Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Kao sto sam vec rekao kruzni tokovi su dobra saobracajna resenja , ali ne po svaku cenu . Dao sam primer Slavije i Autokomande gde se u najvecim spicevima moraju angazovati policajci za regulisanje saobracaja .Nekom je to vrlo jasno , nekom ne . Ne moras da mi navodis sta se sve ukrsta na Slaviji , sta sve povezuje itd . Cak i da nikad nisam bio na Slaviji , a saznam da policija regulise saobracaj svakodnevno , ne moras biti veliki logicar pa da kazes , tu trebaju semafori.

I nemoj da spominjes u ovom trenutku , renoviranje i prebacivanje pesaka ispod zemlje , jer niko ne prica o buducnosti nego o sadasnjosti i stanju kakvo jeste , a tu su pesaci itekako prisutni . Mada sa ovim poslednjim , vec pocinjes da uvidjas zasto bi semafori i bili dobro resenje.

Angažovanje saobraćajaca je samo kontraproduktivno. Uvek naprave veću gužvu i redove! Da znaju da rade svoj posao, možda bi bilo efekta, ovako uvek forsiraju samo jedan pravac i na ostalih X naprave ogromne kolone! Ovo ti kažem kao neko ko svaki dan prolazi kroz oba kružna toka i to uvek u špicu. I nisu saobraćajci uvek angažovani, desi se da ih ponekad nema i tad je kružni tok neuporedivo protočniji. Da ne pričamo o nekih barem 16h u toku preostalog dela dana, kada ta dva kružna toka nisu toliko opterećena i kada je prolazak kroz njih baš brz, a to ne bi bio slučaj da ima semafora...

Po meni čepove na kružnim tokovima više prave neefikasni saobraćajci i pojedini padobranci što ne znaju da voze, nego gužve i silna ukrštanja.
 
Ja i pričam o sadašnjem stanju. Tj po tvojoj logici onda ni semafori nisu sadašnje stanje... A još bolje rešenje kad je protok u pitanju bi bio neki tip denivelisane raskrsnice koji je verovatno nemoguć...

Apsolutno se ne slažem sa tobom. Smatram da je tu kružni tok jedino rešenje. Dok je za raskrsnicu o kojoj originalno pričamo trebalo da se radi denivelisana raskrsnica. Makar i neki prostiji oblik. A ako ne to, onda bar kružni tok, ubrzao bi protok saobraćaja, plus, tu nema toliko puteva već samo 4, ne verujem da bi bilo istih problema kao na slaviji.
 
Razor":3l6o5maq je napisao(la):
Kao sto sam vec rekao kruzni tokovi su dobra saobracajna resenja , ali ne po svaku cenu . Dao sam primer Slavije i Autokomande gde se u najvecim spicevima moraju angazovati policajci za regulisanje saobracaja .Nekom je to vrlo jasno , nekom ne . Ne moras da mi navodis sta se sve ukrsta na Slaviji , sta sve povezuje itd . Cak i da nikad nisam bio na Slaviji , a saznam da policija regulise saobracaj svakodnevno , ne moras biti veliki logicar pa da kazes , tu trebaju semafori.

I nemoj da spominjes u ovom trenutku , renoviranje i prebacivanje pesaka ispod zemlje , jer niko ne prica o buducnosti nego o sadasnjosti i stanju kakvo jeste , a tu su pesaci itekako prisutni . Mada sa ovim poslednjim , vec pocinjes da uvidjas zasto bi semafori i bili dobro resenje.

Angažovanje saobraćajaca je samo kontraproduktivno. Uvek naprave veću gužvu i redove! Da znaju da rade svoj posao, možda bi bilo efekta, ovako uvek forsiraju samo jedan pravac i na ostalih X naprave ogromne kolone! Ovo ti kažem kao neko ko svaki dan prolazi kroz oba kružna toka i to uvek u špicu. I nisu saobraćajci uvek angažovani, desi se da ih ponekad nema i tad je kružni tok neuporedivo protočniji. Da ne pričamo o nekih barem 16h u toku preostalog dela dana, kada ta dva kružna toka nisu toliko opterećena i kada je prolazak kroz njih baš brz, a to ne bi bio slučaj da ima semafora...

Po meni čepove na kružnim tokovima više prave neefikasni saobraćajci i pojedini padobranci što ne znaju da voze, nego gužve i silna ukrštanja.

Razor nemoj da se ljutis , ali sa takvim razmisljanjem nemogu dalje da polemisem sa tobom.
 
Gorstak89 je napisao(la):
Ja i pričam o sadašnjem stanju. Tj po tvojoj logici onda ni semafori nisu sadašnje stanje... A još bolje rešenje kad je protok u pitanju bi bio neki tip denivelisane raskrsnice koji je verovatno nemoguć...

Pa denivelisanje je najbolje , ali i najskuplje . Samo da se ne zbunjujemo o cemu pricamo . Ja samo tvrdim da kruzni tok nije uvek bolje resenje od semaforizovane raskrsnice , a kao primer naveo sam slaviju i autokomandu...
 
Gorstak89

Apsolutno se ne slažem sa tobom. Smatram da je tu kružni tok jedino rešenje. Dok je za raskrsnicu o kojoj originalno pričamo trebalo da se radi denivelisana raskrsnica. Makar i neki prostiji oblik. A ako ne to, onda bar kružni tok, ubrzao bi protok saobraćaja, plus, tu nema toliko puteva već samo 4, ne verujem da bi bilo istih problema kao na slaviji.[/quote]

bboris7

A ovo ne znam na sta se odnosi ...
 
Razor":c66qw0ls je napisao(la):
Angažovanje saobraćajaca je samo kontraproduktivno. Uvek naprave veću gužvu i redove! Da znaju da rade svoj posao, možda bi bilo efekta, ovako uvek forsiraju samo jedan pravac i na ostalih X naprave ogromne kolone! Ovo ti kažem kao neko ko svaki dan prolazi kroz oba kružna toka i to uvek u špicu. I nisu saobraćajci uvek angažovani, desi se da ih ponekad nema i tad je kružni tok neuporedivo protočniji. Da ne pričamo o nekih barem 16h u toku preostalog dela dana, kada ta dva kružna toka nisu toliko opterećena i kada je prolazak kroz njih baš brz, a to ne bi bio slučaj da ima semafora...

Po meni čepove na kružnim tokovima više prave neefikasni saobraćajci i pojedini padobranci što ne znaju da voze, nego gužve i silna ukrštanja.


Potpisujem. Osvedocio se i proverio u praksi. U 100 od 100 slucajeva ovo je tacno.
 
bboris7":2ephkrv2 je napisao(la):
Gorstak89

Apsolutno se ne slažem sa tobom. Smatram da je tu kružni tok jedino rešenje. Dok je za raskrsnicu o kojoj originalno pričamo trebalo da se radi denivelisana raskrsnica. Makar i neki prostiji oblik. A ako ne to, onda bar kružni tok, ubrzao bi protok saobraćaja, plus, tu nema toliko puteva već samo 4, ne verujem da bi bilo istih problema kao na slaviji.

bboris7

A ovo ne znam na sta se odnosi ...[/quote]
Borise, opraštamo ti jer ne živiš u BG :p
 
GOJE":rpk9bzae je napisao(la):
bboris7":rpk9bzae je napisao(la):
Gorstak89

Apsolutno se ne slažem sa tobom. Smatram da je tu kružni tok jedino rešenje. Dok je za raskrsnicu o kojoj originalno pričamo trebalo da se radi denivelisana raskrsnica. Makar i neki prostiji oblik. A ako ne to, onda bar kružni tok, ubrzao bi protok saobraćaja, plus, tu nema toliko puteva već samo 4, ne verujem da bi bilo istih problema kao na slaviji.

bboris7

A ovo ne znam na sta se odnosi ...
Borise, opraštamo ti jer ne živiš u BG :p[/quote]

Ovo bi trebalo da bude duhovito ...
Ja tebi nista ne oprastam , jer nista nisi ni napisao .
Znaci nista , jednako nista.
 
Imali nagoveštaja da ce ispod mosta sa Zemunske strane doci i do radova za uredjenja dela obale ?
 
bboris7":23azf2pw je napisao(la):
Ovo bi trebalo da bude duhovito ...
Ja tebi nista ne oprastam , jer nista nisi ni napisao .
Znaci nista , jednako nista.
Tja...
Želeo sam da malo spustim loptu.

No svejedno, tema je ipak veliko buduće zemunsko ukrštanje u nivou sa semaforima (zapravo 2 takva). Potpuno je jasno na šta će to da liči sa semaforima i groznim kolonama. Kružni tok na takvom ukrštanju svakako nije idealno rešenje, ali sva je prilika da bi saobraćaj bio tečniji. Posebne probleme predstavljali bi pešaci i kamioni.

U budućnosti ne gine neka denivelacija.
 
Da se kladimo da od denivelacije nema ništa u narednih 20-30 godina? :) Nema ni od kružnog toga, takav koncept se kod nas mahom ignoriše. Biće semafori sa sve pešačkim prelazima i to je to, a pešaka valjda i onao nema puno. Taj put i dalje kuda ide ima dosta semafora dodaš još 2 jaka stvar... (ironično ali verujem da neki stvarno tako razmišljaju)
 
I ja sam za kružne tokove gde god ima dovoljno mesta.Slažem se sa Goje-om da na Zemunskoj strani to ne bi bilo idealno rešenje,ali svakako bolje od semaforizovane raskrsnice.Da ne pominjemo i to,da kada nije špic,kroz kružni tok se prolazi bez zadržavanja,a gde su semafori,tu se staje bio špic ili ne,noć ili dan,radni ili neradni dan.Semafori su ne selektivni i po meni zastarela stvar.Naravno gde nema mesta za kružne tokove moraju ostati semafori.Gde god ima mesta kružni tok je superiorniji od semaforizovane raskrsnice.
edit:
zaboravio sam da pomenem i da je kružni tok jeftiniji od semaforizovane raskrsnice,kao i to da ne može da crkne semafor na kružnom toku ,jer i ne postoji.
 
Zemunska strana kod batajnickog puta i pregrevice, jos malo je ostalo da se srusi i raskrci.
Prema mostu iz pravca lakat krivine :

dscf3930.jpg


dscf3931.jpg


dscf3937.jpg


dscf3938.jpg


dscf3940.jpg


dscf3944.jpg



Pogled prema banovcima i belegisu

dscf3946.jpg


dscf3947.jpg


dscf3948.jpg


Spoj sa zemunom:
dscf3949.jpg



Nazad prema batajnickom putu:

dscf3951.jpg


dscf3952.jpg


dscf3954.jpg


dscf3955.jpg


Izmedju ove dve zgrade pa dalje kroz njivu pkba bi trebalo da prodje magistrala prema lakat krivini:
dscf3956.jpg
 
Nije puno bajato , od 16.avg. pa ko je propustio zbog god. odmora

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=g1O7FzTKIC4[/youtube]
 
08-09-2013

Недеља поподне, нажалост контрасветло али види се напредак на мосту:

04o2.jpg


dr5o.jpg


2f4j.jpg


hvn7.jpg


7vnc.jpg


ynui.jpg


8u8t.jpg


ooi2.jpg


f3c7.jpg


38vv.jpg
 
Svaka čast Veliki Vracar. Plus za slike. :kk:

Pokušaću na osnovu dostupnih slika da analiziram trenutno stanje i procenim moguće rokove za završetak pojedinih faza projekta.

Ako dobro vidim, na stubu glavnog raspona bliže Borči (stub broj 5) do sada je završeno po 10 segmenata raspona mosta u smeru ka Zemunu i postavljena oplata za 11. segment (od 19) i po 9 segmenata raspona mosta u smeru ka Borči i postavljena oplata za 10. segment (od 19):

hvn7.jpg

Slikao Veliki Vracar


Na stubu glavnog raspona bliže Zemunu (stub broj 4) do sada je završeno po 8 segmenata raspona mosta u smeru ka Zemunu i postavljena oplata za 9. segment (od 19) i po 7 segmenata raspona mosta u smeru ka Borči i postavljena oplata za 8. segment (od 19).

2f4j.jpg

Slikao Veliki Vracar


Imajući u vidu da se sa slike koju je Zuma slikao 14. maja i na ovu temu foruma okačio 18. maja vidi da je na stubu broj 5 postavljena oplata za 2.segment raspona u smeru ka Zemunu, prosečna brzina izrade jednog segmenta je do sada 13 dana:

IMG_9534_resize.jpg

Slikao Zuma


Obzirom da dolazi jesen i sa njom kraći dani i lošije vreme, a sa druge strane imamo preostale segmente bliže sredini raspona manjeg poprečnog preseka, prosečno vreme izrade preostalih segmenata ne bi trebalo da bude duže od 13 dana. Prostom računicom može da se proceni da bi poslednji 20 segment glavnog raspona u smeru ka Zemunu mogao da bude gotov do sredine februara, a u smeru ka Borči do kraja februara. Naravno ako ne bude nepredviđenih okolnosti.

raspon1.jpg



Na satelitskoj slici na Google Earth-u od 19.07.2013. godine se može videti da je na borčanskoj strani završen veći deo gornje konstrukcije od prefabrikovanih betonskih grada koja se oslanja na stubove od 21 do 27 između kanala i nasipa i to u oba smera:

ni2g.jpg


130718-STNG-05.jpg

Beobuild

Ostalo je da se postave prefabrikovane betonske grede između stubova 21 i 22 čime će se ova konstrukcija spojiti sa delom mosta čija se gornja konstrukcija radi metodom pokretne skele. Kako bi se prilazna mostovska konstrukcija spojila sa nasipom pristupnog puta, neophodno je još da se izliju stubovi 28 i 29 na mestu gde se trenutno izrađuju prefabrikovane grede, dok je stub 30 na samom pristupnom nasipu ranije urađen:

130718-STNG-41.jpg

Beobuild

Osnovu gornje konstrukcije ova tri polja bi takođe trebale da čine prefabrikovane grede. Po njihovom postavljanju sledi izlivanje ploče gornje konstrukcije od stuba 21 do 30.


Na borčanskoj strani se privode kraju i radovi na gornjoj konstrukciji dela mosta na stubovima u smeru ka Borči koja se radila metodom pokretne skele (između stubova 6 i 21). U toku je izrada poslednjeg 15. segmenta koji se oslanja na stub 6 na kome će se, kada se završi, oslanjati i bočni krak glavnog raspona na stubu 5:

130718-STNG-11.jpg

Beobuild

38vv.jpg

Slikao Veliki Vracar

Radovi su nešto sporijim tempom otpočeli krajem prošle godine da bi se intezivirali na proleće ove godine. Od tada pa do danas jedan segment je prosečno rađen brzinom od 16 dana po segmentu. Ne znam da li odmah po završetku ove konstrukcije nameravaju da počnu radove i na gornjoj konstrukciji na stubovima sa borčanske strane u smeru ka Zemunu, ali ovim tempom bi mogli da ove radove okončaju za 8 meseci od njihovog početka.


Sa zemunske strane počelo je raščićavanje terena za pristupnu saobraćajnicu mostu:

dscf3931.jpg

Slikao Nebojsa


Završen je stub broj 1 na zemunskoj obali, stub broj 2 i stub glavnog raspona broj 4 u vodi, dok je stub broj 3 u izgradnji. U toku je nasipanje zemlje i izrada platformi na šipovima koje će nositi skele prilikom izrade gornje konstrukcije mosta sa zemunske strane:

dscf3949.jpg

Slikao Nebojsa

dscf3947.jpg

Slikao Nebojsa

U postu sam izneo moju okvirnu procenu za mogući završetak radova na pojedinim fazama projekta. Naravno, realna situacija zavisi od predviđenog tajminga izvođača i od mogućih nepredviđenih okolnosti.

Toliko od mene i izvinjenje ako sam nekoga udavio. :)


EDIT: Novi link za jednu sliku
 
blagoje":26f62sqs je napisao(la):
....Toliko od mene i izvinjenje ako sam nekoga udavio. :)

Stvarno svašta, hvala za objašnjenje.
+, kao i za VV, Nebojšu i topol-m
 
Свака част благоје за коментар стања на градилишту, мислим да си све тачно опсервирао и да је то сценарио у наредних годину дана. Нисам знао да ће слике бити детаљно анализиране па нисам ставио неку нарочиту резолуцију, зато ево сад линкова за оне који броје сегменте на главном распону: :mrgreen:

http://img716.imageshack.us/img716/8044/uoi3.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/1452/qv6p.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/5706/djl9.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/7218/aayo.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/6169/aywn.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/5672/guex.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/7229/rwuv.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/6544/7bic.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/9623/t44k.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9018/vd3n.jpg

И не знам зашто Земунци мало више не сликају мост, па сам ја морао да запуцам чак из Миријева? Обећавам да кад крене мост преко Ада Хује имаћете слике сваког викенда! :p
 
Браво Благоје.
Ако сам добро испратио твоју анализу, израда бетонске конструкције, ако не буде спорија због зимских услова иде овако. Први део фебруар па ако тада наставе други део за осам месеци. То је негде у дан истека рока. А тада још има да се ради, асфалт, ограде и шта ја знам шта још.
То му дође кашњење ако не убрзају, једноставније речено, зар не?
Са сателитског снимка, делује као да недостаје још две трећине површине моста. А спомињало се и кашњење од стране Ђиласа... Мислим, да ли сам све погрешно похватао, или?
 
@Борчанац

Izgradnja glavnog i bočnih raspona mosta je nezavisna od izgradnje delova mostovskih konstrukcija na stubovima sa zemunske i borčanske strane. Moja procena je da glavni i bočni rasponi oba smera u najboljem slučaju mogu biti gotovi do kraja februara 2014.

Izrada dela gornje mostovske konstrukcije na stubovima na borčanskoj strani (smer ka Zemunu) može da počne odmah po završetku 15. segmenta konstrukcije u suprotnom smeru, što je za najviše petnaestak dana. Optimalno bi bilo da pokretnu skelu, ako je izvodljivo, montiraju neposredno pored završenog 15. segmenta i sa izradom segmenata suprotnog smera krenu unazad od sredine reke ka borčanskoj obali. Dakle, ako bi 15. segment završili najkasnije do kraja meseca i u narednih mesec dana demontirali i montirali pokretnu skelu, a tokom zime radili punom parom, kompletna mostovska konstrukcija sa borčanske strane bi mogla u najboljem slučaju da bude gotova do kraja juna 2014. Naravno, ima ovde mnogo ako, a onda slede i fini radovi.

Što se tiče mostovske konstrukcije na stubovima sa zemunske strane, tu imamo samo po dva polja gornje konstrukcije za oba smera i radovi na njima ne bi trebali da traju duže od dva do tri meseca, tim pre što su pripremni radovi uveliko u toku. Ostaje da vidimo da li će sa radovima na ovom delu gradilišta početi odmah, ili će čekati proleće.
 
"Kineski most" kasni više od šest meseci?
M. L. JANKOVIĆ | 10. septembar 2013. 21:47 | Komentara: 0
U toku pregovori o produženju roka za završetak saobraćajnice preko vode Zemun - Borča. Deonica od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta tek sredinom 2015.
NAJVEĆI investicioni projekat u Beogradu, most sa saobraćajnicama koji će spojiti obale Zemuna i Borče, mogao bi da kasni skoro godinu dana! U toku su pregovori o završetku deonice od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta, koju treba da rade domaći izvođači, a najveći problem je eksproprijacija! Ukoliko ona bude kasnila, presecanje svečane vrpce umesto u oktobru naredne, odložiće se tek za sredinu 2015. godine.


Iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da svi delovi same mostovske konstrukcije preko Dunava napreduju prema dinamičkom planu, dok su pristupi sa borčanske strane uveliko prešli Zrenjaninski put ka Ovči.

- Radovi na mostu preko Dunava i pristupnim putevima do Zrenjaninske petlje biće završeni u skladu sa ugovorom, do kraja 2014. godine - napominju u Direkciji. - Za deonicu pristupnih puteva od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta u toku su pregovori o produženju roka za završetak radova do sredine 2015. godine. Na zemunskoj strani uklanjaju se i poslednji objekti na trasi, čime se stvaraju uslovi da krenu radovi na pristupima sa južne strane mosta.

Spornu saobraćajnicu od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta, kao i ostale pristupne deonice, rade domaći izvođači. Ipak, prema rečima gradskog menadžera Aleksandra Bijelića, odlaganje su tražili Kinezi i to za same radove na mostu.


SVE JE LAKO UZ POKRETNU SKELU
OBALNA konstrukcija, dugačka 726 metra, gradi se pomoću pokretne skele, koja omogućava uštedu u vremenu i radnoj snazi. Dosada je izgrađeno 14 polja desne kolovozne konstrukcije od borčanske obale ka glavnom rasponu, a pokretna skela se priprema za betoniranje poslednjeg, petnaestog polja posle čega sledi prebacivanje na levu stranu.

- Radovi na mostu odvijaju se u skladu sa ranije utvrđenom dinamikom - objašnjava Bijelić. - Manja kašnjenja na pojedinim pozicijama po dinamičkom planu ne uticu na krajnji rok za završetak radova.

Problem sa eksproprijacijom postoji u delu pristupnih puteva bliže pančevačkom putu, gde postoje nelegalni objekti i neophodno je veće angažovanje nadležnih ministarstava i pravosudnih organa za njihovo rešavanje. Kineski izvođač je Direkciji za izgradnju Beograda predložio da se produži rok za izvođenje radova na mostu. Ipak, nikakvo pomeranje rokova ne dolazi u obzir.


NIČE KONSTRUKCIJA PREKO PRUGE

OSIM mosta preko Dunava, kineski izvođač je angažovan i na izgradnji 550 metara duge mostovske konstrukcije preko železničke pruge Beograd - Pančevo pored naselja Krnjača, na drugom kraju pristupnih puteva uz Pančevački put. Na ovoj poziciji završeno je pobijanje šipova i izgrađeno je 20 od 32 projektovana stuba.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... est-meseci
 
Vrh