Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

To je i poenta valjda,da bude okolo naokolo,da se kod Laste ne prave redovi ,kao za pasošku kontrolu???:ROFLMAO:
 
Битно је да можемо у Икеу, Мали Пожаревац или било које скретање , али не можемо на највећој петљи у највећи град у земљи. Мислим да то никада нигде није урађено, такав пропуст!
 
Не можеш за Бг преко нормалног искључења са АП , али можеш за Мали Пожаревац, то је поента! за 1.5 милион људи не може, али може за 20.000
 
Bice iskljucenje na kraju, samo eto nece moci sa 130 da se uleti u pravcu grada. Stravican gubitak u vremenu od 1 minuta.
 
Bice iskljucenje na kraju, samo eto nece moci sa 130 da se uleti u pravcu grada. Stravican gubitak u vremenu od 1 minuta.

Ako te na nekom od 2 KT zavali auto/kamion javi da li i dalje misliš da je veza najvažnije obilaznice u zemlji i AP ka glavnom gradu zemlje sigurna i da je optimalno da prolazi preko 2 KT.

Nije poenta u 1min, već u sigurnosti i činjenici da smo uložili stotine milione evra u ovaj projekat, da baš MI, da bi na kraju dobili polurešenja. Ja sa takvim javašlukom i nebrigom ne mogu tek tako da se mirim.

Mislim na kraju krajeva mogu, ali ne bi trebalo.
 
Ne kazem da je najbolje resenje za sam izlazak ali nije ni za toliku kuknjavu. I resava se verovatno vise stvari o jednom trosku. Zalimo se na nedostatak KT a evo ovde cak 2. Salu na stranu ali ovde svakako iskljucenje ka gradu nije bilo najvaznije, vec da se kao sto i samo ime kaze napravi obilazak oko grada kao primarni pravac. Iskljucenja Ima ih nekoliko usput, ovo je samo jedno od njih i to na buduci gradski bulevar.
 
Ako te na nekom od 2 KT zavali auto/kamion javi da li i dalje misliš da je veza najvažnije obilaznice u zemlji i AP ka glavnom gradu zemlje sigurna i da je optimalno da prolazi preko 2 KT.
Znači daj da radimo denivelisane petlje svuda gde su sada trenutno KT?
I dalje mislim da smo se kao društvo razmazili previše.
Na ova dva kružna toka će biti saobraćaja reda veličine 5% u odnosu na sadašnji. KP od Resnika do Bubanj Potoka prazan kao neki put na Goliji.
Mišljenja sam da se previše drami. Ali to je samo moje mišljenje i naravno ne mora značiti da sam u pravu.
Meni kao vozaču neće uopšte smetati što ću morati na ova dva KT umesto pun gas denivelisanom saobraćajnicom.
 
Sveli ste raspravu na to dal se nekom nešto sviđa ili ne sviđa. Da li je neko razmažen ili nije razmažen. Da li je brže 1 minut ili nije itd. Ako ostavimo sve ovo po strani i razmišljamo konceptualno o petlji. Ako se pravi petlja logično je da ma iz kog pravca dolazili, možete skrenuti bilo gde na petlji. U konkretnom slučaju, ako se dolazi is pravca obilaznice, logično je da može da se skrene za BG, što vidimo da ovde do skoro nije bilo slučaj. Ako je ovo "najveća petlja" u zemlji i košta Boga oca, pa vljada bi bio red da može da se skrene za BG. Nelogično mi je da se ukrštaju dva puta , autoputnog profila, i da se ne može skrenuti u levo u taj jedan autoput i to nekom direktnom vezom.
 
Ствар је омаловажавању бар пола милиона људи, а вероватно и више док се не изгради сектор ка Панчеву. Полурешење са два КТ , посебно друогог ће се брзо видети! Слупаш огромне паре и заборавиш уопште скретање ка БГу. Ово је накнадно решење које ће деломично решити проблем, али једноставно се није смело десити да се заборави на ово!
 
Ствар је омаловажавању бар пола милиона људи, а вероватно и више док се не изгради сектор ка Панчеву. Полурешење са два КТ , посебно друогог ће се брзо видети! Слупаш огромне паре и заборавиш уопште скретање ка БГу. Ово је накнадно решење које ће деломично решити проблем, али једноставно се није смело десити да се заборави на ово!
Odakle ideja da je neko nešto zaboravio?
Da li je uopšte bilo moguće napraviti to isključenje ka Beogradu a da je smisleno i finansijski opravdano?
Govorim o isključenju na ovoj petlji i mestu gde se petlja sada nalazi.
Kako bi ti izveo ovo isključenje?
Gde bi ga provukao?
 
Ja bih raskopao brdo pored predviđene cevi tunela prema Pančevu i napravio isključenje prema Beogradu.
Što se tiče cene i isplativosti to već ne bih komentarisao.
Niko to nije izuzeo zbog cene koštanja nego jer je smatrao da to nije toliko važno.
Da je gledao cenu koštanja napravio bi neku trubu i rekao evo ovo vam je najjeftinije rešenje i zdravo đaci...
 
Uostalom ja se u ovo razumem ko Marica u kriv k... ali niko mi nije dao neko stručno objašnjenje zašto to nije napravljeno kako treba nego sam ja i moji istomišljenici okarakterisani kao razmaženi.
Druga stvar, da ne postoji isključenje za BG koje je u istom prioritetu da tako kažem ne dolazi mi do mozga sada pravi termin znamo mi na forumu a drugi koji ne prate forum uopšte nisu svesni toga.
Biće tu još razočaranih...
 
Odakle ideja da je neko nešto zaboravio?
Da li je uopšte bilo moguće napraviti to isključenje ka Beogradu a da je smisleno i finansijski opravdano?
Govorim o isključenju na ovoj petlji i mestu gde se petlja sada nalazi.
Kako bi ti izveo ovo isključenje?
Gde bi ga provukao?
Прочитај мало претходно постове посебно од људи који учествују директно у градњи! Начина има много, коштало би неколико милиона еура више, али боље то него малтретирање 500000 људи у најави! Са крака ка Панчева благи вијадукт а не као сада под 90 степени преко бувље пијаце и АП и онда ка Бгу! 500м вијадукта за једну траку , није више од 10 мил. еура а нема ту ни експропријације!
 
Nemoguće. Zbog isključenja za Pančevo iz pravca Niša.
Nemoguće je da se doda ovako kako sad izgleda ali da je bilo isprojektovano tako u startu naravno da je moglo.
Nemoj molim te šta može šta ne može i sam znaš šta se pravi po svetu nisi ti neki koji ništa nije video...
Ljubim vas ljudi daj da ne pravdamo gluposti i propuste koji nisu morali da budu takvi kakvi jesu.
 
Nemoguće je da se doda ovako kako sad izgleda ali da je bilo isprojektovano tako u startu naravno da je moglo.
Nemoj molim te šta može šta ne može i sam znaš šta se pravi po svetu nisi ti neki koji ništa nije video...
Ljubim vas ljudi daj da ne pravdamo gluposti i propuste koji nisu morali da budu takvi kakvi jesu.
Ne opravdavam ništa. Samo sam mišljenja da stvarno nije problem ili kako neko napisa "zagorčavanje života" i maltretiranje 500K ljudi sa ova dva KT.
Jasno je i meni da je to moglo da se odradi drugačije. Da se petlja "povuče" ka Belom Potoku i napravi drugačije rešenje gde bi pojedinci mogli otići za Bgd bez skidanja noge sa gasa. Moglo je al nije i to sigurno ne zato što je neko zaboravio ili neko ima želju da keca pola milki ljudova po Beogradu. Sigurno ima neko racionalno objašnjenje zbog čega to nije odrađeno.
 
Isto kao sto juce neko rece ne moze (Resnik) svaka selendra da ima prikljucak na auto put. Iako Resnik ima bar 20000 stanovnika jedna Vranjaska Banja sa jednim hotelom i sto stanovnika sada dobija prikljucak na auto put. Da ne kazem za Predejane. Kada bi samo bili dosledni nasim principima gde bi nam kraj bio.
 
Ne opravdavam ništa. Samo sam mišljenja da stvarno nije problem ili kako neko napisa "zagorčavanje života" i maltretiranje 500K ljudi sa ova dva KT.
Jasno je i meni da je to moglo da se odradi drugačije. Da se petlja "povuče" ka Belom Potoku i napravi drugačije rešenje gde bi pojedinci mogli otići za Bgd bez skidanja noge sa gasa. Moglo je al nije i to sigurno ne zato što je neko zaboravio ili neko ima želju da keca pola milki ljudova po Beogradu. Sigurno ima neko racionalno objašnjenje zbog čega to nije odrađeno.
Има, некомпетентност и безобразлук! При томе сам сигуран, да је пројектант предложио скретање за БГ, али нека бу**** типа " Ђилас је крив" је променила пројекат, па се сад вади кестење из ватре!
 
Има, некомпетентност и безобразлук! При томе сам сигуран, да је пројектант предложио скретање за БГ, али нека бу**** типа " Ђилас је крив" је променила пројекат, па се сад вади кестење из ватре!
Daj neka neko pokaže to idejno rešenje petlje BP pre ovih "Đilas je kriv" inženjera a da je u njemu predviđeno isključenje ka BG.
Najjiskrenije, ja ga nisam nigde video.
 
Vrh