Šta je novo?

Pančevački most

Ma dečko nije bio u tom fazonu, nego mu je bila frka što smo bili stacionirani pored prozora bezbednjaka u komandi :D
 
Pančevac dobija novu ulaznu i izlaznu rampu


Izgradnjom nove ulazne i izlazne rampe sa Pančevačkog mosta u velikoj meri rešiće se saobraćajne gužve sa kojima su, naročito u „špicu“, žitelji ovog dela Palilule svakodnevno suočeni. Jedna rampa vodiće od centra grada ka Borči, a drugom će se saobraćaj spuštati u pravcu ka Karaburmi.


Zbog nove petlje biće srušeno oko 20 objekata
Prema regulacionom planu koji je usvojio i gradski parlament, planirano je i proširenje dela Bulevara despota Stefana u dužini od oko 300 metara, i to na potezu od uključenja u Bulevar iz pravca ulica Mitropolita Petra i Dragoslava Srejovića tako da će na tom delu, umesto dosadašnje dve, biti tri trake.

- Tom novom, trećom trakom, kretaće se saobraćaj ka ulaznoj rampi na Pančevački most u pravcu prema Borči. Njenom izgradnjom u velikoj meri će se popraviti trenutna saobraćajna situacija jer, načinom na koji je sada regulisano penjanje na most, stvaraju se ogromne gužve, a udesi su jako česti - kaže za „Blic“ predsednik Opštine Palilula Danilo Bašić, ističući da je ova rampa prioritet.

2hxolu1.jpg


Drugom rampom (silaznom) kretaće se saobraćaj sa Pančevačkog mosta (iz pravca Borče) prema naselju Karaburma.

- I ova rampa će rasteretiti saobraćaj jer će skratiti put vozačima. Trenutno je situacija takva da vozila iz pravca Borče moraju da idu do Bogoslovije i odatle prema Karaburmi. To će se izbeći tako što će se saobraćaj sa mosta novom rampom spuštati u Bulevar despota Stefana i odatle kretati ka Karaburmi - objašnjava Bašić.

Prema njegovim rečima, zbog izgradnje ovih rampi privremeni objekti koji se nalaze u zonama oko Pančevačkog mosta biće uklonjeni. U pitanju je dvadesetak objekata, među kojima ima stovarišta, baraka, ali i kiosaka, i svi oni su privremenog karaktera. Stambenih objekata u ovoj zoni nema.

- Vlada Srbije je utvrdila javni interes na ovoj lokaciji. Sada se radi na formiranju građevinske parcele i to je posao koji će potrajati oko dva meseca. Kada je u pitanju imovina, svo zemljište je vlasništvo opštine Palilula, odnosno Grada Beograda, tako da oko toga ne bi trebalo da bude problema - kaže Bašić.

Uključenje i isključenje sa Pančevačkog mosta među glavnim su tačkama usporenog saobraćaja u ovom delu grada. Izgradnjom prilaznih puteva, odnosno rampi, brže će se „izvlačiti“ saobraćaj iz oba pravca koji bi trebalo da se odvija bez zaustavljanja.

Ovaj projekat finansiraće Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Procena je da će izgradnja ove dve rampe i proširivanje saobraćajnice u Bulevaru despota Stefana koštati oko pet miliona evra.

U funkciji do kraja 2011. godine
U Opštini Palilula očekuju da bi lokacijska dozvola mogla da se dobije tokom zime, a radovi da počnu tokom sledeće godine.
Procena je da bi oni potrajali oko šest meseci i da bi, u najboljem slučaju, do kraja 2011. godine čitav posao mogao da bude završen.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/211833/Pancevac-dobija-novu-ulaznu-i-izlaznu-rampu
 
To bre!!!Najzad se setise!!!Dakle drugi kraj UMP-a se polako radi,drago mi je zbog toga,ostaje jos da stave drugi kolosek na most a i jednog lepog dana jos 2 pristupne rampe koje su jos blize sredini mosta osposobe.Enivej :vops:
 
Pa bilo bi lepo kada bi sve prilazne rampe dobile izgled kao ove nove na Gazeli.. :kafa: dakle dajte posao Strabagu..
 
stranac":25xnrkka je napisao(la):
Kako ovi sa juga izlaze na Despota Stefana?
Idu samo pravo, ali imaju 'stop' da propuste ove sto dolaze sa severa, skrecu levo i idu na most.

OT. Da li je u planu prosirivanje puta izmedju mosta i tri bika? Da bude 2+2 kao na celoj duzini.
 
Falim te bože ako bude tako. Još da iskoriste one fantomske rampe da kamioni uopšte ne ulaze u Despota Stefana (još kad bi mogao da se prilaz proširi, mada sumnjam), postave drugi kolosek, prošire ulicu do Tri bika... Ima tu posla i posla, samo da se krene.
 
Zapravo ovo rade u kompletu sa spajanjem Cingrijine sa gospodara vucica,samo nije sigurno da ce odobriti taj projekat za sledecu godinu...Kamioni moraju da lete iz BG-a,dobio sam zvanicne podatke.Zagadjenje od kamiona u Batutovoj ulici kod gradske bolnice na Zvezdari je na nivou 29. novembra i nesto manje nego na autoputu!

Obilaznica sa mostom kod Vince mora biti prioritet posle sledece rokade na izborima 2012te...

Regulacioni-nivelacioni plan tih petlji i kraja do bogoslovije

http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=91&filename=Regulaciono_nivelacioni.pdf

Tekst plana

http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=91&filename=Tekst.pdf
 
Slažem se da završetak obilaznice uključujući i most kod Vinče treba da bude prioritet ali ovi ni deonicu do Bubanj potoka ne mogu da završe.
 
Ovde mi je loše rešeno skretanje iz Zrenjanina (Borče) ka Karaburmi.

2hxolu1.jpg


Naime,ovo rešenje dovodi do toga da se seku oni koji hoće iz Borče u Karaburmu i oni koji hoće iz centra u Borču.
Ovo će opet stvarati gužve

Mislim da bi trebalo napraviti odvojenu traku za smer Borča>Karaburma, a to ne bi koštalo mnogo.

Pancevacki.jpg


Interesantan mi je i detalj da će ovo koštati 5 milona u poređenju sa cenom pristupnih saobraćajnica DS/Đilas simbolu.
Znam ono je mnogo složenije i veće. Na Pančevačkom je urađen veći deo posla.
Ali opet ostavlja utisak 5 mil, spram preko 100 milona.Ne deluje da je ono kod mosta na adi preko 20 komplikovanije, veće i ne znam šta još.
 
Pa ove dve petljice su manje (u smislu veličine, količine materijala, težine terena) od npr pristupnih rampi sa mosta ka J.Gagarina. I to samo rampi, bez centralnih sobraćanica tj. UMPa. Rekao bih da su pristupi mostu daleko više od 20x veći/kompliovaniji od ovoga...
 
Михаило":1v2jv9zo je napisao(la):
Pa ove dve petljice su manje (u smislu veličine, količine materijala, težine terena) od npr pristupnih rampi sa mosta ka J.Gagarina. I to samo rampi, bez centralnih sobraćanica tj. UMPa. Rekao bih da su pristupi mostu daleko više od 20x veći/kompliovaniji od ovoga...
Ma kontam i ja to. Zato sam i rekao "Znam ono je mnogo složenije i veće"

Glavna poenta mog posta je u problemu koji će nastati jer će se sada seći smerovi Borča>Karaburma i Centar>Borča.

Jesu ove dve rampe odličan napredak, samo ne shvatam što nisu rešili i ovaj konflikt,kad je to jeftino uraditi kao što sam predložio na drugoj slici.
 
Verujem da dobar deo razlike u ceni ide od tog da ovde neće sve biti na stubovima.

Nbumbicu, u pravu si za ovu dodatnu traku.

Pominjao je neko pitanje zašto se ne probije još jedna traka od Pančevca do raskrsnice, ako sam lepo shvatio biće još jedne trake ali samo do mesta odakle će se odvajati traka ka UMP prelazu preko kružnog toka?
 
Milsim da to nije toliki problem. Oni koji hoće iz Borča na Karaburmu će se prestojiti u levu traku, a oni koji hoće ka Borči će ići u desnu. Nije idealno, ali mnooogo bolje od ovog sada...
 
Nije problem, to je tzv zona preplitanja i samo treba ostaviti dovoljnu dužinu i vozači to sami lepo odrade. Ta dužina se naravno računa na osnovi opterećenja, brzine... utd.

Navijam da se ovo već jednom uradi i drago mi je da je neko pokrenuo tu stvar.
Levo sketanje na most (ka Pančevu ) je veoma loše rešenje jer je znakom data prednost levom skretanju u odnosu na smer pravo što je suprotno sa standardnim rešenjem na mreži i kao takvo je veoma opasno. Jel zna neko kada će se izvršito proširenje ulice bul despota Stefana na delu posle mosta (ka Karaburmi) tamo ima neka bezvezna devijacija kao ona u Tošinom Bunaru.
 
pise 300 metara prosirenja bulevara despota stefana da se radi u sklopu ovih petlji ako mislis na to?
 
Tih 300 metara je valjda ovo dodavanje dodatne trake, a ne ono parče desno od kraja crvene linije na slici koju je postavio nbumbic

Pancevacki.jpg


Mislim da je Piglet mislio baš na to suženje..
 
Pa ja mislih da ce da urade to suzenje.Nisu valjda tolki imbecili da to ne urade???
 
Ako ste mislili na ovo:

25hmz9c.jpg


Nece. Ali ne zato sto je to skupo. Prosirenje ulice za tako kratku deonicu nije neki trosak, ali za razliku od rampi, koje su planirane na gradskom zemljistu, ovaj potez bi morao da se radi preko privatnog. Sa leve strane Despota Stefana se nalazi par privatnih kuca, sto znaci eksproprijacija i raseljavanje, a to poprilicno podize samu cenu radova. Sudeci po tome, da za Vojvodjansku postoje problemi, mozete misliti sta bi tek ovde bilo.

Isti je problem i sa deonicom od Cetinjske do Banije . Bulevar se na tom mestu sa 4 trake suzava na 2 zbog 3 zgrade koje su izgradjene po predratnoj regulacionoj liniji. Ali kad ce se to prosiriti, mozemo da mastamo, jer treba iseliti 3 zgrade, a u Vojvodjanskoj ne mogu da isele 3 kucice. Kad vec nisu komunisti ovo resili, nece se resiti skoro.

fdvnz7.jpg


Ali, sve pohvale za ovo sto su odluculi. Svaka cast. Konacno. :gobb:
 
Da definitivno ne rade to suzenje, nego koliko sam ja ukapirao, dodaju jednu traku u smeru ka karaburmi od raskrsnice Dragoslava Srejovica i Despota Stefana, koja ce ici na ovu novu petlju. Jer ka gradu ima 3 trake, a ka Karabrmi dve, a plus se tu ulivaju kamioni.

Mada bolje ista nego nista, jedva cekam da se urade petlje, samo me plasi sto je to inicijativa opstine, a ne grada, pitanje je da li ce im dati lovu.

Nego sta mislite da li bi bilo glupo da se bulevar prosiri ka pandurskoj stanici, tu ima mesta, a ovamo je gradsko zemljiste, mada bi bila malo vece krivina, da li je to uopste izvodljivo?
 
Vrh