Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nakon više čukanja na spajanju Obilaznice i starog auto-moto-puta iz grada, danas čukanje na izlazu sa Vrčina ka gradu.
Velika petlja, a ljudi koliko prođu rampu odmah daju po gasu, koga briga za ograničenje.
 
Је ли зна неко каква је судбина са Бубањ поток пијацом, хоће скроз бити онемогућена у будућности?
 
https://www.ekapija.com/real-estate...-zone-jasika-uz-kruzni-put-u-opstini-vozdovac


“Na ranom javnom uvidu nalazi se Plan detaljne regulacije privredne zone Jasika uz kružni put u opštini Voždovac. Nalazi se u katastarskoj opštini Beli potok, koja obuhvata toponim Jasika, prostor između šumskog kompleksa, autoputske obilaznice i samog autoputa Beograd-Niš, na raskrsnici Bubanj potok.”
 
 
Jutros me jedan šleper iseče jer je obilazio manji kamion koji se kretao sporo. Malo posle tunela Beli Potok...ako ne budu kažnjavali, džabe sve
 
Ali šta da rade kamiondžije kada naiđu na sporije vozilo (tipa 60 km/h) ako im je preticanje zabranjeno?
Uključe telefon i snimaju tik tok da pokažu kako su oni jadni što moraju sporije da idu : )
Наиђе ми градски аутобус који иде 50 и ја треба да милим иза њега...
Isto kada automobilisti naidju na kamion koji ide 20km-h na nekoj uzbrdici. Sačeka kada se taj skloni ili izadje sa puta.
 
Koji gradski autobus ide obilaznicom? Ozbiljno pitam.
I ja. Nema ničeg normalnog u tome da se jedna od najbržih saobraćajnica ne koristi za javni prevoz putnika. Pogotovu što će potpuno očekivano da se industrija, skladišta, logistički centri, a sa njima i radna mesta otvaraju u zoni obilaznice.
 
Аутобус којем је брзина ограничена на 50 апсолутно не би требало да се креће туда, јер је изразито небезбедно. Не знам како је то уопште легално, али, не лези враже, откад знам за себе, 611 вози аутопутем. Постоје друкчији аутобуси, а (треба да) постоје и сервисни путеви за спорија возила.

За превоз запослених на такве локације фирме по правилу и закупљују приградске/међуградске аутобусе.
 
Minimalna dozvoljena brzina vozila na auto-putu je 40 km/h, ako se nešto nije menjalo.
 
50.

У САД је, на пример више (типа 40 миља), а ограничење је скоро свуда ниже. Ово наше не ваља никако.
 
Koji gradski autobus ide obilaznicom? Ozbiljno pitam.
ГСП-ови БМЦ-ови који иду на пумпу у Нове Бановце и приватници који иду за гаражу или на линију.

Isto kada automobilisti naidju na kamion koji ide 20km-h na nekoj uzbrdici. Sačeka kada se taj skloni ili izadje sa puta.
Узбрдице су километар-два, а градски аутобуси иду ауто-путем и по 20-30 километара.
 
Аутобус којем је брзина ограничена на 50 апсолутно не би требало да се креће туда, јер је изразито небезбедно. Не знам како је то уопште легално, али, не лези враже, откад знам за себе, 611 вози аутопутем. Постоје друкчији аутобуси, а (треба да) постоје и сервисни путеви за спорија возила.

За превоз запослених на такве локације фирме по правилу и закупљују приградске/међуградске аутобусе.
Има ту истине, али то је везано за много глуп закон. У Холандији, земљи која је један од шапиона политика безбедног саобраћаја, где погине 8 пута мање деце у саобраћају од више од два пута мање насељене Србије, зглобни аутобус са местима за стајање ван насеља и на издвојеној аутобуској инфраструктури (БРТ) пичи 80км/ч. На линијама Ласте по Ибарској магистрали редовно иду зглобни аутобуси 60км/ч, а уопште, Ласта 491 за Младеновац је редовно са сардина-паковањем путника који стоје за време вожње по аутопуту у шпицу, и смањује ли возач брзину, и кажњава ли га неко за то што кршећи закон поштује логику за кретања по брзим саобраћајницама ван насеља?
 
ГСП-ови БМЦ-ови који иду на пумпу у Нове Бановце и приватници који иду за гаражу или на линију.


Узбрдице су километар-два, а градски аутобуси иду ауто-путем и по 20-30 километара.
Pa ti autobusi koji idu 20km autoputevima ne idu sigurni 50km/h sigurno idu 80ak na sat kao i kamioni
 
Problem je u tome što je većina blokirana na 60 km/h i tu dolazi do konflikta sa kamionima.

Vidim svuda demonizuju kamiondžije za preticanje, ali ja imam razumevanja, većinu manevra završe za manje od minut, sve iznad toga su izuzeci.
 
Mislim da mnogo veću opasnost od autobusa predstavljaju vozači koji sa nisove pumpe na mokroluškom brdu bez dovoljno ubrzanja idu direktno u srednju traku kao i ovi što od tranšpeda idu ka Nišu, i koji se uključuju isto brzinom koja teži nuli. A čini mi se da prigradske laste na ravnom delu autoputa voze bar 90.
 
Mokroluško brdo više nije autoput.

Sasvim je u redu razumevanje za kamiondžije ali nije ni smak sveta za njih ova zabrana na određenim deonicama. Zaista nije. Izgubiće možda 5 minuta sve ukupno za celu obilaznicu, ako se zaglave iza nekog sporijeg.

E sad, da li će to izazvati kontra efekat u vidu nepreglednih kolona kamiona koji su se zaglavili iza sporog vozila pa se svi ostali nabiju u levu traku (i oni što voze 120-130 a i oni sa 150+) i predugo pretiču celu kolonu, tek ćemo videti.

Vozila koja voze 50 na autoputu zaista neću da komentarišem. To bi trebalo da su vrlo retki izuzeci i to samo ako zaista ne mogu da brže, iako je po zakonu 50 u redu. Više će biti da kamion mora da uspori na 80-90 i da to istrpi na obilaznici, a inače je vozio 100, recimo.
 
Није проблем време већ што се губи комфор вожње. Овако сам возио 90 константно, а сад возим уз стално кочење 50-60-70... Сад је нови проблем што се стварају колоне камиона, а иза камиона се аутомобили сустижу и кад аутомобили успоре на нпр. 70 због колоне камиона испред, тешко се убацују у претицајну траку јер тамо возе 130 и тако се стварају опасне ситуације.

Данас је била патрола саобраћајне полиције и моториста који су обраћали пажњу на претицања.
 
Vrh