Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Kako ce da poplocaju bulevar da vam otkrijem tajnu kvalietno sa crveno zutom kombinacijom kao dio od poste do vuka cist tenkretizam :bash: da se ja pitam stavio bih mermer kao kod vukovog spomenika ili plato ispred pravnog :kk:
 
Nego ajde malo da se kladimo. :cool:

1. Koliko će strana ova tema imati kada se rekonstrukcija završi?
2. Kada će kompletna rekonstrukcija biti završena?



Moje predviđanje za prvo pitanje je negde između 30 i 36 strana, a za drugo predviđam početak ili sredinu oktobra.
 
To sa crveno - zutim plocama kao da je kombinacija nekog deteta koje zeli veseliji Beograd. :rolleyes: :cool: :)

Znam da je gotovo vec i da nema povratka. Tj. sine idu u sredinu ali ne mogu da smislim one odvratne stanice na sred ulice. Kao kazna mi je da cekam tramvaj u Beogradskoj ili Nemanjinoj. Kad je vise od 20-30 ljudi na stanici, osecas se kao uguran u kutiju sibica. Lakat u rebra i neciji dah za vratom su obavezni. Jedva cekas da udjes u tramvaj da se malo rasiris :)
 
А јел имаш осећај да ти расту шкољке по леђима? :D И сигурно те неко прати. :D
 
Mnogo bolje rešenje je kad tramvaj ide sredinom ulice kao što se planira za Bulevar. Broj stanica se smanjuje, tramvaj ide brže, razdvojeni su kolovozi tako da je znatno smanjena opasnost čeonih sudara. Trotoari su u punoj širini dostupni pešacima, nema opasnosti da nekog zakači tramvaj a ima i više mesta za parking. Zbog manjeg broja stanica neko će morati malo više da ide peške ali to je zanemarljivo u pitanju je stotinak metara. Od Slavije do stare stanice (cela Nemanjina) nema ni jedne stanice što je dobro. Nekad je bila stanica na uglu Nemanjine i Kneza Miloša pa su putnici iz tramvaja izlaziuli direktno na kolovoz što je naravno opasno. Nikola 32 jednostavno preteruje kada govori o manama ostrva za pešake koji čekaju tramvaj. Lakat u rebra se dobije prilikom ulaska u vezilo a ne prilikom čekanja. Mada, generalno treba reći gradski saobraćaj je sad mnogo bolji nego nekad.
 
Gradski saobraćaj gotovo isti kao nekad ili se ti istim ne prevoziš do posla i nazad...ovo za sredinu se slažem da je bolje rešenje ali ako će tramvajske baštice izgledati kao od Crkve sv Marka do Vukovog spomenika potpuno razrovane onda sačuvaj Bože!
 
U pravu si dedinje,jedino da ne iseku platane,ne uvalem na LRT i smanje trotoare na nepodnosljivu meru.
 
Kada sam rekao da je gradski saobraćaj bolji mislio sam na devedesete. U Beogradu živim decenijama ali jedino sam devedesetih video situaciju da se na stanici putnici bukvalno potuku prilikom sudara (naš specijalitet koji srećom nestaje) onih koji izlaze iz vozila i onih koji istovremeno žele da uđu u vozilo. Tuču sam video na onoj velikoj stanici kod Sava centra u pravcu starog Beograda.
 
2012":sfxdllof je napisao(la):
Gradski saobraćaj gotovo isti kao nekad ili se ti istim ne prevoziš do posla i nazad...ovo za sredinu se slažem da je bolje rešenje ali ako će tramvajske baštice izgledati kao od Crkve sv Marka do Vukovog spomenika potpuno razrovane onda sačuvaj Bože!
- Zbog toga bi i trebalo da zasade travu u basticama. Nemanjina meni izgleda poprilicno mrtvo, a ulica ima pogled ka Novom Beogradu i centar je grada. A Savska i Bulevar Milutina Milankovica, koji se nalaze na depresivnijim mestima izgledaju sveze, zivopisno i prijatno. Jos je i ekoloski.
- Da dodam da je najveca tragedija asfaltiranje bastica u Tadeusa i Pariskoj. Imale su dusu nekada, a sad su odvratne. Da su barem kaldrmu vratili,... Imbecili.
 
Prema nekim nezvaničnim informacijama rekonstrukcija će početi 1. marta. Prvo će biti uklanjani svi montažni objekti sa Bulevara i skidane šine sa obe strane, nakon toga će se asfaltirati taj deo sa šinama i tek onda se kreće u riljanje po sredini ulice. Ponavljam, nezvanično.
 
OH Neka nam je Bog u pomoći :rolleyes: samo da ne "otvore" radove na izgradnji "Metroa"a ako će da rade kao u Požekoj..teško nama..očekujte ,krv,suze i znoj! ili beše obrnuto :o
 
@ dedinje Možda si u pravu. Možda su moje želje (navike) i realnost, suprotna stvar. Ali meni je tramvaj osnovno sredstvo prevoza. Moja porodica je odustala od automobila, jer živimo u relativnom centru. Koristimo svi javni prevoz i taksi. Navikao sam na široke, velike, stanice u gornjem delu Bulevara. Na njima provedem minimum pola sata dnevno dok čekam. Prednosti: može da se svrati do kioska po kartu, novine... niko ne trči preko ulice da bi stigao tram. ne guram se na 2m širine kao na nekim st. Kad pada kiša ili je neko nevreme ima dovoljno mesta da se svi sklone. Na to sam mislio za lakat u rebra. Moj doživljaj je da su na donjem delu Bulevara, u Nemanjinoj itd. bezlične i ružne stanice kojima ništa neće pomoći. Ni lepša ograda ni bolja nadstrešnica. Meni su one kazna za "nesretnike" koji moraju da koriste javni prevoz.

Nisam znao da se broj stanica smanjuje. Ako znaš mogao bi da napišeš koje su.

Tramvaj ide sporije, ako ide, na gornjem delu jedino zbog uništenih šina. Broj semafora i ukrštanja na donjem delu je proporcionalan je gornjem. Smeksi je napisao da će biti smanjen broj skretanja ulevo iz Bulevara ali ne zna se da li i u Bulevar. O pešačkim semaforima isto nema podataka. Automobili koji skreću desno, jasno, više neće smetati. Ali oni koji skreću levo sad pot. blokiraju šine u oba pravca.

U jednom se potpuno slažem sa tobom. Biće uživanje za parkiranje. Tramvaj više neće smetati. A i platane će iseći da ne ostaju fleke po limariji.

I da, trebalo bi da se promeni ime u ulica Kr. Aleksandra. Po meni Bulevar je malo pretenciozno.
 
nikola32":2uyws3ix je napisao(la):
Navikao sam na široke, velike, stanice u gornjem delu Bulevara. Na njima provedem minimum pola sata dnevno dok čekam. Prednosti: može da se svrati do kioska po kartu, novine... niko ne trči preko ulice da bi stigao tram. ne guram se na 2m širine kao na nekim st. Kad pada kiša ili je neko nevreme ima dovoljno mesta da se svi sklone. Na to sam mislio za lakat u rebra. Moj doživljaj je da su na donjem delu Bulevara, u Nemanjinoj itd. bezlične i ružne stanice kojima ništa neće pomoći. Ni lepša ograda ni bolja nadstrešnica. Meni su one kazna za "nesretnike" koji moraju da koriste javni prevoz.
Da možda ne koristiš stanicu Batutova?

Slažem se da je "usluga" na stanicama u gornjem delu Bulevara bolja, Danas sam se gurao u Beogradskoj i Resavskoj u tramvaj i nije baš prijatno.

Ipak, verujem da će se podići efikasnost tramvaja usled premeštanja na sredinu ulice.

Samo, bi bilo lepo kad bi rešili probleme sa stanicama u sredini. Npr dešava se da poneki automobil malo poprska ljude koji čekaju tramvaj (naročito kad se stvori neka udarna rupa na asfaltu u traci do stanice). Takođe, nije ni prijatno kad neko veće vozilo stane pored vas, a auspuh vam greje noge, :kk: a tek što pluća uživaju (recimo na železničkoj stanici) :kk:

Mene od estetike više brine rešavanje tako nekih problema pa bi uradio nešto nalik na tramvajske stanice u Istanbulu

1042208765_347764b585_b.jpg


nikola32":2uyws3ix je napisao(la):
I da, trebalo bi da se promeni ime u ulica Kr. Aleksandra. Po meni Bulevar je malo pretenciozno.
Nažalost u pravu si, a šta tek reći za Severni ili Južni Bulevar.

Najbolji spust koji sam ikada doživeo u vezi Beograda je bilo kada sam jednoj Italijanki rekao da je malo glupo muškaricima u mom kraju da se sa devojkom prošetaju do centra grada jer se prolazi kroz veliku ulicu u kojoj su 4km samo prodavnica do prodavnice.
Naredni dan se sa njom spustim kroz Bulevar do centra i negde malo pre >Vuka me upita,

A jel blizu ona velika ulica sa puno prodavnica?

Zemljo otvori se! :shok: :bash:
Gde da joj kažeda mi tu ulicu zovemo Bulevarom, zamislite još da je videla velgradska svetla u Bulevaru posle raskrsnice sa Ustaničkom!
 
nbumbic":1s5qk0ga je napisao(la):
Nažalost u pravu si, a šta tek reći za Severni ili Južni Bulevar.

Najbolji spust koji sam ikada doživeo u vezi Beograda je bilo kada sam jednoj Italijanki rekao da je malo glupo muškaricima u mom kraju da se sa devojkom prošetaju do centra grada jer se prolazi kroz veliku ulicu u kojoj su 4km samo prodavnica do prodavnice.
Naredni dan se sa njom spustim kroz Bulevar do centra i negde malo pre >Vuka me upita,

A jel blizu ona velika ulica sa puno prodavnica?

Zemljo otvori se! :shok: :bash:
Gde da joj kažeda mi tu ulicu zovemo Bulevarom, zamislite još da je videla velgradska svetla u Bulevaru posle raskrsnice sa Ustaničkom!
Ne bi se složio, bulevar ima sve predispozicije da bude reprezentativna ulica od cvetka pa do Trga Nikole Pašića. Nažalost sav potencijal bulevara nije iskorišćen ni pola procenata, bukvalno je ostao skriven pod plaštom tužnih propalih fasada oronulog asfalta, seljačkih baštica itd itd... Kada bi se to sredilo kako treba bila bi to bulevarčina i po ;)
 
bulevar bi mogao da doživi procvat kada bi se rekonstrukcija obavila kako treba, konačno rešio problem ulične prodaje, poskidali oni ulični izlozi, raspale udžerice na ulici zamenile nekom pristojnom novogradnjom, malo sredile fasade u delu od vuka do liona, okrečili grafiti na depou i on bio pretvoren u nešto pametno, sredio đeram, kada bi letnje bašte koje ga skraćuju na metar širine bile obavezno skidane zimi (pekara bulevar, poslastičarnica bolonja...) itd. bulevar i ovakav kakvav je, ne izgleda toliko loše rano ujutro, dok još nema ljudi i preprodavaca, već popodne i uveče je u katastrofalnom stanju po pitanju gužve i količine đubreta
 
Nbumbic je upravo postavio fotku koja u dobroj meri pokazuje kako svi elementi tramvajskog stajališta mogu da se uklope u jedan, koji će zauzimati najmanje mesta, a ipak biti funkcionalan. Ok, možda je dizajn ovog u Turskoj malo gege, ali je važna forma. Oni su ljudi lepo sve smestili u okviru jednog objekta, i zaštitnu ogradu i nadstrešnicu i red vožnje (verovatno).

Nažalost, mislim da će tramvajske baštice biti urađene isto kao i na svim drugim mestima po gradu, sa tom razlikom što će ovde biti šire (3 metra širine), ali će zato sigurno postojati oni žuto crni stubići, pa onda 30cm prazno pa nadstrešnica koja jednostavno neće biti dovoljna velika da pokrije sve ljude na stanici, a onda će se praviti debilna rešenja od po 2 nadstrešnice. Čini mi se da je Alma Quattro na Novom Beogradu stavljao neke duže nadstrešnice, ali one nisu imale mesta za sedenje i čini mi se da zadnja tabla nije bila od stakla već od metala. Možda će nešto tako staviti i u Bulevar, što je greh. Kada bi makar dodali delove za sedenje i stavili staklo umesto metala + uklonili žuto-crne stubiće, možda bi dobili pristojan stajališta, ali se iskreno ne nadam nešto preterano.

@Nikola32
pročitaj još jednom moj post o skretanjima u/iz Bulevara, mislim da će ti biti jasnije.
 
@Shmeksi

procitao sam tvoj post, piše: "Iz Bulevara kralja Aleksandra dozvoljava se levo skretanje u ulicu: Ruzveltovu, Batutovu i Gospodara Vučića. Ove raskrsnice su sa punim programom veza." Ne može jasnije.

A sada po peti put isto pitanje. Skretanje levo u Bulevar? Iz M.Zecevica, Gvozdiceve, Pop Stojanove, Sindjelićeve, B.Krsmanovića, Sredačke, Đuke Dinića.

Bilo bi super da daš neki link ili da postaviš sve informacije koje imaš. Da te ne cimam više
 
Nikola, pročitaj rečenicu pre te.

"Na ukupnoj dužini predmetne saobraćajnice, planira se više poprečnih raskrsnica sa poprečnim saobraćajnicama (sa punim programom veza ili ukrštanja po principu uliv - izliv)."

Da li ti je sada jasnije? Nigde se ne spominju tačni nazivi koje će to raskrsnice biti, te tu informaciju stvarno ne posedujem, ali verujem da se ništa bitnije neće izmeniti od trenutnog stanja.
 
U gradovima koji imaju dobar gradski saobraćaj čekanje na stanici nije duže od 5 minuta tako da nije važno gde je stanica. Kad je stanica na sredini onda je obično tu i pešački prelaz ili semafor a ako se pretrčava pretrčava se samo pola ulice. Mislim da su od Vuka do Cvetka dovoljne samo dve stanice a sad ih ima barem 4 - 5. Tramvaj sredinom ulice ide brže zato što vozač ne mora da vodi računa o pešacima na trotoaru. Bezlična i ružna (i obrnuto) može biti samo okolina stanice a ne sama stanica. Ne poznajem baš najbolje Bulevar (zvaćemo ga tako i dalje zbog navike i tradicije a uostalom on ipak jeste bulevar) i ne znam koje će stanice biti ukinute ali to će sigurno biti uskoro objavljeno. Mislim da su argumenti u prilog tramvaja u sredini ulice više nego ubedljivi pogotovu ako je jedini kontraargument "trknuti po novine i sl."
 
dedinje":1dlk2hhk je napisao(la):
Mislim da su od Vuka do Cvetka dovoljne samo dve stanice a sad ih ima barem 4 - 5.
Dedinje, ovo grdno grešiš. Tramvaj nije metro, a dve stanice između Vuka i Cvetka na tramvajskoj mreži su nedovoljne. Trenutni broj stanica je više nego odgovarajući i mislim da se on neće smanjivati zato što će tramvaji biti na sredini kao što je neko rekao.
 
Vrh