Bravo!
Ovo je ono što mi treba. Ni u ludom čudu ne bih na osnovu snimaka stekao utisak da na ove 2 tačke postoji visinska razlika od 15 metara. Imao sam utisak da je par metara. Sad mi je sasvim jasno da su planirali 3 nezavisna nivoa. A to znači da Bulevar ostaje na svojoj trasi (čim se naspe iznad tunela), a vijadukt ostaje u funkciji jer i Kružni put nastavlja kud je i ranije išao, a obilaznica ide ispod svega toga. Sad, da li to znači da u budućnosti neće biti ovog kružnog toka kod farbare, ili će ga kad se tunel spoji sa urađenim delom obilaznice, ipak nazad vratiti kao definitivnog, to ne znam. Nije ni to loša ideja, ali to komplikuje ova skretanja levo (što neko spomenu) sa jedne i druge strane tunela i vijadukta. Npr, neko ide od Resnika ka Trošarini. On može da ode levo na ovom kružnom toku, ali će malo kasnije kad proba da se uključi u Bulevar ka Jajincima da ima problem, jer će iz pravca Jajinaca ljudi voziti ka Avali (što sad zbog izgradnje tunela ne mogu). Takođe, od Avale će mu smetati i oni koji idu ka Trošarini. Druga opcija je, da na kružnom kod farbare, ode desno pa da onda na uključenju za Bulevar ispred "1000 ruža" opet skrene levo, ali tu ima identične probleme koje već opisah. I dalje mi se ne sviđa ni sadašnja ni buduća veza Bulevara sa kružnim putem. Ja sam se naivno ponadao da će ovo čvorište biti rađeno na samo 2 nivoa, te da će se Kružni put i Bulevar ukrštati samo na novom kružnom toku napravljenom iznad tunela, koji bi bio plići, dakle na nivou -1. Ali sad.
To bi bilo osetno jeftinije rešenje. Jedino bi se Kružni put sa obe strane morao malo popeti na nivo Bulevara, ali to je neuporedivo jeftinije nego spuštanje tunela na nivo -2. I tim jedinim kružnim tokom bi se rešili problemi sa vezama Bulevara i kružnog toka, koji postoje i, po svoj prilici će i dalje postojati....