Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Па могли би да имају значајан утицај на изјашњавање становништва на изборима да је покренуто неколико таквих пројеката по целом граду, али много је лакше скупити гласове на прикључивању нелегалних објеката на водовод и канализацију него на конкретним и озбиљним пројектима којима би били решени многи саобраћајни и инфраструктурни проблеми.
 
Прошло је време када су такви мали микролокални пројекти ималу велики позитивни утицај на мишљење становништва и њихово изјашњавање на изборима. Пре 5, 6 година, то је пило воду, више не. Грађани све више траже покретање суштинских већих пројеката, а у све већој мери и гласачи СНС на периферији.
Променила се структура насеља. Нпр. део од Цветка до Устаничке је пре 10 година имао мање зграда него данас. Значи променили су се апетити станивништва. Само што то партијска централа треба да схвати.
 
И
Па могли би да имају значајан утицај на изјашњавање становништва на изборима да је покренуто неколико таквих пројеката по целом граду, али много је лакше скупити гласове на прикључивању нелегалних објеката на водовод и канализацију него на конкретним и озбиљним пројектима којима би били решени многи саобраћајни и инфраструктурни проблеми.
То је тачно, мада и то прикључење неће ићи баш тако лако. Оно што сам јуче чуо кроз питања јесте да је неопходна писана сагласност (изјава код нотара) власника земљишта да жели да се прикључи а такође и сагласност сувласника. Чиними се да је јуче већина људи имала управо те проблеме да нису власници земљишта, да имају сувласника, да нису решене оставинске расправе. А рокови су кратки, само 30 дана да се све то реши.
 
IMG-dc98abe902f108c8e9633181122a3abc-V.jpg

Zvezdara radi Grocka se gradi jermicu spavas li mirno @vucko pitaj ga za snove
 
Pogledajte prilog 173551
Zvezdara radi Grocka se gradi jermicu spavas li mirno @vucko pitaj ga za snove
Раде део који није ни критичан, а онде где је свакодневни колапс, од ММЛ до Калуђерице не раде. Јасно је и зашто, na tom potezu nema eksproprijacije, nisu predviđena parking mesta, nema drvoreda, verovatno će i rasveta biti neka skromna varijanta, tako da će sa relativno malo para pokušati da ooentiraju. Mada se meni čini da će ovo samo još više razljutiti ljude u Kaludjerici.
 
I ovo je super da urade, radiće sigurno i gore ka Mml, al čisto sumnjam da će biti 4 trake
 
Хаха! Зато што су дебили, неће постојати потреба за блокадом. Аутоматски ће у сваком "повратном" шпицу постати тотално неупотребљив и заблокиран.
 
Da li je raspisivan neki tender za ovo? Vidim početak radova do kraja meseca što znači da je prošla ta procedura. Nije mi jasno zašto trotoar neće biti denivelisan od saobraćajnice, biće upitna bezbednost pešaka ovako.
 
То што је из буџета избачено финансирање реконструкције, односно физичких грађевинких радова не значи да се не раде редовне припремне радње које ништа не коштају.
Људи који имају објекте у зони укрштања СМТ и Смедеревског пута су добили још прошле године обавештења о рушењу.
Onda bi bilo logično da to širenje Bulevara krene ne od Tri tiganja, već od tog mesta, sa gradnjom te raskrsnice-raskrpetlje-međurešenja na licu mesta. To je približno kod Ulice Nine Krstanove, a od Tri tigana dotle je takođe široka regulacija Smederevca. Jedino bi trebalo razmotriti eksproprijaciju zbog traka za skretanje za Kaluđericu, i više traka pred semaforom na izlazu iz same Kaluđerice.
 
Da li ce onda da nastave da srede i bulevar il ce bulevar da bude cep dozivotno
 
Dokle god se budete pitali (množina) neće se ništa promeniti. Tek kada se pokrenete i započnete ozbiljnu akciju traženja da se rekonstruiše i proširi Bulevar, isti će biti urađen, na ovaj ili onaj način.​
 
Pa bice 10 semafora.
Ne znam da li je ozbiljan odgovor ili ne, ali u svakom slučaju je suludo za svaku ulicu ubaciti raskrsnicu/semafor. Plus, na ovom potezu je 95% objekata stambeno, tako da svi direktno izlaze na ulicu. Do sad je relativno "bezbedno", seče se jedna traka, a sa ovim planom dve. Ovde treba metnuti razdelno ostrvo, inače će biti nesreća svaki čas, i naravno na X metara otvorenu raskrsnicu i dozvoljeno polukružno.
 
Ne znam da li je ozbiljan odgovor ili ne, ali u svakom slučaju je suludo za svaku ulicu ubaciti raskrsnicu/semafor. Plus, na ovom potezu je 95% objekata stambeno, tako da svi direktno izlaze na ulicu. Do sad je relativno "bezbedno", seče se jedna traka, a sa ovim planom dve. Ovde treba metnuti razdelno ostrvo, inače će biti nesreća svaki čas, i naravno na X metara otvorenu raskrsnicu i dozvoljeno polukružno.
Vac imas semafore tamo kod doma zdravlja. Jedini drugi nacin je da se izgradi par kruznih tokova samo na nekim raskrsnicama.
Mada po meni semafori su sasvim ok, imace neki mali interval samo da propuste par vozila i to je to.
 
Okej za velike raskrsnice - meni pada na pamet još samo kod Radmilovca da je okej za semafor. Ali od 3 tiganja pa do Kružnog puta ima 22 ulice koje se ulivaju u Smederevac/Bulevar, plus redove kuća. 4 trake su nebezbedne ako nemaju razdelno ostrvo, jer presecanje saobraćaj iz tih 22 ulica će dovesti do nezgoda, a i zastoja. Zato se nadam da je ovaj render čisto ono nacrtano, a da će u realnosti da projekat bude bezbedan.
 
Onda bi bilo logično da to širenje Bulevara krene ne od Tri tiganja, već od tog mesta, sa gradnjom te raskrsnice-raskrpetlje-međurešenja na licu mesta. To je približno kod Ulice Nine Krstanove, a od Tri tigana dotle je takođe široka regulacija Smederevca. Jedino bi trebalo razmotriti eksproprijaciju zbog traka za skretanje za Kaluđericu, i više traka pred semaforom na izlazu iz same Kaluđerice.
Тај чвор који помињеш ће се решити изградњом укрштања СМТ и Булевара који је предвиђен у тој зони. Нема то везе са проширењем Булевара нити може да има, него са процесом градње СМТ.

Okej za velike raskrsnice - meni pada na pamet još samo kod Radmilovca da je okej za semafor. Ali od 3 tiganja pa do Kružnog puta ima 22 ulice koje se ulivaju u Smederevac/Bulevar, plus redove kuća. 4 trake su nebezbedne ako nemaju razdelno ostrvo, jer presecanje saobraćaj iz tih 22 ulica će dovesti do nezgoda, a i zastoja. Zato se nadam da je ovaj render čisto ono nacrtano, a da će u realnosti da projekat bude bezbedan.

Једино где треба оставити могућност за лева скретања и полукружно су раскрснице са Петра Кочића и Пролетерских бригада, чак и семафоризација не би била лоша. Све остало дупла пуна.
 
Vrh