Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

20230627_083719.jpg
20230627_083716.jpg
20230627_083804.jpg

Bitni da se uzimaju iveko kamioni bag**
 
Наставља се копање канала и постављање калблова (разводног постојења (PRP) 10 kV и изградња SN кабловских водова) од трафостанице у Египатској улици – бивша Земунска до Бежанијске косе дуж Египатске - Гандијеве – Љубинке Бобић – Норвешке улице. На неким деловима трасе су већ постављени каблови, затрпани канали и/или бетонирани канали. О томе сам већ постављао слике https://forum.beobuild.rs/threads/obnova-ulica-beograd-put.184/page-240#post-1091223

Слике су од петка/суботе-27.-28.06.23.
Од трафостанице дуж Египатске(Земунске), дела Гандијеве до горњег дела Пере Сегединца је све завршено.
IMG_20230623_185020_resized_20230623_071512816.jpg
IMG_20230623_185108_resized_20230623_071515121.jpg
IMG_20230623_185139_resized_20230623_071515686.jpg
IMG_20230623_185156_resized_20230623_071514066.jpg


Уз Гандијеву до раскрснице са Партизанске авијације-Бежанијских илегалаца- Љубинке Бобић
IMG_20230623_185316_resized_20230623_071516926.jpg
IMG_20230623_185412_resized_20230623_071548695.jpg
IMG_20230623_185553_resized_20230623_071546030.jpg
IMG_20230623_185727_resized_20230623_071547358.jpg
IMG_20230623_185743_resized_20230623_071548041.jpg


Уз улицу Љубинке Бобић, од нехигијенског насеља „Дедиње“:cool: до раскрснице са Недељка Гвозденовића –Др. Хуга Клајна. Дивљи паркинг је правио мало проблема, иако су радници Електродистрибуције постављали упозорење да се склоне возила, али јуче-понедељак је радио паук. Две слике од јуче, све очишћемо, нема возила.
IMG_20230623_185941_resized_20230623_071551074.jpg
IMG_20230623_185837_resized_20230623_071549288.jpg
IMG_20230623_190031_resized_20230623_071633382.jpg
IMG_20230623_190017_resized_20230623_071636392.jpg
IMG_20230623_190128_resized_20230623_071634083.jpg
IMG_20230623_190245_resized_20230623_071634648.jpg
IMG_20230623_190339_resized_20230623_071632794.jpg
IMG_20230623_190423_resized_20230623_071635202.jpg
IMG_20230623_190453_resized_20230623_071709917.jpg


Две слике од јуче - паук однео сва возила
IMG_20230626_160256_resized_20230626_041255924.jpg
IMG_20230626_160235_resized_20230626_041255174.jpg


Поред пијаце „Бежанијск коса па до раскрснице са Грчком и Норвешком, целом дужином Норвешке улице су исто већ постављени каблови , до раскрснице са Марка Челебоновића и Петничком улицом 190745,...
IMG_20230623_190615_resized_20230623_071711652.jpg
IMG_20230623_190745_resized_20230623_071712211.jpg
IMG_20230623_190904_resized_20230623_071737472.jpg
IMG_20230623_190953_resized_20230623_071738024.jpg

IMG_20230623_190924_resized_20230623_071739147.jpg

IMG_20230623_191310_resized_20230623_071739646.jpg


И даље низ Норвешку улицу до раскрснице са Марка Челебоновића и Петничком.
IMG_20230623_191256_resized_20230623_071740353.jpg


:sesir:
 
Iako pratim temu, nesvesno sam krenuo da prođem kod Kalenića. Pratim putokaz za obilazak i zvršim u Topolskoj gde ne može da se prođe i cela kolona se vraća u rikverc, a ljudi i dalje naviru prateći putokaz. Sve sporedne ulice su pretvorene u dvosmerne ali nema mesta za mimoilaženje. A dodatnu zabunu stvara što su pored regilarnih znakova postavleni i dodatni tako da imate dvosmernu i jednosmernu ulicu na istom znaku.
Piši nadležnima. Ako si u mogućnosti, i fotografiši.
 
@Астродуле, да тако је сваки дан на овом дивљем паркингу дуж дела улице Љубинке Бобић, а преко пута "Плато Бежанија". Као што сам рекао, сад нема возила, све је уклоњено, ископани су канали и постављају се каблови.
IMG_20230626_160256_resized_20230626_041255924.jpg
IMG_20230626_160235_resized_20230626_041255174.jpg


На јесен би требало да раде јавни паркинг на овом месту, неких 30 до 35 места би требало да буде и то косих паркинга под углом од 30°.
 
Teoretski ima mesta, ali moraće da se žrtvuje metar-dva zelene površine, što i nije toliki problem jer je situacija jednostavno takva kakva jeste..
 
Čučković najavio rekonstrukciju i proširenje ulice Teodora Drajzera. To je dobra vest pošto je u užasnom, sramotnom stanju već godinama.
Ne znam samo gde će da je prošire, ozbiljno će onda trpeti trotoari onda.
Drajzerovu su trebali da rade preko leta ali pošto je par meseci pre toga pukla dotrajala vodovodna cev na vrhu i napravila haos odlučili su da odlože to do sledeće godine da bi navodno uradili i projekat zamene svih vodovodnih cevi u drajzerovoj. A ljude namenjene za taj posao su prebacili da se ubrza posao na z đinđića i mislim da je to bio stvarni razlog a vodovod samo povod. Inače Drajzerova je planirana da se proširi samo jednom trakom koja bi menjala smer u špicevima. No i tada mi deluje da bi na nekim delovima bilo problema sa trotoarima a na drugim bi se morala žrtvovati jako lepa stabla.
A s druge strane ako bi se završilo povezivanje mosta sa p. pavla i našlo rešenje da se, ako već ne može tunel predviđeni praviti zbog vojske, poveže onaj četvrti krak do topč zvezde onda Drajzerova verovatno i ne bi trebala da se širi.
 
Завршени радови у зони раскрснице Омладинских бригада и Булевара Зорана Ђинђића, остало је само да се асфалтира неколико пешачких острва и да се обележи хоризонтална сигнализација:
IMG_20230629_122909.jpg
IMG_20230629_122912.jpg
IMG_20230629_122946.jpg
IMG_20230629_123006.jpg
IMG_20230629_123010.jpg
IMG_20230629_123013.jpg
IMG_20230629_123200.jpg
IMG_20230629_123227.jpg
IMG_20230629_123341.jpg
 
Evo kako se obaraju ivičnjaci. Slike su iz Bulevara Nikole Tesle u zoni raskrsnice sa Trešnjinog cveta.

Sramotno. Plus što se štedi na debljini asfalta (pa se posle neko pita zašto nam putevi propadaju)

Pogledajte prilog 165210Pogledajte prilog 165211Pogledajte prilog 165212Pogledajte prilog 165213Pogledajte prilog 165214
Dobio sam odgovor da je ovo sve kako treba.

Поштовани, достављамо Вам одговор ЈП "Путеви Београда", у вези Ваше примедбе на локацији Булевар Николе Тесле, око раскрснице са Трешњиног цвет: Поштовани,Надзорни орган ЈП „Путеви Београда“ је извршио обилазак предметне локације и том приликом је констатовао да су радови извршени у складу са прописима.С поштовањем,ЈП „Путеви Београда“
 
E to je ono što sam napisao pre neki dan.
Bio neko, prekontrolisao, pohvalio, potpisao, nema primedbi... sve OK!!!
Procedura je u potpunosti ispoštovana.
Zamisli koliko cimanja bi bilo potrebno da se dođe do toga da se razmatra da li je nadzor radio kako treba ili je samo ofrlje prekontrolisao.
JBG...
 
Просто невероватно да и када раде коловоз целом ширином и дужином не падне им на памет да пресвуку тротоаре.
 
Иначе, Улица Милоша Бандића у Земуну раскопана је већ месец дана и радови никако да се заврше, а све што се ради јесте реконструкција тротоара и пресвлачење коловоза. Раде нешто можда двапут недељно, али када људи пролазе колима туда подижу прашину, што ем прља аутомобиле, ем смета пролазницима. Исто је било и кад су радили оближњу Улицу Радоја Дакића. Просто невероватно да нису способни да се бар мало организују и заврше радове за пар дана.
 
И на крају су морали да укаке провлачење каблова! Ископали су канал одмах иза пешачког прелаза на почетку улице Др. Хуга Клајна да би поставили каблове. Све морају да заврше сад до 05. јула о.г. Надам се да ће све да ураде како треба, односно да све буде урађено, а да се не осети прелаз.
Иначе улица Др. Хуга Клајна је реконструисана мај-јуни 2020. године, али тада нису постављали подземне водове за инсталације. Сада су каблове постављали у пластичне водове-цеви.
Данашње слике-01.07.2023.

IMG_20230701_091906_resized_20230701_021126039.jpg
IMG_20230701_132513_resized_20230701_021127269.jpg
IMG_20230701_132521_resized_20230701_021127838.jpg
IMG_20230701_132525_resized_20230701_021126700.jpg
 
@Vračarac
Vračarac, jel ima neka ulica koju niste raskopali ovih dana?
Maksima Gorkog, Ljubićka, Ustanička, Despota Stefana, Višnjička iza Rospi ćuprije, Vojislava Ilića, Glavna u Zemunu...

Radovi u centru Beograda: Naredna dva meseca izmenjen režim rada javnog prevoza​


Tokom izvođenja radova na pregledu i popravci trolejbuske kontakt mreže u Ulici kralja Milana doći će do promena u radu linija javnog prevoza od 1. jula do 31. avgusta, saopštili su iz Sekretarijata za javni prevoz.

Radovi će se izvoditi na kolovozu Ulice kralja Milana, na delu od Trga Slavija do Kneza Miloša, saopštava Beoinfo.

Tokom izvođenja radova biće zauzete krajnje desne saobraćajne trake (žute trake) u oba smera, pri čemu ovi radovi neće uticati na funkcionisanje stajališta "Trg Slavija" (u oba smera) i stajališta "RK Beograđanka" (u oba smera) u Ulici kralja Milana.


2 meseca za pregled 1 kilometra žice. Svaka čast.
9df.gif

Ajde razyebite još neku ulicu i još neku liniju. Možete vi i bolje (gore) od ovoga. Show me what you got.
 
E da... da okačim i ovde, pošto se tiče celog grada, a pritom se radovi na ulicama koriste kao izgovor...

21 i 22 već treću godinu zaredom menjaju autobusi
19 ne ide, ne ide pa stane
28 i 40 se tokom celog leta ukidaju i menjaju autobusima
29 se tokom celog leta kasapi do Slavije
41 odmenjuju autobusi

Naprednjacke gluperde trolejbusi.jpg


Al zato...
600 miliona evra za fudbal 🤟
 
Краља Милана је ионако на умору. Број празних локала се увећава. Поготово део од Лондона до Теразија. Могли би ‘ладно да је претворе у пешачку и најзад протуре тај трамвај. Можда би је то покренуло из мртвих. И наравно затворити Галерију, Ушће…😎
 
Па оно сам саобраћај кроз Краља Милана нема утицај на локале пошто целом дужином исте нема паркирања. Тржни центри убијају локале + високе цене закупа што приватне што од града па онда имамо она напуштена ругла у Кнезу. Саобраћај у Краља Милана је пролазни, од Славије ка Тргу Републике, па даље ко хоће ка Деспота Стефана, ко хоће ка Дорћолу, ко ка Македонској...
Што се тиче трамваја, ја сам за трамвај али да остане заједно са тролејбусима и 31, има техничких могућности за то. Против сам пешачке зоне пошто истих имамо већ довољно у центру града и последње ширење је трапаво изведено. Пешачке зоне треба правити по периферним насељима - Борчи, Раковици, Калуђерици, Сурчину.
 
Штета, постаје пролазна улица, а била је витална, репрезентативна трговачка зона. Ретко за Београд уобличена, пријатне и срећом углавном пре рата дефинисане архитекттуре. Да, закупи су проблем, али јој дефинитивно треба план и помоћ.
 
Kralja Milana ne sme nikad da bude pešačka zona. Kao ni Vasina i Uzun Mirkova, s tim što njih dve mogu da budu nešto bliže pešačkoj zoni, rezervisane samo za određene tipove vozila. Ali Kralja Milana mora da ostane prohodna za svaki vid saobraćaja.

A što se tiče lokala, oni odumiru zbog bolesno visokih cena koje Grad traži od zakupaca. Pisalo se o tome i u novinama i ovde više puta. Grad jednostavno precenjuje lokale i lokacije koje bi da izda, i poput prave državne službe, odbija da shvati da u tržišnoj ekonomiji to vodi do napuštanja i selidbe u druge objekte, ili prosto - zatvaranja i propadanja preduzetništva.

Takođe, postoje delovi Kralja Milana koji nikada ne mogu da budu sadržajno živahni jer nemaju lokale i prostore za to. Recimo, deonica od Andrićevog venca do Dragoslava Jovanovića će uvek delovati sadržajno praznije jer je na jednoj strani Stari dvor i njegov park, a na drugoj strani park. Isto važi i za deonicu od Resavske do Slavije na strani Manježa, uz izuzetak par sati nedeljno kad su predstave u JDP i koncerti u SKC.
 
Poslednja izmena:
Тај део око парка са обе стране и јесте ревитализован и неупоредиво бољи него раније. И ту увек има туриста и домаћих. Али мени је општи утисак улице која је нажалост преживела своје најбоље дане.
 
Тај део око парка са обе стране и јесте ревитализован и неупоредиво бољи него раније. И ту увек има туриста и домаћих.
Zato gore rekoh ''delovi KM koji nikada ne mogu da budu sadržajno živahni''. Dakle, imaju ljudi i protoka, ali po pitanju sadržaja, i aktivnosti, nikada neće moći da izgledaju ovako:
agency-bcproperties-img-q8whmnyvzn-screenshot-2023-06-10-065137.png


Na kraju krajeva, nema ni potrebe da svaka ulica izgleda tako. Kada se pogledaju ostale ''stare'' veće ulice u centru, vidi se da imaju istu situaciju. Kneza Miloša, Nemanjina, Bulevar Oslobođenja (do Autokomande), Bulevar KA, Dečanska, Despota Stefana... sve one imaju slične profile i situacije kao Kralja Milana. Imaju i one džepove gde su skoncentrisane aktivnosti, ali isto tako imaju i deonice gde sadržaja i aktivnosti prosto nema. Na kraju krajeva, ne može na svakom koraku da sve vrvi od sadržaja, lokala i aktivnosti.

Doduše mogu da se preduzmu neki koraci da KM ponovo živne na nekim deonicama. Recimo, staklena banka prekoputa Horusa da se renovira i u nju smesti neka druga banka ili neka firma. Grad da oladi sa nametima i da revitalizuje i nađe zakupce za manje lokale pored te pomenute banke, a koji većinski stoje prazni. Slika na SV je iz 2013. ali i sada je tu isto stanje, ako ne i gore.

Bioskopu Zvezda isto da se odredi sudbina i započne sa njenim sprovođenjem. To ne važi samo za sam bioskop, nego za celu zgradu. Takođe videti šta sa one dve straćare iza Moskve, gde su Pop Šop i Lelekom ili koji već operater. Dalje, revitalizovati, rekonstruisati i preurediti ceo ovaj nesrećni kompleks koji ima puno potencijala ali je slepački pravljen a još slepačkije vođen i upravljan. Pod time podrazumevam i prostor iza zgrada, u unutrašnjosti bloka. Koji tek ima potencijal za pravu malu urbanu oazu, ali nema volje i mozga da se to realizuje. I da, naravno, svi prolazi oko toga da se srede. Ali ne samo izlazi i stepenice, nego i lokali u njima, plafoni, svetla... Sve.

U stvari (pored prostora kod staklene banke) sve što se vidi na ovom kadru treba da prođe temeljnu rekonstrukciju, prenamenu i preuređivanje. Uključujući i prolaze pod zemljom.

Ima puno potencijala, samo treba sesti i posvetiti se tome. A oni koji odlučuju ne haju za to. A oni kojima je stalo do toga, ne odlučuju.
 
Poslednja izmena:
Ти пасажи и унутрашња дворишта дуж целе улице су са одумирањем старих заната и сами одумрли.
 
Vrh