Hm. Važeći Regulacioni plan saobraćaja je iz 1996 god.
link: http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Svi planovi_ZV&LN=SRL
link: http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Svi planovi_ZV&LN=SRL
Је ли би то било први пут да се тако нешто уради?dedinje":1riaq45u je napisao(la):Tačno je da na Bulevaru ima udžerica ali ima i dosta relativno novih velikih zgrada koje su uz sam trotoar i koje se nikako neće rušiti. Ako bi jedne rušili a druge ostavili onda bi bulevar negde bio uži negde širi pa na šta bi to ličilo?
U pravu si, da neće biti ništa od širenja Bulevaravucko":1oelnpum je napisao(la):Zaboravite prosto na sirenje bulevara,dosta je ovolika sirina,i po svim planovima koje imah uvid te udzerice sa desne strane ce se graditi odmah posle rekonstrukcije.
Od Depoa do Bregalničke (sa strane Depoa) postoji jedna velika zgrada (Robna Kuća) br. 174, dve veće zgrade i to je to. Ostalo su uđdžerice ili jednospratne stare zgrade.Dedinje":1oelnpum je napisao(la):Tačno je da na Bulevaru ima udžerica ali ima i dosta relativno novih velikih zgrada koje su uz sam trotoar i koje se nikako neće rušiti. Ako bi jedne rušili a druge ostavili onda bi bulevar negde bio uži negde širi pa na šta bi to ličilo?
Pa ima tri zgrade koje bi se teško srušile i to je to na delu koji sam naveo.dedinje":1oelnpum je napisao(la):Ako bi jedne rušili a druge ostavili onda bi bulevar negde bio uži negde širi pa na šta bi to ličilo?
Širenje ulice je nešto što se sistematski radi godinama i onda ne košta baš toliko mnogo. Bulevar se formira kroz decenije i ako neka zgrada štrči deset pa možda i više godina i kvari estetiku to nije tako strašno ako je krajnji cilj dobar. Tj ako je estetika bila loša 15 godina, ali ulica na kraju je dovoljno velika da primi povećani obim saobraćaja za 20 godina.Wile E. Coyote":1oelnpum je napisao(la):Је ли би то било први пут да се тако нешто уради?
Ne šire se ulice samo za dodavanje automobilskog saobraćaja, niti to promovišem!jovanovm":3e198rha je napisao(la):Širenje ulica za automobilski saobraćaj je čisto zamajavanje. Ulice treba sužavati, a metro graditi. Drugog rešenja apsolutno nema.
Ajd sad, nemoj toliko da potcenjujeć naše naučne potencijale!vucko":wbrxnq2d je napisao(la):A sanse da prosiruju ulicu(pogotovu na Zvezdari) radi zelenila su otprilike jednake onoj da srbija lansira raketu u svemir :lol:
Imaju i London i Pariz mostove UMP-ove i BeoVozove, pa opet imaju gužvu.vucko":wbrxnq2d je napisao(la):Ne radi se samo o metrou vec i o UMP-u,mostovima i beovozu,kad se to sredi i zabrani prilaz kolima u centru bice bolje.
Super bi bilo!2012":3m63wovj je napisao(la):Evo mogućeg rešenja za Tramvaje ...
http://img42.imageshack.us/img42/4728/00000154.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/1290/00000184q.jpg
Ili da idu levom stranomnbumbic":11rvf8r7 je napisao(la):Super bi bilo!2012":11rvf8r7 je napisao(la):Evo mogućeg rešenja za Tramvaje ...
http://img42.imageshack.us/img42/4728/00000154.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/1290/00000184q.jpg
Samo za to trebaju tramvaji sa vratima na obe strane
Svakako je zanimljivo, ali sam ja bio ubeđen da je Bulevar mira (odn. Mira) dobio ime po njemu i ajde da proverim, kad ono to je KNEZ Aleksandar Karađorđević. Zabavno, ali on se ipak zalagao za Jugoslaviju, a to neki ljudi ne opraštaju..nbumbic":1sc66yqm je napisao(la):da to jeste interesantnodedinje":1sc66yqm je napisao(la):Interesantna tema je i ime Bulevara. Mnogi misle da se odnosi na Karađorđevića a ne na Obrenobića. Čudno je da kralj Aleksandar Karadjordjević nema ulicu ni spomenik u Beogradu a znamo da je pao u atentatu kao žrtva fašizma i ima svoje spomenike i ulice u Marseju i Parizu.
Prijatelju lupas gluposti. Iz prilozenog se vidi da nikad nisi bio u Parizu!! Oni imaju guzve u saobracaju, ali je zato tu metro koji besprekorno funkcionise i apsolutno nema potrebe da se izivljavas da kolima ides u centar.Ja sam bio smesten na periferiji Pariza (20km od centra) a u centru si za 15min.Metro se nikad ne ceka duze od 4 minuta, a karta kosta 1.10e.nbumbic":2jyhwti2 je napisao(la):Ne šire se ulice samo za dodavanje automobilskog saobraćaja, niti to promovišem!jovanovm":2jyhwti2 je napisao(la):Širenje ulica za automobilski saobraćaj je čisto zamajavanje. Ulice treba sužavati, a metro graditi. Drugog rešenja apsolutno nema.
Može ulica da se širi, pa da se doda zeleni pojas i još sijaset sadržaja, setite se slike dijagonale u Barseloni!
Takođe, problem Zvezdare postaje to što nema dovoljno zelenila odnosno gubi ga usled izgradnje.
Da bi imali zelenila treba prostor, a ne znam gde bi ga našli ako bi uradili kako ti predlažeš i suzili ulice jer će metro sve da reši
Drugo London ima razvijeni sistem Metroa, a opet imaju kolapse saobraćaja i zagušenja automobilskim saobraćajem, Pariz isto!
Uvek me plaši to što Beograđani misle da će Metro da reši probleme.
Neće gužve će ostati!
Da se razumemo imam auto, ali po gradu koristim GSP, slična priča kao Nikola32, i želim da se napravi funkcionalni GSP.
Jednostavno smatram da je mnogo praktičnije koristi GSP
Ali uvek će biti ljudi koji će koristiti svoje automobile. recimo kao moj komšija koji svak dan ide uporno na posao u centar grada i kuka kako nema parkinga, njega ni metro neće izvaditi iz auta! (ko ni sliče njemu u Londonu, Parizu itd.)
B