Kada se usvoji novi sistem naplate onda je to vrlo "ozbiljan posao", jer će se on odnositi na veliki broj gradjana koji koriste gradski prevoz.Sednica skupštine grada je u sredu 12.4. i onda će biti usvojen novi sistem naplate.
Nije u sredu nego u četvrtak, a još jedan dan je malo vremena da se od bukvalno ničega smisli sistem naplate i kontrole naplate, pošto, kako smo videli, Šapić je samo predstavio kako on zamišlja da bi to trebalo da izgleda, ali se potpuno pogubio kada se sudario sa realnošću (ponovo).Sednica skupštine grada je u sredu 12.4. i onda će biti usvojen novi sistem naplate.
"Treba vam karta za GSP zbog posla?"Mi se ne bojimo, učimo da brojimo"
Celodnevna karta, koja će koštati 120 dinara, važiće od 4 ujutro do 24 časa tog kalendarskog dana, a od ponoći do 4 ujutro narednog dana na snazi je besplatan noćni prevoz, precizirao je Šapić koji je podsetio i da je vremenska karta sa 89 snižena na 50 dinara.
Taman se ponadah da ce nesto dobro, neki pomak izaci iz svega ovoga, na kraju ce sve ovo ispasti sarena laza. Umesto da se dnevni (redovni) prevoz produzi do 1 ujutru, a nocni za sve posle, sa posebnom cenom karte, oni ce ugasiti i to malo i bednog nocnog prevoza sa ovom odlukomŠapić nastavlja sa svakodnevnim promenama:
NOĆNI PREVOZ BIĆE POTPUNO BESPLATAN: Poznato za koji period će važiti dnevna karta
ŠTETNIM ugovorom po Grad upropašćen je javni gradski prevoz za oko 30 miliona evra godišnje jer je naplata sa devet milijardi pala na šest milijardi dinara godišnje. Kada se to pomnoži sa 12 godina, videćete da tu pričamo o stotinama miliona evra, rekao je danas gradonačelnik Beograda Aleksandar...www.novosti.rs