Da omogući silaz sa Obilaznice ka Bg-u u zoni petlje Bubanj potok, koji do sada nije postojao ali je bio predviđen i isto tako izlaz ka Ikei, a sve sa onog patrljka ispred pomenutog nadvožnjaka koji je isključenje u najavi. Inače, neko je ranije pitao kako sa nadvožnjaka, kružna raskrsnica u zoni sadašnje raskrsnice za Leštane
Šta ih sprečava više da puste ovaj deo? Ja se više ne sećam koliko se dugo se vozimo sa ovim raznim prebacivanjima- godinu, dve?
Pogledajte prilog 156389
Nije toliko komplikovano. Ispred mosta kruzna, jedan krak ka Ikei i isključenje sa postojećeg kraka (pink) do kruzne. Za sada toliko. Izvešće se prvo crveno da bi mogli da puste saobraćaj po obilaznici a posle će se raditi ostalo.Verovatno bi to isključenje trebalo da izgleda nekako kao na ovoj slici.
Sad će da rade samo crveno, a posle će da dodaju pink deo.
Priključak prema IKEA i na drugu stranu Beli Potok može kasnije da se izvede sa ovim žutim.
To ionako planiraju sve da pretvore u komercijalno-industrijsku zonu.
Pogledajte prilog 156383
Što se tiče tunela Beli potok, po projektu bi trebalo sve da se vrati na staro. Znači ruše se sve privremene devijacije, mada nadzor predlaže da se neke zadrže zbog bezbednosti. Nadvožnjaci Beli potok i Jajinci još nemaju rešene pristupne puteve i najverovatnije će biti pušteni kad i sve ostalo. Cilj je da se pusti obilaznica, za lokal se baš i ne lome, to završavaju usput ako imaju slobodnih resursa. To isključivo zavisi od potreba Izvođača zbog privremenih preusmerenja saobraćaja@Sander hvala,imaš li info da li nadvožnjaci Beli Potok,Jajinci i Rakovica imaju isti rok puštanja kao cela deonica ili mogu biti ranije pušteni i drugo pitanje ako znaš. Kakvo će biti rešenje gore preko tunela.Dali se sve vraća u indetično prethodno stanje ili će biti nekih promena ?
Hvala unapred.
Hvala puno i na ilustraciji,oko ovog pitanja smo mesecima nagadjali.Ovo je prvobitno rešenje za vezu Obilaznica-BG.
Sada će umesto četvorokrake raskrsnice ka Leštanima biti kružni tok.
Bas si nedostajao na forumu. Dobro je što si se vratio!Ovo je prvobitno rešenje za vezu Obilaznica-BG.
Sada će umesto četvorokrake raskrsnice ka Leštanima biti kružni tok.
Preko nosača tzv. rigli koje idu popreko u odnosu na osu tunela, jedan red preko leve-drugi preko desne "cevi", ide armirano-betonska ploča koja povezuje sve. Nakon toga ide hidroizolacija, preko koje ide još jedan sloj betona kao zaštita hidroizolacije. Na nasipanje se čekalo upravo zbog hidroizolacije i drenaže na bočnim stranama tunela. Tunel ima ozbiljne prilive vode iz pravca Avale, koju treba kanalisati i odvesti van zone tunela. Upravo je ta voda napravila klizište i prolongirala završetak radova.Da li bi nekao mogao da objasni zašto se stavlja hidroizolacija samo pred ulazno/izlazni portal dok se ovde na sredini zemlja nasipa direktno na beton?
Je li to znači da je ovo ispod finalni plan?Ovo je prvobitno rešenje za vezu Obilaznica-BG.
Sada će umesto četvorokrake raskrsnice ka Leštanima biti kružni tok.
Pogledajte prilog 156417
Znaš na šta sam mislio. E sad, što nekome smeta što neće moći da sa 130 ode ka gradu već će morati da izgubi 2 minuta preko ova dva kružna toka, to je drugi par čarapa.Pa sve na kraju funkcioniše, i Slavija se prođe, niko ne ostane da se vrti ukrug do jutra.