На релацији СО - НС - БГ а обилазницу користим релативно често. Саобраћај густ, да, петком делимично успорен али и даље ни близу онога што се виђа по Немачкој свакодневно.
Фрушкогорски и моравски коридор чије завршетке можемо да очекујемо у неком релативно кратком року од 5-7 година ће на себе узети део сабраћаја са А1 на потезу од Новог Сада до Појата.
Када се заврши фрушкогорским центар БГ - центар НС временски исто, пар километара краће, када се заврши моравски од Добановаца до Врњачке Бање и Крушевца километража и време готово идентични било да се иде А1 или Милошем и моравским.
Наш пик на А1 је 52.000 возила Бубањ Поток - Траншпед што је значајно мање од обилазнице око Загреба која је поменута.
Žalosno je ako se gradi obilazni put za milijarde evra, a glavni je mogao da se sredi za oko 100 miliona, možda 150 da bude u kvalitetu Miloša. Svaki put treba da se radi sam sebe radi.
Inače, najveći PDGS kod njih u HR je oko 60.000 (leti 80.000) na južnoj obilaznici, a kod nas je na delu bivšeg autoputa kroz grad daleeeeko više. Poslednja brojanja su bila preko 200.000.
Na delu od Bubanj potoka do Trasšpeda se ne vrši brojanje nego se radi interpolacija, tako da ima dana kada tu bude manje vozila nego što prođe kroz Vrčin.
Kroz Vrčin prođe oko 10.000 vozila manje nego kroz Trasšped.
Vrčin ima dane sa preko 100.000 vozila. Toliko o tačnosti brojanja i njihovih interpolacija.
Svi koji idu do bilo kog mesta zapadno od Kruševaca imaće razlog da pređu na Miloša i Moravski. Da li će tih maksimalno 10.000 vozila manje na X da promene situaciju?
Neće. Pomoćiće isto koliko je pomogla Obilaznica smanjenju gužve na Gazeli.
Super je što se grade svi ovi putevi, stvarno to mislim. Takođe, nemam velike zamerke ni na održavanje koridora X, kao ni na zimsku službu.
Ali ako se na X ne urade proširenja na 3+3 bar od Inđije do Dobanovaca pa čitavim starim auto(moto) putem kroz grad i dalje bar do Malog Požarevca, Srbija će stati tokom sezone.
Autoput 2+2 sa zaustavnim trakama ima teorijski kapacitet od 45.000
Ali ne prosečno nego pik.
Uz mere aktivnog upravljanja može čak do 60.000
Upravo smo svedoci kako izgleda preko 80.000 uz pozdrav "neko te voli" i uz važnu informaciju da naš TAG radi u Makedoniji.
Zastoji zbog sudara ok, ali su počeli i klasični čepovi. Kad stanem molim Boga da se neko ne zakuca u mene, dok se ne formira kolona iza.