Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Cekamo konacno da krene:

BEOGRAĐANI će već od prvog dana nove godine imati zadovoljstvo da javnim prevozom pređu preko novog mosta na Adi. Prvi gradski autobusi koji će jezditi tek izgrađenom saobraćajnicom voziće na relaciji Rakovica - Novi Beograd. Neće biti uvedena nova linija, već će stara "94", koja je do sada od Miljakovca do Bloka 45 stizala preko Gazele, biti drugačije trasirana.

- Za sada će preko novog mosta saobraćati 13 vozila na liniji "94". Pratićemo i rad na ovoj liniji i prilagođavaćemo je potrebama putnika. U skladu sa potrebama Direkcija će razrađivati dalje planove za mrežu linija koje će pokrivati ovaj deo grada - kažu u Direkciji za javni prevoz.

"Pratice rad na ovoj liniji" :)
 
Naravno, o sledecem ni govora, kada forsiraju tramvaj 13:

Uvođenjem samo jedne linije koja će saobraćati preko novog mosta izneverena su očekivanja stanovnika Banovog brda, cele Čukarice, pa i ostalih opština na ovoj strani grada. Čak i stručnjaci smatraju da bi na novi most trebalo da bude preusmereno što više saobraćaja, a naročito linije koje idu sa Novog Beograda ka Banovom brdu.

Građani se nadaju da će preko novog mosta nadležni, ipak, pustiti i neke nove linije, a kao dobro rešenje nameću se i "88" i "89", koje sada voze preko Gazele. Time bi se rasteretio pravac pored Sajma i skratio put linijama, koje bi čim pređu novi most bile na levoj obali Save.

U prevodu: mora na tramvaj i to je zakon! :|
 
trenutno nisu u funkciji saobraćajnice kojim bi mogli autobusi sa BB da se prebace na novi most. to jedino za sada može 94, ili da se uvede neka nova linija.



a kad se nadvožnjak spoji sa požeškom onda možemo pričati o nekom drugom povezivanju.


edit:


možda bi mogle neke linije koje kreću od železničke ka novom beogradu da se prebace na novi most?
 
Jeste li sigurni da će i dalje linija 94 posle bloka 70 skretati levo, kada ide ka Miljakovcu? S obzirom da će se peti na novi most iz Jurija Gagarina kod buvljaka, najlogičnije i najbrže rešenje je da od Nove godine ide pravo duž cele Jurija Gagarina, sve do rampe kojom će se popeti na novi most.
 
Felix55":20ysgo8e je napisao(la):
Jeste li sigurni da će i dalje linija 94 posle bloka 70 skretati levo, kada ide ka Miljakovcu? S obzirom da će se peti na novi most iz Jurija Gagarina kod buvljaka, najlogičnije i najbrže rešenje je da od Nove godine ide pravo duž cele Jurija Gagarina, sve do rampe kojom će se popeti na novi most.

Skretaće kod buvljaka i ići do bulevara Milutina Milankovića , a odatle svojom trasom kojom ide trenutno. Tako su mi rekli iz Direkcije.
 
DIREKCIJA za javni prevoz razmatra mogućnost uvođenja kratke linije preko mosta na Adi Ciganliji, koja će samo povezati jednu i drugu obalu Save. I to će najverovatnije biti minibus. Sa Banovog brda autobusi će ići do Novog Beograda preko novog mosta, ali tek kada se završi spajanje Požeške ulice sa petljom na hipodromu.
 
pa sta ce im minibus, ta linija ce biti dovoljno opterecena i za zglobne autobuse, kakvi minibusi??? :bash:
 
Joca28":3ebfgs1d je napisao(la):
DIREKCIJA za javni prevoz razmatra mogućnost uvođenja kratke linije preko mosta na Adi Ciganliji, koja će samo povezati jednu i drugu obalu Save. I to će najverovatnije biti minibus. Sa Banovog brda autobusi će ići do Novog Beograda preko novog mosta, ali tek kada se završi spajanje Požeške ulice sa petljom na hipodromu.

како су рекли, имаће број 99. што каже планер, ту ће зглобни бус бити мало
 
Kad se završi prilaz Požeškoj na novi most 708, a kad se završi petlja Radnička i 89, a 88 da se ne dira. Nogu i 512 da produže do Buvljaka
 
DIREKCIJA za javni prevoz razmatra mogućnost uvođenja kratke linije preko mosta na Adi Ciganliji, koja će samo povezati jednu i drugu obalu Save.

A cemu to? Jos jedan dokaz da u direkciji razmatraju polupismeni hasaci svinjetine i belog luka koji su beograd prvi put videli na razglednici dok su kopali njivu iza kuce. Dokle ce bre seljacine i debili da donose odluke u ovom gradu?

Ko ona odluka za nocni prevoz. Pa da li treba neko da ti nacrta i donese predlog da se pojaca prevoz nocu, ne to njima ne bi palo napamet...
 
prostorni planer":33wiw8pb je napisao(la):
pa sta ce im minibus, ta linija ce biti dovoljno opterecena i za zglobne autobuse, kakvi minibusi??? :bash:

Možeš da udaraš glavom o zid koliko god hoćeš , to pomoći neće , jer sam čitao negde da preko mosta mogu da idu samo solo autobusi , tako da su gužve neminovne , kako god okreneš , a to je verovatno zato što zglobni autobusi stvarajju vibracije koje ne odgovaraju konstrukciji mosta.
 
Joca28":388saqbf je napisao(la):
Cekamo konacno da krene:

BEOGRAĐANI će već od prvog dana nove godine imati zadovoljstvo da javnim prevozom pređu preko novog mosta na Adi. Prvi gradski autobusi koji će jezditi tek izgrađenom saobraćajnicom voziće na relaciji Rakovica - Novi Beograd. Neće biti uvedena nova linija, već će stara "94", koja je do sada od Miljakovca do Bloka 45 stizala preko Gazele, biti drugačije trasirana.

- Za sada će preko novog mosta saobraćati 13 vozila na liniji "94". Pratićemo i rad na ovoj liniji i prilagođavaćemo je potrebama putnika. U skladu sa potrebama Direkcija će razrađivati dalje planove za mrežu linija koje će pokrivati ovaj deo grada - kažu u Direkciji za javni prevoz.

"Pratice rad na ovoj liniji" :)

Pa linija se samom izmenom kosi sa potrebama većine korisnika ove linije.
 
solecar":1zklr9gf je napisao(la):
jer sam čitao negde da preko mosta mogu da idu samo solo autobusi , tako da su gužve neminovne , kako god okreneš , a to je verovatno zato što zglobni autobusi stvarajju vibracije koje ne odgovaraju konstrukciji mosta.
Наравно да не могу зглобни аутобуси, кад измишљају асиметрични мост са једним пилоном! Исто тако, преко моста не могу ни дечји бицикли са помоћним точкићима, аутомобили са погоном на сва 4 точка, трамваји са чопер моторима, аутобуси на спрат, бицикли са крампонкама (исто због вибрација), скутери са запремином мотора мањом од 50 кубика, као и сва возила за хитне интервенције са укљученом сиреном, укључујући ватрогасце, хитну помоћ и полицију (наводно, фреквенција сирена се, уз помоћ доплеровог ефекта, поклапа са резонанцијом косих каблова, и то тако да кад возило наилази, почињу редом да осцилују каблови, што може изазвати буквално "талас" на главном распону и срушити мост).
 
Михаило":3er14x27 je napisao(la):
Наравно да не могу зглобни аутобуси, кад измишљају асиметрични мост са једним пилоном!

To je urađeno tendenciozno kako bi se pisalo po svetu da mi imamo najveći pilon na svetu (emisija na diskaveriju) , a to što će ovakva odluka izazvati još veće gužve na linijama koje budu prelazile most , neće se uopšte pisati.
 
facepalmnewskype.gif


Да пробам опет:

<сарказам>Наравно да не могу зглобни аутобуси, кад измишљају асиметрични мост са једним пилоном! Исто тако, преко моста не могу ни дечји бицикли са помоћним точкићима, аутомобили са погоном на сва 4 точка, трамваји са чопер моторима, аутобуси на спрат, бицикли са крампонкама (исто због вибрација), скутери са запремином мотора мањом од 50 кубика, као и сва возила за хитне интервенције са укљученом сиреном, укључујући ватрогасце, хитну помоћ и полицију (наводно, фреквенција сирена се, уз помоћ доплеровог ефекта, поклапа са резонанцијом косих каблова, и то тако да кад возило наилази, почињу редом да осцилују каблови, што може изазвати буквално "талас" на главном распону и срушити мост).</сарказам>

Не веруј свему што прочиташ, поготово не ако читаш коментаре на б92, блицу, куриру... Ево ја сам се горе "стручно" искењао за сирене а у ствари ми је само прорадила машта, и тo може да звучи тотално легитимно.
Наравно да зглобни аутобус може преко моста без проблема, као и бицикли са крампонима ватрогасци, и све остало што сам горе налупетао.
 
Михаило":3dle5zk1 je napisao(la):
facepalmnewskype.gif


Да пробам опет:

<сарказам>Наравно да не могу зглобни аутобуси, кад измишљају асиметрични мост са једним пилоном! Исто тако, преко моста не могу ни дечји бицикли са помоћним точкићима, аутомобили са погоном на сва 4 точка, трамваји са чопер моторима, аутобуси на спрат, бицикли са крампонкама (исто због вибрација), скутери са запремином мотора мањом од 50 кубика, као и сва возила за хитне интервенције са укљученом сиреном, укључујући ватрогасце, хитну помоћ и полицију (наводно, фреквенција сирена се, уз помоћ доплеровог ефекта, поклапа са резонанцијом косих каблова, и то тако да кад возило наилази, почињу редом да осцилују каблови, што може изазвати буквално "талас" на главном распону и срушити мост).</сарказам>

Не веруј свему што прочиташ, поготово не ако читаш коментаре на б92, блицу, куриру... Ево ја сам се горе "стручно" искењао за сирене а у ствари ми је само прорадила машта, и тo може да звучи тотално легитимно.
Наравно да зглобни аутобус може преко моста без проблема, као и бицикли са крампонима ватрогасци, и све остало што сам горе налупетао.

Ja sam čitao članke , a ne komentare , i to su bile izjave političara , i to u nekoj ozbiljnoj štampi , koliko se sećam.
 
То звучи прилично блесаво....
 
stf":2n952k2r je napisao(la):
То звучи прилично блесаво....

I meni zvuči blesavo , ali ako to zaista bude tako sa linijom 94 , onda smo stvarno naje*******ali.
 
prostorni planer":39pn06tm je napisao(la):
pa sta ce im minibus, ta linija ce biti dovoljno opterecena i za zglobne autobuse, kakvi minibusi??? :bash:

Verujem da je kompletna ideja da linija bude privremena, dok se ne odrade sve pristupne saobraćajnice.

Pitanje je gde takva linija uopšte može da okreće i gde će moći da se preseda na nju, samim tim je pitanje i koliko je potrebna, a verujem da će ako bude potrebe i ako imaju dovoljno veliku okretnicu za veće buseve svakako i regularni busevi zameniti minibuseve.

Inače je 99 već postojala kao privatna linija, Ustanička - neki blok kroz bulevar..
 
To je izjavio neki glavonja iz direkcije,bilo je na sajtu grada pre neki dan.Mislim na tu minibus liniju koja ce ici od petlje do petlje mosta.
 
Logičnije bi bilo da su produžili liniju 49 i da tone bude privremenog karaktera , jer koliko ja vidim , prema trenutrom stanju, jedino bi kod letnje pozornice mogla da se okreće ta linija , a tu se već okreće 49 , bez obzira što je 99 privremenog karaktera.
 
Ma kod letnje pozornice ništa ne znači, ako prave privremenu liniju onda ona mora da sppoji Bulevar Vojvode Mišića i NBG. Ovako je isto to i 94, nikome neće trebati
 
solecar":3lbgk83o je napisao(la):
Ja sam čitao članke , a ne komentare , i to su bile izjave političara , i to u nekoj ozbiljnoj štampi , koliko se sećam.
Политичарима још мање треба да верујеш :D :grand:
 
Матеја Бељан":jak45gzd je napisao(la):
Ma kod letnje pozornice ništa ne znači, ako prave privremenu liniju onda ona mora da spoji Bulevar Vojvode Mišića i NBG. Ovako je isto to i 94, nikome neće trebati

Pa trenutno nije moguće i uključenje i isključenje u Bulevar Vojvode Mišića , jer nisu urađene sve rampe.
 
Ja sam cuo da su ispitivali zvucnu otpornost novog mosta i da su ustanovili da samo muzika Sinana Sakica stvara takve vibracije da se most moze srusiti...

Ovde pojedinci kao da su odrasli u Pjongjangu a ne u Beogradu. Za sve njih jedan mali construction update

6116220635_876c92224b_z.jpg
 
Vrh