Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Šta ih sprečava više da puste ovaj deo? Ja se više ne sećam koliko se dugo se vozimo sa ovim raznim prebacivanjima- godinu, dve?
1679084468753.png
 
Da omogući silaz sa Obilaznice ka Bg-u u zoni petlje Bubanj potok, koji do sada nije postojao ali je bio predviđen i isto tako izlaz ka Ikei, a sve sa onog patrljka ispred pomenutog nadvožnjaka koji je isključenje u najavi. Inače, neko je ranije pitao kako sa nadvožnjaka, kružna raskrsnica u zoni sadašnje raskrsnice za Leštane

Bravo, najzad precizna info. Nisam srećan sa rešenjem (kružni tok sa obilaznice nazad ka bg, umesto neprekinuti tok AP!? Na ovakvom mestu i ovako skupom projektu neprihvatljivo budzenje), ali najzad prava informacija.
 
A čekaj, neće da ide preko pijace do sadašnjeg puta pa ovo sadašnje uključenje ka autoputu ka gradu ispod autoputa? Pošto ne vidim da se išta drugo od navedenog gradi sem nadvožnjaka ka sadašnjem putu, a rok kao još svega par meseci.
 
Šta ih sprečava više da puste ovaj deo? Ja se više ne sećam koliko se dugo se vozimo sa ovim raznim prebacivanjima- godinu, dve?
Pogledajte prilog 156389

Zato što su izgleda rešili da prvo završe ove trenutno besmislene krakove ka tunelu, tj. ka Pančevu i iz Pančeva, da ih asfaltiraju, pa tek onda da puste.
Šućur allahu, ti krakovi sa potpornim zidovima deluju da su pri kraju, skoro pa asfalt, pa bi do Uskrsa tu mogao da se normalizuje saobraćaj.
Nisu do kraja definisali ni račvu Beograd centar/obilaznica iz pravca Niša, al cenim da je to lakši deo posla i da će to brzo odraditi.
 
Često sam na Bubanj potoku u prolazu ka Nišu, i isto se pitam zašto se odugovlači sa ovim krakom ka Nišu (na sajtu Puteva Srbije stoji da će trenutno preusmerenje biti do polovine aprila čini mi se). Ograničili su brzinu na 50-60 ali je u svakom slučaju nebezbedno i traje već par meseci.
Što se tiče ovog novog nadvožnjaka koji prave (koliko sam ispratio) za smer obilaznica-Bg odnosno krak za IKEU, stvarno je žalosno da takav smer ima prioritet kao IKEA i šoping centar...
 
Verovatno bi to isključenje trebalo da izgleda nekako kao na ovoj slici.

Sad će da rade samo crveno, a posle će da dodaju pink deo.
Priključak prema IKEA i na drugu stranu Beli Potok može kasnije da se izvede sa ovim žutim.
To ionako planiraju sve da pretvore u komercijalno-industrijsku zonu.
Pogledajte prilog 156383
Nije toliko komplikovano. Ispred mosta kruzna, jedan krak ka Ikei i isključenje sa postojećeg kraka (pink) do kruzne. Za sada toliko. Izvešće se prvo crveno da bi mogli da puste saobraćaj po obilaznici a posle će se raditi ostalo.
 
@Sander hvala,imaš li info da li nadvožnjaci Beli Potok,Jajinci i Rakovica imaju isti rok puštanja kao cela deonica ili mogu biti ranije pušteni i drugo pitanje ako znaš. Kakvo će biti rešenje gore preko tunela.Dali se sve vraća u indetično prethodno stanje ili će biti nekih promena ?
Hvala unapred.
Što se tiče tunela Beli potok, po projektu bi trebalo sve da se vrati na staro. Znači ruše se sve privremene devijacije, mada nadzor predlaže da se neke zadrže zbog bezbednosti. Nadvožnjaci Beli potok i Jajinci još nemaju rešene pristupne puteve i najverovatnije će biti pušteni kad i sve ostalo. Cilj je da se pusti obilaznica, za lokal se baš i ne lome, to završavaju usput ako imaju slobodnih resursa. To isključivo zavisi od potreba Izvođača zbog privremenih preusmerenja saobraćaja
 
Da li bi nekao mogao da objasni zašto se stavlja hidroizolacija samo pred ulazno/izlazni portal dok se ovde na sredini zemlja nasipa direktno na beton?
Preko nosača tzv. rigli koje idu popreko u odnosu na osu tunela, jedan red preko leve-drugi preko desne "cevi", ide armirano-betonska ploča koja povezuje sve. Nakon toga ide hidroizolacija, preko koje ide još jedan sloj betona kao zaštita hidroizolacije. Na nasipanje se čekalo upravo zbog hidroizolacije i drenaže na bočnim stranama tunela. Tunel ima ozbiljne prilive vode iz pravca Avale, koju treba kanalisati i odvesti van zone tunela. Upravo je ta voda napravila klizište i prolongirala završetak radova.
 
Тешко је и гледати овај безсмислени план! Овај први кружни ток ће се и некако проћи али на другом ће често бити хаос! Мада кад размислим ту нема ништа чудно, што би БГ био важан , кад није важно 15% територије! Очигледно ништа није важно сем клепања пара и лажног сјаја! Мрак над Србијом!
 
Svakim danom je sve očiglednije da ovi sad ne znaju ljudi da naprave krštenu petlju. A prave se neki vijadukti, neki tuneli čuda m*da...
 
Je li to znači da je ovo ispod finalni plan?

Pogledajte prilog 156452

Zaista se teško mirim sa ovim rešenjem, da se sa obilaznice nazad u najveći grad države ide isključenjem sa AP i preko dva kružna toka!

Kakav nonsens za ovako skup projekat, i u parama i u vremenu! Četrdeset godina gradimo obilaznicu i dobijemo ovakva rešenja, nonsens!

Zaista me ovo i ljuti i razočarava, pogotovo priče koje već unapred vidim, o prioritetnim pravcima, pijacama, brdu, projektu, ovom onom...
 
Pa tako su, bednim projektovanjem, gde je pravac Novi Sad - Beograd tretiran kao najmanje važan (!), uspeli već da zakrče dobanovačku petlju nedeljom i praznicima, sad kad su se pojavili i ovi od Miloša da dele polu-trake...

To sve treba da se pregrađuje iznova, a oni uzmu i naprave ovo. Sve čestitke!
 
Vrh