljem smeru ka LK na ovom delu treba još da postave spoljne ivičnjake trotoara pre asfalta.
Na samoj raskrsnici sitniji radovi oko temelja za semafore/zanimljivo da se odmah napravi kolona kad je crveno na okretnici 17-e/kako će tek biti kad puste most i T6?
Ispred onih kuća čekaju se spoljni ivičnjaci, a treba da izregulišu i ove priključke od vodovoda koji vire da bi sredili priključak na slepo parče ulice i pešačku stazu.
Sa druge strane-isto spoljni ivičnjaci, a priključak na stazu se već formirao pa se sad može proći ka Galenici.
Sad deo nekadašnje njive-trotoar ka LK na ovom delu dobio i završni sloj asfalta; u međuvremenu intenzivni radovi na sređivanju zemljišta koje se nasipa i poravnava sa obe strane puta/ovde regulišu ove gomile zemlje do puta.
Sad tek primećujem na ovom delu kroz njivu pošto su odvojeni trotoari oba će imati svoje stubove osvetljenja što je za pohvalu. U međuvremnu radnici zelenila iz NS sređuju zrake i padine sa zemljom-svuda se posipa seme za travu.
Trotoar trake ka mostu je završen ceo-ono do pred LK, a ovaj ka LK je završen do pola-na dalje posut je tucanik koji se poravnava i postavljeni su delom i ivičnjaci.
Do dna udoline je završeno skoro sve-čak su i padine peščanog nasipa sa obe strane trotoara nasute zemljom-smer ka mostu je već i izravnat i nivelisan td i ovde pohvala za sređivanje i zemljanih radova oko puta.
Ide se dalje ka LK-ovde je trasiran trotoar slojem tucanika, ali tek trebaju i ivičnjaci.
Na delu gde je završen ivičnjak sa obe strane idu i zemljani radovi na sređivanju terena.
Prilazi se LK na kojoj se sada odvijaju intenzivni radovi.
Unutrašnji ivičnjaci postavljeni do same LK, ostrvo između nasuto peskom i upravo su ga završavali i sa slojem zemlje. Traka ka LK dobila i spoljne ivičnjake, kao i skretanje za ZP.
Traka od LK-završeni oni silni betonski šahtovi, pesak nasut i ide tucanik, pa će uskoro i na ovom poslednjem delu gde fali i spoljne ivičnjake.
Traka ka LK je spojena sa tucanikom do kraja i upravo su ga natapali-ovde vrlo brzo može i asfalt da krene.
Pogled sa trake novog novosadskog puta ka ZP-na ovih 10-ak m gde je sastrugan asfalt su postavljeni i novi ivičnjaci.
Drugi smer NNP, sastrugana stara nekorišćena traka-buduće skretanje ka mostu i postavljeni novi ivičnjaci.
Formirano skretanje za ZP i pešački trougao-rade na instalacijama za buduće semafore/šteta što neće biti kružnog toka.
Sada idu sva 3 smera buduće T raskrsnice: smer ka mostu, završeno unutrašnje ostrvo i upravo nasipaju i površni sloj zemlje.
Smer ka Kvantašu, ovde još uvek traje iskop nekih instalacija pa ivičnjaci nisu završeni. Svi iskopi i spojevi od prokopanih vodova kanalizacije su nasuti i i zatvoreni prvim slojem asfalta.
Smer ka ZP i Bataji-završeno razdelno ostrvo, samo još da naspu malo zemlje.
Ivičnjaci su postavljeni i duž celog spoljnog dela T6 ka mostu/ovo znači da na duže vreme nije planiran nastavak pravo za u Ugrinovačku. Ranije je bilo ostavljeno skretanju u nivou, sad su sve prošli sa ivičnjacima koji su naravno spušteni na delu ispred fabrike betona.
Ovo je da se vidi spojedni deo puta sa LK kako će izgledati blaga krivina u levo.
Iz pravca Kvantaša urađen spoljni deo ivičnjaka na struganom delu puta-upravo su počinjali da rade i unutrašnje ivičnjake.
Radi se i dalje na veliko, ostaje jedino lutrija sa vremenom da li će stići sve da asfaltiraju pre snega i mraza...