Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Преко Моста на Ади од 1. јануара 2012. године ће осим линије 94 саобраћати и линија 85, најављено је из Дирекције за јавни превоз. У питању је минибус, који ће саобраћати на 20 минута, али који ће функционисати у оквиру интегрисаног тарифног система.

Како се наводи, линија треба да превезе грађане преко новог моста, тако да је траса линије насеље Белвил, Агостина Нета, Јурија Гагарина, Мост на Ади, потом Радничка улица, Савска магистрала, Светолика Лазе Лазаревића, Радничка, Стругарска до Чукаричке падине.
 
Pozdrav svima, jel' linija 85 nesto nalik 89L kada se skrati od Belvila do Padine, ali preko novog mosta? :)
 
Da bolje da se zove 89L, ne vidim nikakvu svrhu te linije. Idealna linija bi bila okretnica Banovo Brdo - Usce ili nesto slicno. Ne vidim zasto bi neko cekao mini bus koji ide na 20 min, ako mu u medjuvremenu naidje 89? Jedini moguci razlog moze da bude to sto je kako sam cuo nacelnik Direkcije za javni prevoz vlasnik firme city buc ili kako se vec zovu oni e minibusi, pa mora covek negde da ubaci svoja vozila da mu zgrcu lovu. Jel oni misle da je narod lud :notok:
 
Smislenije bi bilo da ide do Opštine, još bismo dobili i vezu Opština - žel. stanica - NBG
 
Dakle dobijamo jos jednu Tempo liniju. Ovog puta povezuje i Delta City na drugom kraju.
 
@tragac
+ 1 :)
blago da se izrazim, šta da se radi , kad su usko-grudni slepci
toliko nade uloženo u taj most a ispade da se se prvo ,, uvatili za Miška ,, :laugh: :lool: :laugh:
 
па морају да се одуже некако највећем финансијеру Србије :) а и типујем да ће та линија бити препуна
 
Možda ne mogu da planiraju nešto veće od minibusa dok se ne dorade raskrpetlje, pa ajde reda radi da imaju liniju preko mosta..
 
Joca28":33qvr85g je napisao(la):
Како се наводи, линија треба да превезе грађане преко новог моста, тако да је траса линије насеље Белвил, Агостина Нета, Јурија Гагарина, Мост на Ади, потом Радничка улица, Савска магистрала, Светолика Лазе Лазаревића, Радничка, Стругарска до Чукаричке падине.

Sto znaci da svaka linija koja ide preko Banovog Brda na isti nacin iz radnicke moze da se popne na Most.

Sta ce onda taj minibus na skracenoj trasi 89?
Novi most sa 6 traka upravo izgradjen a direkcija pusta minibus kao da je lokalna 24. po Neimaru i Njegosevoj. :bash:

Bolje da se Delta otvorila za 3 minibusa, linije Δ1 Belvil-Padina, Δ2 Belvil-Banovo Brdo, Δ3 Belvil-Senjak pa da ima smisla.

Da je ova garnitura iz direkcije bila na tom mestu kada je Gazela pustena u promet verovatno bi uvela minibus liniju Sava Centar-Mostar da "превезе грађане преко новог моста" i nista vise.
 
Kakva kolicina retardiranosti u direkciji... Ja bi za ovakve ideje i projekte krivicno gonio... Linija da preveze preko mosta... :bash: :bash: :bash:
 
Možda i ne može svaka, ko zna kakav će manevar morati da napravi u smeru ka NBG
 
Feanor":3i0a4p3b je napisao(la):
Kakva kolicina retardiranosti u direkciji... Ja bi za ovakve ideje i projekte krivicno gonio... Linija da preveze preko mosta... :bash: :bash: :bash:

Upravo !

Katastrofa ! Kakvi neupuceni retardi bolje receno :) Da li se u toj direkciji uopste neko vozi GSP-om ? :)
Kakva bre 85ica ! :rolleyes:
 
Ljudi, most nije gotov... jedina prava dvosmerna veza je ona kojom će ići 94
 
Evo mog vidjenja KAKO JE TREBALO organizovati linije (DELTABUS je namerno dobio braon boju :p)

2yx0yua.png

85 bi se ovako mogla zavrsiti kod Opstine NBG, Pohorskoj, Keju, dakle neka duzina koja bi joj dala smisao.
 
Pa stvar je što bi onda morali da dodaju još minibuseva. Ali mogli su još 1 pa da ide do Opštine.
 
DElta bus treba da ide od delte do tempa na cukarici ni milimetar dalje gdje samo nadjose broj 85 :bash: :bash:
 
86 mi je nekako logičnije, nastavlja se na 87 koji ide od Padine do BB, a 85 bi trebalo čuvati za Galeniku ubuduće, a ne da bude 612
 
Objavili su kuda silazi taj 85 sa mosta do Čukaričke padine, a niko nije objavio kuda se penje na most?! :rant: da li ide pored servisa Beoguma, desno kroz Paštrovićevu, petlja Hipodrom pa na semaforu levo prema Novom Beogradu preko mosta? :shok:
 
Juce sam video liniju 85, tj isla je iza mene od hipodroma do NBg. Voze lastini visoko turisticki minibusi, koji uopste nisu pravljeni za gradski prevoz. Inace u minibusu su koliko sam video na retrovizoru bila skoro sva sedeca mesta popunjena
 
Dobio sam informaciju od nesretnih putnika sa linije 94. da nema nijedne stanice izmedju Novog Beograda i Dedinja!

5 km voznje bez stanice!


Nadam se da ce se neko provozati 94. ovih dana i javiti da se situacija promenila i da autobus ipak staje kod Careve Cuprije i Milosevog konaka.

U protivnom odgovorni za planiranje gradskog saobracaja u Direkciji mogu kolektivno da izvrse Hara Kiri
25-hara-kiri.jpg



vise nisu nimalo potrebni ovom gradu, moze opusteno sve da ih zameni Micko Lapovac.


6616.jpg

img0268af.jpg

DSCN0180.jpg


.. vec 20 godina sa vama na medjunarodnoj liniji Pariz-Beograd-Lapovo
 
Vrh