S
stex_pb
Guest
Kako je ovo rešeno u drugim državama pošto ovo nismo mi izmislili?
Mnogo manja šteta od usporavanja celokupnog saobraćaja i gubljenja komfora vozača automobila koji će voziti 130 konstantno a ovako su vozili 130-90-80. Al nije ni problem kad pretičete u normalnim situacijama, već kad isečete kolonu po najvećoj gužvi jer se vama vozi 91 na sat umesto 90 koliko ste vozili iza svog kolege. Al takvih situacija koliko hoćeš.Није проблем време већ што се губи комфор вожње. Овако сам возио 90 константно, а сад возим уз стално кочење 50-60-70...
Па сад је много опасније излетање из возне у претицајну траку. Сада се дешава да аутомобили једни другима излећу. Аутомобил наиђе на теретњаке у возној траци који се крећу са 60-70 због неког крша који не може да пређе 70. Није могао одмах да пређе у претицајну и морао је да успори на 70. Због густине саобраћаја у левој траци дуго чека да крене да претиче и услед нестрпљења прелази у леву траку са 60-70 и излеће овима што иду 130. Када несавесни возач камиона тако излети, ризик је, али је мањи ризик са 90 него са 70 и камион је доста уочљивији, а аутомобил се теже уочи из даљине кад улети са 70 у претицајну.Mnogo manja šteta od usporavanja celokupnog saobraćaja i gubljenja komfora vozača automobila koji će voziti 130 konstantno a ovako su vozili 130-90-80. Al nije ni problem kad pretičete u normalnim situacijama, već kad isečete kolonu po najvećoj gužvi jer se vama vozi 91 na sat umesto 90 koliko ste vozili iza svog kolege. Al takvih situacija koliko hoćeš.
Sa druge strane, kada auto izleti u preticajnu traku sa 70, mnogo manje vremena mu treba da ubrza na 100+ nego kamionu, izvrši preticanje i vrati se u voznu traku.Па сад је много опасније излетање из возне у претицајну траку. Сада се дешава да аутомобили једни другима излећу. Аутомобил наиђе на теретњаке у возној траци који се крећу са 60-70 због неког крша који не може да пређе 70. Није могао одмах да пређе у претицајну и морао је да успори на 70. Због густине саобраћаја у левој траци дуго чека да крене да претиче и услед нестрпљења прелази у леву траку са 60-70 и излеће овима што иду 130. Када несавесни возач камиона тако излети, ризик је, али је мањи ризик са 90 него са 70 и камион је доста уочљивији, а аутомобил се теже уочи из даљине кад улети са 70 у претицајну.
Конкретно јуче само од Остружнице до Нове Пазове сам видео три такве ситуације, а где је остатак деонице до Пожаревца...
Na autoputu mogu 100km/h (međugradski bus i kamioni koji ne prevoze opasne materije)Pa ti autobusi koji idu 20km autoputevima ne idu sigurni 50km/h sigurno idu 80ak na sat kao i kamioni
Kakve ima veze da li je auto ili ovaj soco-put?Koji god da je nije higijenski da se uleti u srednju traku ljutitih 40 km/h.Mokroluško brdo više nije autoput.
Sasvim je u redu razumevanje za kamiondžije ali nije ni smak sveta za njih ova zabrana na određenim deonicama. Zaista nije. Izgubiće možda 5 minuta sve ukupno za celu obilaznicu, ako se zaglave iza nekog sporijeg.
E sad, da li će to izazvati kontra efekat u vidu nepreglednih kolona kamiona koji su se zaglavili iza sporog vozila pa se svi ostali nabiju u levu traku (i oni što voze 120-130 a i oni sa 150+) i predugo pretiču celu kolonu, tek ćemo videti.
Vozila koja voze 50 na autoputu zaista neću da komentarišem. To bi trebalo da su vrlo retki izuzeci i to samo ako zaista ne mogu da brže, iako je po zakonu 50 u redu. Više će biti da kamion mora da uspori na 80-90 i da to istrpi na obilaznici, a inače je vozio 100, recimo.
Ako ništa bar državnim praznicima.Potrebno je uvesti zabranu kamionima od petak popodne od 15 do 21 i nedelja popodne od 15 do 21.
Šleperi koji idu 90 nisu problem u preticanju, veći je problem što se sada napakuje njih 20-30 pa kad naidju na deonicu gde im je dozvoljeno preticanje svi uleću u levu traku.
У већини држава су забране само на одређеним деоницама и у одређеним временским периодима. https://www.rcl-group.com/Dokumentni-sistem-cRCL-cDOCS/ У Пољској на деоницама где је забрана претицања је дозвољено претицати возила која се крећу знатно испод ограничења брзине.
Vezano za razna ograničenja za kamione, navešću zemlje i razloge:Potrebno je uvesti zabranu kamionima od petak popodne od 15 do 21 i nedelja popodne od 15 do 21.
Šleperi koji idu 90 nisu problem u preticanju, veći je problem što se sada napakuje njih 20-30 pa kad naidju na deonicu gde im je dozvoljeno preticanje svi uleću u levu traku.
Da apdejtujem.Kad nisu sposobni da uvedu aktivno upravljanje saobraćajem, sa promenljivim znacima gde bi iz komandnog centra mogli da uvedu takvu zabranu ili ograničenje brzine u zavisnosti od uslova na putu.
Stara šifra neko te voli", a nova "open Balkan"
(ko razume shvatiće)
Primetih ljuče da se info displeji koriste za propagandu.....Da apdejtujem.
"Srbija ponosni domaćin Expa 2027."