Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Pa kad neko parkira stane i 5 linija, što neko kaže tek onda nastane haos. Bitna je samo dobra koordinacija, i, posebno, osposobljavanje okretnice u Savskoj.
 
Kada bi tramvajske linije išle kao što je to slučaj sa železnicom , tada bi moglo da se razmišlja o taktu od 3 - 4 minuta , a do tada svaka druga ideja ili predlog su besmisleni , zbog navedenih primera na liniji 9. Ima još takvih primera da se navodi , ali mislim i da su ova dva sasvim dovoljna.
 
Значи, залажеш се да остане овај систем организације, при коме када је хаос на Славији то утиче и на трамвајски саобраћај на НБГ-у (због блокиране 9-ке) и Бановом Брду (због 12-ице).
 
Pa smisli ti sistem koji će koristiti sadašnje šine , a da ne bude nikad problema , ni zbog gužve , ni zbog parkiranih vozila na šinama , ni zbog bilo čega drugog , izuzev kada nestane struje , kako bi linije mogle da funkcionišu na svaka 3 - 4 , u svako doba dana.
 
Mnogo vi maštate, ali sa ovom infrastrukturom gde na svakih 10 metara imamo semafor i raskrsnicu , ne može da se dobije to što planirate da imamo linije na 2 minuta... Evo i linija 7 ide na 5-6 minuta, pa je nekad nema ni pola sata.
 
kopmania":3eoued87 je napisao(la):
Mnogo vi maštate, ali sa ovom infrastrukturom gde na svakih 10 metara imamo semafor i raskrsnicu , ne može da se dobije to što planirate da imamo linije na 2 minuta... Evo i linija 7 ide na 5-6 minuta, pa je nekad nema ni pola sata.

Slazem se u potpunosti.
 
I ja se slazem..

Tramvaji nisu uopste pouzdani i svaki dan se desi bar jedan zastoj sto zbog bu**** sto zbog tehnickih razloga..
Npr jednom sam stajao u 5-ici 5 min u Ulici Kraljice Marije jer je pauk stao na sine da podize kola, tramvaj je stao na sred raskrsnice Kraljice Marije i Ruzveltove i tako zakocio i ostale prevoze i saobracaj u tim ulicama. I posle se cudimo sto je guzva u autobusu.
A pre neki dan se pokvario tramvaj kod autobuske stanice i tramvaji su se naredjali i blokirali skoro ceo stari most.
Mislim da bi sad kad vec imaju gps mogli bi malo bolje to da koriste i sprece nastajanje tako velikih zastoja tramvaja i samim tim bi tramvaji postali pouzdaniji.
 
Da li gospoda iz Direkcije za javni prevoz misli da je završila svoj posao preusmeravanjem linije 94 na novi most?

ZAŠTO NIJE OMOGUĆENO GRAĐANIMA BEZ AUTOMOBILA DA KORISTE MOST?

Zašto ne mogu od Sajma da dođem do blokova preko novog mosta?
 
Zato što nije završena petlja, 85 je imrovizacija kako bi se bar nekako spojila Čukarica i NBG
 
Vrh