Očigledno je problem što neki smatraju da je obaveza Grada da im omogući da se kreću od tačke A do tačke B, ali isto tako i da to bude sve po nekim njihovim zamišljenim standardima inače - neće da plaćaju 100 dinara. Teško je to rešiti u Beogradu, gde ljudi samo traže izgovore da prevoz ne plaćaju, a opet očekuju polaske na svaka 3 minuta, klimu, nove autobuse i uslove kao u Japanu. Na kraju taj kakav-takav klimav prevoz platimo svi kroz npr. porez na nekretnine koji se slije u subvencije za GSP ili nekim sličnim presipanjima iz šupljeg u prazno.
Očigledno je problem što neki ne čitaju postove a daju sebi za pravo da sude i popuju drugima.
Prvo, veliki moderni gradovi funkcionišu baš tako što se država postara da radna snaga ima mogućnost masovnog i efikasnog kretanja kroz grad, kako bi isti bio funkcionalan i održiv. Alternativa tome je da svi batalimo prevoz, kupimo kola, sednemo u njih, izađemo na ulice i parališemo jedni druge od Zemun polja do Vrčina. Vidiš, to nije u interesu ni samom gradu i državi, i to je nešto što se uči i predaje i na školama koje podučavaju o saobraćaju.
Druga stvar koja se uči tamo jeste da svuda u svetu, javni prevoz sam po sebi nije profitabilna delatnost, jer ne postoji radi mlaćenja para. Te da uvek mora da se dotira iz budžeta države. Jedino varira koliko će to dotiranje iznositi, ali ideja da JGP postoji da bi pravio pare je pogrešna u startu. JGP postoji da bi gradovi funkcionisali što bolje. Treća stvar koja se uči tamo jeste koliko su tarifne politike kompleksne, i koliko moraju da budu u dosluhu i rezonu sa društvenim okolnostima, pored toga što moraju da barataju enornom količinom egzaktnih podataka sa terena. Ovo što se radi i sprovodi već nekoliko godina unazad, je sve samo ne smislena i dobro razrađena tarifna politika koja počiva na egzaktnim podacima sa terena i uzetim svim neophodnim okolnostima u razmatranje. Zato što je ovde kroje ljudi koji javni prevoz ne koriste, zabole ih za narod i za društvo, a jedino do čega im je stalo su politički poeni i glasovi statistički najvernijih i najtupljih glasača - penzionera (čast izuzecima).
Tako da pre nego što neko da sebi za pravo da popuje o ovakvim stvarima, bilo bi dobro da se najpre malo obrazuje i informiše o osnovnim činjenicama i učenjima iz tog polja. Potom bi bilo dobro da nekad malo pročita i šta drugi pišu. Pa onda ne bi imao tolike zablude kako ''ionako niko neće da plaća'' i kako se za neplaćanje očekuju ''polasci na 3 minuta, klima novi autobusi i uslovi kao u Japanu''. A vrlo je simpatično gledati kako isti demagozi i izvrtači reči koji sad bljuju o tome, su ćutali kao šipke prethodnih godina kada su isti ti GSP, DJP i Grad Beograd sakatili jedne, ukidali druge linije, proređivali polaske, a jedno vreme čak i prestajali da ispunjavaju svoju zakonom i ugovorom ustanovljenu obavezu, a opet nastavljali da je uredno naplaćuju. Pitam se samo kako se tada nisu sjatili demagozi i izvrtači reči da diskutuju o svemu ovome...
Nego se bili zavukli u mišje rupe i ćutali kao zaliveni.
Za kraj, biciklisti i njihova udruženja, i ovde i u inostranstvu, su poznati upravo po tome što očekuju i zahtevaju od države i društva da im, citiram -
omogući da se kreću od tačke A do tačke B, ali isto tako i da to bude sve po nekim njihovim zamišljenim standardima inače protestuju i blokiraju ulice. Pa nisam video da neko od dežurnih kvazi moralista i demagoga ovde komentariše te njihove nerealne prakse i zahteve. Iako su tek njihove vizije i zahtevi, bar onih najzadrtijih uruženja, apsolutno nerealni i neostvarivi. I nekorektni.