Led na Savi (10. feb) i Dunavu (14. feb) kroz prljavo staklo voza/autobusa:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Igor":34xbdz4h je napisao(la):@Stf
Ne razumem poredjenje, ovo je sasvim korektno resenje saobracajno i urbanisticki, naravno pitanje je da li nam je to sada prioritet u odnosu na finansijsku situaciju.
direktor":1nby4afe je napisao(la):Pa taj tunel je odavno isplaniran nema nista od toga samo sto su sine rekonstruisali PR tekst
boca-ica":2hi32w1v je napisao(la):Tek sad sam video u tekstu ,,. . . . . због спиралног повезивања „Бетон хале” са Калемегданом. . . . ,,
prava vest glasi pravice spiralu :shok:
kako smo vec navikli od odustajanja sa raznih projekata
odustajanje od tunela bice sasvim normalno uz neko prigodno opravdanje i ,,ugradiše nam spiralu,, na ladno :bash:
План детаљне регулације дела Косанчићевог венца мења се, на првом месту, због спиралног повезивања „Бетон хале” са Калемегданом.
Plan detaljne regulacije dela Kosančićevog venca menja se, na prvom mestu, zbog povezivanja "Beton hale" sa Kalemegdanom po projektu japanskog arhitekte Sou Fudžimota koji je prošle godine pobedio na konkursu za tu lokaciju. (sa srpskog na srpski preveo H.J.)
У склопу измене плана детаљне регулације дела Косанчићевог венца за уређење „Бетон хале” и уређивања и повезивања приобаља са Калемегданским парком, разматрана је савремена могућност да се реализује и ова идеја. Саобраћајне анализе, које тренутно ради Урбанистички завод, биће уврштене у измене плана, који би требало до краја године да буде завршен. То је надаље основ за техничку докуменатацију и касније за добијање грађевинске дозволе и извођење радова –каже за Беоинфо главни градски архитекта Дејан Васовић.