Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Izvor je Šapić, a to je upravo rekao na tv Prva u emisiji Jutro.
Sekretarijat je to sugerisao pošto je uvedena karta od 50din.
 
Sve stoji Boki ali Italija i Srbija nisu uporedive jer 50% stanovništva ima plate od 400 evra. Elem, obaveza poslodavca je da plaćaa zaposlenima naknadu za prevoz stoga visina cene karte i nije toliko bitna.
 
120 dinara smešna cifra u poredjenju sa Novosadskih 265 za dnevnu kartu, ovo je kad se pobuni narod, sve može sad i odmah samo da se smire ljudi. Ako ovako bude neću više biti švercer jer neću da se brukam za 100 dinara kakav god da je prevoz, ta cifra je smešna
 
Ovime se ulazi u drugu vrstu opasnosti, jer šverceri sada mogu da kažu: "Šta, neće GSP propasti bez mojih 120 dindži dnevno".

Shvatite, da je karta 1 dinar, uvek će biti dosta švercera. Zato paralelno sa nižim cenama moraju ići i ozbiljne kazne.
 
Svaki uhvaćeni švercer će da rizukuje pljuvačinu putnika, pa i batine. :)

Videćemo nap. do 1.septembra kako će da se uigra novi sistem naplate.
 

Ukratko:

Kaže da cene "mogu da idu samo na dole", znači spreman je da obara cenu samo da bi prikrio rusvaj koji sad pravi sa Turcima. U prvoj fazi čak neće ni biti plaćanja aplikacijom, to tek na leto, od maja pa do tad samo SMS poruke i prodajna mesta JKP NUP, tek kasnije će krenuti i prodaja na kioscima (posle 2-3 meseca) i app. Mada sumnjam da će i u maju to da odrade, premalo je vremena.

Što se kontrole tiče, to će da radi 1.200 novih "Belih" tj. komunalaca. Za 200 je već raspisan konkurs a za 1.000 se traži odobrenje republičke Vlade.

GPS-a će biti, ali će se prvo raspisati nova nabavka za opremu ukoliko Turci ne daju šifre, pošto je sistem "gradski" (oće odma, ima da se odreknu i svih penala i potraživanja kad ih ti zamoliš).

Sve u svemu, klasična priča: iz budžeta će se izbiti milioni evra, novi sistem će najverovatnije biti nefunkcionalniji nego sadašnji i to je to. Zato Gangula i obara cene karata na minimum, ne bi me čudilo ni da ukine naplatu na kraju jer će mu to biti jedini način da smiri javnost kad ovaj debakl od sistema krene u pogon.
 
Što se kontrole tiče, to će da radi 1.200 novih "Belih" tj. komunalaca. Za 200 je već raspisan konkurs a za 1.000 se traži odobrenje republičke Vlade.
Strah me je ovoga. Mogu misliti kakvi će sve mozgovi doći na poziciju službenog lica. Pogotovo što je pretpostavljam konkurs maltene proforme.
 
Strah me je ovoga. Mogu misliti kakvi će sve mozgovi doći na poziciju službenog lica. Pogotovo što je pretpostavljam konkurs maltene proforme.
Са овим најновијим ценама заиста добијају свако право да доведу какве год мозгове који ће да казне сваког ко не плати превоз, јер ко одбије да и по овим ценама које су стварно примерене нашем стандарду плати, тај заиста већ добрано залази у чист безобразлук који заслужује да буде кажњен.
 
Novih 1200 belih to jest komunalaca koji će da glume komunalce. Klasičan naš pristup iz krajnosti u krajnost.
 
A najjače što samo ubacuju nove vrste službenih lica a da ne smanjuju prethodne, iako su pola nadležnosti prebacili na komunalce i obična pandurija ne radi ništa, a pritom Srbija uz Cg ima najveći broj pandura po glavi stanovnika u Evropi a i u svetu su u top 20.
 
Moraće Šapić još malo da menja cene i da uči matematiku... Kako sada tsvari stoje, dnevna je 120 dinara, a nedeljna 1000 dinara?
Znači, više se isplati kupovati 7 puta po 120 dinara dnevnu (ukupno 840 din), nego tu nedeljnu od 1000 ;)

"Imali smo veliko skidanje cene karata, sada je samo 1.000 dinara karta za sedam dana. Da bi proporcionalno skinuli sve cene do kraja danas su mi javili da za ovu sa 200 idemo na 120 dinara", rekao je Šapić.

;)
 
Koliko god da je tih novih "belih", problem je što se zna kako se do tog posla dolazi i ko sve njih u konačnici plaća... Da stave javni konkurs i da članstvo u partiji nije nezvanični uslov po čemu će birati nove uhljеbe pa da nekako svarim te nove zaposlene... Koja škola se završava, koja obuka se prolazi, kad da upotrebe silu, nosiće pendrek, sve me to brine...

Ako ovako bude neću više biti švercer jer neću da se brukam za 120* (50*) dinara kakav god da je prevoz, ta cifra je smešna
VS.
Ovime se ulazi u drugu vrstu opasnosti, jer šverceri sada mogu da kažu: "Šta, neće GSP propasti bez mojih 120 dindži dnevno".

Ako ova dva komentara postavimo u odnos duela, stvarno ne treba biti ekspert da se zaključi da prvi komentar mnogo više pije vodu...

*Neznatno sam izmenio Vinča komentar čisto da budemo precizni oko cifara

Švercera će uvek biti, uvek će neko ići "jednu stanicu, baterija iscurela" i sl. ali predložena cena uz adekvatnu kontrolu će učiniti da ih bude znatno manje nego sada.
 
Vrh