Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Sa novogradnjama je izgradjeno hiljade podzemnih garaznih mesta, visestruko vise nego kapacitet dostupnih javnih, treba ukljuciti mozak na dve sekunde i skapirati kakva bi situacija sa parkingom bila bez njih. Al jbg i ja mnogo trazim od tebe.
Znači, kako sam ja razumeo, da nema tih hiljada podzemih garažnih mesta, Beograd bi bio mesto gde bi trotoari bili 100% u funkciji kola i bašti kafića.
 
Kad smo kod novogradnje da li se meni više isplati besplatno parking mesto kao što su pravljenja uz naselja do 90ih ili sadašnjih 10-20.000 evra po parking mestu plus svakodnevni reket zoniranja gde god stanem u gradu, da plaćam NATO režimu u Srbiji da me osiromašuju?
 
Kao prvo niko te ne tera da kupiš to mesto u novogradnji, tako da imamo gomilu ljudi koji su se uselili u novogradnju, a i dalje parkiraju napolju.

Kao drugo, mnogi ispune norme za parking mesta pomoću tzv klackalica (dva parking mesta na mestu jednog) i onda kada prođe kontrola, premesete klackalice u drugu zgradu.
 
Jašta, ovo na fotografiji je fatamorgana. Ili fotomontaža.
Kao i ona fotografija gužvi i zastoja u Beogradu na vodi koja ti je pomrsila sve pokušaje da i sa saobraćajnog aspekta pokušaš da braniš i veličaš BnV.

Inače, veze ti sa Beogradom nemaš, i to pokazuješ svakog dana sve više i više. Ti si samo običan govorni aparat u službi onoga koji plati najviše. Kladim se da desnu obalu Save i istočni deo grada viđaš jednom mesečno, kao što je postalo očigledno da i unutrašnjost javnog prevoza vidiš možda jednom godišnje, ako i toliko.

Razumeš se u Beograd, u njegovo svakodnevno funkcionisanje i u živote njegovih prosečnih ljudi taman koliko se vradovic razume u potrošačku korpu i život prosečnog Srbina.
Sto se tice BNV, sta si ti tu dokazao? Svaka ulica moze da se zagusi u nekim uslovima. Da li je to nepobitan dokaz da taj deo grada pogorsava ili poboljsava saobracajnu mrezu u gradu? Na koji nacin BnV pogorsava saobracaj, pogotovo sad kad jos uvek skoro niko i ne zivi tu?

Drugo, sta si to dokazao onom slikom? Da nije izgradjeno hiljade podzemnih garaza, ili da bi bilo bolje bez njih? Napisao sam lepo ‘neke mozda muljaju’, i ti si okacio ‘dokaz’ jedne koja mulja, wow, jel ja sad treba da idem po podzemnim garazama i slikam redom?

Sto se ostalog ad hominem bulaznjenja tice, ae saberi se bre lice.
 
Znači, kako sam ja razumeo, da nema tih hiljada podzemih garažnih mesta, Beograd bi bio mesto gde bi trotoari bili 100% u funkciji kola i bašti kafića.
Pa, bilo bi ih jos vise da. Nije novogradnja dovela ta kolanu grad. Broj automobila po glavi stanovnika je porastao nezavisno od njih.

Na Miljakovcu 2 gde sam ja odrastao sam pre 10 godina mogao da biram mesto, direkt ispred zgrade po 20-30 slobodnih. Danas cesto i tamo kruzim po 15 minuta cekajuci mesto. A tamo nema novogradnje u krugu od 2km barem.

Ovde se sva krivica prebacuje na maltene jedinu pojavu koja zapravo stvara neka nova garazna mesta.
 
Da uzmemo da broj kola nije povećan zbog novogradnje, nego nekih drugih razloga. Isto tako možemo da vidimo da ni ta novogradnja nije rešila problem parkiranja, iako iz tvojih postova u pojedinim trenuztcima zvuči kao da jeste. Kada bi smo fotografisali ulice i garaže, došli bi do zanimljivih stvari i zaključaka.​
 
Sad ce Defke svima da nam objasni, on poznaje desnu obalu Save bolje nego ljudi koji tamo zive. Jedino u sta se razume bolje od parkiranja jeste javni prevoz.
 
Novogradnja sklanja automobile sa ulica:
_img_000000_000000-jpg.149388

Čak i trotoare čisti...
O zelenilu da ne govorimo, pršti sve od zeleniša i humanosti.
Ovo je uglavnom problem novogradnje u određenim delovima grada - Lekino , Zvezdara, Zemun, itd.. Tamo se zapravo veći deo novogradnji završi sa manjkom parking mesta pošto naprave zgradu, deo obaveznih mesta projektuju ovako nedozvoljeno (uz gledanje kroz prste nadležnih), a onda plus suteren ceo ili delom prebace u još jedan/dva stana.
Na NBG i u većim kompleksima (kriminal AC Stojanovića izuzetak) je istina da se izgradi mnogo veći broj parking mesta i oni i gurnu skoro sva vozila pod zemlju ili zatvorene parkinge, ali svakako ne čisti sva novogradnja parkirana vozila sa ulica to znaju pre svega stanari desne strane Save.
 
Tacno. A jos jedna, mozda i veca opasnost, je ta praksa koju su naprdnjacki kadrovi od skora uveli na mala vrata u nekoliko opstina, da se trotoar kakav smo znali ukida a umesto njega se crtkaju neke linijice po kolovozu koje treba satro da razdvoje prostor za voznju od prostora za hodanje. Bukvalno ulicama koje su nekada imale trotoar (pa makar i 1m) se ukida, a umesto njih se ispred novogradnji sade beton i parking mesto. To se vidi na ovoj fotografiji koju sam okacio, gde se uz novoizgradjenu zgradu stavljaju skarabudzena parking mesta koja nisu ni za k, a osim toga su takva da automobili vire ne samo preko trotoara nego i preko kolovoza. Ima jos dosta takvih lokacija po gradu, kacio sam na ovoj i drugim temama, kao sto sam opisivao i masovnu praksu da se u takvim naseljima (gde se sada porodicne kuce menjaju novim zgradama) izbegava kupovina garaznog mesta dokle god automobilcine mogu da se ostavljaju na javnoj imovini. Posto redovno prolazim kroz razne delove istocnog dela grada i sto se vise novih zgrada pravi, to je vise automobilcina po trotoarima i kolovozima. Isto tako sam kacio i slike nabacanih automobilcina na kolovoze duz trasa 25 i 26, u Krusevackoj i Ljubickoj. I svake godine je sve gore, iako je svake godine novogradnje okolo sve vise.
 
Poslednja izmena:
Da uzmemo da broj kola nije povećan zbog novogradnje, nego nekih drugih razloga. Isto tako možemo da vidimo da ni ta novogradnja nije rešila problem parkiranja, iako iz tvojih postova u pojedinim trenuztcima zvuči kao da jeste. Kada bi smo fotografisali ulice i garaže, došli bi do zanimljivih stvari i zaključaka.​
Naravno da nije resila sve, nigde to i ne tvrdim. Ali nikako nije glavni ili jedini uzrok problema.
 
Srbi moraju da shvate da skladištenje imovine na javnom prostoru nije ljudsko pravo. Naplata parkinga ne da nije harač nego je subvencija. Šta mislite koja bi bila tržišna cena najma nekoliko kvadrata zemljišta u centru grada?
a ti treba da shvatis da je javni parking napravljen da bude javni tj besplatan. aktuelni lopovi iz gradske vlasti nisu rekli nikada u svojim izbornim kampanjama ''mi cemo vam uciniti zivot u prestonici skupljim; glasajte za nas odma''. po tvojoj logici mogu i vazduh oporezovati jer je to ''subvencija'', puni budzet itd.
vec sam napisao. ok, zoniranje celog grada ako hoce, ali onda gradski prevoz mora biti potpuno besplatan. sve drugo je harac gradske vlasti.
za 24i cemo videti kad bude i 28i zoniran gde su vec sada svi krenuli da se guze. to je trebalo istovremeno zonirati.
moje misljenjenje je da ce unutar bloka biti isto zlo kao sto je i sada. ali ajde, vreme ce pokazati.
 
Da li se zna od kada počinje naplata zoniranog parkinga u Bloku 24?
Sada je potpuno nemoguće naći parking u Bloku 28 (Milutina Milankovića/Španskih boraca), jer su se sva vozila prebacila da parkiraju na besplatnom parkingu...
 
Da li se zna od kada počinje naplata zoniranog parkinga u Bloku 24?
Sada je potpuno nemoguće naći parking u Bloku 28 (Milutina Milankovića/Španskih boraca), jer su se sva vozila prebacila da parkiraju na besplatnom parkingu...
Za Blok 25 meni su rekli da je od 6. Mislim da su 24 zonirali kad i nas i da ce ih puste istovremeno.
 
potpuni raspad 28og bloka. i FDU-a pride. sad sam bio kod majke u bloku na rucku; iskusno prepesacio od posla 2 bloka.
nabijeni automobili u one klupice kod potkovice ka parku, dzip na zelenoj povrsini, nema gde motor da se parkira. beli prolazi samo iako se vidi iz aviona sve.
postavicu fotku kad stignem
FDU je tek tesko opisati. u zivotu ono nisam video.
 
Šteta za drveće u 29-tom, zaista oplemenjuje kraj.. ako izuzmemo problem sa parking mestima.

Da, definitivno je mnoga parking mesta projektovao neko bez vozačke dozvole... dodatna bruka je što je to neko i odobrio,
Slična situacija sa stablima je bila i kod TC Piramida, isto su ih sadili izmeđe parking mesta.... samo što su brzo stradala. a onda su ostale rupe na njihovim mestima... koje nikada nisu popunjene pa je sada problem ulaska i izlaska kada je već pored parikan automobil tako da izbegne tu rupu...
 
Zar ta stabla ne mogu da predade čuvenim Sadišom? Deluje da su relativno mlada, a već znamo da je koren plitak.
 
Pocinjem da se pitam da li i kako u uhodanijim i razvijenijim zemljama unapred sprecavaju ili resavaju ove probleme sa korenjem drveca koje rasturi sve oko sebe. Verovatno na takva uza mesta stavljaju neka drveca koja imaju manje korenje.
 
Vrh