Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

To je ovo o čemu ja pričam.
Neko nije predvideo skretanje za BG.
Najbolje bi bilo da ga je zaboravio jer ja ne mogu da verujem da je smatrano da nije baš toliko važno...
Ono moje rešenje sa raskrampavanjem brda nije uopšte toliko megalomansko i skupo jer evo imamo primer tunela beli potok gde smo iskopali rupu napravili tunel i sada je zatrpavamo ponovo... isto tako smo mogli da raskrampamo brdo na mestu gde je sad planiran tunel za pančevo i da dodamo skretanje za BG na mestu gde i treba da bude i ne zatrpavamo posle toga ništa.
 
To je ovo o čemu ja pričam.
Neko nije predvideo skretanje za BG.
Najbolje bi bilo da ga je zaboravio jer ja ne mogu da verujem da je smatrano da nije baš toliko važno...
Ono moje rešenje sa raskrampavanjem brda nije uopšte toliko megalomansko i skupo jer evo imamo primer tunela beli potok gde smo iskopali rupu napravili tunel i sada je zatrpavamo ponovo... isto tako smo mogli da raskrampamo brdo na mestu gde je sad planiran tunel za pančevo i da dodamo skretanje za BG na mestu gde i treba da bude i ne zatrpavamo posle toga ništa.
Srles, mora se naglasiti da će isključenje za Beograd postojati. Ne onako kako ga pojedini zamišljaju i priželjkuju ali će ga biti.
Maliciozno se gradi priča da će Beograd biti odsečen sa ove južne strane bez te rampe a ustvari NEĆE.
 
Razumem, ja govorim za sebe i u nekim svojim ranijim postovima sam naveo da će se moje vreme putovanja smanjiti u odnosu na ovo što je bilo do sad pa sve da i ne postoji uopšte skretanje za BG jer će kružni put biti neuporedivo protočniji otvaranjem obilaznice.
Ne radi se o minut dva o 130 na sat ili 50-80... ja npr kada idem na Miloš Veliki iz Žarkova idem na petlju Surčin pa se uključujem preko svih onih petlji i puteva i idem na autoput.
Neko ovde kaže da je bolje da se ide preko Ostružnice i Umke i da će biti brže...
Meni ne smeta to kruženje i ne smeta mi tolika petljetina jer je napravljeno kako je moralo da bude i to je to.
Usporimo na 50 na sat i prođemo...
Ali na ovoj petlji NIJE moralo tako.
 
Poslednja izmena:
Није смело ово да деси! Иста екипа је променила пројекат па спајала Сурчин са Обреновцем са мостићем од 230 мил еура, па сада опет раде брзу саобраћајницу Остружница-Обреновац! Много се краде, измишљају се нови правци, неко покупује земљу па узима огромне паре на препродаји, свашта има! Углавном ништа добро. Завршиће се и ово до Бубањ потока, некако ћемо скретати за БГ. Сад ме занима до ког дела Панчева ће ићи облиазница, надам се до Вршачког пута! Да се не би понављала
иста прича!
 
@Срлес To je poenta.

Kada se ulaže ovoliki novac, a bogami i VREME, onda polurešenja nisu ono čemu treba da težimo, da razumemo i još manje da opravdavamo. Ne mora tako, tačnije može i mora kako treba. To da li meni lično treba ili ne treba ovo skretanje, što vidim da je ultimativni kriterijum dobrog dela javnosti, uopšte nije bitno. Bitno je da je potpuno normalno očekivanje da petlja ove važnosti (jedna od 2 ili 3 najvažnije oko Bg) mora da ima sve pravce bez prekida AP.
 
Није смело ово да деси! Иста екипа је променила пројекат па спајала Сурчин са Обреновцем са мостићем од 230 мил еура,
Opet moram da pitam.
Postoji li i jedan dokaz da su "OVI" promenili projekat "ONIH" i da su namerno odlučili da navuku sav bes 500K Beograđana? Ako ga ima dajte da ga ovde vidimo i da diskutujemo o tome.
Već sam i sebi dosadan sa ovim ali ja nisam video nigde nikada plan, projekat,makar idejno rešenje tog isključenja ka Beogradu.
Zato sam gore negde i napisao da mora da postoji neko racionalno objašnjenje zašto ga nema.
Ne trolujem, iskreno i bez sakrivenih pobuda pitam.
 
Kakve sad uopšte veze imaju i "OVI" i "ONI"? Koga briga za ove i one, jasno je šta je ovde uzrok, makar implicitno jasno. Projekat je rađen u nekom drugom vremenu i smer sa obilaznice ka BG nije tretiran kao, ne samo prioritetan, već i bitan. Nakon toga svi su slegali ramenima i zaklanjali se iza "tako piše u projektu" i to je to. Onda je deo javnosti, kada se videlo šta je u nastajanju, po*izdeo i na brzinu je zbudženo ovo rešenje (upravo iz populističkih razloga, vređajući nam sada inteligenciju raznim opravdanjima za KT). I to je očigledno sva misterija.

Neprihvatljivo, po mom mišljenju.
 
Kakve sad uopšte veze imaju i "OVI" i "ONI"? Koga briga za ove i one, jasno je šta je ovde uzrok, makar implicitno jasno.

Neprihvatljivo, po mom mišljenju.
Nekolicina njih uporno potencira podelu na ove i one.
Ja generalno ne ulazim u rasprave tog tipa ali sam ovde morao postaviti to pitanje,pošto se insistira da je za vreme OVE menjan projekat ONE vlasti a da se ne pruža ni jedan jedini dokaz o tome.
 
Evo da i ja izjavim izjavu.Žuti tj Djikijevi su 2008 pokrenuli i izgurali priču da obilaznica ne bude pod naplatom...Hipotetički da je ostala pod naplatom rampa bi bila na onom mestu gde je kasarna,Leštane i Vinča bi imali direktan izlaz ka autoputu a ovaj krak o kome mesecima pričamo zbog same prirode zatvorenog sistema naplate bi morao postojati kao deo petlje.E sad do koje faze je tada projekat došao,da li je i to jedan od razloga itd itd možemo samo nagadjati ali svakako da je obilaznica završena i da nije bilo rata i sankcija pravac ka BG bi postojao i bio izolovan od lokalnog saobraćaja.
 
Iskljucenje za BG ,uvek može i preko tranšped petlje?

Može, naravno, i preko Tranšpeda. To je samo 7,2 kilometara dodatnog puta, šta je to za nas?

1679415151090.png
 
Isto kao sto juce neko rece ne moze (Resnik) svaka selendra da ima prikljucak na auto put. Iako Resnik ima bar 20000 stanovnika jedna Vranjaska Banja sa jednim hotelom i sto stanovnika sada dobija prikljucak na auto put. Da ne kazem za Predejane. Kada bi samo bili dosledni nasim principima gde bi nam kraj bio.

Ja sam se ovde zalagao za petlju u Resniku, za kojij me boli uvo, dok me neko iz Resnika nije poklopio i napisao da im ne treba petlja i da im je dosta KP.
Od tada me još više boli uvo za Resnik, ali siguran sam da bi mnogima iz Resnika koji rade u blizini aerodroma, na NBG i sl. itekako legla.
Zašto bi se cimali kroz grad sa semaforima i gužvama? Mislim ima tu i Beovoz i štošta, ali ovako je kudikamo bolje.
Ovako, ko će da se cima do petlje Avala i nazad, po 2,5 km po pravcu svakog dana.
I da se ne složim sa Sanderom: bez obzira na standarde, jedno je rastojanje između petlji u nedođiji, a drugo na obodu dvomilionskog grada.
Potpuno je opravdano da nema petlje 25km između Ražnja i Aleksinca, između Malče i Bele Palanke čak i više, ali ne i u glavnom gradu.
Svi veliki gradovi teže da odalje unutargradski saobraćaj iz užeg gradskog jezgra, otud ona priča od Žarkova do Mirijeva obilaznicom.
I baš zato što je prednost to neskidanje gasa sa 130, neko će se odlučiti da iskulira Gazelu i smanji gužvu u centru onom koji tamo mora.
I baš zato je morala da postoji brza veza sa obilaznice ka gradu kod Bubanj potoka, jer se na 2 KT gubi vreme, novac, a to se može i kroz centar.
 
Samo da se nadovežem o blizinama petlji.
Imamo dvostruke standarde, pritom ne mislim na Sandera jer on nije neko ko je o tome odlučivao, pretpostavljam, jer imamo petlju odmah pored petlje Surčin.
Jedna pored druge i to nema veze.
Znam ja zašto je ona napravljena ali...
Evo ih.

1679418303605.png
 
nemoj tako Vlasto pa ljudi nisu zadovoljni i ako bude isao preko 2KT ,a tek preko transpeda
najbolje bi bilo da naprave veliki vijadukt preko svih traka direktno na spoj prema beogradu
i to da ga malo odmaknu da ne bude ukljucenje do ukljucenja
normalno sa malim radijusom krivine da se brzina ne smanjuje ispod 100km/h
jest da malo brdo treba rusiti ali sta ima veze ako ce taj krak biti opterecen velikim brojem vozila koja iz pravca orlovace idu za lastu
 
Vidim da je tvoj post delimično ironičan u smislu broja vozila koja bi ili koja će koristiti putanju prema Beogradu.
Taj broj vozila je višestruko veći od broja vozila koji će koristiti tunele i vijadukte iz i u pravcu Pančeva bar dok se taj deo ne napravi ili onaj nadvožnjak između Belog potoka i nečega do kog ne vodi ni jedan put sa bilo koje strane pa smo ipak odlučili da pravimo mostove do i da bušimo tunele a ne da idemo preko brda i da obilazimo Vinču na neki drugi način i to je jedino ispravno rešenje.
Suludo bi bilo da bude drugačije.
Čak je i taj veliki vijadukt dobra ideja, iako si ti bio ironičan mada ne vidim zaista potrebu za tim.
Pokušao bih da uporedim ovu situaciju sa situacijom nekoga ko kupuje stan od recimo 200 000€ i onda kaže da nije imao para da kupi kuhinju nego će kuvati kafu i ručak na kuvalu i rešou.
Ja se nikada ne bih mogao složiti sa tom situacijom mislim da bi neko ko ulaže toliko para u stan trebao, morao, mogao da nađe još 5000 da opremi kuhinju.
Mislim da ćemo se svi složiti oko toga...
 
Да би смо се правилно разумели, мени је све после 5.октобра иста екипа. Исти им је годподар, само је са временом долазило до посатављања све некомпетентнијих људи на кључне положаје. Будалаштине таквог одабира видимо на свим пројектима не само овде, то је и петља Појате сада на Моравском, мост у њиви са променом пројекта у водоплавном подручју Рума-Шабац. Катастрофалне експропријације на Прељина-Пожега и Лајковац-Иверак. Само задња три министра за грађевинарство и инфраструктуру говоре све за себе. Блајхана плавуша, Тома - мона, и полицајац који је избегао регрутацију! Онда се чудимо овакавим стварима!
 
nemoj tako Vlasto pa ljudi nisu zadovoljni i ako bude isao preko 2KT ,a tek preko transpeda
najbolje bi bilo da naprave veliki vijadukt preko svih traka direktno na spoj prema beogradu
i to da ga malo odmaknu da ne bude ukljucenje do ukljucenja
normalno sa malim radijusom krivine da se brzina ne smanjuje ispod 100km/h
jest da malo brdo treba rusiti ali sta ima veze ako ce taj krak biti opterecen velikim brojem vozila koja iz pravca orlovace idu za lastu

Hahaha, crkosmo od smeha, kakav britak um, sve si nas pokopao...
Ali ne verovao ili da, takvi vijadukti su sasvim normalni širom sveta, kako na Zapadu, tako i u Rusiji i Kini.
Kao i petlje u samom tunelu, naročito na frekventnim pravcima i u velikim gradovima, Krcan može da ti potvrdi za Sidnej npr.
 
naravno da imaju takva gradjevinska dostignuca se mogu vidjeti u svim visokorazvijenim zemljama
i cak i da nisam obisao zapadnu evropu,imam pristup internetu pa sam vidjao takve objekte
zao mi je samo sto nisam obisao i istocnu evropu da bih mogao da budem kompetentan da vrsim poredjenje razvoja gradjevine
a Krcan je imao tu srecu da obidje cijeli svijet pa moze da se pohvali svojim gradjevinskim znanjem gledajuci isti
mada i ti Caribrode nisi puno zaostao za Krcanom prateci ovih godina razvoj infrastrukture srbije i susjednih drzava
Hvala na tvojim izvjestajima i samo nastavi sa svojim radom
 
Ccccc...taj bahati razmaženi vozač koji, zamislite, u 21. veku traži da se za njegove pare nape (gradnja+ugradnja) napravi adekvatan i bezbedan put, a uzgred nije zainteresovan da ide u Ikeu ili onaj giga poluprazni otvoreni tržni centar, već u neki deo grada iz koga je. Ja bih im zabranio da koriste i lakat i oba kružna toka!

Ovde ima profi spin majstora.
 
Update 22.03. oko 08:30h:

* Nadvožnjak koji veže Rakovicu i kružni put (Resnik) je asfaltiran 100% i obeležen belim linijama. Deluje da neće biti rasvete na nadvožnjaku. Na samom nadvožnjaku i njegovoj betonskom korpusu postoje ograde i trotoar, ali na zemljanom nasipu koji vodi od nivoa nadvožnjaka do kote 0 nema trotoara, ivičnjaka i bilo kakvih ograda.
* Na desnoj traci obilaznice (smer Avala - Surčin) 100m ispred tunela su postavljeni privremeni semafori koji trenutno nisu u funkciji.

Neko je još pre godinu dana ovde pisao da je petlja Avala bitan milestone i da bi trebalo nju prioritetizovati kako se ne bi pravila nebezbedna privremena rešenja sa bajpasovima. I bio je u pravu. Nikako mi nije jasno zašto to nisu uradili, jer da jesu, kružni put, Resnik, saobraćaj iz Rakovice bi bezbedno bio ukršten sa obilaznicom, ne bi se pravili bajpasovi na 50 metara oko tunela, vozilo bi se u punom profilu kroz Straževicu, ne bi imali udese na Y raskrsnici, itd, itd.
 
Ali iskljucenja ce biti tako da je samo pitanje komoditeta i brzine. Ne branim nikog niti stajem na neku stranu samo mislim da se previse drami oko necega sto ce postojati, ne u savrsenom obliku ali postojati. I sigurno nije neko zakinuo 500k ljudi, jer 500k iz Beograda ne ide ovim pravcem svakdnevno. KP ce ionako da bude nekoliko puta prazniji posle pustanja cele trase.
 
Upravo tako, nasli su neki kompromis da ne prave jos jednu denivelisanu raskrsnicu. Svi smo se pribojavali da ne bude iskljucenja uopste. Po meni je bitnije da se konacno napravi veza Kaludjerice sa autoputem odnosno buducim bulevarom, o tome se malo govori.
 
Pa svaka im čast na kompromisu. Ako su gde trebali da štede, na tome su trebali. Sad kažete nema puno gužve. Videćemo za koju godinu, kad se ljudi malo naviknu da postoji obilaznica. Kad se Kaluđerica prikači. Kad malo BG naraste još. Pa valjda treba praviti neku procenu koliko će to biti saobraćaja i praviti za X godina u budućnost a ne za trenutno stanje.
Šta kad bude neki udes na autoputu, pa se ceo autoput kroz BG "zaljubičasti" na GoogleMap? Hoeće li onda ipak svi odlučiti da im je "bliže" kroz grad ili će ići obilaznicom ? Neko ko ide na jugoistočni deo grada iz pravca, severo-zapada (NS), zapada (RU), jugozapada (Miloš Veliki) ?
 
Vrh