Neka mi neko objasni kako da se reši problem uskog grla zvanog Sajam , sa tim kratkim linijama? Drugo , uključite malo više te glave i videćete da ideja kraćih linija nije uopšte rešenje , iz više razloga. Kao prvo , nemam ja lično ništa protiv presedanja , i ja se time dosta služim , ali ako moram da kružim k'o kiša oko Kragujevca do neke lokacije gde je ranije trebalo mnogo manje vremena da se stigne , to je ono što me odvraća da idem do tog mesta. Isto bi mi bilo i sa kraćim linijama , koje bi imale po 5 - 6 stanica , pa ako idem negde malo dalje , morao bi svaki čas da presedam. Ako se uspostavi gomila kratkih linija , to automatski povlači i manje autobusa na tim linijama , i opet sa sobom povlači nepouzdanost , iz razloga što bi na takvim linijama bilo max 3 vozila , i kada jedno iz nekog razloga ne može više u sistem , eto ti odmah problem. Najbolji primer za to je linija 44 , koja nije baš kratka , a ima svega 3 vozila. Sve ovo ima za posledicu to što ovi iz DJP , što je linija kraća , to manje vozila meću na nju. Najbolje je imati linije srednje dužine , gde bi bio optimalan broj vozila.