Šta je novo?

Pančevački most

Goldstein":4vqmxg9w je napisao(la):
Калановићева је најавила да ће следећи пројекат НИП-а бити изградња моста код Винче, како би се заокружила обилазница око Београда и растеретио саобраћај кроз централну зону града.

Da li se zna otprilike kada bi izgradnja tog mosta pocela?:gobb:
 
Rešenje za „crnu tačku” na prilazu Pančevačkom mostu
Manje gužvi uz dva nova uključenja
Gužve na prilazu Pančevačkom mostu i duž celog Bulevara despota Stefana, mogle bi biti rešene izgradnjom dva nova prilaza „Pančevcu”. U toku je javni uvid u predlog projekta i ukoliko on bude usvojen u Skupštini grada, radovi bi mogli da krenu već tokom ove godine.
25ipzk8.jpg

Urbanistički zavod Beograda izradio je program i plan detaljne regulacije Bulevara despota Stegana na prilazu Pančevačkom mostu, kao i okolnih ulica, Mitropolita Petra, Dragoslava Srejovića i Mije Kovačevića. Saobraćajne zastoje, zbog kojih se automobilima nekad napuni i ceo Bulevar despota Stefana, pravi skretanje u levo, na uključenju na Pančevački most. Zbog toga, potrebno je izgraditi dve nove rampe, nakon čega se očekuje rasterećenje ne samo Bulevara despota Stefana, već i svih okolnih ulica, pa i kružnog toka kod Bogoslovije.
2ymsuwz.jpg

Najveći problem u saobraćaju su „leva skretanja” jer dolazi do ukrštanja smerova. To je situacija koju imamo u Bulevaru despota Stefana, jer vozila koja se uključuju na Pančevački most imaju prednost u odnosu na vozila koja dolaze iz pravca Karaburme. Zbog toga se prave velike gužve, a neretko se dese i saobraćajne nezgode. Kad se to reši jednom uzlaznom rampom na koju će se skretati desno iz Bulevara despota Stefana, dok će vozila koja idu sa Pančevačkog mosta ka Karaburmi skretati silaznom rampom, zastoja uopšte neće biti i saobraćajnica će biti potpuno rasterećena - priča Predrag Krstić, saobraćajni inženjer iz Urbanističkog zavoda Beograda, koji je učestvovao u izradi ovog projekta.
Ukoliko ne bude žalbi nakon javnog uvida, koji traje do 16. januara, predlog će biti poslat na usvajanje u Skupštinu grada. Kad se predlog usvoji, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju će započeti radove, a to se očekuje u toku ove godine.
- U toku je postupak donošenja plana i tokom javnog uvida svi zainteresovani mogu da pogledaju nacrt i tekst projekta i da daju svoje mišljenje, predloge ili sugestije Komisiji za planove, koja sve to razmatra. Zatim predlog usvaja Skupština grada i posle toga možemo da krenemo sa realizacijom - priča Nenad Bajić, PR Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju.
Saobraćajni inženjeri često za uključenje na Pančevački most kažu da je jedna od „crnih tačaka” beogradske ulične mreže. Dnevno tuda prođe oko 70.000 vozila, što znači da svakog minuta prođe 50 vozila i zbog toga je rešenje za saobraćajne gužve potrebno što pre.
- U plan detaljne regulacije uključene su sve okolne ulice, ali je bilo potrebno i urbanistički rešiti i mnogobrojne građevine koje se nalaze u tom delu grada, zgrada MUP, Bogoslovski fakultet, bolnica, soliter i stambene jedinice, ali i kružni tok kod Bogoslovije, koji će nakon realizacije biti znatno rasterećen. To je problem koji je odavno trebalo rešiti, jer je to jedna od najzagušenijih saobraćajnica, kaže Nataša Danilović iz Urbanističkog zavoda Beograda.

Rekonstukcija Pančevačkog mosta počela u julu 2008.
Pančevački most podignut je 1935. i posle rušenja u Drugom svetskom ratu obnovljen 1946. godine. Prema procenama, preko jedinog mosta koji povezuje Beograd i južni Banat dnevno pređe više od 100.000 vozila. Rekonstrukcija ovog mosta počela je u julu prošle godine., Direkcija za građevinsko zemljište i Opština Pančevo učestvuju u obnovi sa po 600 miliona dinara, iz gradskog budžeta izdvojeno je 1,2 milijarde, dok je Nacionalni investicioni plan učestvovao sa 1,6 milijardi dinara. Početak druge faze trebao bi da počne sredinom ove godine.


Izvor: Blic
Link: http://www.blic.rs/beograd.php?id=73026
 
Sajt urbela je totalno not user friendly pa ako bi mogao neko da okaci taj plan bio bih mu zahvalan. Jedino sto sam uspeo da nadjem to je najava o ovom planu, ali od samog plana nista.
 
Ekstra scena za film Pomahnitali voz most izgleda bas namenjen za neku takvu scenu



Ograda se jedva drzi.........

 
shmeksi":2xaiuxb1 je napisao(la):
Sajt urbela je totalno not user friendly pa ako bi mogao neko da okaci taj plan bio bih mu zahvalan. Jedino sto sam uspeo da nadjem to je najava o ovom planu, ali od samog plana nista.
Ocigledno da nisi nasao,sto im ne trazis preko maila?
Mene vise cudi da petlja kod bogoslovije u sklopu ump-a,na onoj animaciji izgleda krajnje cyber da se tako izrazim.
 
Ima tu jos par stvari koje bi mogle da se urade na Pancevcu.
92b0db5231.jpg

Veliki problem mosta i Bulevara despota Stefana su kamioni koji da bi sa kruznog puta oko kalemegdana da bi dosli na most moraju da se popenju uz brdasce,krenu uzbrdo na semaforu,preseku Bulevar i sa minimalnom brzinom krenu ka penjanju na most. (crvena linija.

Postoje vec ostavljeni zavrseci na samom mostu koji su zamisljeni kao sto sam nacrtao (Plava linija) tako da sa kruznog puta kamioni uopste ne dolaze do Bulevara. Nego da prodju ispod mosta i popenju se na njega kasnije(isprekidana crvena)

Uopste mi nije jasno zasto to nikada nije zavrseno. Verovatno u stilu privremenih resenja koje su tada bila standardna.
 
Verovatno je problem vlasništvo nad zemljištem ili tako nešto, koliko im je trebalo da probiju onaj + izlaz ka Nišu na Autokomandi...
 
Bravo miki00,

i ja sam se pitao - koji je to mozak ostavio te patrljke, i napravio haos u okolnim ulicama sa tranzitom!?
 
Ambassador":3npo9d8h je napisao(la):
Verovatno je problem vlasništvo nad zemljištem ili tako nešto, koliko im je trebalo da probiju onaj + izlaz ka Nišu na Autokomandi...
100% je tako nesto. Saobracaj bi bio mnogo ubrzan sa ovih par izmena. Pravi primer je izlaz ka nisu.
 
Mislim da postoji neko "pravilo" jer je većina čeličnih rešetkastih mostova po celoj Srbiji zelene boje(uglavnom železničkih).
:rolleyes:
Ali pravila su tu da se menjaju...
 
U nasoj zemlji se svi pridrzavaju debilnih pravila a ona pravila koja su dobra njih ko j***...uzas
 
alexandernbg":2isdn57d je napisao(la):
Most treba ofarbati u belo,potpuno drugaciji utisak bi ostavio...
I morao bi da se farba ponovo za godinu dana.
Ovako neće morati narednih deset godina. xD
 
Rekonstrukcija je bila podeljena u faze. Za svaku fazu je naravno potreban novi tender, tako da se ceo proces razvlaci. U pitanju je onda ili to ili skresani budzet grada.
 
Beograd 21. 04. 2010
PRESS
Stala obnova Pančevca
Prilazne konstrukcije Pančevačkog mosta ugrožava korozija, dok druga faza sanacije nije ni počela jer, po svemu sudeći, novac za ovaj obimniji deo posla još nije obezbeđen

Ni dve godine od početka sanacije Pančevačkog mosta ne zna se kada će ona biti završena! Gradski i republički čelnici svojevremeno su najavljivali da će ceo posao biti gotov upravo u tom periodu, ali je do sada privedena kraju samo prva faza radova. Za drugu, obimniju fazu, po svemu sudeći još nije obezbeđen novac!
Prema prvobitnom dogovoru, za rekonstrukciju mosta novac je trebalo da bude izdvojen iz republičkog budžeta i Nacionalnog investicionog plana, u iznosu od 1,6 milijardi dinara, dok bi Beograd dao 1,2 milijarde, a grad Pančevo 200 miliona dinara.
Još dva sloja farbe
Profesor Dr Ljubomir Vlajić iz Saobraćajnog instituta CIP, glavni projektant sanacije, navodi da su prilazne konstrukcije za drumski saobraćaj koje do sada nisu sanirane, trenutno najviše oštećeni delovi Pančevačkog mosta!
SAOBRAĆAJ PREKO PRUGE
Dok za vreme prve faze rekonstrukcije nije obustavljan prelaz vozilima ni u jednom smeru, izmene u režimu saobraćaja biće neophodne kada bude počeo drugi deo radova. Prema nacrtu regulisanja saobraćaja, na mestu neizgrađenog pružnog koloseka biće postavljene betonske ploče, čime će biti stvorena još jedna, privremena traka za drumski saobraćaj. Na nju će, kada se bude radila rekonstrukcija postojećeg kolovoza, biti naizmenično preusmeravana vozila zavisno od trake na kojoj u tom trenutku budu izvođeni radovi.

- Prilazne, prethodno napregnute konstrukcije na desnoj obali, sa uzvodne i nizvodne strane, veoma su oštećene zbog dejstva soli, korozije, mehaničkih oštećenja, udara vozila i slično. Njihovo trenutno stanje zahteva hitne intervencije koje su predviđene u drugoj fazi projekta sanacije. Ta faza podrazumeva i izvođenje radova na delovima glavne čelične konstrukcije i inundacionih konstrukcija na levoj obali Dunava, preko kojih se odvija drumski saobraćaj - objašnjava Vlajić.
Prema njegovim rečima, radovi u prvoj fazi su dobro urađeni, ali ni taj deo posla nije okončan!
- Kompletna konstrukcija između glavnih rešetki i ispod nivoa koloseka je potpuno ojačana, a preostalo je da se uradi antikoroziona zaštita donjih pojaseva. Tamo je nanesen jedan sloj farbe i treba da se dodaju još dva sloja - zaključuje Vlajić.
Ekipa Pressa juče je bila na gradilištu ispod mosta i nije primetila da se sada tamo odvijaju bilo kakvi veći radovi. Trenutno je tamo samo nadzorna služba, smeštena u montažnoj baraci.
ĐILAS: NIŠTA PRE GAZELE
Gradonačelnik Dragan Đilas juče nam je rekao da je grad, kada je reč o rekonstrukciji Pančevačkog mosta, svoj deo posla uradio, i da za sada tamo neće biti novih radova.
- Mi smo finansijski sve obavili i most je trenutno bezbedan za saobraćaj. Međutim, dok traje rekonstrukcija Gazele i radovi na mostu preko Ade Ciganlije, ali i zbog gužvi u saobraćaju, još nećemo ulaziti u dalju sanaciju Pančevačkog mosta - naveo je Đilas.

U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da je, sa njihove strane, ispoštovano sve što je dogovoreno za prvu fazu radova.
Grad svoje uradio
- Grad Beograd je utrošio je 535 miliona dinara za finansiranje prvog dela radova. To je sada završeno i sva sredstva su obezbeđena od izvornih prihoda, odnosno od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta. Mi smo za sada svoje uradili, ali u tom poslu nismo sami, a ne mogu da komentarišem šta će raditi drugi koji su uključeni u ovaj projekat - rekao nam je portparol Direkcije Nenad Bajić.
Fakti:
- Za kompletnu rekonstrukciju Pančevačkog mosta namenjeno je oko tri milijarde dinara
- Preko njega dnevno pređe i po 150.000 vozila
- Kompletan projekat sanacije konstrukcija, koji sadrži i projekte saobraćajnih rešenja, infrastrukture i tehnologije izvođenja radova, izrađen je u CIP-u početkom 2007. godine

On, međutim, nije mogao da kaže ni kada će biti raspisan tender za izvođača radova u drugoj fazi. Podsetimo, u prvom delu popravljena je glavna čelična konstrukcija mosta, a ostalo je da se saniraju i delovi mosta predviđeni za drumski saobraćaj.
Kako je ranije isticano, iz NIP-a je trebalo da bude izdvojen najveći deo novca za sanaciju Pančevačkog mosta. Da bismo saznali zbog čega posao kasni, juče smo pozvali i Ministarstvo za NIP, a tamo nam je rečeno da ministarka Verica Kalanović nije u mogućnosti da odgovori na ovo pitanje.
D. MINIĆ - J. DRAGIĆEVIĆ

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/113317/Stala+obnova+Pančevca.html
 
miki00":3foc50xm je napisao(la):
Ima tu jos par stvari koje bi mogle da se urade na Pancevcu.
http://www.fotorola.com/uploads/92b0db5231.jpg
Veliki problem mosta i Bulevara despota Stefana su kamioni koji da bi sa kruznog puta oko kalemegdana da bi dosli na most moraju da se popenju uz brdasce,krenu uzbrdo na semaforu,preseku Bulevar i sa minimalnom brzinom krenu ka penjanju na most. (crvena linija.

Postoje vec ostavljeni zavrseci na samom mostu koji su zamisljeni kao sto sam nacrtao (Plava linija) tako da sa kruznog puta kamioni uopste ne dolaze do Bulevara. Nego da prodju ispod mosta i popenju se na njega kasnije(isprekidana crvena)

Uopste mi nije jasno zasto to nikada nije zavrseno. Verovatno u stilu privremenih resenja koje su tada bila standardna.
Ovo je odlična stvar i bilo bi odlično kada bi to oni uradili, ali nažalost oni to neće nikada uraditi tako.
A gužve i ugrožavanja bezbednosti saobraćaja ovakvom lošom regulacijom ulaska i izlaska sa mosta će se samo umnožavati u narednim godinama i decenijama :((
 
Kada budu zavrsali ump za 20 godina dobicemo i pristupne saobracajnice samo treba imati strpljenja.
 
Bilo bi lepo da i Dunav i Most budu plave boje.
 
То си у праву. Ја заиста не знам зашто сваки решеткасти мост мора да буде зелен.
 
Evo kako izgleda rešetkasti most u Ćupriji, boje Hoang Ho..

dscn1540resizeam9.jpg
 
Wile E. Coyote":ct94so2m je napisao(la):
То си у праву. Ја заиста не знам зашто сваки решеткасти мост мора да буде зелен.
Verovatno zbog velikih zaliha i niske cene, u odnosu na neku drugu nijansu.
SMB se proizvodila (a verovatno se i još uvek proizvodi) u velikim količinama, i isporučivala vojsci u velikim limenim kantama - znam, farbao sam TAMića u 1:1 , tehnika četka :) ... jteli smo da nactramo i bele petokrake na haubi i na vratima, ali ppor nije imao razumevanja za naš predlog :lol:

Boja koja je korišćena pri poslednjoj rekosntrukciji Tramvajskog mosta me je ostavila u u zbunu - ali lepše izgleda sada kada je malo izbledela na suncu i postala mat, a naročito noću kada je most osvetljen.
 
Да сте хтели да нацртате црвене петокраке, вероватно не би имао ништа против. :lol:
 
Vrh