Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu


Овакво тужилаштво је далеко горе од овог возача, све то треба на робију у неку казнену колонију, каква је то бахатост, безобразлук и јавашлук:


“Mama Verica dodaje da nemaju pravo na žalbu i dodaje da je sve u rukama tužilaca koji su, kako je istakla, nezainteresovani.

„Dobili smo odgovor koju vam razliku pravi, vašeg deteta nema pa nema. Šta možemo da mislimo na to, tužilaštvo je nezainteresovano, na ročištu tužilac nije znao da tačno pročita optužnicu, a nama ne daju pavo glasa, sve što je naš advokat predlagao nisu usvojili.”
 
Трагичан случај, али мислим да није одговорност само на возачу, већ и на одговорнима за урбанистичко-саобрачајни хаос у граду.
 
Po mom mišljenju, vozaču je dovoljna kazna to što će morati da živi sa time do kraja života. Ono što mene pak izluđuje jeste kada se grupe i kolektivi kojima pojedinci pripadaju (u ovom slučaju GSP, čiji je vozač radnik) ponašaju distancirano ili mutavo. Ne izluđuje me to što je vozač ubio dečaka - to me rastužuje. Izluđuju me odgovori GSPa, Grada i drugih prevoznika (da ne bude da samo pikiram na GSP, eto) kada prosipaju prazne kretenske priče u fazonu ''nemamo saznanja''. Mislim se JMM, ne morate odmah da dajete neku konkretnu izjavu ako nemate sve detalje ili ako se bojite da vam se posle ne obije o glavu, ali makar nekad izustite nešto više od tog faking ''nemamo saznanja''. Jer se time u javnosti stvara taj utisak da nadležne i odgovorne uglavnom ništa ne zanima, i da odgovaraju i reaguju samo kada nemaju kud. Isto važi i za Grad i ostale nadležne, a posebno mi se gade političmari i partijaši koji kada treba da daju izjave o predstojećim - najavljivanim - potencijalnim - zamišljenim - planiranim - mogućim (dopisati dalje po želji) projektima i vizijama, u stanju su da drobe i drobe u nedogled. A kada se dese ovakve stvari, ćute kao šipke. A i novinari smradovi koji se uglavnom ni ne trude da ih iscimaju da reaguju tada, nego samo ispišu vest i to je to.


Sve u svemu, greške i tragedije će se dešavati i to je neminovno. Ono što meni smeta su te folirantske fore u fazonu ''nemamo saznanja'' i ćutologija kada je vreme da se neko oglasi pa i da preuzme odgovornost. I to ne važi samo za GSP, nego za sve. Ne volim ta p'rska ponašanja.
 
P.S.
JGP prijava.jpg


I onda posle Moralne brigade govore plaćajte kartu, prijavljujte kršenje propisa...

Za šta da se plaća karta?
I kome da se prijavljuje kršenje propisa? Zarad čega? Da se neće nekad na nešto odreagovati i nešto nekad promeniti? Hoće, baš...
 
Voleo bih jako da pročitam presudu i obrazloženje...

A u tome što pričaš @Bender Rodriguez je SPC najdalje otišla pa ne znam koliko poslednja rečenica tvog posta odgovara istini 😄 To ponašanje je više cr*veno nego pede*sko.

Inače se slažem da joj je svaka državna institucija sklona, svi sebe štite, prebacuju odgovornost, daju besmislene, generične izjave kod osetljivih tema, opšta je pojava...
 
A u tome što pričaš @Bender Rodriguez je SPC najdalje otišla pa ne znam koliko poslednja rečenica tvog posta odgovara istini 😄 To ponašanje je više cr*veno nego pede*sko.
Zapravo, ja sam hteo da kažem ''ne volim ta peach + car + ska ponašanja''. Pošto ljude i kolektive koji to rade smatram peach...

Ali da, razumem zašto je lako instinktivno pomisliti da sam mislio ovo drugo. Trebalo je prosto da napiešm ''smradovska ponašanja'' ili ''jajarska ponašanja''. Jbg, loš izbor.
 
Evo i otkud sve ovo:

Nekada bi mu ovaj narod olupao taj automobil a sve i ako bi on zvao muriju zbog toga, svako bi rekao da nije ništa video i da ne zna kako se to dogodilo.
 
Просто је невероватно колико су возачи на линијама 73, 83 и 88 недпособни да нормално возе. Прво додају гас и онда нагло закоче тако да сви путници замало падну на под. На тим линијама сам и навикао на такве возаче, али приметио сам да таквих у последње време има и на 85 и 610. Данас се возач аутобуса #438 на линији 610 замало закуцао у други бус код пешачког прелаза испред кружног тока код Општине, а сви смо замало попадали на под кад је у последњој секунди закочио.
 
Ima i goreg od toga.

Danas u 31, čim sam ušao primetim kako se liku koji vozi stalno nešto žuri. Stalno zatvara vrata dok ljudi još nisu ni ušli, a onda daje gas do daske tako da svi poletimo nazad. Znaš ono kad prosto iz vožnje, bez i da pogledaš vozača, osetiš nadr'nost i bes koji izbija u svakom mogućem manifestu. Nešto kasnije u toku vožnje, osetim više puta kako cima napred naglo pa koči, pa cima, pa koči i tako više puta. Pogledam napred i kroz šoferku vidim motociklistu ispred njega koji bi sa desne strane autobusa naglo, ''u letu'', da se prestroji u traku levo od autobusa. Dok se to dešava, tu ispred šoferke autobusa, vozač autobusa se stalno ''zaleće'' u njega, do te mere da sam u jednom momentu mislio da će da ga udari i obori sa motocikla, međutim ukočio je dovoljno u poslednjem momentu da ga ne dotakne. Gledao sam to svo vreme, taj bolesni prizor dva idiota koji jedan drugog ''testiraju''.

Pored maloumnosti oba idiota, ono što me je fasciniralo svo vreme je kako to da se ovaj naš zaleće u motocikl i očigledno besni na njega, a da nije lego na sirenu. Onda pogledam u retrovizor iznad vozača i uočim da konjina priča na mobilom, i jednom rukom drži telefon a drugom volan, tako da hteo ne hteo, nije imao kako da legne na sirenu a da nastavi da vozi.

I eto, tako... lik em što ne ume da vozi, em što zamalo da namerno izazove udes i pošalje nekog u bolnicu, em mrtav ladan vozi autobus kapaciteta 160 ljudi sa jednom rukom na volanu... Tako to biva kada nadležni sastavljeni od đaka ponavljača 5 godina ignorišu upozorenja o krizi i nestašici, a onda ''rešavaju'' problem tako što svakom pacijentu daju da vozi ljude i da učestvuje u saobraćaju.
 
Ja sam eto, u nedelju, po prvi put u životu, doživeo da od TC Zira do Dragana Mancea, u popodnevni časovima, stignem za 10 minuta, vozeći se trolejbusom. Vozač je tako vozio da nisam ni osetio da ide brže, jer niti je cimao vozilo, niti smo poletali kada bi skretao u krivinama, niti je iko morao da se drži jače za šipku, a tek da nijednu rupu / izbočinu nismo potrafili niti ijednom poskočili, da i ne govorim.​
 
Толико о томе да су возила приватника безбеднија зато што су стара до 10 година .
 
A danas vozac 46ce otvara prednja vrata da kolega popusi jednu...
 
Свакако је безбеднији од Ћурде, Цврчка, Лудог и Банета.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Значи безвезе су та ограничења годишта. Боље да су остали они Конектоси и зглобни Солариси.
 
Izgorela Lasta u Brezoviku. Prestalo u GSPu, sad bukti kod privatnika?
 
Ласта није приватна фирма. И не треба да тњ чуди пожар.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ласта није приватна фирма. И не треба да тњ чуди пожар.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
moja greska, prebacio sam se listajuci stariju prepisku sa ove teme. a sto se tice pozara, porazavajuca je cinjenica da smo na takve stvari navikli...
 
moja greska, prebacio sam se listajuci stariju prepisku sa ove teme. a sto se tice pozara, porazavajuca je cinjenica da smo na takve stvari navikli...

Nismo se navikli, ali i nije neočekivano s obzirom u kakvo je stanje Lasta dovedena kao preduzeće na svim nivoima.

Da smo iole normalna država, Lasta bi kod nas bila ono što je "PosAuto" u Švajcarskoj.
 
Vrh