Dve nove ulazne i izlazne rampe sa jedinog mosta preko Dunava smanjiće gužve
Dogodine lakše preko „Pančevca“
AUTOR: B. R.
Gradski parlament usvojio je regulacioni plan koji bi sledeće godine trebalo da u velikoj meri reši problem saobraćajnih gužvi na prilazima Pančevačkom mostu. Kako je za Danas rekao Ljubiša Đurović, zamenik predsednika opštine Palilula, radovi na ovom projektu trebali da počnu u aprilu 2011. i trajaće oko šest meseci.
Gradska direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda,već je raspisala konkurs za izbor projektanta. Između ostalog, planirano je i proširenje dela Bulevara despota Stefana u dužini od oko 300 metara, i to na potezu od uključenja u Bulevar iz pravca ulica Mitropolita Petra i Dragoslava Srejovića, tako da će na tom delu, umesto dosadašnje dve, biti tri trake.
- Izgradnjom treće trake, u velikoj meri će se popraviti saobraćajna situacija, jer načinom na koji je sada regulisano penjanje na most, svakodnevno se stvaraju velike gužve, a saobraćajni udesi su česti. Zato je ovaj projekat od velikog značaja za grad. Ne treba zaboraviti da je „Pančevac“, za sada, jedini gradski most preko Dunava - kaže Đurović.
Predviđeno je da se saobraćaj kreće ka ulaznoj rampi na Pančevački most u pravcu prema Borči. Drugom, silaznom, rampom kretaće se saobraćaj sa Pančevačkog mosta,iz pravca Borče, prema Karaburmi. I ova druga rampa treba da doprinese rasterećenju saobraćaja, jer će skratiti put vozačima. Situacija je trenutno takva da vozila iz pravca Borče moraju da idu do Bogoslovije i odatle prema Karaburmi. To će, kako je planirano, izbeći tako što će se saobraćaj sa mosta novom rampom spuštati u Bulevar despota Stefana i odatle kretati ka Karaburmi.
Đurović kaže da će zbog izgradnje ovih rampi i proširenja saobraćajnice, privremeni objekti koji se nalaze u zonama oko Pančevačkog mosta biti uklonjeni. Taj posao već je pri kraju, a radi se o desetak objekata, među kojima ima stovarišta, baraka, ali i trafika, koje su svi privremenog karaktera. U ovoj zoni nema stambenih objekata. Kada je u pitanju imovina, svo zemljište je vlasništvo opštine Palilula, odnosno Grada Beograda, tako da oko toga ne bi trebalo da bude problema, kaže Đurović. Inače, projekat će finansirati Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Izgradnja dve rampe i proširivanje saobraćajnice u Bulevaru despota Stefana, kako se procenjuje, koštaće oko pet miliona evra.
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/dogodine_lakse_preko_pancevca.39.html?news_id=205509
Verujem da ce onda da furaju cingrijinu i spajanje sa cvetkom 2012te il mozda malo kasnije jer je jasno da ovo rade radi bolje propusnosti kamiona,a zna se od obilaznice da nema leba pogotovu sa istocne strane.