Pendolino
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2012.
- Poruke
- 3.300
- Pohvaljen
- 5.883
misliš tunelom?To treba spojiti nekim vijaduktim od trosarine do lqkat krivine.
misliš tunelom?To treba spojiti nekim vijaduktim od trosarine do lqkat krivine.
Čekaju da krene letnja sezona da zagorčaju Turcima (a i nama) životŠta ih sprečava više da puste ovaj deo? Ja se više ne sećam koliko se dugo se vozimo sa ovim raznim prebacivanjima- godinu, dve?
Pogledajte prilog 156389
Evo komentara od #Sander iz juna 2022Svaki put iznova, kada gledam sličan snimak, ne mogu da se otmem utisku kako je bolje ostaviti postojeće "privremeno stanje" iznad tunela Beli potok, umesto povratka Kružnog puta na staro rešenje... Ovako mi, laički doduše, deluje i protočnije i bezbednije. Može li neki komentar/mišljenje ljudi koji rade na projektu, nezvanično naravno?
Kazu da se vraca na staro. Ova trenutna situacija nije dobra za one koji idu izmedju BG i podavalskih sela, a njih ce biti vise od onih koji ce ici starom obilaznicom. Ali svakako je lose ukljucenje od 1000 ruza ka Resniku. Uvek mi je bila frka da presecem obe trake. To mi je nebezbednije nego obicno skretanje levo, jer tu secem samo jednu traku koja mi ide u susret.Svaki put iznova, kada gledam sličan snimak, ne mogu da se otmem utisku kako je bolje ostaviti postojeće "privremeno stanje" iznad tunela Beli potok, umesto povratka Kružnog puta na staro rešenje... Ovako mi, laički doduše, deluje i protočnije i bezbednije. Može li neki komentar/mišljenje ljudi koji rade na projektu, nezvanično naravno?
Narode, ne može se na autoput uključivati svako selo. Da se ne vređaju Resničani a i sam sam iz ovog kraja. Resnik ima kružni put i priključak na njega. Sa kružnog puta u neposrednoj blizini Resnika je uključenje na obilaznicu-Avalska petlja, pa gde će bliže. Po pravilima projektovanja, petlja ide na svakih ~10km. Na obilaznici je na ~ 5. Inače ovde je bajpas najekonomičniji jer ne prelazi reku. A jedino Jersy može da opameti Srbe da poštuju postavljenu signalizaciju.Ja ne mogu da verujem da su oni stavili jersy barijere na put ka Rakovici. Pa do kada ce da maltretiraju Resnik. Ovo je moglo biti zavrseno jos oko Nove godine. Onaj bajpas su trebali praviti kod kruznog toka na ulazu u Resnik na taj nacin da onaj slepi krak sto je nekada isao preko recice upravo bude sada u funkciji bajpasa tj. veze obilaznice i kruznog puta. Bilo bi mnogo jednostavnije a Resnicanima mnogo prakticnije
+ će puštanjem obilaznice saobraćaj na kružnom jako da prodiše pa će se njime dosta brzo stizati do petlje Avala.Narode, ne može se na autoput uključivati svako selo. Da se ne vređaju Resničani a i sam sam iz ovog kraja. Resnik ima kružni put i priključak na njega. Sa kružnog puta u neposrednoj blizini Resnika je uključenje na obilaznicu-Avalska petlja, pa gde će bliže. Po pravilima projektovanja, petlja ide na svakih ~10km. Na obilaznici je na ~ 5. Inače ovde je bajpas najekonomičniji jer ne prelazi reku. A jedino Jersy može da opameti Srbe da poštuju postavljenu signalizaciju.
Petlja Avala,slabo ili nikako ,tesko da ovo sve moze do 1 juna da bude gotovo.Posle nove godine ,drasticno je opao broj radnika.
Sad vidim, uslikao sam i tvog drona:haha jeste
Dobro zapažanje.Petlja Avala je pri samom kraju i u poslednje vreme je tamo najvidljiviji napredak.
Završili su najvažnije betonske delove na delu (polukrugu), koji je preprojektovanjem zamenio prvobitni nasip.
Dakle, gotov je i "gornji stroj", sad slede "pešačke staze", hidroizolacija, asfalt i bele linije, uz nešto nasipa na rampama.
Iako deluje previše toga, do belih lajni ostalo je od mesec dana (udarnički) do 2 meseca (laganini), zavisno od toga koliko će da se iscimaju.
Još dosta manje vremena trebaće im da ga spoje sa KP skandaloznom trokrakom raskrsnicom, gde bi morao da bude barem KT.
Ko što reče Sander, jedino je upitno EM opremanje tunela, mada mene više brine ovo kopanje na izlaznom portalu, neki kolektor valjda.
Mada cut&cover i vice-versa tuneli se mnogo skromnije opremaju (vidi: Lipak, Železnik, Trbušani) od NATM (Straževica, tuneli na A1, A2, A4).
U pravu si, ja nisam ni obratio paznju da je petlja Avala samo 2,3 km od kruznog toka. Novoasfaltirana stara obilaznica je dosta ravnija i pravija i nema nekih objekata i usporavanja do petlje, pa je to oko 2,5 min voznje do petlje i 1,5 min nazad. Bilo bi krajnje neisplativo praviti petlje tako blizu.Narode, ne može se na autoput uključivati svako selo. Da se ne vređaju Resničani a i sam sam iz ovog kraja. Resnik ima kružni put i priključak na njega. Sa kružnog puta u neposrednoj blizini Resnika je uključenje na obilaznicu-Avalska petlja, pa gde će bliže. Po pravilima projektovanja, petlja ide na svakih ~10km. Na obilaznici je na ~ 5. Inače ovde je bajpas najekonomičniji jer ne prelazi reku. A jedino Jersy može da opameti Srbe da poštuju postavljenu signalizaciju.
caribrode zaboravio si komentarisati petlju bubanj potok
kako ti se to cini
znaci da bi moglo do 1 juna da se pusti obilaznica
За опремање се узима дужина тунела, тј што је тунел дужи мора имати више система..Petlja Avala je pri samom kraju i u poslednje vreme je tamo najvidljiviji napredak.
Završili su najvažnije betonske delove na delu (polukrugu), koji je preprojektovanjem zamenio prvobitni nasip.
Dakle, gotov je i "gornji stroj", sad slede "pešačke staze", hidroizolacija, asfalt i bele linije, uz nešto nasipa na rampama.
Iako deluje previše toga, do belih lajni ostalo je od mesec dana (udarnički) do 2 meseca (laganini), zavisno od toga koliko će da se iscimaju.
Još dosta manje vremena trebaće im da ga spoje sa KP skandaloznom trokrakom raskrsnicom, gde bi morao da bude barem KT.
Ko što reče Sander, jedino je upitno EM opremanje tunela, mada mene više brine ovo kopanje na izlaznom portalu, neki kolektor valjda.
Mada cut&cover i vice-versa tuneli se mnogo skromnije opremaju (vidi: Lipak, Železnik, Trbušani) od NATM (Straževica, tuneli na A1, A2, A4).