Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Mislim da treba napraviti kompromis, tj da se dodaju samo dve trake za početak, ali da građevinska linija ostane po starom planu. Nakon nekoliko godina kada se parcele preurede dodatno proširiti ulicu i pustiti tramvaj...
 
Mislim da treba napraviti kompromis, tj da se dodaju samo dve trake za početak, ali da građevinska linija ostane po starom planu. Nakon nekoliko godina kada se parcele preurede dodatno proširiti ulicu i pustiti tramvaj...
То је ок предлог, са тим да услови за формирање ГП буду нормално дефинисани. Мислим да би требало инсистирати бар на томе и да се и у овој фази посади дрворед а да се испред зграда омогући паркирање до новог проширења улице
 
Мало сам анализиао трасу Смедеревца јер сматрам да се комплет може проширити без екпропријације, а не само деоница од Три тигања до Винче. И ево шта сам исчачкао.

Дакле, узмимо као репер раскрсницу код Три тигања, која је прошле године реконструисана. Њен профил је 2+2 са обостраним тротоарима и разделним острвом у средини. Ширина путног појаса на овој локацији је 20 метара.

Ширина путног појаса на грочанској деоници код Три Тигања је 25 метра, док је непосредно пре раскрснице са кружним путем 23 метра. Дуж трасе ширина варира али нигде не спада испод минимално потребних 20 метара.
smederevac_tri-tiganja.jpeg

smederevac_kruzni-put.jpeg


Хајдемо сад према граду. У зони раскрснице са улицом Нине Кирсанове, односно "код Коцке" где је ситуација и најчупавија, барем одокативно - ширина појаса је опет довољних 23 метра. Ту сад имамо једну деоницу где је давно исправљана путна девијација и мало хаоса са катастарским парцелама али увидом у електронски катастар налазим да је гомила парцела одавно откупљена и води се на град Београд (КП 3520/1, 3520/2, 3520/3, 3520/4, 3520/5, 3520/6, 3520/7, 3520/8). Имајући те парцеле у виду, ширина путног појаса је комотних 29 метара.
smederevac_kod-kocke.jpeg


У зони раскрснице са Партизанском улицом, односно код пумпе у ММЛ ширина појаса је 20 метара на најужој тачци. Одатле почиње деоница за коју се, потпуно непотребно - мења ПДР. Зашто непотребно? Зато што је ширина појаса 23 метра. (КП 1786/43, 1786/32, 1786/33, 1786/34, 1786/35, 1786/36, и 1786/37 се већ воде такође на град Београд).
smederevac_pumpa-MML.jpeg


Булевар се без екпропријације може проширити до Бајдине где је путни појас широк довољних 20 метара. Међутим, од Бајдине до Устаничке без рушења и делиичне екпропријације није могуће урадити ништа будући да је ширина путног појаса бедних 12 метара. Иако и на том делу трасе нема много посла за имовинце, мора бити рушења. Објекти у зони раскрснице са Бајдином су нелегални и изграђени буквално на парцели улице - дакле под мач. Након њих, ту је пијаца и објекат ГО Звездара (власник град Београд), исто као и парцеле испред пумпе и дуж нових зграда. Једино где се траба вршири екпропријација јесу кућице између објекта ГО Звездара и пумпе (седам објеката на парцели 13489/10)
smederevac_bajdina.jpeg
 
Мало сам анализиао трасу Смедеревца јер сматрам да се комплет може проширити без екпропријације, а не само деоница од Три тигања до Винче. И ево шта сам исчачкао.

Дакле, узмимо као репер раскрсницу код Три тигања, која је прошле године реконструисана. Њен профил је 2+2 са обостраним тротоарима и разделним острвом у средини. Ширина путног појаса на овој локацији је 20 метара.

Ширина путног појаса на грочанској деоници код Три Тигања је 25 метра, док је непосредно пре раскрснице са кружним путем 23 метра. Дуж трасе ширина варира али нигде не спада испод минимално потребних 20 метара.
smederevac_tri-tiganja.jpeg

smederevac_kruzni-put.jpeg


Хајдемо сад према граду. У зони раскрснице са улицом Нине Кирсанове, односно "код Коцке" где је ситуација и најчупавија, барем одокативно - ширина појаса је опет довољних 23 метра. Ту сад имамо једну деоницу где је давно исправљана путна девијација и мало хаоса са катастарским парцелама али увидом у електронски катастар налазим да је гомила парцела одавно откупљена и води се на град Београд (КП 3520/1, 3520/2, 3520/3, 3520/4, 3520/5, 3520/6, 3520/7, 3520/8). Имајући те парцеле у виду, ширина путног појаса је комотних 29 метара.
smederevac_kod-kocke.jpeg


У зони раскрснице са Партизанском улицом, односно код пумпе у ММЛ ширина појаса је 20 метара на најужој тачци. Одатле почиње деоница за коју се, потпуно непотребно - мења ПДР. Зашто непотребно? Зато што је ширина појаса 23 метра. (КП 1786/43, 1786/32, 1786/33, 1786/34, 1786/35, 1786/36, и 1786/37 се већ воде такође на град Београд).
smederevac_pumpa-MML.jpeg


Булевар се без екпропријације може проширити до Бајдине где је путни појас широк довољних 20 метара. Међутим, од Бајдине до Устаничке без рушења и делиичне екпропријације није могуће урадити ништа будући да је ширина путног појаса бедних 12 метара. Иако и на том делу трасе нема много посла за имовинце, мора бити рушења. Објекти у зони раскрснице са Бајдином су нелегални и изграђени буквално на парцели улице - дакле под мач. Након њих, ту је пијаца и објекат ГО Звездара (власник град Београд), исто као и парцеле испред пумпе и дуж нових зграда. Једино где се траба вршири екпропријација јесу кућице између објекта ГО Звездара и пумпе (седам објеката на парцели 13489/10)
smederevac_bajdina.jpeg
Svaka čast na trudu!

Ova Bekamentova zgrada baš smeta, a nisam siguran da mogu da im konfiskuju parking jer drugog parkinga nema tu.
 
A i to što kažeš...
Ako oni sada prave odstupanja zbog jedne zgrade-ko zna šta če kad se budu izgradili kanjoni tik uz kolovoz kao ono kod stare okretnice tramvaja...
 
Možda je tako i bolje.
Sada se tramvaj maltene napuni do vrha, već na prvoj sledećoj stanici.
Da ide do MML-a,taj tramvaj bi bio pun do vrha, već na početnoj u MML-u:unsure: :D .
užas.
Propuštena prilika da se nešto uredi za narednih 100 godina...ovako, samo odloženo na 10tak 15...
 
Možda je tako i bolje.
Sada se tramvaj maltene napuni do vrha, već na prvoj sledećoj stanici.
Da ide do MML-a,taj tramvaj bi bio pun do vrha, već na početnoj u MML-u:unsure::unsure:.
da. ali bi se i skroz ispraznio kod početne 31 i ostalih...mada bih ja sve te okretnice prebacio gore na kraj Ustaničke odavno..
Treba to temeljno i planski uraditi da se reše potrebe u narednih nekoliko decenija...logično je da će se grad širiti-do juče maltene onaj kraj kod okretnice 31 nisi imao maltene ništa a sada je kvadrat 2000 evra u novim zgradama!
Tako isto i sa Bulevarom od Ustaničke pa do kraja...sva ona dvorišta...zamislite umesto svakog-po jednu zgradu od po 8+ spratova...pa automobili stanara...treba to regulisati nekako. Pa javne površine, pa treba neke prodavnice, ambulanta... Taj potez ako sada dozvolimo da se zaguši-naje*******asmo.
 
Ko je dozvolio da se okretnica tramvaja, opaše turskom kasabom,u vidu prodavnica pantalonetina,gaćurina, i ostalih bezvezarija,kojima tu nije mesto?
Ko je dozvolio, da se plac preko puta okretnice, proda Lidlu,umesto da ga je država kupila ,da napravi najači terminus u ovom delu grada?
Ko je dozvolio gradnju na 10cm od šina?
 
Poslednja izmena:
Ko je dozvolio da se okretnica tramvaja, opaše turskom kasabom,u vidu prodavnica pantalonetina,gaćurina, i ostalih bezvezarija,kojima tu nije mesto?
Ko je dozvolio, da se plac preko puta okretnice, proda Lidlu,umesto da ga je država kupila ,da napravi najači terminus u ovom delu grada?
Ko je dozvolio gradnju na 10cm od šina?
Tu bedu od onih žitih špajzeva bih uklonio koliko danas...
 
Ko je dozvolio da se okretnica tramvaja, opaše turskom kasabom,u vidu prodavnica pantalonetina,gaćurina, i ostalih bezvezarija,kojima tu nije mesto?
Ko je dozvolio, da se plac preko puta okretnice, proda Lidlu,umesto da ga je država kupila ,da napravi najači terminus u ovom delu grada?
Ko je dozvolio gradnju na 10cm od šina?
Radikali, ko drugi.
 
Jel moze neko strucniji da mi kaze gde su sve planirane raskrsnice, znaci zanima me od ustanicke okretnice tramvaja do skretanja za kruzni put?

Mislim da ljudi potcenjuju ova naselja ovamo i pritoke, samo da spomenem Mirijevo i Kaludjericu i treba da bude jasno o kojoj kolicinu ljudi i vozila govorimo, sa neverovatnim prilivom stanovnistva.

Bojim se da ni dodavanje traka nece pomoci
 
Све ова питања стоје али то је све прошлост коју не можемо променити. Локали око окретнице су најпрометнији у граду и немогуће их је сада уклонити.
Оно што морамо покушати је да се овај садашњи накарадни план измени или не усвоји.
 
Jel moze neko strucniji da mi kaze gde su sve planirane raskrsnice, znaci zanima me od ustanicke okretnice tramvaja do skretanja za kruzni put?

Mislim da ljudi potcenjuju ova naselja ovamo i pritoke, samo da spomenem Mirijevo i Kaludjericu i treba da bude jasno o kojoj kolicinu ljudi i vozila govorimo, sa neverovatnim prilivom stanovnistva.

Bojim se da ni dodavanje traka nece pomoci
https://forum.beobuild.rs/threads/rekonstrukcija-bulevara-kralja-aleksandra.1199/post-1142617

Ево овде су планови и остала документација.
Потцењује се и игнорише све источно од Устаничке нажалост и то пре свега од власти. А ту се око БКА мота сигурно око 250000 становника.
 
Pa d
Jel moze neko strucniji da mi kaze gde su sve planirane raskrsnice, znaci zanima me od ustanicke okretnice tramvaja do skretanja za kruzni put?

Mislim da ljudi potcenjuju ova naselja ovamo i pritoke, samo da spomenem Mirijevo i Kaludjericu i treba da bude jasno o kojoj kolicinu ljudi i vozila govorimo, sa neverovatnim prilivom stanovnistva.

Bojim se da ni dodavanje traka nece pomoci
Pa da.
Da li će biti pune dve ili jedna traka-nema veze... Poenta je bila obezbediti prohodnost a to je moglo jedino izmeštanjem te nesretne okretnice tramvaja i sredjivanjem autobuske.
 
Ne umem da tumačimi planove. Ali kako shvatam nisu bili ni pametni da regulacionim planom ostave mesta za "veliko širenje" a da sada plate samo ova 22m? Nego to je to, srećna nam nova kanjončina, 2500e+pdv lux lux lux?
 
Ne umem da tumačimi planove. Ali kako shvatam nisu bili ni pametni da regulacionim planom ostave mesta za "veliko širenje" a da sada plate samo ova 22m? Nego to je to, srećna nam nova kanjončina, 2500e+pdv lux lux lux?
Још ништа није готово, питање је где ће бити грађевинска линија, то овим раним увидом није прецизирано, као и услови за формирање ГП. Зато је важно да се дају примедбе и да се прати даљи ток. Овакав Булевар, главни у старом делу града, не сме бити без дрвореда и паркинга! Ако не може одмах, место се мора оставити за касније.
 
Да има и трунка памети, урадили би од Цетка до ММЛ као што је урађено у Војводе Степе, са трамвајском баштицом/жутом траком у средини, а коловоз колико трака где може да стане за сада.
 
Ma uopšte nije trebao da se menja PDR, to je neka druga muvačina koje veze sa širenjem Bulevara nema. Mogu sutra da provuku 4 trake, mogli su i pre 10 godina bez otkupa parcela. Mogao je i tramvaj u sredini, kao u Beogradskoj. Svašta je moglo, može i dalje. Samo nema ko u tim gradskim službama da misli.
 
Ma uopšte nije trebao da se menja PDR, to je neka druga muvačina koje veze sa širenjem Bulevara nema. Mogu sutra da provuku 4 trake, mogli su i pre 10 godina bez otkupa parcela. Mogao je i tramvaj u sredini, kao u Beogradskoj. Svašta je moglo, može i dalje. Samo nema ko u tim gradskim službama da misli.
ПДР је требало да се измени само у делу који се односи на формирање ГП. То је била најслабија тачка овог плана која је закочила изградњу и повлачење објеката на ГЛ што би олакшало проширење. До сада би сигурно било сазидано 30-50% парцела. Али струка је код нас чудо, тј политика је чудо, у све се меша. Онда су ти урбанисти из урбанистичког завода пре 12 година дали такве параметре да није успела да се сазида ни једна зграда на бело, осим Бекаментове, јер је на тој парцели била фирма. А лично знам доста људи који хоће да дају своје парцеле за градњу као и неколико инвеститора који су хтели да зидају. Али, план је такав да нико није успео да намакне 30 метара лица и 15 ари плаца... А данас су испројектовали тунел од улице без паркинга, без дрвореда, најпре без стручне савести!
 
Да има и трунка памети, урадили би од Цетка до ММЛ као што је урађено у Војводе Степе, са трамвајском баштицом/жутом траком у средини, а коловоз колико трака где може да стане за сада.
To je najgore rešenje koje može da se uradi. Vojvode stepe je jako loše urađena, za kola je stalno gužva, a pešaci nemaju gde da prođu. Trebalo je uraditi kao Bulevar od Vuka do Cvetka, to je jedna od lepših i funkcionalnijih ulica u gradu.
 
Vrh