Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ne funcioniše zato što ovako kako je zamišljeno - ne rešava problem. Ideja naplate se otrgla od prvobitne zamisli i to je sada "državni posao" koji je postao sam sebi svrha. Zato i nema inovacija, nema investicija, nema nikakvog planiranja, samo copy/paste jedine iste metode upravljanja problemom. Koja, kao što se slažemo - ne funkcioniše, ali se uporno forsira. Ne funckioniše sada, neće ni kada ceo NBG bude zoniran, neće ni posle 21č. Ja ne razumem kako to nekome nije jasno.
 
Problem nije da se svakome ko hoce na posao da dodje kolima omoguci parking. Problem je destimulisati dolazak kolima na posao i ponuditi alternativu. Zoniranje je prvi deo resenja i radi posao, na drugom delu treba vise da se radi.
 
Da, slažem se...delimično.... ali srž problema je što je "posao" došao u zgrade koje su izgrađene tamo gde nikako ne bi smele da budu izgrađene - na NBG su to zelene površine između stambenih blokova i bulevara. Zoniranje je loša i logična posledica takvog lošeg urbanizma. I tada su ljudi pričali o tome i tada su pravili su budale od njih.
Ne slažem se da zoniranje "radi posao". Pa evo, upravo je čovek napisao šta mu se desilo jutros.
Zoniranje "ne radi" posao, zoniranje daje iluziju da nadležni nešto "rade"... da, oni rade, ali po pravilu rade na ivici minumuma.
Koliko ne radi posao ćemo tek da vidimo kada se ceo NBG bude zonirao.
 
Da, slažem se...delimično.... ali srž problema je što je "posao" došao u zgrade koje su izgrađene tamo gde nikako ne bi smele da budu izgrađene - na NBG su to zelene površine između stambenih blokova i bulevara. Zoniranje je loša i logična posledica takvog lošeg urbanizma. I tada su ljudi pričali o tome i tada su pravili su budale od njih.
Ne slažem se da zoniranje "radi posao". Pa evo, upravo je čovek napisao šta mu se desilo jutros.
Zoniranje "ne radi" posao, zoniranje daje iluziju da nadležni nešto "rade"... da, oni rade, ali po pravilu rade na ivici minumuma.
Koliko ne radi posao ćemo tek da vidimo kada se ceo NBG bude zonirao.
Covek je opisao da mu se desilo upravo ono sto je trebalo da se desi. Da svako ko ide kolima na posao razmisli dva puta da li mu se to isplati, i da li stvarno nema drugi izbor.
U prethodnoj firmi smo dugo imali neki polulegalan parking iza autobuske stanice, i svi (jedno 40 nas) smo isli kolima na posao. Kada su zbog BnV ukinuli taj parking, besneli smo u startu, trazili alternative, ali na kraju smo prihvatili realnost i vecinski poceli da koristimo javni prevoz. Ispostavilo se da za 37 od nas 40 gradski prevoz skroz ok funkcionise i daleko je od tog horora kakvim se stalno predstavlja. 3 kolege koji su zaista bili uzasno povezani JP su se na kraju dogovorili sa nekim stanarima u blizini (nesto sto nikako nije moglo svih 40 nas da uradi) za mesto.

I inace, ako posao ne sme da dodje na NBG, gde sme? Bar NbG ima siroke ulice i linije javnog prevoza koje idu prilicno redovno i nisu pune krntija. Da li poslovi treba da nastave da se gomilaju u centru i prave jos veci haos tamo? Da li treba da idu na periferiju gde tek nema JP ni puteva?
 
Da, slažem se...delimično.... ali srž problema je što je "posao" došao u zgrade koje su izgrađene tamo gde nikako ne bi smele da budu izgrađene - na NBG su to zelene površine između stambenih blokova i bulevara.
Реља, које су то "зелене површине"? То што је грађевинска парцела зарасла у траву, не чини је зеленом површином, осим у колоритном смислу.

Једино што ми пада на памет, то су:

1) Насеље Бежанијска коса, подигнуто на месту планиране новобеоградске "Булоњске шуме";
2) Зградице на некада празном потезу од Ретензије, поред срушене зграде Икаруса, па све до Новог Меркатора, остављане за нешто налик на Шеталиште Лазара Карденаса, која би се наставила Првим булеваром.

И све је то плански дозвољено још половином осамдесетих.
 
Parkinzi a pogotovo garaze nam trebaju mnogo vise nego sto ih imamo. Ne razumem zasto se ne donese odluka da na svaki novi stan mora da se napravi 2 a u strogom centru 3 parking mesta. Bice skupo, nedostupno vecini ali ce polako poceti da se sklanjaju vozila sa ulica. Javne garaze, pod zemljom svuda u centru, NBGD, cesto i mesto stambenih zgrada, Kostace, pa sta? Ovaj svinjac gde ne moze da se prodje ulicama i trotoarima nije nikakvo resenje. Poslovne zgrade su posebna prica. Koliko zaposleni imaju gde da parkiraju po NBG sa ili bez placanja? Parking je skupo zadovoljstvo, svuda po svetu (o kome mi svi pricamo ovde). U ogromnom broju gradova skupo do nivoa besmislenog. Ljudi koji zive na Kosancicevom vencu placaju mesecnu kartu za parking par stotina dinara? Na lokaiciji gde stan kosta od 4000 eura za m2 za raspadnut stan pa navise? Kakva subvencija bilo koga sem roditelja koji imaju decu do 7 god, invalide i lica koja imaju pravo na tudju pomoc i negu. Svi ostali, izvolite.... Ne odgovara? Menjajte vlast... Beograd i Srbija ima korumpiranu vlast od 1990 do danasnjeg dana i nema nikakve razlike cisto da se ogradim da su ovi unistili grad. Grad su unistili gradjani i njihova korumpirana vlast.
 
Naravno, ali sad je gotovo. Oko urbanističkog haosa se potpuno slažemo.

Uostalom, kupci treba da razmišljaju gde će kola kad kupuju stan, a ne da očekuju od grada da legalizuje uzurpaciju trotoara.​
Ako očekuješ da će investitor i / ili grad da obezbedi da svako ima da parkira svoje vozilo, a da pritom ne uzurpira trotoar, bojim se da nećeš doživeti da to vidiš. A za ovakvo stanje je delom kriv i mentalitet jednog dela našeg naroda. O tome smo pričali ranije. Postoje delovi grada koji su katastrofalni, a prenatrpani višespratnicama. I onda neko ko je tu kupio stan, kuka i žali se na saobraćajnice, na nepostojanje gradskog prevoza, na to što ne može da se dobije više od minibusa, problem sa parkiranjem kola... , umesto da u takvim delovima grada ne kupuje stan, ili da tamo gde je izvodljivo da se izgrade ulice normalne širine i asfaltirane (umesto makadama), ne kupi stan sve dok se infrastruktura ne odradi. Neki su govorili kako ja ne razumem situaciju, kako ljudi iz unutrašnjosti nemaju za bolje od onoga što su kupili, kako određeni broj Beograđana ne može više da izdrži da živi sa roditeljima i sl.

Takođe sam ovde postavio pitanje šta kada se ceo grad izonira i ne bude više ni mm nezoniranog prostora, šta onda, jer će problem parkiranja ostati prisutan, ne dobih konkretan odgovor, a sve je poteklo od toga da će se zoniranjem rešiti problem.​

Parkinzi a pogotovo garaze nam trebaju mnogo vise nego sto ih imamo. Ne razumem zasto se ne donese odluka da na svaki novi stan mora da se napravi 2 a u strogom centru 3 parking mesta. Bice skupo, nedostupno vecini ali ce polako poceti da se sklanjaju vozila sa ulica. Javne garaze, pod zemljom svuda u centru, NBGD, cesto i mesto stambenih zgrada, Kostace, pa sta? Ovaj svinjac gde ne moze da se prodje ulicama i trotoarima nije nikakvo resenje. Poslovne zgrade su posebna prica. Koliko zaposleni imaju gde da parkiraju po NBG sa ili bez placanja? Parking je skupo zadovoljstvo, svuda po svetu (o kome mi svi pricamo ovde). U ogromnom broju gradova skupo do nivoa besmislenog. Ljudi koji zive na Kosancicevom vencu placaju mesecnu kartu za parking par stotina dinara? Na lokaiciji gde stan kosta od 4000 eura za m2 za raspadnut stan pa navise? Kakva subvencija bilo koga sem roditelja koji imaju decu do 7 god, invalide i lica koja imaju pravo na tudju pomoc i negu. Svi ostali, izvolite.... Ne odgovara? Menjajte vlast... Beograd i Srbija ima korumpiranu vlast od 1990 do danasnjeg dana i nema nikakve razlike cisto da se ogradim da su ovi unistili grad. Grad su unistili gradjani i njihova korumpirana vlast.
Problem nije u normativima, nego u tome što i tamo gde postoji dovoljno parking mesta, cena nije prihvatljiva kupcima stanova, i oni iste ne koriste, jer ih nisu ni kupili, nego se parkiraju na ulici. Drugo, zašto bi neko morao da kupi garažno mesto ako nema vozilo, je bilo pitanje, na koje može da se dobije odgovor, da je recimo obavezan da kupi garažno mesto onaj ko ima vozilo.​
 
Poslednja izmena:
Covek je opisao da mu se desilo upravo ono sto je trebalo da se desi. Da svako ko ide kolima na posao razmisli dva puta da li mu se to isplati, i da li stvarno nema drugi izbor.
U prethodnoj firmi smo dugo imali neki polulegalan parking iza autobuske stanice, i svi (jedno 40 nas) smo isli kolima na posao. Kada su zbog BnV ukinuli taj parking, besneli smo u startu, trazili alternative, ali na kraju smo prihvatili realnost i vecinski poceli da koristimo javni prevoz. Ispostavilo se da za 37 od nas 40 gradski prevoz skroz ok funkcionise i daleko je od tog horora kakvim se stalno predstavlja. 3 kolege koji su zaista bili uzasno povezani JP su se na kraju dogovorili sa nekim stanarima u blizini (nesto sto nikako nije moglo svih 40 nas da uradi) za mesto.

I inace, ako posao ne sme da dodje na NBG, gde sme? Bar NbG ima siroke ulice i linije javnog prevoza koje idu prilicno redovno i nisu pune krntija. Da li poslovi treba da nastave da se gomilaju u centru i prave jos veci haos tamo? Da li treba da idu na periferiju gde tek nema JP ni puteva?

Ne mogu da govorim u njegovo ime, ali iz iskustva mogu da navedem mnogo razloga zašto ljudi idu kolima na posao: zato što svaki dan imaju obaveze pre i posle posla, porodične, privatne (deca, vannastavne i sportske aktivnosti, žena, roditelji, lekari....i tako u nedogled) i ne mogu da ih obave koristeći gradski prevoz, zato što su u vremenskom cajtnotu, zato što ostaju prekovremeno i ne mogu sebi da dozvole još i dugo mrcvarenje u prevozu na putu kući, zato što u toku radnog dana treba negde sa se voze van radnog mesta, zato što nemaju dobre veze gradskim prevozom na putu do posla i do kuće, zato što put traje predugo pa bi morali da ustaju rano i da kasno dolaze kući (izem ti takav život), itd itd... i tako svaki dan, svake nedelje, meseca, godine...

Odgovor na ovo drugo: da ima urbanizma, ne bi se gradilo stihijski kako ko poželi, nego bi se znalo koja zona grada je poslovna, koja je rezidencijalna, pa bi se i gradski prevoz prliagodio tome i ljudi se većinom ne bi vozili sami na posao. Ali kod nas nije tako, kod nas ti je sve kao u onoj reklami za Rajfajzen: "može".
 
Реља, које су то "зелене површине"? То што је грађевинска парцела зарасла у траву, не чини је зеленом површином, осим у колоритном смислу.

Једино што ми пада на памет, то су:

1) Насеље Бежанијска коса, подигнуто на месту планиране новобеоградске "Булоњске шуме";
2) Зградице на некада празном потезу од Ретензије, поред срушене зграде Икаруса, па све до Новог Меркатора, остављане за нешто налик на Шеталиште Лазара Карденаса, која би се наставила Првим булеваром.

И све је то плански дозвољено још половином осамдесетих.

Bulevar Zorana Đinđića ljudima ispred prozora (deo kod Hajata), blok 19a, potez kod "grčko-kiparskog tržnog centra", Verano koji se upravo dovršava i tek treba da bude useljen, sve između pruge (!?!?) i Milankovićevog bulevara, Red Stripe i ona u produžetku, M Bussiness Centar, u Juriga Gagarina: blok 63 preko puta Piramide, blok 61 preko puta bloka 45, AC Stojanović u bloku 45, nova zgrada u Vojvođanskoj u bloku 63s, dupliranje zgrade Napreda... planovi za blokove kod Starog Merkatora... malo sam umoran, ne mogu da se setim svega, ali kapiraš o čemu pričam.
 
Ako očekuješ da će investitor i / ili grad da obezbedi da svako ima da parkira svoje vozilo, a da pritom ne uzurpira trotoar, bojim se da nećeš doživeti da to vidiš. A za ovakvo stanje je delom kriv i mentalitet jednog dela našeg naroda. O tome smo pričali ranije. Postoje delovi grada koji su katastrofalni, a prenatrpani višespratnicama. I onda neko ko je tu kupio stan, kuka i žali se na saobraćajnice, na nepostojanje gradskog prevoza, na to što ne može da se dobije više od minibusa, problem sa parkiranjem kola... , umesto da u takvim delovima grada ne kupuje stan, ili da tamo gde je izvodljivo da se izgrade ulice normalne širine i asfaltirane (umesto makadama), ne kupi stan sve dok se infrastruktura ne odradi. Neki su govorili kako ja ne razumem situaciju, kako ljudi iz unutrašnjosti nemaju za bolje od onoga što su kupili, kako određeni broj Beograđana ne može više da izdrži da živi sa roditeljima i sl.

Takođe sam ovde postavio pitanje šta kada se ceo grad izonira i ne bude više ni mm nezoniranog prostora, šta onda, jer će problem parkiranja ostati prisutan, ne dobih konkretan odgovor, a sve je poteklo od toga da će se zoniranjem rešiti problem.


Problem nije u normativima, nego u tome što i tamo gde postoji dovoljno parking mesta, cena nije prihvatljiva kupcima stanova, i oni iste ne koriste, jer ih nisu ni kupili, nego se parkiraju na ulici. Drugo, zašto bi neko morao da kupi garažno mesto ako nema vozilo, je bilo pitanje, na koje može da se dobije odgovor, da je recimo obavezan da kupi garažno mesto onaj ko ima vozilo.​
Pitanje je da li je normalno da neko kupuje stan na lokaciji i placa jako skup kvadrat i onda odredjuje da nece da kupi garazu jer mu je skupa pa ce da parkira na ulici i to neko drugi treba da mu resi... ne znam sto bi iko resavao necije potebe sem ako nije zdravstveno ugrozen.... Imam gomile primera u svooj okolini gde ljudi imaju po 2 auta, zive u skupim i velikim nekretninama i nece da kupe drugo parking mesto... zaboga skupo je. Vise je do pravila, znam za zgradu u EU gde je bez obzira na velicinu stana moralo da se kupi garazno mesto u skladu sa kvadraturom. Kupe ljudi 140 kvadrata i jedno garazno mesto, a onda se ima dva auta i motor pa se onda parkira koje gde a motor se gura u garazu, sta vam smeta motor i tako.. srpske umotvorine kako napraviti budale od drugih i pokazati kako ste snalazljivi....
 
Bulevar Zorana Đinđića ljudima ispred prozora (deo kod Hajata), blok 19a, potez kod "grčko-kiparskog tržnog centra", Verano koji se upravo dovršava i tek treba da bude useljen, sve između pruge (!?!?) i Milankovićevog bulevara, Red Stripe i ona u produžetku, M Bussiness Centar, u Juriga Gagarina: blok 63 preko puta Piramide, blok 61 preko puta bloka 45, AC Stojanović u bloku 45, nova zgrada u Vojvođanskoj u bloku 63s, dupliranje zgrade Napreda... planovi za blokove kod Starog Merkatora... malo sam umoran, ne mogu da se setim svega, ali kapiraš o čemu pričam.
Kapiram, ali si praktično naveo sve same građevinske parcele... ili to između pruge i M. Milankovića, gde je trebalo da se grade dva stadiona za 15-30.000 gledalaca i razni drugi objekti - šta ti tu, zaboga, smeta, pa tu se na delu pokazala sva neinteligencija teze da 'pruga okiva grad' i dobili smo Centralni biznis distrikt uz glavnu prugu u zemlji, a to će, u perspektivi, biti jedino što će u ovom neSmart gradu smanjiti potrebu za korišćenjem automobila - uz te prčvarnice u 21. bloku, poreklom takođe iz prošlog veka (kao i one u Goce Delčeva), koje su ga, ne lezi vraže, učinile življim.

Relja, u toj centralnoj zoni NB imamo i slučaj da su, na lokacijama planiranih 'osam kula opšte namene' (visine CK) izgrađene petospratnice i još niži objekti... Zapravo, tu radi dosta manje ljudi nego što je pre pola veka bilo predviđeno.

Imam i temu za razmišljanje: blok sa sigurno najpovoljnijim odnosom 'zelenilo'-zgrade jeste Blok 2 u kojem sam odrastao; i ne lezi vraže, da nije tako i da se zgrade nalaze na mestu ledine koja služi kao buvljak za najbedniju robu - i nikad ničemu pametnijem nije služila - ne bi to bio jedini novobeogradski blok gde je ukinuta osnovna škola... i život bi bio kvalitetniji.
 
Poslednja izmena:
Evo još malo iz 29-og:

Pogledajte prilog 153089

Ovde došlo do bandere:
Pogledajte prilog 153090

A ovde razrovalo pešačku stazu:
Pogledajte prilog 153091
Pogledajte prilog 153092

Greota živa za toliko drveće što će biti posečeno. Ceo novi deo bloka ostaće go.

Kakvim smo mi genijalcima davali projektantske diplome, licence... au.
@Пантографе, не траба да се секу дрвећа, била би штета. Треба да се уради као што је урађено у блоку 38, где је било слично чак и исто овако као у 29-том. Пре три-четири године Градско зеленило је посекло моторним тестерама, изџигљало корење до скоро самих стабала. Средили су паркинге, тротоаре, а Јавно осветљење је средило инсталације, и сад је све под конац.
 
Ja ne znam kako vam nije jasno. Naravno da zoniranje sa mesečnom kartom od 500 dinara ne rešava problem. Danas za te pare ne možeš ni dve pakle cigara da kupiš. Znači i u zoniranim delovima (bar za stanare) parking je praktično besplatan. Kada bi ta ista karta bila pet hiljada pola ovih problema bi bilo rešeno.

Čak i u gotovo nenarušenim urbanističkim celinama jednostavno nema dovoljno prostora za parking.
 
zaista je smesno da grad pravi takvu diskriminaciju gradjana, na kosancicevom vencu mesecna karta 500din.

trebalo bi ozbiljno razmisliti o privatizaciji tih parking mesta. lepo licitacija za svako parking mesto pa sve pare od toga u budzet. napraviti garaze na odgovarajucim tackama i gsp za kikiriki.

ako bi parking mesto na tom kosancicevom dostiglo cenu na licitaciji od 5000eur (a nesto mi govori da bi bilo i vise) ona nasi voljeni sugradjani koji tu zive tek za preko 100 godina isplate mesto sa svojih 50eur godisnje. to je stvarno sramota.

da ne pricam o mozgovima koji su stavili stubice i privatizovali javni parking bez uplate u budzet. eno na mirijevu kod drugara sam to video. pa oni svi tamo prosto vriste za privatizacijom. i to im treba omoguciti.
 
Kapiram, ali si praktično naveo sve same građevinske parcele... ili to između pruge i M. Milankovića, gde je trebalo da se grade dva stadiona za 15-30.000 gledalaca i razni drugi objekti - šta ti tu, zaboga, smeta, pa tu se na delu pokazala sva neinteligencija teze da 'pruga okiva grad' i dobili smo Centralni biznis distrikt uz glavnu prugu u zemlji, a to će, u perspektivi, biti jedino što će u ovom neSmart gradu smanjiti potrebu za korišćenjem automobila - uz te prčvarnice u 21. bloku, poreklom takođe iz prošlog veka (kao i one u Goce Delčeva), koje su ga, ne lezi vraže, učinile življim.

Relja, u toj centralnoj zoni NB imamo i slučaj da su, na lokacijama planiranih 'osam kula opšte namene' (visine CK) izgrađene petospratnice i još niži objekti... Zapravo, tu radi dosta manje ljudi nego što je pre pola veka bilo predviđeno.

Imam i temu za razmišljanje: blok sa sigurno najpovoljnijim odnosom 'zelenilo'-zgrade jeste Blok 2 u kojem sam odrastao; i ne lezi vraže, da nije tako i da se zgrade nalaze na mestu ledine koja služi kao buvljak za najbedniju robu - i nikad ničemu pametnijem nije služila - ne bi to bio jedini novobeogradski blok gde je ukinuta osnovna škola... i život bi bio kvalitetniji.
Mislim da nisu bile sve "građevinske parcele" (verotano misliš na viskogradnju) i sećam se kako su onomad ljudi bili zapanjeni gradnjom u bloku 21 ispred postojećih zgrada (ne milsim na "prčvarnice").
Ne smetaju meni te zgrade pored pruge, ali koncept mi malo glup... jedino što i one prave problem parkiranja (znam ljude koji godinama tu radili i ostavljali automobil gde god su mogli - igtadili zgrade a nema infrastukture). I nije pruga okovala grad, ali je nasip "presekao" NBG (tada drugačije nije ni moglo, razumem, bilo bi preskupo da su pravili most kroz NBG... a i vidimo kakav je beton danas).

E, ovo za kule - odlično zapažanje, hteo sam i ja da nešto napišem na tu temu, ali nisam stigao...
Vidiš, dok je bilo nekog urbanizma, planirane su i kule grupisane na jednom mestu, kako si i ti rekao, kao što se radi svugde u svetu gde je struka plaćena da napravi okvir koji bi svima doneo uštede i dobit. Grupisanje kula daje osnovu za rešavanje problema saobraćaja... urediš javni prevoz da opslužuje okolinu grupisanih kula i ljudi koji su skoncenrisani na tom prostoru imaju manju potrebu da tu dolaze putničkim automobilima. Jasno i malom deteetu. Avaj, ovde kod nas, dozvolu dobija svako može da podmaže promenu plana i namene zemljišta, i zato imamo na nekada dobro isplaniranom NBG posejane nove zgrade bez ikakvog reda i proračuna.
I kao najveći biser, umsto da imamo grupisane kule kao svugde u normalnom svetu, imamo jednu u bloku 65, jednu u BnV, jednu u Kneza Miloša, jednu u rekosntrukciji u Kralja Milana, planira se i kod hotela Jugoslavija... i to se ovde smatra sasvim normalnim (maks domet je "dobro bi došla jedna vertikala"), a onda se pitamo kako rešiti problem parkiranja... pa ovi koji su dozvolili da se ovako gradi ga neće sigurno rešiti (jer iz ovoga što rade je očigledno da ih ne zanima) i sigurno ga neće rešiti širenjem zone, kao što ga nisu rešili ni do sada.
 
Jel misliš na onaj projekat između Zu biznis centra i Bulevara Nikole Tesle?

Što se tiče tih kula, zaboravi si Ušće. Inače, negde sam čuo da je zamisao bila da imamo neku zamišljenu vizuru sa kulama u liniji, gde bi krajnja trebalo da budu soliteri na Prokopu, što smo sprečili mi stanovnici tog kraja, druga da bude Skyline, pa Kula BNV, PC Ušće i dalje novogradnje ka Zemunu u pravcu Jugoslavije.​
 
Prijatelj u Beču dobio kaznu za parking u Beogradu, negde na NBG gde je plava zona. Snimilo ga oko sokolovo, a kazna - odnosno 180e za šta god onda ide, onda stigla njemu u Beč preko neke slovenske firme. E sad, on smotan pa nije znao da je to zonirano, kaže nije to po zakonu da on mora da gleda u pod i vidi da li je nešto ofarbano, nego mora biti tabla negde, a kaže da je nije bilo. Nego, manje je to bitno, naš zanima sledeće.

Na koji način vozilo sa stranim tablicama može da plati kaznu za nepropisno parkiranje (neplaćeno parkiranje), odnosno na koji način uopšte može da dobije obaveštenje da je dobio kaznu? Nema nigde cedulje na vetrobranu, nikakvo obaveštenje, ništa. Jedino što sam uspeo naći jeste neka izjava od Vesića pre dve godine gde je rekao kao da će vozila sa stranim tablicama odmah biti blokirana i da vozač mora da se javi i da onda tek može platiti kaznu.
 
Kolliko ja znam (a svašta ne znam :) ) saobraćajni prekršaj stranca mora da se reguliše pre prelaska granice.... a ovo je komunalni, ne saobraćajni, tako da.... ništa.
 
Kolliko ja znam (a svašta ne znam :) ) saobraćajni prekršaj stranca mora da se reguliše pre prelaska granice.... a ovo je komunalni, ne saobraćajni, tako da.... ništa.
Kako to misliš ništa? Šta je konačan odgovor? 🤣
Nije njemu do toga što mora da plaća, novac je najmanji problem, nego što smatra da je to svinjarija i navlakuša jer, kako kaže, nije bilo nigde table. Sad ne znam tačno koja je ulica pa da možda neko proveri.
Ali s druge strane, kakav je to sistem gde osobe sa stranim tablicama ne znaju da su dobili kaznu, pređu granicu, prođe vreme i onda stigne debela kazna od neke druge firme iz neke druge države. Malo je baš onako prevarantski.
 
Vrh