Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

85 ide pored servisa beoguma, Pastrovicevom pa levo na petlju Hipodrom pa na NBGD a krece sa stanice odakle ide 56L sa Padine i ide vise od 20 min zbog ludaka raznih koji parkiraju na mostu! LJUDI AKO HOCETE DA RAZGLEDATE MOST IDITE STAZOM ZA PESAKE A NE PARKIRAJTE NA SRED MOSTA, POKAZITE MALO KULTURE I REDA, AKO TO UOPSTE OVDE POSTOJI! pola sata sam se vozio kolima od konaka u topcideru do buvljaka na NBGD
 
juce sam se vozio 94-okom od pinka do buvljaka i stao je jednom u teodora drajzera, jos jednom kod topcidera i onda kod buvljaka
 
Video sam malo pre lastin "turistički" bus na 85 :) nije bilo nikog :)
 
tragac":sabwjqmu je napisao(la):
Evo mog vidjenja KAKO JE TREBALO organizovati linije (DELTABUS je namerno dobio braon boju :p)

2yx0yua.png

85 bi se ovako mogla zavrsiti kod Opstine NBG, Pohorskoj, Keju, dakle neka duzina koja bi joj dala smisao.
E super, ja sam trazeci kuda ide minibus 85 od Cukaricke padine na Nbg preko Google Images naisao na tvoju sliku i nisam uocio da je to predlog, nego sam mislio da stvarno tuda ide "deltabus" 85 i cekao k'o majmun jedno 40 minuta kod Ade (kod Secerane). Gledam kad ce vise da stigne, ne znam koliko da kasni vec bi dosao. I srecom jos neko je okacio sliku kako izgleda taj minibus, Otokar Navigo, bele boje i ucini mi se da takav nailazi sa Cukaricke padine i odjednom skrenu pre Secerane ka Hipodromu. Ja rekoh ajde mozda to nije taj, ali posle nekog cekanja ipak ponovo pogledam preko mobilnog i vidim da je ona slika samo predlog, a ne da sada minibus stvarno ide Radnickom direkno do mosta. Auuuuuu, odem gore do Hipodroma gde su pravili neko prosirenje, dodali jos jednu traku sto je meni licilo da ce biti autobuska stanica, ali ono jok, napravili neki parking i onda sam eto posle jedno 40 min. cekanja i setkanja tamo-vamo otisao na normalnu GSP stanicu u Radnickoj, kod one mini NIS pumpe, prekoputa parkinga i rampe od Ade i tu naravno pise da staje 85 i dosao minibus posle nekoliko minuta.

Unutra nije bila guzva, bilo je jedno desetak slobodnih mesta za sedenje. Dakle, posto je izgleda vecini u medijima Nbg centar sveta, ajde da napisem kuda delom ide u suprotnom smeru, sa Cukaricke padine ka Nbg. Isao je trasom Radnicka, Pastroviceva, Bulevar vojvode Misica, Most na Adi, Jurija Gagarina, Dr Agostina Neta, Đorđa Stanojevića.

Tu sam sišao zbog Delta city-ja, ali pretpostavljam da dalje ide trasom Bulevar Crvene armije, Jurija gagarina i opet na Most na Adi, itd. Dakle PRETPOSTAVLJAM, da neko ne pomisli da je i ovo 100% tacno.

Sto se stanica tice usao sam na toj stanici prekoputa rampe i parkinga na Adi i onda je sledeca stanica bila tek u Jurija Gagarina, kod Buvljaka. To je po meni bio veliki put i pitao sam vozaca da li usput ima neka stanica (samo nije stao) ili ce biti, recimo kod Hipodroma, a on kaze da ne zna, da za sad nema i da misli da kod Hipodroma bas i nema gde da se stane (a ja mislim da moze komotno u onom delu gde ti iznad glave prolaze tramvaji 12 i 13, tu je negde mozda i ulaz za restoran Pastuv na Hipodromu), ali da ce mozda ubuduce nesto i da promene. Znaci za sada, ko sa Brda hoce minibusom mora da sidje i ceka cak na toj stanici kod NIS mini-benzinske pumpe.

Posle te stanice u Jurija Gagarina nije stao negde oko Delta city-ja (ok, ni nema zvanicne stanice), nego tek tamo oko Belvila, u Đorđa Stanojevića.

Utisak je da se jako brzo prelazi preko mosta, cak i pored tih bolida koji su svojim parkiranjem zauzeli skoro celu jednu saobracajnu traku. Ja mislim da Parking servis moze slobodno da svrati po njih. I pomislio sam da nije mozda vec neko dogurao tu da prodaje kokice iz one kucice i sl.
Mozda se prelazi cak i previse brzo, taman bi da se nakupis nekih utisaka i nauzivas kad ono vec silazak na Nbg. Bilo bi fino da su ipak ukljucili neke svetlosne efekte, makar i po danu, ovako vidis samo gomilu betona i metala.

U povratku onaj silazak sa Mosta u Radničku je baš strm, tu kad uhvati led biće baš opasno, po mom mišljenju.

Evo i slike te trase minibusa kuda sam se danas vozio:
33v11l0.jpg

3D slika:
2pyz33k.jpg


3D Most (valjda je potreban Google Earth plugin za browser):
http://g.co/maps/mt6nh

Pozdrav!
 
Srecna Nova 2012! Koliko sam slusao u prilogu na STB,od Marta linija 85 postaje gradska sa obicnim autobusima. Jedino,da je produze,jer ovako ispade kao neka turisticka linija. Cak sam se i vozio sa pomenutom i potpuno dodje isto kao i 89L. Zanima me kakav je plan direkcije u buducnosti za ovu liniju.
 
Zanimljivo mi je da se pilon siri u martu,linije postaju ozbiljne u martu i.t.d.

Ne znam zasto se bas opredelise za mart da se sve glavne stvari desavaju?
 
Joca28":3k4c5pzq je napisao(la):
Srecna Nova 2012! Koliko sam slusao u prilogu na STB,od Marta linija 85 postaje gradska sa obicnim autobusima. Jedino,da je produze,jer ovako ispade kao neka turisticka linija. Cak sam se i vozio sa pomenutom i potpuno dodje isto kao i 89L. Zanima me kakav je plan direkcije u buducnosti za ovu liniju.

Piši im pa ćeš znati kakav je plan.
 
@vvvv, ok, nisam ni razmisljao o pravcu kojim ide bus u smeru ka NBG, ali opet, lako si se mogao setiti da u tom smeru NE POSTOJI ukljucenje na most iz Radnicke. Uostalom, cela linija je kompletna budzevina i deluje totalno nakaradno.
 
tragac":128yeqfp je napisao(la):
@vvvv, ok, nisam ni razmisljao o pravcu kojim ide bus u smeru ka NBG, ali opet, lako si se mogao setiti da u tom smeru NE POSTOJI ukljucenje na most iz Radnicke. Uostalom, cela linija je kompletna budzevina i deluje totalno nakaradno.
razmisljao gledajuci sliku i rekoh "pa nema kako da se tu popne, ali... mozda skrene levo na novom semaforu, malo pre podvoznjaka, pa ide kratko ka parkingu kod sajma, kod tobogana i onda cimne rucnu i pajkancem se ukljucuje na novi most (kao da dolazi od Sajma) i tako..." ludnica. Ma žurio sam u DC, pa naravno sam sam kriv sto nisam detaljnije pogledao. poz
 
@tragac- ta linija 85 uopste ne ide pored tempa kako si ti nacrtao, vec skrece na Cukaricku padinu gde i 56, 89, 55 i kroz Cukaricku padinu ide trasom linije 56 L.
 
Па добро полако, шта вам је, прво смо добили мост да грађани виде како се ради и буду срећнији за нову годину, сад је ред да грађани виде мост, па смо добили 85, а кад дође задњих 100 метара пред изборе увешће и неку нормалну линију да грађани виде како мост лепо ради и онда ће претендент на престо, уз вољу грађана, демократски, да задржи трон и добије шансу да полагано уведе право примогенитуре на функцију градоначелника.

И то све једним мостом, са украсна два вртића.

Као што видите, лија 85 је супер и план је екстра разрађен. :laugh:
 
Mozda bi trebao da ide pored tempa na Adi... :) Koliko sam zapazio dosta ljudi se muci i ide blatnjavom stazom ili zaustavnom trakom do tamo tj. pesice od pumpe omv.
 
Joca28":p4rbkiaa je napisao(la):
Mozda bi trebao da ide pored tempa na Adi... :) Koliko sam zapazio dosta ljudi se muci i ide blatnjavom stazom ili zaustavnom trakom do tamo tj. pesice od pumpe omv.

Sve se to da rešiti prostim uspostavljanjem stanice kod Tempa za 91 , 511 , 551 i 552.
 
Besmisleno mi je ovoliko kruženje linije 94 da bi posle išla paralelno sa tramvajima. Bolje da ide do Pohorske ili do Zemuna, a ko želi u Blokove neka preseda ispod nadvožnjaka na tramvaje, 89 i 95. Nema smisla davati prednost autobusima na jednoj od najpouzdanijih tramvajskih deonica!
 
Матеја Бељан":1ydroyw2 je napisao(la):
Besmisleno mi je ovoliko kruženje linije 94 da bi posle išla paralelno sa tramvajima. Bolje da ide do Pohorske ili do Zemuna, a ko želi u Blokove neka preseda ispod nadvožnjaka na tramvaje, 89 i 95. Nema smisla davati prednost autobusima na jednoj od najpouzdanijih tramvajskih deonica!

Ispod tog nadvožnjaka u špicevima je često nemoguće ući u 95 i 89 zbog gužve, čak i tramvaji umeju da budu puni.
A i da nije tako, treba održati što više direktnih linija koje spajaju različite delove grada, ako je cilj da se što više vozača automobila tokom narednih godina motiviše da počnu da koriste gradski prevoz. Isprekidana putovanja sa nepotrebnim presedanjima i čekanjima na stanicama da naiđe sledeće vozilo neće nikog motivisati.
 
Felix55":1a9rujzu je napisao(la):
Isprekidana putovanja sa nepotrebnim presedanjima i čekanjima na stanicama da naiđe sledeće vozilo neće nikog motivisati.

Ja sam prvi među takvima. Od nove godine nijednom nisam išao na NBG , a i ne znam kada ću uopšte ići tamo , jer ranije sam trebao samo da sednem u 94 i do sava centra sam stizao direktno , uz samo dve autobuske stanice. sada mi ne pada na pamet da idem tamo, jer 74 užasno dugo zna da se čeka , a sa druge strane kao alternativu imam da idem sa trolom do bolnice Dragiša Mišović , pa na 94 pa kod ŽS Novi Beograd , da hvatam neki od tramvaja ili 95 , pa idem sa njim nekoliko stanica. Sve ukupno , ta druga opcija kaže da treba da promenim tri prevoza i da idem 15 stanica , umesto jednog prevoza i 2 stanice. Kada bi gomila linija išla ovako , gradski prevoz bi bez problema mogao da se ukine , jer ljudi ne bi izbijali iz kola. Uz samo malo adekvatnije razmišljanje ovih iz DJP , za čas bi motivisali veći broj ljudi da ide sa gradskim prevozom.
 
Ranije sam, kao korisnik linije 94, pisao o stanju na toj liniji i mogućim posledicama njenog preusmeravanja.
Tada sam ukazao na verovatan pad broja putnika zbog isključivanja stajališta kod Sava Centra.

Danas se pokazalo da je pad broja putnika očigledan i to kažem imajući u vidu da mnogi još uvek ne rade kao i školski raspust.

U jutarnjem špicu je u autobusu na najopterećenijoj deonici bilo mesta za sedenje dok se ranije često u autobus nisu mogli smestiti svi putnici.

Videćemo kako će se stvari dalje razvijati, ali u kontaktu sa drugim ranijim korisnicima sam saznao da su se mnogi koji ne žive u okolini Jurija Gagarina preorijentisali na druge linije.

To je presedanje na Mostarskoj petlji ,,Rudo" iz 17 i 18 na trole; Prsedanje na Autokomandi na 59, 78 i 42; Prelazak preko Brankovog mosta do Zelenog venca pa pešačenje kroz Kraljice Natalije (Narodnog fronta) na trole u Kneza Miloša.
Sve ove alternative su manje komforne i uključuju pored presedanja i značajno pešačenje.





Postoji još nešto na šta sam ranije skrenuo pažnju, a to je uspon u Teodora Drjzera koji je vrlo zahtevan za gradske autobuse.
Tome sam i sam jutros bio svedok kada je autobus sa oko 20 putnika teško savladao uspon, a pri tome se ispunio dimom.

Od preusmeravanja linije zglobni autobusi GSP-a su zamenjeni solo autobusima i to Mercedesovim i FAP-ovim.

Za FAP-ove autobuse sam ranije čuo da imaju jače motore i da su namenski kupljeni naročito za linije sa većim usponima ( npr. avalski pravac ).

Dakle, upravo ovaj uspon je verovatno objašnjenje što preko novog mosta voze samo solo autobusi.
 
Što se vremena putovanja tiče ono je manje više isto, s tim što je ranije moglo da dođe do usporenja prilikom uključenja na autoput.


Na novoj trasi linije 94 nakon puštanja novog mosta u upotrebu postoje neka potencijalna uska grla.

Kružni tok kod Pinka je znao i ranije da pravi zastoj pa su moguće veće gužve zbog novih vozila koja će tuda prolaziti.
Međutim danas sam uočio radove na samom kružnom toku.

Skretanje kod bolnice Dragiša Mišović u Drajzerovu će sigurno biti problematično ako se nešto brzo ne uradi.

Raskrsnica kod Miloševog konaka danas nije pravila veće probleme ali ih uskoro treba očekivati.

Već se pojavio manji zastoj u Jurija Gagarina za vozila koja skreću iz Jurija Gagarina desno u Proleterske Solidarnosti ( ka železničkoj stanici NBG ).
Mislim da bi ovde trebalo napraviti dodatnu saobraćajnu traku između silazne rampe sa mosta i pomenute raskrsnice uz ogradu buvljaka.
 
Felix55":1g5emo46 je napisao(la):
Матеја Бељан":1g5emo46 je napisao(la):
Besmisleno mi je ovoliko kruženje linije 94 da bi posle išla paralelno sa tramvajima. Bolje da ide do Pohorske ili do Zemuna, a ko želi u Blokove neka preseda ispod nadvožnjaka na tramvaje, 89 i 95. Nema smisla davati prednost autobusima na jednoj od najpouzdanijih tramvajskih deonica!

Ispod tog nadvožnjaka u špicevima je često nemoguće ući u 95 i 89 zbog gužve, čak i tramvaji umeju da budu puni.
A i da nije tako, treba održati što više direktnih linija koje spajaju različite delove grada, ako je cilj da se što više vozača automobila tokom narednih godina motiviše da počnu da koriste gradski prevoz. Isprekidana putovanja sa nepotrebnim presedanjima i čekanjima na stanicama da naiđe sledeće vozilo neće nikog motivisati.

Pa ukinula bi se jedna direktna veza, a uvela druga. :p Presedanja su nužna, samo treba i naplata da bude u skladu sa tim. Lakše je presedati na tramvaj ispod nadvožnjaka onima koji idu na Blokove, nego prelaženje Omladinskih brigada i čekanje 73 ka Zemunu. Možda bi najefikasnije bilo da prolazi pored Sava centra i ide Bulevarom Mihaila Pupina do Zemuna.
 
Ljudi, hate to bring it to you, gradski prevoz bez presedanja nema nikakvu perspektivu. Hajde da ja ne idem nigde dokle nemam direktnu vezu. WTF?
Naravno, za efikasno presedanje je potrebno još dosta toga uraditi (za početak - vremenske karte), ali ćemo pre ili kasnije svi morati na to da se naviknemo.
 
Vrh