Ako očekuješ da će investitor i / ili grad da obezbedi da svako ima da parkira svoje vozilo, a da pritom ne uzurpira trotoar, bojim se da nećeš doživeti da to vidiš. A za ovakvo stanje je delom kriv i mentalitet jednog dela našeg naroda. O tome smo pričali ranije. Postoje delovi grada koji su katastrofalni, a prenatrpani višespratnicama. I onda neko ko je tu kupio stan, kuka i žali se na saobraćajnice, na nepostojanje gradskog prevoza, na to što ne može da se dobije više od minibusa, problem sa parkiranjem kola... , umesto da u takvim delovima grada ne kupuje stan, ili da tamo gde je izvodljivo da se izgrade ulice normalne širine i asfaltirane (umesto makadama), ne kupi stan sve dok se infrastruktura ne odradi. Neki su govorili kako ja ne razumem situaciju, kako ljudi iz unutrašnjosti nemaju za bolje od onoga što su kupili, kako određeni broj Beograđana ne može više da izdrži da živi sa roditeljima i sl.
Takođe sam ovde postavio pitanje šta kada se ceo grad izonira i ne bude više ni mm nezoniranog prostora, šta onda, jer će problem parkiranja ostati prisutan, ne dobih konkretan odgovor, a sve je poteklo od toga da će se zoniranjem rešiti problem.
Problem nije u normativima, nego u tome što i tamo gde postoji dovoljno parking mesta, cena nije prihvatljiva kupcima stanova, i oni iste ne koriste, jer ih nisu ni kupili, nego se parkiraju na ulici. Drugo, zašto bi neko morao da kupi garažno mesto ako nema vozilo, je bilo pitanje, na koje može da se dobije odgovor, da je recimo obavezan da kupi garažno mesto onaj ko ima vozilo.