Sa tim se slažem, 50 dinara treba biti za jednu vožnju kao sto je u Novom Sadu 65 dinara i onda bi dnevna imala smisla naročito za turiste koji će koristiti prevoz više puta u toku dana, ja sam primera radi koristio prevoz u Novom Sadu po 5-6 puta u nekim kraćim relacijama i mnogo više mi se isplati dnevna karta nego da za svaki bus plaćam pojedinačnu i zato ja čim dođem u Novi Sad, odmah uzmem dnevnu kartu. Prosto su trebali prekopirati sistem iz Ns, ali tamo je nedostatak ta najava stanica koja mi znatno otežava orijentir i desavalo se da promasim pravac putovanja ako mi je telefon prazan i nemam moovitZašto bi iko kupovao dnevnu kartu, ako sa 50 kinti ima sat ipo vožnje? Nije da se voze ljudi po 12 sati dnevno u busu. Voziće se bez karte, a biće u pripravnosti da otkuca ovu od 50 kinti ako baaaš naiđe komunalac. Skroz obesmišljava sve
Šta se dešava sa onom Vesićevom uredbom da se troškovi prevoza zaposlenih uplaćuju direktno gspu?