Mislim da kao gradjevina o kojoj se toliko prica zasluzuje topik.
PAKAO U NAJAVI!
Na leto počinje obnova Pančevačkog mosta, koja će trajati godinu dana. Za to vreme naizmenično će biti zatvarane trake u oba smera. Za 80.000 vozača koji svakodnevno prelaze preko mosta početak radova znači početak saobraćajnog haosa!
Dugo najavljivana, i još duže odlagana, generalna rekonstrukcija Pančevačkog mosta trebalo bi konačno da počne na leto. Vest zvuči lepo, ali za 80.000 vozača koji svakodnevno prelaze preko njega to znači početak saobraćajnog pakla! Naime, dok budu trajali radovi, naizmenično će biti potpuno zatvarane trake u oba smera.
Ozbiljnost ovog problema naterala je nadležne u Saobraćajnom institutu CIP da kao jedno od rešenja predlože da se železnički prostor u sredini mosta, na koloseku koji se ne koristi, adaptira za kretanje drumskih vozila tako što će se preko njega postaviti asfalt. Tako bi, u smeru koji bude zatvoren, radila bar jedna traka.
Ovaj predlog je tek ideja, a pre nekoliko dana stručnjaci CIP-a pozvali su kolege iz Sekretarijata za saobraćaj na sastanak da se predlog još jednom "pretrese". U opštini Palilula u međuvremenu se rodila ideja, koja je prihvaćena u "Železnicama Srbije" i u Sekretarijatu za saobraćaj.
Reč je o predlogu da se u Krnjači, na delu pruge između naselja Zage Malivuk i Braće Marić, gde je sada zapušteni podzemni prolaz ispod šina, napravi još jedno stajalište "Beovoza". Ideja je da se građanima nastanjenim na levoj obali Dunava ponudi alternativni način prevoza, čime bi Pančevački most bio donekle rasterećen.
- Ovaj zapušteni prolaz sada koriste deca na putu do škole. Ako grad pristane da finansira deo radova postoji šansa da stajalište zaista bude napravljeno, a mi ćemo izgraditi parking oko njega - kaže Danilo Bašić, predsednik opštine Palilula.
Direktor "Železnica Srbije" Milanko Šarančić u izjavi za Press podržao je ovu ideju i obećao da će "Železnice Srbije" dati sve od sebe da ideja zaživi.
- Ako je zahtev građana opravdan i ukoliko će to smanjiti saobraćajnu gužvu, mi prihvatamo inicijativu i mislim da uopšte neće biti problem da se stajalište napravi u Krnjači. Potrebno je samo da CIP uradi projekat - kaže Šarančić.
"Čupavo"!
Za Pančevački most se može reći da se "blago raspada". Od 1945. godine ništa na njemu nije rađeno, a 30 godina nije čak ni ofarban. Milutin Ignjatović, generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP, tvrdi da će most još ove godine biti bezbedan za vožnju, ali da će posle biti "čupavo"!
- Na mostu bi pod hitno trebalo zameniti ležišta! On trpi mnogo veće opterećenje od onog koje je planirano, a to je 10.000 vozila dnevno. Letos je "Mostogradnja" uradila najhitnije radove, između ostalog, zamenjene su ploče na trotoaru i obnovljena zaštitna ograda, a mi bismo do 31. marta trebalo da predamo projekat generalne popravke - kaže Ignjatović.
Press
PAKAO U NAJAVI!
Na leto počinje obnova Pančevačkog mosta, koja će trajati godinu dana. Za to vreme naizmenično će biti zatvarane trake u oba smera. Za 80.000 vozača koji svakodnevno prelaze preko mosta početak radova znači početak saobraćajnog haosa!
Dugo najavljivana, i još duže odlagana, generalna rekonstrukcija Pančevačkog mosta trebalo bi konačno da počne na leto. Vest zvuči lepo, ali za 80.000 vozača koji svakodnevno prelaze preko njega to znači početak saobraćajnog pakla! Naime, dok budu trajali radovi, naizmenično će biti potpuno zatvarane trake u oba smera.
Ozbiljnost ovog problema naterala je nadležne u Saobraćajnom institutu CIP da kao jedno od rešenja predlože da se železnički prostor u sredini mosta, na koloseku koji se ne koristi, adaptira za kretanje drumskih vozila tako što će se preko njega postaviti asfalt. Tako bi, u smeru koji bude zatvoren, radila bar jedna traka.
Ovaj predlog je tek ideja, a pre nekoliko dana stručnjaci CIP-a pozvali su kolege iz Sekretarijata za saobraćaj na sastanak da se predlog još jednom "pretrese". U opštini Palilula u međuvremenu se rodila ideja, koja je prihvaćena u "Železnicama Srbije" i u Sekretarijatu za saobraćaj.
Reč je o predlogu da se u Krnjači, na delu pruge između naselja Zage Malivuk i Braće Marić, gde je sada zapušteni podzemni prolaz ispod šina, napravi još jedno stajalište "Beovoza". Ideja je da se građanima nastanjenim na levoj obali Dunava ponudi alternativni način prevoza, čime bi Pančevački most bio donekle rasterećen.
- Ovaj zapušteni prolaz sada koriste deca na putu do škole. Ako grad pristane da finansira deo radova postoji šansa da stajalište zaista bude napravljeno, a mi ćemo izgraditi parking oko njega - kaže Danilo Bašić, predsednik opštine Palilula.
Direktor "Železnica Srbije" Milanko Šarančić u izjavi za Press podržao je ovu ideju i obećao da će "Železnice Srbije" dati sve od sebe da ideja zaživi.
- Ako je zahtev građana opravdan i ukoliko će to smanjiti saobraćajnu gužvu, mi prihvatamo inicijativu i mislim da uopšte neće biti problem da se stajalište napravi u Krnjači. Potrebno je samo da CIP uradi projekat - kaže Šarančić.
"Čupavo"!
Za Pančevački most se može reći da se "blago raspada". Od 1945. godine ništa na njemu nije rađeno, a 30 godina nije čak ni ofarban. Milutin Ignjatović, generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP, tvrdi da će most još ove godine biti bezbedan za vožnju, ali da će posle biti "čupavo"!
- Na mostu bi pod hitno trebalo zameniti ležišta! On trpi mnogo veće opterećenje od onog koje je planirano, a to je 10.000 vozila dnevno. Letos je "Mostogradnja" uradila najhitnije radove, između ostalog, zamenjene su ploče na trotoaru i obnovljena zaštitna ograda, a mi bismo do 31. marta trebalo da predamo projekat generalne popravke - kaže Ignjatović.
Press