Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Zašto bi iko kupovao dnevnu kartu, ako sa 50 kinti ima sat ipo vožnje? Nije da se voze ljudi po 12 sati dnevno u busu. Voziće se bez karte, a biće u pripravnosti da otkuca ovu od 50 kinti ako baaaš naiđe komunalac. Skroz obesmišljava sve

Šta se dešava sa onom Vesićevom uredbom da se troškovi prevoza zaposlenih uplaćuju direktno gspu?
Sa tim se slažem, 50 dinara treba biti za jednu vožnju kao sto je u Novom Sadu 65 dinara i onda bi dnevna imala smisla naročito za turiste koji će koristiti prevoz više puta u toku dana, ja sam primera radi koristio prevoz u Novom Sadu po 5-6 puta u nekim kraćim relacijama i mnogo više mi se isplati dnevna karta nego da za svaki bus plaćam pojedinačnu i zato ja čim dođem u Novi Sad, odmah uzmem dnevnu kartu. Prosto su trebali prekopirati sistem iz Ns, ali tamo je nedostatak ta najava stanica koja mi znatno otežava orijentir i desavalo se da promasim pravac putovanja ako mi je telefon prazan i nemam moovit
 
Nije pitanje koliko će karta da košta jer će opet biti šverca već za koliko će ovaj da (ponovo) ošteti grad? Čim je došao na funkciju opljačkao je budžet preko SportVisiona, sad će da pljačka preko GSP-a. Boli me uvo koliko će da bude karta, dal je puno dal je malo. Sklanjajte ovog nesposobnog čoveka.
 
Nije pitanje koliko će karta da košta jer će opet biti šverca već za koliko će ovaj da (ponovo) ošteti grad? Čim je došao na funkciju opljačkao je budžet preko SportVisiona, sad će da pljačka preko GSP-a. Boli me uvo koliko će da bude karta, dal je puno dal je malo. Sklanjajte ovog nesposobnog čoveka.

Kako misliš nesposobnog? Pa cena karata je snižena, jer se uveliko spominju prevremeni izbori u Beogradu...
 
Sniženje karata za GSP (i to nakon opšte pobune javnosti koju nisu uspeli sakriti medijski) je iz političkog ugla ravno gašenju ogromnog požara kofom vode. Cena karte je samo jedan deo problema oko novog sistema naplate, a kada tome dodaš SVision, Bele i šta sve ne onda to postaje jedna lavina. Šapić je do sada toliko afera proizveo da je opstanak SNS-a u Beogradu trenutno veoma, veoma neizvestan. Da opozicija to još ume iskoristiti, prevremeni izbori bi se održali već na leto.

Ali se slažem da je nepravilno nazivati ga "besposobnim": ovakvu destrukciju glavnog grada ne može sprovesti svako. Ko zna, možda namerno ukopava SNS u Beogradu, možda ga iznutra sabotira. Svakako je napravio veliki problem za centralu ali to je već politika pa ne bih zalazio tu.
 
Ako sam dobro razumeo sistem od 200 dinara za jednu stanicu i jednu vožnju i takođe 200 dinara za 30 stanica raspoređenih u neke 4 vožnje tokom jednog dana ti se svideo?
Da
200 dinara danas je ništa, evo ja sam sad platio 200 dinara za 5 minuta vožnje vozom u Italiji. Uostalom, procenat onih koji putuji 2 stanice u danu je izuzetno mali.

Uvođenjem karte od 90 minuta sa ovoliko niskom tarifom su upropastili ceo sistem, niko neće kupovati mesečnu kartu jer se jednostavno ne isplati. Ja bih tu ksrtu naplaćivao 100 dinara i tjt. Ove ostale cene su korektne.
 
Super, i ovako je GPS laž što bi rekao Dr Gangula.

Sad će i ovako jadan procenat izvršenih polazaka da još više opadne i izgubićemo sistem najave stajališta. Šta se tačno postiže time, šta je to toliko pozitivno (iz ugla putnika, prevoznicima je ukidanje kontrole odlična stvar) u ovome?

Gradski prevoz će za par meseci dospeti u situaciju iz čuvene narodne pesme "Početak bune protiv dahija": "Drumovi će poželjet' Turaka, ali Turaka nigde biti neće"
 
Sad će i ovako jadan procenat izvršenih polazaka da još više opadne i izgubićemo sistem najave stajališta. Šta se tačno postiže time, šta je to toliko pozitivno (iz ugla putnika, prevoznicima je ukidanje kontrole odlična stvar) u ovome?
Pozitivno je to što putnici neće zalaziti u nepoznate krajeve grada, jer postoji velika šansa da će se izgubiti. :D
 
Ni taj civilizacijski pomak koji smo imali (eeejj, možeš da vidiš na app kada ti dolazi bus) nismo u stanju da zadržimo.. jbt kakvi diletanti.. Btw, zar nije bilo reči da su validatori u vlasništvu grada (msm na ceo sklop), onda GPS radi?
 
Dok se Otac nacije pre dva dana hvali kako će ''roboti (raz)nositi stvari po Beogradu''...

... dođem na ovu temu i setim se da je ovo grad/zemlja u kojoj je u 2023. i dalje nerešiv problem i pitanje kako proveriti da je neko vozilo pošlo sa terminusa A i stiglo na terminus B.
roto.jpg
I da nam trebaju strani stručnjaci i kompanije da bi nam pokazali kako se to radi i sprovodi.

Jbt, gde ja živim.
roto.jpg

willem-dafoe-crazy-eyes.gif



Naravno, opisani problem oko (pr)overe polaska i prolaska kroz terminuse se može rešiti i bez najnovijih tehnologija, zapošljavanjem odnosno ostavljanjem zaposlenih otpravnika na okretnicama i ključnim ukrštanjima. Ali utvrdili smo ranije da SNS smatra da je veći prioritet imati čuvare bilborda nego otpravnike i ljudske dispečere u mreži javnog prevoza...
otpravnici-jpg.156673


Pre će i najsofisticiranije softvere za prepoznavanje lica i praćenje ljudi da razvezu po celom gradu, nego što će da savladaju izazov informisanja putnika i DJP o kretanju vozila. Ali jbg, zato što softver za prepoznavanje i praćenje ljudi spada u Partijine interese i prioritete. Dok ih za pouzdano funkcionisanje javnog prevoza - zabole.
 
Poslednja izmena:
Ni taj civilizacijski pomak koji smo imali (eeejj, možeš da vidiš na app kada ti dolazi bus) nismo u stanju da zadržimo.. jbt kakvi diletanti.. Btw, zar nije bilo reči da su validatori u vlasništvu grada (msm na ceo sklop), onda GPS radi?
To ce biti najzalosnije od svega sto necemo znati kad koji prevoz dolazi , osim ako nisu napravili novu app koju ce ubaciti umesto ove. Videcemo. Kartu od 50 din podrzavam ali isto tako moraju da pritiskaju firme da zaposlenima placaju mesecne karte.
 
Ni taj civilizacijski pomak koji smo imali (eeejj, možeš da vidiš na app kada ti dolazi bus) nismo u stanju da zadržimo.. jbt kakvi diletanti.. Btw, zar nije bilo reči da su validatori u vlasništvu grada (msm na ceo sklop), onda GPS radi?
Mi to ne zelimo.
Nas narod to ne zeli.
 
Не знам што неко не би куповао месечну карту, тј. определио се за ову од 50 динара. Месечна је 3000 или 2500. 50 х 2 х 22 радна дана је 2200. Ако још негде идем викендом или увече дође ми исто или за нијансу јефтиније.
 
To ce biti najzalosnije od svega sto necemo znati kad koji prevoz dolazi , osim ako nisu napravili novu app koju ce ubaciti umesto ove. Videcemo. Kartu od 50 din podrzavam ali isto tako moraju da pritiskaju firme da zaposlenima placaju mesecne karte.
Zašto bi pritiskali da plaćaju karte i zašto bi davali kartu kad većina radnika ni ne koristi gradski prevoz nego isključivo automobilom idu na posao. Plus zato bih plaćao mesečnu kartu, kad imam 21-23 radna dana u mesecu, sa kartom od 50 dinara je to 2100-2300 dinara, a firma mi daje 3200-3500 dinara u kesu za prevoz
 
Kada procitam sve novosti oko ovoga, savrseno se uklapa u nasu filozofiju jedan korak napred, 3 nazad, kao i sve sto radimo u istoriji. Da ne pominjem ad hoc planiranje, i odsustvo ikakve kontrole. Moram priznati jedna od retkih pohvala za potez za smanjenje cene karte, bukvalno ne znam nijednu stvar da je pojeftinila u zadnjih x godina. Ali kao sto vidimo, i to dolazi sa "cenom" validatora, i pracenja autobusa. Ruku na srce, mislim da oni ne zele da ukinu sve ovo jer tako hoce, nego jer moraju zbog Kentkarta. A za kratko vreme da implementiraju ceo nov sistem kako su zamislili, nece moci. I zato sada ni sami ne znaju sta da rade. Samo se bojim da ovo privremeno resenje ne postane stalno, kao i sve ostalo.
 
Moram priznati jedna od retkih pohvala za potez za smanjenje cene karte, bukvalno ne znam nijednu stvar da je pojeftinila u zadnjih x godina.
Promeniće se i to posle izbora. A ako ne posle njih, svakako hoće posle 32. poskupljenja struje koje će ponovo da bude u novembru, a onda i u maju sledeće godine.

Ništa što SNS radi, ne radi se iz altruizma ili neke savesnosti ili odgovornosti. Iza svega stoje skriveni motivi ili skriveni odloženi planovi.


Podsetiću da su se ljudi tako radovali i kad je SNS uvodio Oko Krtičje, pa je napravio još goru situaciju nego što je bila, a pride vozačima koji nisu napravili nikakve prekršaje stižu kazne na adrese za koje se ne isplati pokretati žalbe jer te košta više nego da platiš. Isto tako je bilo radovanje kada su uvodili elektroautobuse pa se ispostavilo da nisu spremni za njih i da zbog tih vozila ostala vozila i kadrovi u GSPu ispaštaju.

Ako nešto sa SNSom zvuči previše dobro da bi bilo istinito - onda najverovatnije i jeste. Ili neće biti još dugo.
 
Da
200 dinara danas je ništa, evo ja sam sad platio 200 dinara za 5 minuta vožnje vozom u Italiji. Uostalom, procenat onih koji putuji 2 stanice u danu je izuzetno mali.

Uvođenjem karte od 90 minuta sa ovoliko niskom tarifom su upropastili ceo sistem, niko neće kupovati mesečnu kartu jer se jednostavno ne isplati. Ja bih tu ksrtu naplaćivao 100 dinara i tjt. Ove ostale cene su korektne.
Mh, 200 dinara ti je nista, ti si sad u Italiji i zalazes se da karta jos poskupi na 100 dinara. Ok.
 
Sve sto Bender kaže na forumu, to se ispostavi kao istina, tako da ni ovo sto kaže neće biti nikakvo iznenadjenje ako se desi. Ne bih imao ništa protiv da posle nekog vremena i povećaju cenu, ali kad se sredi usluga, bude više vozača i vozila, kao i kvalitetnija vozila, a ne kineske i turske krsine, ali svi znamo da od toga nema ništa
 
Sve sto Bender kaže na forumu, to se ispostavi kao istina, tako da ni ovo sto kaže neće biti nikakvo iznenadjenje ako se desi. Ne bih imao ništa protiv da posle nekog vremena i povećaju cenu, ali kad se sredi usluga, bude više vozača i vozila, kao i kvalitetnija vozila, a ne kineske i turske krsine, ali svi znamo da od toga nema ništa
Hvala lepo. 😁
thankyou-yourewelcome.gif


Ma ajde čak i kineske i turske kršine, ajde što ukidaju i sakate linije i polaske, sve to deluje kao ništa u odnosu na činjenicu da su im i vozila i vozači generalno postali kotrljajuće katastrofe koje čekaju da se dese. Lik koji Solarisom odvali nešto i piči dalje kao da se ništa nije desilo, penzos sa mobilnim i cigaretom u rukama, turaža ova, uletanje u dečje igralište ono, otkazane kočnice ovom, otkazane kočnice onom, infarkti za volanom, točkovi koji lete po ulicama...

A beše tu i onaj slučaj od pre par dana, kad sam svojim očima gledao kako mentalni bolesnik za volanom BMCa svesno daje gas dok tik ispred njegove šoferke prolazi lik na skuteru, a uz to svo vreme jednom rukom drži telefon na kom brblja...
Ej, bukvalno lik na skuteru 20 cm ispred tebe, i ti autobusom daješ gas u njega. EEEEJJJ... I SVE TO DOK KLEPEĆEŠ NA TELEFONU... I VOZIŠ 150 LJUDI IZA... ALOOOO...

Opšte rasulo jbt. :oops:

Usput, žao mi je što nisam snimio tog bolesnog skota što je vozio BMC. Sve se odigralo u 5 sekundi. A od prijave nadležnima vajde nema, to znam već iz iskustva.
 
Zašto bi pritiskali da plaćaju karte i zašto bi davali kartu kad većina radnika ni ne koristi gradski prevoz nego isključivo automobilom idu na posao. Plus zato bih plaćao mesečnu kartu, kad imam 21-23 radna dana u mesecu, sa kartom od 50 dinara je to 2100-2300 dinara, a firma mi daje 3200-3500 dinara u kesu za prevoz
Pa pazi tako moze da razmislja neko ko ima platu sasvim dovoljnu da moze da pokrije racune i hranu za ceo mesec i da priusti sebi odmor neki. Onaj ko to ne moze nece moci ni da izdvaja od svoje plate za placanje karte ako me razumes. Onda bi druga opcija bila da se u firmi zna ko ima kola a ko ne. Onaj ko ima kola ne dobija novac za mesecnu markicu a onaj ko nema i zna se da mora prevozom taj dobija i mora da dostavlja dokaz da je uplatio mesecnu kartu.
 
Mislim da je glavna stvar u novom sistemu uklanjanje validatora.
Onda u saobracaj mogu da se ukljuce bilo kakavi autobusi radikalskih firmi.
 
Motiv svih ovih izmena i raskidanja ugovora sa Kentkartom je to sto SNS od uvodjenja BusPlusa (dok je jos bila opozicija) to predstavlja kao najgoru stvar koja se dogodila Beogradu i najvecu aferu Djilasove (DS) vlasti. I nije da se velikom broju ljudi to nije urezalo u misljenje. Sada je Sapic odlucio da ce to da iskoristi kao jednu od okosnica kampanje - popravljamo sve lose sto su prethodni (Vesic i Djilas) radili. Problem je sto su on i njegov "tim" apsolutno nesposobni da iole uspesno naprave tako velike reforme dugogodisnjih problema, vec sve rade stihijski i na brzinu, sto nas i dovodi do svih stetnih posledica po grad o kojima se pise ovih dana.

Drugim recima: Beograd je trenutno zrtva pomahnitalog Sapica koji se uzurbano sprema za prevremene izbore jer zna da mu je podrska SNS-a i glasaca (kojih odavno imaju manje od 50%) sve manja.
 
Vrh