Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Pa covek je uvaljen i dadose mu tender bez obzira sto trazi vise kinte,nista novo,sad mi splaso entuzijazam :(
 
Зашто? Ако тај Свителски ошљари, а Пор знамо какав је, онда је добро што су дали радове трећепласираној фирми. Личи то доста на тендер за трамваје, да су се касније досетили ко је квалитетнији. Али то се онда, брајко, не ради тако како су урадили.
 
EIB je u celoj priči zato što se obnova tramvajske mreže dobrim delom obavlja iz njihovog kredita koji je Beogradu odobren tamo negde još 2002/03.

Zanimljivo je da je ovakva odluka doneta samo par dana nakon što je Jugoslav digao dževu u emisiji sa Mrkom u vezi sa tenderima koje dobijaju strane kompanije (što je inače tema na koju se on mesecima "loži", samo je čekao pravog sagovornika da je pokrene. mislim da je i kod Đilasa pokušao da započne tu priču, ali da ga je riđi iskulirao) :)
 
-Nazalost, mislim da ce ova rekonstrukcija predstavljati vrhunac bezidejnog i neplanskog ``razvoja`` Beograda. Osim prvog beogradskog urbaniste, Emilijena Josimovica, svi ostali do danas su bili ljudi bez ideje i vizije, ljudi koji su ocigledno promasili profesiju!
Bulevar kao nasira i najduza ulica starog Beograda, predstavlja njegovu dusu! Stoga iz Bulevara treba potpuno izbaciti svaki vid parkiranja, jer je u ulici takvog znacaja svuda u svetu to potpuno nezamislivo(isto mislim i za Kneza MIlosa)! Takodje, tramvajske bastice MORAJU biti oplemenjene travom! Njihovo izmestanje na sredinu potpuno podrzavam, jer ce tramvaji ici brze, nema opasnosti od skretanja desno, parkiranih limuzina, pesaka koji zaobilaze te limuzine i slicno. Bulevar tim izmestanjem nece izgubiti dusu, njegovu dusu iskljucivo unistavaju parkinzi na trotoarima! Trotoari bi trebali biti siroki, sa cvetnim basticama uz ulicu, pa onda redom neske zivice, i redom drvoreda!
-Nazalost, Bulevar ce naverovatnije zavrsiti na sledeci nacin:
-Parking prostor ce zauzeti 40% povrsine ulice, pesaci ce da se sudaraju i prljaju o branike kola, tramvajske bastice ce biti izlivene mrtvim asvaltom,dok ce ono malo drvoreda da pokusa da izraste u narednih pola veka! Time ce se bulevar pridruziti grupi mrtvih, ali zato ``evropski`` obnovljenih ulica: Nemanjina,Pariska,Tadeusa,Vojvode Misica..... :bash: :bash: :bash:
 
Само сви они који се бусају за измештање шина у средину треба да знају да ће то правити велике проблеме за скретање лево, као и пешацима који ће претрчавати улицу да утрче у трамвај, мада ја нисам априори против тога. Окрени-обрни, питање је која је варијанта мање лоша, јер ниједно решење није идеално. Још кад дође белам, ето нама весеља... :kafa:
 
Wille ne pominji belam samo te to molim,sve ostalo je na mestu :|
 
eh, stf, samo boga molim da ne urade parking kao na potezu od pravnog do resavske, gde su ostavili metar za pesake , preko dana tuda ne moze ni da se prodje ako brze hodas, jos ako neko stane da gleda izlog ..uffff!!!
 
Sto se tice skretanja ulevo, to je najmanji problem, resi se obicnim semaforom, sto je nemoguce uraditi u sadasnjem slucaju, jer se zeleno na semaforu pali istovremeno i za tramvaje i za automobile, ako jos dodamo taksistu koji skrece desno, putnici, drzi te se i zubima za sipke! Takodje, skretanja za levo ima daleko manje, dok se desno skrece svakih dvadesetak metara!
 
vucko":1k706pbg je napisao(la):
Wille ne pominji belam samo te to molim,sve ostalo je na mestu :|
Зашто? Па још увек је у важећем ГУП-у :blah: И мост који се гради има место предвиђено за њега. Да су одустали од те глупости, мост би био без места за шине. Према томе, рачунај још увек као реалну могућност да то срање прође кроз булевар.
stf":1k706pbg je napisao(la):
Sto se tice skretanja ulevo, to je najmanji problem, resi se obicnim semaforom
Не, то је највећи проблем. Сети се шта се дешава на свакој раскрсници са семафорима за скретање лево? Уосталмо, где год се скреће десно, скреће се и лево из супротног смера, једино ако под скретањем десно не рачунаш и скретање ради паркирања, онда има мање скретања лево, али још увек довољно да ће једна трака увек бити у застоју.
 
Pa lepo, zabraniš skretanje levo na Bulevaru, mislim da u čitavoj Budimpešti imaš svega par raskrsnica gde možeš da skreneš levo.
 
Ако мислиш да је лепо, крени кроз Кнеза Милоша, па покушај негде да скренеш лево. ;) Не можеш да поредиш Београд са Будимпештом. У Београду је предвиђено да аутомобил буде један од два главна облика транспорта. У том случају, не можеш га ограничавати. Ето како су ретарди који су гурали дебилни концепт скочили сами себи у уста. Његово величанство аутомобил се ограничава у кретању и паркирању.
 
Pa nije isključeno da će primeniti Savska fazon - zajednička traka za skretanje ulevo i za tramvaj. I eto nas tamo odakle smo i krenuli. Zapravo, još niže nego onde odakle smo krenuli. Bar po pitanju efikasnosti tramvaja.

U suprotnom, ako se gleda ova profilaža koju je šmeksi postavio, na svakoj banderi će stajališta i trake za skretanje krasti parking prostor i/ili trotoar, a sama ulica jako ružno krivudati oko svega toga.

I, da, i meni će ulica biti neizrecivo ružnija, ali šta je tu je. Pametni su smislili, mi glupi ćemo da gledamo i koristimo.
 
Za skretanje ulevo. Raskrsnica ispred Univerzitetske biblioteke (Bulevar i Knj. Zorke) je taj primer. Desava se da vozila koja zele da skrenu levo u Knj.Zorke ili Kumanovsku ostanu na sinama zbog guzve u suprotnom pravcu. Tramvaj stoji dok neko ne propusti vozilo. Obicno nije dugo cekanje ali desava se i stajanje od dva - tri cikl. na semaforu
 
Evo šta piše u planu rekonstrukcije po pitanju raskrsnica.

"Na ukupnoj dužini predmetne saobraćajnice, planira se više poprečnih raskrsnica sa poprečnim saobraćajnicama (sa punim programom veza ili ukrštanja po principu uliv - izliv). Iz Bulevara kralja Aleksandra dozvoljava se levo skretanje u ulicu: Ruzveltovu, Batutovu i Gospodara Vučića. Ove raskrsnice su sa punim programom veza."
 
interesantno, znači ništa od čede mijatovića preko koje sam uterivao kola u milana rakića. a šta je sa suprotnim smerom kretanja?
 
- Osnovni problem Beograda jesu upravo automobili! Automobili su zamisljeni da prevoze porodice od mesta A do mesta B, nikako za prevoz od stana do kafica, koji je udaljen tri gradska bloka! Ali, ovo vec spada u diskusiju o prevozu u Bg-u. Semafora treba sto manje da ima, a skretanja levo smanjiti na minimum, i eto nezavisnog sinskog sistema. Sto se tice toga, koje je resenje manje bolno, nije nijedno, dok god bude likova, koji po cenu zivota zele da skrenu levo ili desno pre tramvaja! Sto se tice Bulevara, zalazem se samo za ukidanje parkiranja na trotoarima!
- Andrassy avenija je za Budimpestu, ono sto je Bulevar za Beograd! Evo kako su oni uredili ulicu tog znacaja:
http://www.tropicalisland.de/hungar...ith trees towards Heroes Square 3008x2000.jpg
 
pa ima samo nekoliko skretanja ulevo iz bulevara, i to ovih gore navedenih. U Milana Rakica cemo morati iz Batutove :p
 
shmeksi":1jpizgu8 je napisao(la):
Evo šta piše u planu rekonstrukcije po pitanju raskrsnica.

"Na ukupnoj dužini predmetne saobraćajnice, planira se više poprečnih raskrsnica sa poprečnim saobraćajnicama (sa punim programom veza ili ukrštanja po principu uliv - izliv). Iz Bulevara kralja Aleksandra dozvoljava se levo skretanje u ulicu: Ruzveltovu, Batutovu i Gospodara Vučića. Ove raskrsnice su sa punim programom veza."
To je dobro. Mada postoji jedno 15 raskrsnica na kojima je moguce iz poprecnih ulica skrenuti levo u Bulevar. Da li tu ima promena?
 
nikola32":2cn1n7xx je napisao(la):
To je dobro. Mada postoji jedno 15 raskrsnica na kojima je moguce iz poprecnih ulica skrenuti levo u Bulevar. Da li tu ima promena?
Koje su to ulice? To što neko skreće levo iz Bulevara, ne znači da je to i dozvoljeno...
 
sinđelićeva, vojvode šupljikca, vatroslava jagića, pop stojanova, gvozdićeva... tu je svuda dozvoljeno skretanje levo na bulevar
 
Ajde se dogovorite da li govorite o levom skretanju iz bulevara ili o "levom" skretanju u bulevar. Mislim da jedan misli na jednu stvar, a drugi na drugu, ali je nije dobro objasnio.
 
stf":10ndxr1e je napisao(la):
- Osnovni problem Beograda jesu upravo automobili! Automobili su zamisljeni da prevoze porodice od mesta A do mesta B, nikako za prevoz od stana do kafica, koji je udaljen tri gradska bloka! Ali, ovo vec spada u diskusiju o prevozu u Bg-u. Semafora treba sto manje da ima, a skretanja levo smanjiti na minimum, i eto nezavisnog sinskog sistema. Sto se tice toga, koje je resenje manje bolno, nije nijedno, dok god bude likova, koji po cenu zivota zele da skrenu levo ili desno pre tramvaja! Sto se tice Bulevara, zalazem se samo za ukidanje parkiranja na trotoarima!
Sa ovim se slazem potpuno.
stf":10ndxr1e je napisao(la):
- Andrassy avenija je za Budimpestu, ono sto je Bulevar za Beograd!
Samo sto ispod Andrassy avenije prolazi metro...
 
Mislim da bi bulevar mogao biti bez parkinga da srede se unutrasnja dvorista za parking da su pametniji.Da ja odlucujem uradio bi sledece prvo kao grad otkupio sve stracare od cvetka do okretnice i sve prizemne kucice do vuka koje izlaze iz ulicne linije isve male i jednospratne kuce u polu raspadu onda bih to zemljiste dao na licitaciju ali bi investitorima nalozio da moraju da raspisu konkurs za idejno resenje zgrada i tek onda krenuo u rekonstrukciju :vops:
 
shmeksi":35y9kt9t je napisao(la):
Ajde se dogovorite da li govorite o levom skretanju iz bulevara ili o "levom" skretanju u bulevar. Mislim da jedan misli na jednu stvar, a drugi na drugu, ali je nije dobro objasnio.
Nema potrebe da se dogovaraju. 442 nije razumeo moje pitanje.
 
Vrh