Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.434
- Pohvaljen
- 9.048
Већ смо много пута апсолвирали да главна загађења не долазе од аутомобила већ од индустрије. Тим пре што није еуро 3 једини стандард има и новијих возила. Ово је прећутни дил власти и народа, да се увозе крнтије за мале паре, да се на тај начин побољшава мобилност грађана, а да се на скупим акцизама пуни буџет. Ја сам за то да се Еуро 3 забрани.niko ni da spomene da smo jedina zemlja u okruzenju koja dozvoljava uvoz euro3 polovnjaka? I to niko od "ekologa" da spomene, barem da se napise neka peticija. Pa to je vazduh koji svi mi udisemo?
Sta cemo sa otpadnim vodama, fekalijama koje se ispustaju direktno u reke? Posebno u Beogradu ali ne i samo u Beogradu, ovakvih primera imamo sirom Srbije.
Овај проблем није од јуче, то тако тако већ јако дуго. Проблем је решив, треба градити постројења. Оно за шта се ја заступам, је да та постројења градимо сами. От није никаква технолгија, а боље би било да се запосли домаћа грађевинска актива осим што се зида бесомучно.
Pricamo o Rio Tintu a bacamo djubre gde stignemo, pa pogledajte brdo deponija skoro gde god se okrenete?
Те две ствари су неупоредиве. Депоније се дају очистити, Београд је добио спалионицу смећа, тако да све може да се наложи
Рударења са Рио Тинто има два огромна проблема:
1. Нејасан на добитак нашег друштва, јер нису јасне преспективе коришћења Литијума у наредних 10 година, тим пре што ми хоћемо само под рудну ренту уместо да сами ископавамо руду и даље је обрађујемо
2. Ниски рејтинг Рио Тинта који је свуда где је радио оставио пустош. Акутелна власт у првим редовима уместор стручњака има послушне папане, а Рио Тинто има високоплаћене правнике професионалце у свом и мешународном домену. Нама би то био први уговор а Тинту један у низу.
Имам утисак та је циљ овог рударења само да се загади Земљиште и смањи простор за живљење људи, а не некаква материјална добит, у том смислу и самог Рио Тинта