U Beogradu je od 17. maja proÅ¡le godine poÄeo da se primenjuje novi sistem naplate karata u gradskom prevozu koji je u GSP sistemu ukinuo validatore i prethodne "Bus plus" kartice, a omoguÄio tri druge opcije kupovine karata za koje sada možete platiti na Äetiri naÄina!
informer.rs
Ono što je jadno u dvomilionskoj prestonici jedne stare i istorijski velike evropske države:
1) Nemati ni metar metroa u 21. veku.
2) Imati autobuske linije od 50-70 hiljada putnika dnevno(37, 48, 53, 89) sa 100% solo autobusima, a i tamo gde postoje, zglobovi su ogromnom većinom najgore raspale kršine koje voze u bilo kom gradu na ovom kontinentu. Busevi gore svake nedelje a kvare se svakog dana, ljudi su počeli i da bukvalno ginu po njima.
3) Imati trolejbusku flotu sa 90% solaća, koja je prosečne starosti skoro 20 godina, vozila bez autonomije i ceo podsistem pred ukidanjem zbog namernog neodržavanja i neobnavljanja voznog parka.
4) Imati tramvajski podsistem čija su vozila prosečne starosti preko 35 godina i ništa novo nije kupljeno od davne 2009. mnoge tramvajske koridore bez baštice i tramvaj bez prednosti na semaforima(makar u određeno doba dana), red vožnje skoro nepostojeći, neretko kvarove sa višesatnom blokadom saobraćaja.
5) Imati gradsko-prigradsku železnicu čija glavna linija ide na sat vremena, a i od toga što na papiru ide se 50% otkazuje, skraćuje i ozbiljno kasni na dnevnom nivou, RVR-ovi stari pola veka, nijedna nova garnitura nikad kupljena.
6) Imati solo-autobus i minibus na 40 minuta kao glavnu vezu centralne gradske zone sa aerodromom.
A najjadnije, najbednije, najdegutantnije, najlicemernije od svega je osuđivati narod zato što na sve moguće načine izbegava plaćanje ovakvog "javnog prevoza", pa da košta i 50 para, a ne dinara. Ovakav tekst može napisati jedino vlasnik Informera koji u taj prevoz nije ušao otkako ima vozačku, kao i gangulačelnik, oni beogradske gužve posmatraju kroz zatamnjena stakla svojih džipova od 150.000 evra.