Šta je novo?

Pančevački most

Ne radi se to tako, urade se planovi, idejni projekti, izvrši eksproprijacija, uradi glavni projekat raspiše tender i voala.
Postoji zakon o ekproprijaciji, javnom interesu i samo ga treba sprovoditi. Očigledna o da je većina problema kod nas upravo u sprovođenju zakona. Zato smo i zemlja III sveta.
 
Slažem se i to smo IV, Pantelijinog sveta, ali kad je most pravljen vide se predviđena mesta za uk-isk rampe ili ti tobogane kako li se već zovu a nisu završeni zbog naše prakse da svaka naredna ,, vlast,, tj. stručnjaci su ,,pametniji ,, od prehodnih, Tako da ništa nije do kraja završeno nego se stalno prekraja i određuju drugi prioriteti samo da bi sebe istakli.
Realno stručnjak-tim bilo koje boje , uložio je veliko znanje,tehnologiju i naša sredstva koja već decinijama, kako ko dođe bez ikakvih posledica razbacuju samo zbog isticanja sebe tj. svoje boje- i ostaje nedovršeno.
Konkretno sad da započnemo kako je gore slikovito prikazano, neki novi bi to obustavili i smislili da nam je tu bolje kao kod arene onaj kružni tok
Što se mene tiće baš me briga kako i po čijem projektu samo hoču bezbedno, brzo da pređem iz jednog u drugi deo mog grada
 
Dve nove ulazne i izlazne rampe sa jedinog mosta preko Dunava smanjiće gužve
Dogodine lakše preko „Pančevca“
AUTOR: B. R.
Gradski parlament usvojio je regulacioni plan koji bi sledeće godine trebalo da u velikoj meri reši problem saobraćajnih gužvi na prilazima Pančevačkom mostu. Kako je za Danas rekao Ljubiša Đurović, zamenik predsednika opštine Palilula, radovi na ovom projektu trebali da počnu u aprilu 2011. i trajaće oko šest meseci.

Gradska direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda,već je raspisala konkurs za izbor projektanta. Između ostalog, planirano je i proširenje dela Bulevara despota Stefana u dužini od oko 300 metara, i to na potezu od uključenja u Bulevar iz pravca ulica Mitropolita Petra i Dragoslava Srejovića, tako da će na tom delu, umesto dosadašnje dve, biti tri trake.

- Izgradnjom treće trake, u velikoj meri će se popraviti saobraćajna situacija, jer načinom na koji je sada regulisano penjanje na most, svakodnevno se stvaraju velike gužve, a saobraćajni udesi su česti. Zato je ovaj projekat od velikog značaja za grad. Ne treba zaboraviti da je „Pančevac“, za sada, jedini gradski most preko Dunava - kaže Đurović.

Predviđeno je da se saobraćaj kreće ka ulaznoj rampi na Pančevački most u pravcu prema Borči. Drugom, silaznom, rampom kretaće se saobraćaj sa Pančevačkog mosta,iz pravca Borče, prema Karaburmi. I ova druga rampa treba da doprinese rasterećenju saobraćaja, jer će skratiti put vozačima. Situacija je trenutno takva da vozila iz pravca Borče moraju da idu do Bogoslovije i odatle prema Karaburmi. To će, kako je planirano, izbeći tako što će se saobraćaj sa mosta novom rampom spuštati u Bulevar despota Stefana i odatle kretati ka Karaburmi.

Đurović kaže da će zbog izgradnje ovih rampi i proširenja saobraćajnice, privremeni objekti koji se nalaze u zonama oko Pančevačkog mosta biti uklonjeni. Taj posao već je pri kraju, a radi se o desetak objekata, među kojima ima stovarišta, baraka, ali i trafika, koje su svi privremenog karaktera. U ovoj zoni nema stambenih objekata. Kada je u pitanju imovina, svo zemljište je vlasništvo opštine Palilula, odnosno Grada Beograda, tako da oko toga ne bi trebalo da bude problema, kaže Đurović. Inače, projekat će finansirati Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Izgradnja dve rampe i proširivanje saobraćajnice u Bulevaru despota Stefana, kako se procenjuje, koštaće oko pet miliona evra.

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/dogodine_lakse_preko_pancevca.39.html?news_id=205509

Verujem da ce onda da furaju cingrijinu i spajanje sa cvetkom 2012te il mozda malo kasnije jer je jasno da ovo rade radi bolje propusnosti kamiona,a zna se od obilaznice da nema leba pogotovu sa istocne strane.
 
Šteta što one dve zgrade levo od MUP-a smetaju da se Bul. despota Stefana proširi do raskrsnice sa Cvijićevom.
 
Pa jos vise smeta, kafana "Malo Takovo" kod Pancevackog mosta, koja bi mogla lako da se srusi. Pogotovo sad kad vec planiraju petlje i prosirenje :bash: :bash:
 
Највише смета сужење од моста према Карабурми, а богами и сужење код Економске...
 
Wile E. Coyote":1d18w7r9 je napisao(la):
Највише смета сужење од моста према Карабурми, а богами и сужење код Економске...
I suzenje Depsota Stefana..... :(

Nego, zna li neko kuda su ova iskljucenja trebalo da idu?

oqx8c2.jpg
 
Веровао или не, довољно је да погледаш претходну страну теме. :dil:
 
@stf Na dunavsku ulicu mislim.Ako hoces stavicu link plana mosta po kome ce i te petlje raditi,ako vec nisam pre neku stranu
 
sizif":233z813x je napisao(la):
Веровао или не, довољно је да погледаш претходну страну теме. :dil:
Pogledao sam.....i....?
vucko":233z813x je napisao(la):
@stf Na dunavsku ulicu mislim.Ako hoces stavicu link plana mosta po kome ce i te petlje raditi,ako vec nisam pre neku stranu
:
Ne moras, ako jesi, daj mi samo link na PM da ne gusimo temu
 
A zašto ne konstruišu još dve rampe koje već postoje tj njihovi počeci koje idu direktno u smeru prema Karaburmi i prema Dunavskoj ulici?
Tako bi još više poboljšali protok i smanjili gužve za teretni saobraćaj...
 
Nece jos raditi te patrljke,prvo rade ove petlje,rekonstrukciju mosta,pa ce za nekoliko godina kada se bude znalo sta ce se sada ada hujom i lukom beograd da rade verovatno te patrljke.Takodje je zanimljiva stvar da ce vec ove godine(2011) poceti delta da pravi trzni centar zapadno od mosta u bulevaru despota stefana gde je bila BIM Slavija.Dakle idu bolji dani za pancevac :gobb:

Evo slatke slike mosta sa sajta CIP-a.

image.jpg
 
Evo kako bi možda mogla da izgleda saobraćajnica prikačena za te misteriozne patrljke na mostu "koji vode nikuda"
Ne znam precizno detalje prostora ali mislim da bi mogli provući tuda solidnih 2+2 trake i efikasno zakačiti rampama u most.



Uploaded with ImageShack.us
 
stf":3vw53f03 je napisao(la):
Ako ste mislili na ovo:

http://i53.tinypic.com/25hmz9c.jpg

Nece. Ali ne zato sto je to skupo. Prosirenje ulice za tako kratku deonicu nije neki trosak, ali za razliku od rampi, koje su planirane na gradskom zemljistu, ovaj potez bi morao da se radi preko privatnog. Sa leve strane Despota Stefana se nalazi par privatnih kuca, sto znaci eksproprijacija i raseljavanje, a to poprilicno podize samu cenu radova. Sudeci po tome, da za Vojvodjansku postoje problemi, mozete misliti sta bi tek ovde bilo.
Za sve stanovnike Karaburme, taj deo ulice Despota Stefana je prilično frustrirajući, pre svega zbog praktičnih, a onda zatim zbog estetskih razloga. 20 godina vlasti ne mogu da sruše nekoliko straćara koje su se već skoro same urušile i da prošire ulicu za 2 trake.
stf":3vw53f03 je napisao(la):
Isti je problem i sa deonicom od Cetinjske do Banije . Bulevar se na tom mestu sa 4 trake suzava na 2 zbog 3 zgrade koje su izgradjene po predratnoj regulacionoj liniji. Ali kad ce se to prosiriti, mozemo da mastamo, jer treba iseliti 3 zgrade, a u Vojvodjanskoj ne mogu da isele 3 kucice. Kad vec nisu komunisti ovo resili, nece se resiti skoro.

http://i52.tinypic.com/fdvnz7.jpg

Ali, sve pohvale za ovo sto su odluculi. Svaka cast. Konacno. :gobb:
Ovaj deo je još gori, utoliko gori što je ovo sam centar grada koji je "zadavljen" sa 2-3 zgrade/kuće koje vreme putovanja kroz ovu ulicu povećavaju za minimum 10-15min kada je intezivan saobraćaj. A na delu trotoara, gde su propisno uvukli zgrade, mogu komotno da se provuku 2 trake.
 
Хтео сам овим да упознам форумаше са једним стручним радом о оштећењима и санацијама Панчевачког моста.

Далеке 1989. године у Дубровнику сам учествовао од 13. до 15. новембра на једном симпозијуму о будућем „Јадранском аутопуту“. То је био“ Први Симпозиј – прометни и конструкторски аспекти Јадранске аутоцесте“, а организатор овог међународног скупа је било „Друштво грађевинских конструктора Хрватске“. Наравно овај зборник још чувам и сетих се тога пре неки дан, па рекох сам себи, што то да не објавим на форуму.

Моја маленкост је учествовала (иако нисам грађевинске струке) на овом симпозијуму из разлога што сам, тада радећу у једној државној спољнотрговинској фирми („Техносервис“ у Бранковој улици) у оквиру свог посла имао и послове око опреме за мерење и праћење саобраћаја, конкретно бројаче и класификаторе возила, ваге за прецизно мерење комерцијалних возила у покрету (камиона,...) на аутопутевима, железничке ваге. Наравно ова опрема је јако важна и битна за очување и безбедност аутопутева. Имао сам и један реферат, изван главних радова и дискусија, то је био реферат промотивног карактера о опреми, а „Техносервис“ је био и један од спонзора овог симпозијума и сви спонзори су имали право на то.

У оквиру главног панела радова имали су свој запажени рад грађевински инжењери, проф. Др. Александар Паквор и асистент Мр. Михајло Ђурђевић „Оштећења и санација претходно напрегнутих конструкција Панчевачког моста“ и уз стручне анализе и цртеже дали су детаљно сагледавање ситуације.

Управо ово желим да представим овом форумском аудиторијуму, можда ће некоме користити у неком будућем раду, надам се. Скенирао сам цео рад и насловну страну зборника радова, а извињавам се ако се нешто лоше види на скенираном материјалу. То је из разлога што је овај зборник штампан на јако лошем квалитету хартије, малте не као за новине !

http://img204.imageshack.us/img204/2755/naslovnastrana.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/4800/strana137.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/1667/strana138.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/8649/strana139.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/7816/strana140.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/1944/strana141.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/6704/strana142.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4866/strana143.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/5717/strana144.jpg
 
Krateri po Pančevačkom mostu
N. V. B. | 08. mart 2011. 21:47 | Komentara: 1
Vozači u velikim nevoljama poslednjih dana na prelasku s jedne na drugu obalu Dunava. Most prekriven rupama, posebno u smeru prema centru grada. Vozači prisiljeni da voze sporije


Pančevački most

SRODNE VESTI

Branio se do poslednjeg daha
Krater u Kraljevu
Barže udarile u Pančevački most
"Bomba" paralisala grad
Most blokiran satima
UDARNE rupe prekrile su Pančevački most. Vozači već danima kubure prelazeći s leve na desnu obalu Dunava, naročito u smeru prema centru grada. Saobraćaj je usporen jer su šoferi prisiljeni da voze sporije i izbegavaju kratere kako ne bi oštetili automobile, pa se naročito u špicevima, stvara velika gužva, a često i kilometarske kolone.

U "Beograd putu" kažu da je za održavanje ove saobraćajnice nadležno preduzeće "Putevi Srbije". Oni objašnjavaju da je "Pančevac" u republičkoj nadležnosti.


I dok žitelji Ovče, Borče, Krnjače, Koteža i svih ostalih palilulskih naselja nervozno prelaze preko mosta, nije poznato kada će se neka od mnogobrojnih putarskih firmi udostojiti da bar sanira udarne rupe, pošto od rekonstrukcije za sada čini se nema ništa.

Već teče treća godina od kako je započeta kompletna rekonstrukcija ovog mosta, međutim urađena je samo prva faza radova tu se stalo. Za drugu, obimniju fazu, nije obezbeđen novac!

U prvom delu popravljena je glavna čelična konstrukcija mosta, a ostalo je da se saniraju i delovi mosta predviđeni za drumski saobraćaj.

U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da je, sa njihove strane, ispoštovano sve što je dogovoreno za prvu fazu radova. Grad Beograd je utrošio je 535 miliona dinara za finansiranje prvog dela radova. Kako je ranije isticano, iz NIP je trebalo da bude izdvojen najveći deo novca za sanaciju Pančevačkog mosta.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:322163-Krateri-po-Pancevackom-mostu

Opet NIP :/
 
Živim na toj strani Dunava već 4 godine i svakim danom Pančevački je sve gori i gori. Često vozim bajs (duže ture i slično) i prelazak bajsom preko mosta je ravno fantaziji. Trotoar prljav/blatnjav, pun stakla, ratkapni, tablica, branika... nema čega nema, dok je put pun rupa i ja sa bajkom ne smem da dozvolim sebi da šetam po celoj traci već se moram držati 1m od desne strane puta. A kako ne 'šetati' kad se ispred tebe stvori rupa koja i tebe i bajk može progugati? Gledam sad da vozim trotoarom što sporije mogu, izbegavajući sve 'zamke' i da nekako pređem i ne izbušim gumu.

Ko zna da li će ga ikada popraviti, ali u svakom slučaju veoma mali broj biciklista se 'usuđuje' da pređe taj most. Iskreno, meni je veoma mrsko da idem do grada bajkom kad znam kroz šta moram proći. Zato mahom vozim bajk po Banatu i Vojvodini. Ujedno, jedan deo je najgori od svih, to je deo od kraja konstrukcije mosta ka gradu/centru, pa nekih 50-60m. Ako si u busu/autu, osećaćeš se kao na Dakar reliju.

Iskreno, ja u životu gori most nisam video/prešao.
 
Juče oko 8h ujutru dok sam kretao sa društvom ka Rumi, imao sam tu privilegiju da brojim i razvrstavam ratkapne na Panč. mostu.

Ovako: 2 za citroen. 2 za forda, 2 za fiata, 1 za renoa, 1 za zastavu (verovatno zastavu 10), 1 za opela i 1 za pežoa. Naravno, nisu sve u top stanju, ima par naprslih, ali su ostale tip-top. Pa ako nekom treba dž ratkapna.... :D

I da, to je u smeru prema gradu i mahom su na 'trotoaru', ako se ono blato sa strane može nazvati tako.
 
Dzoni,dobrodosao na forum.Javni kad nabavis neku od mercedesa,ne zanima me konfekcija.

Ovo je objavljeno u decembru.Dakle bice gradjene nove petlje sa strane bg-a ali ce i dalje biti krateri pop putu,vrh brate!


08. decembar 2010.

Javni poziv za prikupljanje ponuda

Predmet javne nabavke koja se sprovodi u otvorenom postupku su usluge: izrada Glavnog projekta ulice Despota Stefana od ul. Mitropolita Petra do ul. Mije Kovačevića sa denivelisanom raskrsnicom Pančevački most, sa pripadajućom infrastrukturom.

http://beoland.com/oglasi/101208_Oglas2.pdf
 
Hvala na dobrodošlici. Ako bude šta, javiću ti. Mada pre 'otpadaju' ratkapne 'jeftinijih' automobila. ;)

Video sam to za nove petlje (baš ovde, pošto pratim sajt nekih godinu dana ali eto, nisam se ranije registrovao). Most tj. asfalt je u neverovatno lošem stanju, ko god da je prolazio tuda mogao je videti kako je. Mada, meni najviše smeta nepostojanje trotoara na nekim deonicama a ono što postoji je u toliko lošem stanju da reči ne mogu to opisati.

Vidim gore gde ti citira vest o kraterima, da se 'ne zna ko pije, a ko plaća', pa po svemu sudeći ništa bolje neće biti ni u narednom periodu.
 
хахахха, имам и ја тога за извоз! Али нема ни код мене Мерцедеса Вучко!
 
Фрка је у томе, што већина Мечки има алу фелне :p Сем можда А, Б класе и тако то.
 
Vučko, ako ti još uvek treba (mada, imam samo ovu fotku, ne i ratkapnu). :)

5259615.jpg


Naravno, malo se raspala, al' dobro...
 
Hahahaha!!! Kad merdze ostaju bez ratkapni znamo koliko je sati.To znaci da ce uskoro da rekonstruisu most jer ako krenu da otpadaju audijima,bice uzasno :p
 
Vrh