Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Stanica ima 5 komada,mislim da skoro sigurno leti ona izmedju djerma i liona koja je preko puta bombaja.
 
Broj stanica će se sigurno smanjivati, čuo sam od ljudi koji rade u saobraćajnom. Tramvaj nije taksi da uvek stane tačno tamo gde odgovara nekom putniku. Pa i da ima 10 stanica između Vuka i Cvetka opet bi putnici išli jedan deo peške. Putnicima najteže pada čekanje na stanici a ne dali je stanica 100 metara dalje. Smešno mi je da o ovome pišem jer to svi dobro znamo iz ličnog iskustva. Smanjenjem broja stanica znatno se povećava brzina pa se i znatno smanjuje čekanje tramvaja (naravno, ovo važi i za autobuse i trolejbuse) Koliko se sećam nekad je bilo i pokušaja sa uvođenjem ekspresnih linija. Npr. autobus Beograd (Zeleni venac) - Zemun koji nigde ne staje osim na krajnjoj i početnoj stanici. Kod tramvaja i trolejbusa ovo nije moguće pošto bi "ekspres" kočilo vozilo koje ide ispred njega.
 
Tramvaj nije metro ali metro između Cvetka i Vuka neće imati nijednu stanicu.
 
Razmak stanica ne manji od 500m mi deluje optimalan, ne znam koliko je sad rastojanje na tom potezu... Ali uzmite u obzir da bi izbacivanje nekih stanica donelo veću gužvu na onim koje ostaju, tako da bi to moglo praviti problem.
 
dedinje":1ozp2jgo je napisao(la):
Tramvaj nije metro ali metro između Cvetka i Vuka neće imati nijednu stanicu.
Onda takav metro neće imati nikakvu ulogu. Dedinje, mislim da bi najbolje bilo da prođeš bulevarom i vidiš količinu stanovnika na tom potezu i da razumeš da su jednostavno potrebne stanice. Ni sadašnje stanice se ne nalaze ispred svačije kuće već se nalaze u proseku na svakih 400 metara. Ako ti meni možeš ozbiljna lica da kažeš da je na 2km bulevara dovoljno dve tramvajske stanice onda očigledno dugo nisi prolazio bulevarom i video količinu ljudi na svakoj stanici.
 
Stanice
vucko":3gf53vx3 je napisao(la):
Stanica ima 5 komada,mislim da skoro sigurno leti ona izmedju djerma i liona koja je preko puta bombaja.
Da ta stanica je kandidat za ukidanje iz dva razloga.

Stanica kod Đerma se pomera na lokaciju trenutnog pešačkog prelaza kojim se izlazi iz pijace, znači bliže je stanici Branka Krsmanovića tj. kako si ti rekao preko puta Bombaja. ako bi se zadržala stanica kod B. Krsmanovića ove dve stanice bi bile na oko 200m jedna od druge, a naredna stanica je opet 250m gore tako da na oko 450m bi imali 3 stanice

Drugo da stanica ne postoji u suprotnom pravcu (od Vuka do Ustaniče ima 10 stanica,a od Ustaniče do Vuka 11)

Doduše ovo drugo i nije razlog za ukidanje. Bilo kako bilo evo spiska trenutnih stanica u Bulevaru

УСТАНИЧКА, РАДИО-ИНДУСТРИЈА, МИТЕ РУЖИЋА, ВЕЛИЗАРА КОСАНОВИЋА, ЗВЕЗДАРА ПИЈАЦА, БАТУТОВА, ЛИОН, БРЕГАЛНИЧКА, БРАНКА КРСМАНОВИЋА, СТАРИ ЂЕРАМ, СРЕДАЧКА, ВУКОВ СПОМЕНИК /БУЛ.КРАЉА АЛЕКСА/

ВУКОВ СПОМЕНИК /БУЛ.КРАЉА АЛЕКСА/, СРЕДАЧКА, СТАРИ ЂЕРАМ, БРЕГАЛНИЧКА, ЛИОН, БАТУТОВА, ЗВЕЗДАРА ПИЈАЦА, ВЕЛИЗАРА КОСАНОВИЋА, МИТЕ РУЖИЋА, РАДИО-ИНДУСТРИЈА, УСТАНИЧКА

Da li je Bulevar Bulevar?

Steva":3gf53vx3 je napisao(la):
Ne bi se složio, bulevar ima sve predispozicije da bude reprezentativna ulica od cvetka pa do Trga Nikole Pašića. Nažalost sav potencijal bulevara nije iskorišćen ni pola procenata, bukvalno je ostao skriven pod plaštom tužnih propalih fasada oronulog asfalta, seljačkih baštica itd itd... Kada bi se to sredilo kako treba bila bi to bulevarčina i po ;)
Pa mislim da se slažemo, sam si rekao da IMA PREDISPOZICIJE, što znači da se slažeš sa Nikolom32 i samnom da Bulevar trenutno, od Vuka do Liona, da baš i ne izgleda Bulevarski.

Da se razumemo, ne kažem ja da nema šanse jednog dana da Bulevar izgleda Bulevarski, ali kakao kaže Zaffa ličiće na nešto

zaffa":3gf53vx3 je napisao(la):
kada bi se rekonstrukcija obavila kako treba, konačno rešio problem ulične prodaje, poskidali oni ulični izlozi, raspale udžerice na ulici zamenile nekom pristojnom novogradnjom, malo sredile fasade u delu od vuka do liona, okrečili grafiti na depou i on bio pretvoren u nešto pametno, sredio đeram, kada bi letnje bašte koje ga skraćuju na metar širine bile obavezno skidane zimi (pekara bulevar, poslastičarnica bolonja...)
Ja bi ovome dodao da treba ići i na proširenje Bulevara, da dobije celom dužinom makar 40m širine mada bi bilo dobro.
Postoji izuzetna šansa za to jer sa strane Bulevara gde je Depo do raskrsnice sa Milana Rakića sem par zgrada sve su udžerice.
Jedino što me brine je izgleda da niko ne razmišlja o pomeranju ulične linije!
 
Iako je meni žao, verovatno će biti ukinuta ta stanica kod Branka Krsmanovića, mada je ona meni dosta značila kad idem do kuće, ali shvatam šta Nbumbic priča i verovatno se na tu (i samo tu) stanicu odnosi smanjenje o kome dedinje priča da je čuo od ljudi iz Sekretarijata za saobraćaj.
 
Tačno je da bi bila veća gužva na stanicama koje ostaju ali moderni tramvaji su izuzetno dugački sa mnogo vrata za ulaz i izlaz tako da gužve ne bi bilo. Takođe, tramvaji će ići u manjim razmacima tako da, nadam se, ubuduće neće biti više od 4 - 5 putnika na stanici. I sad se dešava da na nekim linijama, povremeno, nema nijednog putnika na stanici.
 
nbumbic":t500uqmc je napisao(la):
nikola32":t500uqmc je napisao(la):
I da, trebalo bi da se promeni ime u ulica Kr. Aleksandra. Po meni Bulevar je malo pretenciozno.
Nažalost u pravu si, a šta tek reći za Severni ili Južni Bulevar.
Ту Булевар Војводе Бојовића нема конкуренцију. С друге стране, невероватно да Јурија Гагарина није булевар. :/
dedinje":t500uqmc je napisao(la):
Tramvaj nije metro ali metro između Cvetka i Vuka neće imati nijednu stanicu.
Јеси ли сигуран? Колико знам, треба да буду Ђерам и Лион. :/
 
@ shmeksi

Nema šta tu da bude jasno. Formulacija je opšta i besmislena. Naravno da će biti uliva i izliva saobraćaja u Bulevaru. Pitanje je gde, koliko i kako.


@ dedinje

Mi kao da ne živimo u istom gradu
 
Bice naravno djeram i lion i po LRT-u i po jovinovom planu postoje te 2 stanice,samo opusteno.Ovde pricamo o bulevaru a o metrou vise u sledecoj epizodi u sledecem zivotu :p
 
Celom Njemanjinom, od Slavije do stare stanice nema nijedne tramvajske stanice. Razmak između stanica ovde je oko 1.000 metara pa se niko ne buni. Što se tiče Bulevara on ne može da se proširi. Smešno je govoriti o očuvanju drvoreda i proširenju bulevara. Bulevaru trebaju široki trotoari pošto je to uglavnom trgovačka zona. Interesantna tema je i ime Bulevara. Mnogi misle da se odnosi na Karađorđevića a ne na Obrenobića. Čudno je da kralj Aleksandar Karadjordjević nema ulicu ni spomenik u Beogradu a znamo da je pao u atentatu kao žrtva fašizma i ima svoje spomenike i ulice u Marseju i Parizu.
 
dedinje":258q0z7v je napisao(la):
Celom Njemanjinom, od Slavije do stare stanice nema nijedne tramvajske stanice. Razmak između stanica ovde je oko 1.000 metara pa se niko ne buni.
pogledaj tip objekata na toj trasi (cip, vojna zgrada na uglu resavske i nemanjine, razrušeni generalštab, vlada, upravni sud itd sa skoro bez ikakvih prodavnica na tom parčetu od 1000m), broj ljudi koji tu cirkuliše, kao i činjenicu da osim tramvaja tu prolaze i autobusi (koji i imaju stanice između tramvajskih) i uporedi to sa bulevarom (isključivo stambeni objekti sa gomilom prodavnica i pijacom + ulični prodavci = gomila ljudi koja nema alternativu tramvajskom prevozu) pa će ti biti jasno zašto tako razuđen raspored stanica u nemanjinoj može da funkcioniše a na bulevaru ne
 
Овде ипак вреди споменути да је у Немањиној постојала трамвајска станица која је укинута приликом постављања трамвајске пруге кроз Ресавску.
 
dedinje":1ooq9haq je napisao(la):
Što se tiče Bulevara on ne može da se proširi. Smešno je govoriti o očuvanju drvoreda i proširenju bulevara. Bulevaru trebaju široki trotoari pošto je to uglavnom trgovačka zona.
Pojasni što ne može da se proširi. Pri tome mislim na druge probleme ne vezano za očuvanje drvoreda, jer je već odlučeno da će se on skoniti.

dedinje":1ooq9haq je napisao(la):
Interesantna tema je i ime Bulevara. Mnogi misle da se odnosi na Karađorđevića a ne na Obrenobića. Čudno je da kralj Aleksandar Karadjordjević nema ulicu ni spomenik u Beogradu a znamo da je pao u atentatu kao žrtva fašizma i ima svoje spomenike i ulice u Marseju i Parizu.
da to jeste interesantno
 
35nd8ww.jpg

Hteo sam da ga stavim za avatar,mozda se i predomislim

Evo intervjua oko LRT-a iz 2005e sa zanimljivim iseckom oko prosirenja bulevara

http://www.beoland.com/ostalo/clanakblic.html

Deo Bulevara kralja Aleksandra do Cvetkove pijace treba proširiti i tu će biti problema sa imovinsko pravnim odnosima objekata koje treba rušiti, kao i sa izmeštanjem infrastrukture.

Znaci samo misle na deo od cvetka do ustanicke.

Trasa LRT-a,veoma slicno kao sto vidite tramvajima u bulevaru sto se tice stanica

Belgrade_metro_Red.png
 
Bulevar ne može da se proširi jer i ako se poseče sadašnji drvored (što još nije sigurno) zasadiće se nove sadnice. One mogu biti pomerene bliže zgradama ali bi širenje Bulevara onda dovelo do suženja trotoara. Uski trotoari u glavnim ulicama izgledaju vrlo ružno. Setite se samo trotoara od apoteke kod Londona pa gore do Pionirskog parka. Nekada je to bio lep širok trotoar sve do ugla raskrsnice Kneza Miloša-Trg Nikole Pašića. Celom dužinom imao je divan drvored divljih kesetenova koji su bili u punoj zrelosti. Pre oko40 godina ceo drvored je bez milosti posečen i čak je ukinut trotoar duž parka a od krunske do apoteke je drastično sužen tako da ga ljudi malo i koriste. To je bilo u vreme Branka Pešića. Taj veliki gradonačelnik je ogromno učinio za Beograd ali nije imao sluha za drvorede i uvek se zalagao za njihovu seču u cilju proširenja ulica.
 
dedinje":1cm6y2cj je napisao(la):
One mogu biti pomerene bliže zgradama ali bi širenje Bulevara onda dovelo do suženja trotoara. Uski trotoari u glavnim ulicama izgledaju vrlo ružno. .
Aha. Nismo se razumeli. Ne pričam ja o proširennju kolovoza na uštrb trotoara nego o širenju cele ulice. Znači sruši se udžerica, pa se urbanističkim uslovima propiše da je nova zgrada mora da bude "uvučena" 3 ili više metara u odnosu na pređašnju udžericu.

Ovo je moguće jer su od Vuka do Branka krsmanovića većinom udžerice, sem par zgrada (mislim na stranu bulevara na kojoj je depo)

Tako se vremenom dobije šira ulica pa sad da li će se iskoristiti za još jednu traku za automobile ili širenje trotoara ili novu zelenu površinu to zavisi od potrebe
 
Govori se o proširenju od Cvetka do Ustaničke, koje je moguće izvesti, a da to grad košta vrlo malo.

No da mi ipak ostanemo u ovoj temi samo na deonici od Vuka do Cvetka (hteo sam to i naslov teme da napišem, ali nije bilo mesta), korisnije je za diskusiju.
 
Tačno je da na Bulevaru ima udžerica ali ima i dosta relativno novih velikih zgrada koje su uz sam trotoar i koje se nikako neće rušiti. Ako bi jedne rušili a druge ostavili onda bi bulevar negde bio uži negde širi pa na šta bi to ličilo?
 
Zaboravite prosto na sirenje bulevara,dosta je ovolika sirina,i po svim planovima koje imah uvid te udzerice sa desne strane ce se graditi odmah posle rekonstrukcije.
 
Vrh