Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pa napisao si ovo
Bio sam u Ljubljani gde se tačno zna šta i kako: ulaz na prva i druga, a izlaz na druga treća i četvrta vrata, gde imaš tastere, a i vozač ima mogućnost da ih sam otvori po potrebi.
Pa sam mislio da ćemo posle ustanovljavanja da su putnici krivi za sve, sada da pređemo i na večitu zagonetku za neke "zašto, oooo zašto, ulazak na prva vrata ne funkcioniše u Beogradu...?"

A stajališta u Beogradu su ergonomski i organizaciono u rangu sa poligonom Žandarmerije u Kamenici... Kad oh projektuju i odobravaju vreće fekalija koje javni prevoz ni ne koriste...
 
Na 88 sva vozila imaju izlepljene papire na vratima da se stiska stop dugme, čak i na onim vozilima koje imaju prelepljene stop dugmeta. Neki imaju i odštampanu crno belu sliku, neki i u boji, fali još da cela vrata budu prelepljena papirom na kome će sa fontom 128 da bude ispisano stop dugme.
Ne branim Strelu (čak šta god često iznosim velike kritike na njen rad), ali malo je nerealno da se pored tih silnih papira ljudi prave slepi i ne znaju da stiskaju stop. Kako je krenula ova "kampanja" krenuo sam i sam da stiskam stop dugme, na manje frekventnim stajalištima, i u vozilima gde ne piše, gde može vozač da otvori vrata jer mislim da vozačima olakšava posao to stiskanje tastera. Lično bih podržao obavezu stiskanja stop tastera.
Dolaskom Strele izgubila se jednoobraznost i uvode se neka nova pravila, a Sekretarijat ne želi da interveniše na svesno kršenje postavljenih pravila uslova prevoza.
Ni u jednom ugovoru nije precizirana stavka oko mehanizma vrata, isključivo broj i dimenzije vrata na svakom autobusu.
 
Vrh