Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Sve dok se ivice i površine kocki ne uglačaju toliko da izgube to svojstvo.
Ма да, и у Краља Петра где је неупоредиво већи интензитет саобраћаја него у Добрачиној, Доситејевој… је ОК.
Ok je onome ko ne živi uz to.
Ja sam živeo u kaldrmisanoj ulici par godina, na prvom spratu. Svaki prolazak auta je pravio neopisivu buku, pogotovu kad se kreteni zalete. Kao stampedo... osim estetskog momenta ne vidim nikakvu prednost kaldrme
Upravo tako. Kaldrma je romantična samo onima koji ne žive uz nju.
Isto važi i za kanjonske tipove ulica.
 
Poslednja izmena:
20230709_133801.jpg
20230709_133711.jpg
 

@Vračarac

Opet ne uspevate da skapirate. Ne treba da prekopavate i popravljate ono što je ispravno. Treba da proširite tu ulicu.

Ajde pa želim vam više sreće sledeće godine, da položite taj IQ test.
 
Ima li neko fotke radova na kolovozu kad je izvršena zamjena kiosaka
 
Da ne gresimo dusu, tom delu Maksima Gorkog stvarno jeste trebala ozbiljna interventna rekonstrukcija. Kao da je podloga stradala, a ne samo habajuci sloj ili kako god se vec zove, bas je u kriticnom stanju bila.
 
Prelaskom u vladajuću partiju ili učlanjenjem u istu, retardacija, pa samim tim i retardirana pitanja, prestaju. :D
 
Ulica MG je trebalo da se proširi na račun pijace tako što bi se uvukla pijacna zgrada i ukaz u sklopu rekonstrukcije kalenic pijace
Taksisti bi se prebacili na drugo mesto i dio taj bi imao 4 trake lagano
Ali ovde se sve radi naopako
 
Direktor bi skratio Kalenic pijacu za 6m dubine i tako 100m koliko se prpteze otprilike, neka ostane zabelezeno u analima foruma. Jedino legendo nisi dao resenje za deo ka Juznom bulevaru...
 
To je Marko stojić reko samo da podsetim pričajući o rekonstrukciji pijace koja nikad da počne i garaži koja neće biti napravljena te izjave si ti kacio uz sve promjene rendera i najavu evo samo sto nije ko i pijaca senjak itd

 
Ti mora da si polaznik fondacije dr Zoran Đinđić? Obicno oni imaju ovako mentalno retardirana pitanja.
Jok, drzavni fakultet pre nego sto ste dosli vi doktori, sad me sramota sto imam diplomu etf-a, tj BU-a. A pola tvoje smrdarije je bilo sa dr djindjic zoranom. Ali to je taj vas manir
 
Ajde Spinoza objasni meni i pučanstvu kako se to širi ulica Maksima Gorkog a da se ne poruše zgrade i Čuburski park?
Nisam rekao da ne treba da se ruše zgrade. Širenje Maksima Gorkog se planira već minimum 30 godina, i to znaju i ljudi koji žive u i oko nje. I zna se da će taj poduhvat iziskivati određene eksproprijacije i rušenja. To se vidi i po starim planovima, kao i stanju na terenu, jer su građevinske linije duž te ulice ili već uvučene, ili je zabranjivano da se duž nje dižu nove zgradurine, baš zato da bi jednog dana na nekim deonicama gde su udžerice i straćare, mogla da se uradi eksprorpijacija, rušenje, i širenje za još jednu traku (a negde i dve).

A evo kako bi to izgledalo na potezu od Kalenića do donjeg ćoška Čuburskog parka.
Crne linije označavaju i ističu buduće ivičnjake. Žute isprekidane označavaju žute trake za autobuse. Naravno, žutu traku mogu koristiti oni koji skreću u desno na raskrsnici.
Maksima Gorkog prosirenje 1.jpg

Maksima Gorkog prosirenje 2.jpg

Maksima Gorkog prosirenje 3.jpg

Maksima Gorkog prosirenje 4.jpg

Maksima Gorkog prosirenje 5.jpg

Trotoar u Maksima Gorkog uz Čuburski park bi se žrtvovao zarad još jedne trake, a umesto njega bi se sprovela jedna staza-trotoar u samom parku sa druge strane drvoreda. Na taj način, drvored parka ostaje netaknut, kolovoz dobija mesta za još jednu traku, a pešaci dobijaju zamenski trotoar kroz park, svega 2 metra udaljen od trasa sadašnjeg.

Što se tiče deonice Maksima Gorkog od Čuburkog parka ka jugu, tu treba započeti eksproprijaciju korak po korak, pa rušiti i oslobađati prostor za novu traku/nove trake (profil 2+1 i 2+2) kako se budu oslobađale parcele. Na nekim delovima Maksima Gorkog već i ima mesta za proširenje kolovoza na profil 2+1 ako bi se ukinula smandrljana ulična parking mesta na trotoarima.

U međuvremenu, dok se rade eksproprijacije ostatka MG, na ovoj deonici od Čuburca do Kalenića redovno slati patrole Saobraćajnih bumbara da razvaljuju od kazni svaku budaletinu i konjinu koja se zaustavi na kolovozu iz bilo kog razloga na duže od 30 sekundi (najčešće zbog okolnih prčvarnica i prodavnica), i time držati celu tu deonicu maksimalno protočnom sve vreme. I uz prethodna širenja, tako bi se zagušenja, usporenja pa i zakrčenja drastično smanjila, a protok ubrzao i unapredio.
 
Poslednja izmena:
Od Čuburskog parka ka dole cela leva strana su prizemni stari objekti i tu bi bez problema moglo da se proširi do JB, lepo grad neka kešira u 1-2 budžetske godine za eksproprijaciju i konačno reši taj čep. Isto i nastavak Južnog bulevara ka Vojislava Ilića, gde je čista trasa i na kraju treba skloniti nelegalno izgrađen stadion Obilića (u 100% vlasništvu grada), a u nastavku Gospodara Vučića isto imate celom desnom stranom udžerice sve do bulevara (mnoge su i uvučene). Sve to koštalo bi 1/5 troškova besmislenog Expo-a koji 99% građana Beograda ništa neće doneti osim što će se gomila para sa ovakvih bitnih projekata preusmeriti na njega da bi zidali Potemkinova sela po njivama Surčina.
 
Meni se čini da dugoročno gledano širenje ulica samo doprinosi betonizaciji, prilivu novih hordi automobila i ponovnim začepljenjima.

Pa zato ne razumem zbog čega se ljudi sa ovakvog foruma za to zalažu.
 
Vrh