Znaš na šta sam mislio. E sad, što nekome smeta što neće moći da sa 130 ode ka gradu već će morati da izgubi 2 minuta preko ova dva kružna toka, to je drugi par čarapa.
Ali neki smrdljiv par čarapa.Znaš na šta sam mislio. E sad, što nekome smeta što neće moći da sa 130 ode ka gradu već će morati da izgubi 2 minuta preko ova dva kružna toka, to je drugi par čarapa.
To treba ponavljati, jer ovde ljudi pamte kao zlatne ribice.Pogledajte primer Južnog Jadrana. Po prvobitnom projektu je trebao da počne od Ostružnice ka Obrenovcu, u nastavku 4 trake od Sajma koje bi se proširile za zaustavnu i eto autoputa sa logičnim izlazom iz Beograda. Iz ko zna kojih razloga je preusmereno na Surčin sa preskupim mostom preko Save.
...
A sada se projektuje brza magistrala od Ostružnice do Obrenovca po istoj prvobitnoj trasi autoputa Ostružnica-Umka-Obrenovac. Ko je ovde lud. Projektanti nisu sigurno, veži petlju gde ti gazda kaže.
"Loše" je blaga reč, ja bi rekao "nacionalna izdaja".Loše u celoj priči je što su domaći izvođači na kraju lanca i sve pare odoše van zemlje.
Projektovan je pre 50 godina, građen u etapama.@Pendolino ako misliš na “koridor x” pod autoput bratstva i jedinstva, sve više mislim da je urađen na vrlo jeftin i nekvalitetan način pošto nije uzimao u obzir potrebe širenja kapaciteta. Tako da sada imamo autoput kroz grad koji je praktično nemoguće širiti, petlje koje su jako male, onaj ludački uspon kod Bubanj Potoka itd.
Na nadvožnjaku nije predviđena rasveta kao ni na celom kružnom putu.Savršen dan za vožnju bajsem .
Pogledajte prilog 156567
Sa prilaza nadvožnjaku prema Resniku su uklonjene barijere sa strane Rakovice.
Pogledajte prilog 156568
Sam nadvožnjak deluje završeno, osim par segmenata ograde i signalizacije. Ne znam da li je predviđena i rasveta.
Pogledajte prilog 156570
Deo od tunela Straževica do novog bajpasa prema KP je sveže asfaltiran, obeležen i deluje skoro spreman za puštanje saobraćaja.
Pogledajte prilog 156569
I sa druge strane, prema novom bajpasu.
Pogledajte prilog 156571
Oko novog bajpasa se poravnava teren.
Pogledajte prilog 156572
Sam bajpas deluje prilično usko, nova crna tačka u najavi.
Pogledajte prilog 156573
Rampa za buduće isključenje sa Obilaznice ka Avali.
Pogledajte prilog 156574
Radi se vredno i nedeljom popodne .
Pogledajte prilog 156575
Lepo će izgledati nova petlja.
Pogledajte prilog 156577
Krak za isključenje iz pravca Niša.
Pogledajte prilog 156576
180° panorama.
Pogledajte prilog 156578
Sveže asfaltirani prilazi iz pravca Miljakovca 3 prema novom nadvožnjaku (između Resnika i Petlje Avala).
Pogledajte prilog 156579
Na desno, put koji se nekada spajao sa kružnim tokom na ulasku u Resnik, sada je slepa ulica.
Za funkcionalnost glavnog pravca obilaznice, jedini problem je opremanje tunela Beli potok. Sve ostalo se ne dovodi u pitanje.За полетак да видимо хоће ли све бити готово до 15.јуна? То је нешто мање од 3 месеца, урадити се може са довољним бројем људи и механизације. Има још доста бетонских радова на петљи Авала и овом несретном скретању ка БГу. Свакако би било добро пре летње сезоне да се отвори!
Ne tako davno pre 5-6 godina sam bio angažovan na projektu UMPP-u od Šumica do Bogoslovije. Po mom mišljenju UMP = "nemoguća misija". Potrebno je srušiti dobar deo navedene trase. Ko će platiti eksproprijaciju i raseljavanje, Nema tih para.Moguće je indirektno širenje kroz grad jer su planom Unutrašnjeg Magistralnog Prstena još po 2 trake trebale biti praktično proširenje autoputa kroz grad negde od onih solitera kod Šumica pa paraleno autoputem do Autokomande, a onda odliv jednog dela saobraćaja sa autoputa tunelom Topčider ka mostu na Adi. To bi rasteretilo bar 10-20% gužvi u gradu, bila je dobra ideja i imala je mesta za proširenje ali je projekat stopiran kad je SNS došao na vlast i prebacio pare na suludi privatni Beograd na Vodi. Sad kako se Bg na Vodi završava, polako se možda otvaraju ti projekti protiv gužve poput navedenog UMPa i SMTa, doduše nešto izmenjene trase prioriteta spoja mosta na Adi sa Rakovicom umesto navedenim ka tunelu i pored autoputa. Nažalost i obećani nastavak SMTa od Trošarine ka Lasti na autoputu je posle završetka parčeta do Trošarinw pre par godina, stao. Bez ove dve stvari, autoput će još godinama kroz grad biti u kolapsu pola dana.
Благодарим, колико времена треба претпостављам за електромашинско опремање тунела од 360м?Za funkcionalnost glavnog pravca obilaznice, jedini problem je opremanje tunela Beli potok. Sve ostalo se ne dovodi u pitanje.
Krak na Bubanj potoku - odvajanje za Beograd naravno da neće stići, početo je pre dva meseca, a i nije bilo u planu i ugovoru.
Pošto je ova Obilaznica treći prsten oko Bga, a UMP trebao biti prvi, SMT drugi, pomenuo sam deo UMPa vezan za autoput, a to je negde od nivoa Šumica do Autokomande, tu nema puno eksproprijacije i taj deo plus tunel Topčider mogu se odrade. Eksproprijacija tu je na nivou sad ove na NBg-Surčin 500m pre kružnog toka, tamo može, ovde ne može 10 godina. Za ostali deo od Šumica do Novog groblja ka Pančevcu se slažem da je gusto naseljeno za eksproprijaciju, al brate plaćamo 200 godina ovde poreze, a one njive na NBg se izgradile u skupe bulevare, a ovde je problem ako jedna nova ulica treba se plati, proširi u po 2-3 trake, a nisu zgrade pa da ne može već većim delom poluudžerice. Dakle nije nemoguće, a oko cene, skupoće, mora se uzeti u obzir da taj kraj mnogo duže plaća poreze pa nije problem onda i ako skuplje košta jer su za infrastrukturu već platili više nego mnogi drugi novi krajeviNe tako davno pre 5-6 godina sam bio angažovan na projektu UMPP-u od Šumica do Bogoslovije. Po mom mišljenju UMP = "nemoguća misija". Potrebno je srušiti dobar deo navedene trase. Ko će platiti eksproprijaciju i raseljavanje, Nema tih para.
Što ti reče, šta je sa delom SMT-a od Trošarine do makar lakat krivine kod Braće Jerkovića. Imaju dve kuće na otvorenoj trasi, parcele već pocepane a povezao bi 2+2 trake.