Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pa...nema ni potrebe za tim, dok ne krenu radovi na tunelu ka Vinči. Ionako je sadašnje privremeno isključenje ka Beogradu bolje od budućeg trajnog preko kružnih tokova.
Ne bih se složio da je sadašnje privremeno isključenje, sa polukružnim okretanjem na autoputu, bolje. Jednostavnije jeste ali nije bezbednije.

Ujedno, baš zato što je privremeno, što duže stoji to će se više ustaliti navika, pa ćemo imati kasnije zaustavljanje i rikverc ispred tunela kad neko promaš. Svi smo videli kako su se ponašao ogroman broj ljudi koji su “navikli” da im je BG samo pravo kad idu iz pravca Niša, kad su pustili obilaznicu.

Kakvo god da je ovo isključenje (ne za BG nego kojim će se moći stići do Bag, da budem precizan), ako je to trajno rešenje, treba ga pustiti što pre.

Ja se nekako nadam da ne bi zauzimali deo pijace da nisu nameravali da završe sve odmah. Uradili bi samo nadvožnjak preko obilaznice a ovaj deo preko pijace bi isto tako čekao nastavak ka Vinči.
 
@v0tk@men Svakako se mora završiti planirano isključenje sa kružnim tokovima za Bgd pre probijanja tunela. Tada se zatvori sadašnja traka i sve se preusmeri na novo trajno isključenje. Svi se naviknu da je to to i kasnije (mnooogo kasnije) kada se pusti saobraćaj prema Pančevu neće biti tih problema koje si spomenuo.
 
Ja i dalje moram da pitam, ako dolazim iz centra Beograda i hoću na Bubanj potoku da se isključim za Grocku (preko Leštana), zašto nema table na portalu pre samog odvajanja. Tek kad se odvojim, na portalu piše da sam na dobrom putu.

Screenshot 2024-07-20 113448.jpg
 
S obzirom da je PGDS preko 50K izmedju B. Potoka i Transpeda, svakako ima logike da je ovo iskljucenje dvosmerno. Valjda ce ubrzo da pocnu i deo ka Ikei.
 


Ovo maltene petlja do petlje. Zaista mi nije jasno zašto je neophpdno da Nacionalni stadion i Expo imaju direktan izlaz/ulaz na autoput (obilaznicu). Sasvim uredno može da mu se pristupi sa gradske magistralne saobraćajnice NBG-Surčin koja ima 3 trake kao i direktnu vezu i sa Milošem i Obilaznicom.

Ovde se pisalo da ne može ni Resnik ni Železnik ni sl. da ima spoj sa autoputem jer se prevelikim brojem petlji ubija poenta obilaznice kao autoputa. Pa evo ako može za Expo ne vidim što nije moglo za sve.

Bar kad bi onda stavili 3 vozne trake od Ostružničkog mosta do isključenja za Surčin, al čisto sumnjam…
 
Ovo maltene petlja do petlje. Zaista mi nije jasno zašto je neophpdno da Nacionalni stadion i Expo imaju direktan izlaz/ulaz na autoput (obilaznicu). Sasvim uredno može da mu se pristupi sa gradske magistralne saobraćajnice NBG-Surčin koja ima 3 trake kao i direktnu vezu i sa Milošem i Obilaznicom.

Ovde se pisalo da ne može ni Resnik ni Železnik ni sl. da ima spoj sa autoputem jer se prevelikim brojem petlji ubija poenta obilaznice kao autoputa. Pa evo ako može za Expo ne vidim što nije moglo za sve.

Mislim da je logicno da ce stadion privlaciti ogroman broj vozila u kratkom vremenskom roku, pogotovo posle utakmice kada svi krenu kuci, druga petlja je sasvim logicna, inace ce biti pakao. Takodje ko dolazi iz pravca Nisa bi morao da koristi dve petlje ako ide na sajam itd. Svakako je bolje planirati na vreme.

Nije napravljeno vise iskljucenja na obilaznici jer je ista, kada je planirana, trebalo da bude pod naplatom. Danas je svima jasno da je potrebna makar jos jedna petlja kod Zeleznika, o tome smo ovde nasiroko diskutovali gde bi ista mogla da se "uglavi".
 
U potpunosti je neophodno. Kapacitet jedne trake je samo 2.000 automobila na sat. Takođe, kapacitet planirane železnice je smešan za potrebe veće utakmice ili koncerta.
 
Mislim da je logicno da ce stadion privlaciti ogroman broj vozila u kratkom vremenskom roku, pogotovo posle utakmice kada svi krenu kuci, druga petlja je sasvim logicna, inace ce biti pakao. Takodje ko dolazi iz pravca Nisa bi morao da koristi dve petlje ako ide na sajam itd. Svakako je bolje planirati na vreme.

Nije napravljeno vise iskljucenja na obilaznici jer je ista, kada je planirana, trebalo da bude pod naplatom. Danas je svima jasno da je potrebna makar jos jedna petlja kod Zeleznika, o tome smo ovde nasiroko diskutovali gde bi ista mogla da se "uglavi".
Zatvoren je put kroz Železnik danas iz pravca Sremčice, do 17. avgusta. Sav saobraćaj iz Sremčice sada ide preko Ibarske. Na celih sat vremena koliko se obično putuje autobusom, sad će se putovati još pola sata duže. Sve bi ovo rešila jedna petlja kod Železnika. Sve...
 
Негде уз тунел Железник. На једној презентацији Путева Србије поводом завршетка" обилазнице је речено да је остављено и простора за прављење нових петљи по потреби.
 
Meni uvek na pamet pada deo od Atinskog aerodroma do grada i kroz grad,oni su tu umetnuli čak i bočne naplatne rampe uz sve drugo moguće.

38.033708709012544, 23.82219289763334

 
Може петља као код Арене па да има један бочни излаз/улаз и наплатну рампу.
 
Kakva sad naplatna rampa?
Ja mislim da tu nema šanse da se ugura tako nešto.
Krivina, most, tunel... JBŠ ga ja nisam iz struke ali meni ne deluje da ovde može da stane.

Pogledajte prilog 206560
Krivina na autoputu nije faktor. Ni most ni tunel ovde mnogo ne smetaju. Samo bi bio problem dovesti saobraćajnicu kroz te kuće na slici - ako je uopšte potrebno.
 
Pa možda nije potrebno jer može da se napravi kao petlja Avala.
Sa druge strane ima mesta koliko hoćeš.
Ima tu mnogo različitih parametara koje ulaze u jednačinu.
Konfiguracija terena je tu prilično nezgodna.
Taj koji bude trebao da je nacrta će za glavu da se ufati. 😀
 
Може да се уради проширење крака Стевана Филиповића који иде иза Боре Кечића, и продужетак до Железничког језера, и ту да се направи петља попут петље Авала.
 
Vrh