Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

c.s.i.":2csjjpvb je napisao(la):
Previše bi bilo da se i 602 produžava. Ona sada više služi kao ispomoć za 601.
Ostajem pri tome da bih na NBG strani povezao 89 sa Ledinama. Tvoj predlog da se 89 produži do Petlovog brda nije loš, ali onda treba liniju 59 skratiti do Vidikovca.
I sadašnji 42, 56 i 59 se u zoni Petlovog brda dobar deo dana vrte poluprazni, pa bi bilo neracionalno imati čak 4 slabo popunjene linije na tom pravcu. Uz predloženo skraćenje 59-ke sve bi bilo ok. :)

Da linija 42 ide u dolasku na Petlovo brdo istom trasom kao ka slaviji , bilo bi mnogo više putnika i to bi bilo mnogo bolje. Ja mislim da pojačanje celokupne trase 42 sa linijom 34 , od Pere Velimirovića ka Petlovom Brdu bio dobar potez. Liniju 59 Ne bih uopšte skraćivao. Ja se ne slažem za liniju 602. Inače i 610 isto služi kao pojačanje za 601 , bez obzira što ide do Jakova.
 
solecar":31enik68 je napisao(la):
Zidar , objasni mi šta imaš protiv Sava centra?

Da si malo pazljivije procitao moj post i pogledao crtez odgovor bi sam nasao: nista.

Cak sto vise, dajem mu vezu sa Cerakom i Vidikovcem prebacivanjem 53 preko mosta i time pojacavam 95 na potezu Z. St. NBGD-zeleni venac.

Gubi samo 88. a to sam vec obrazlozio (cf Zexova i Zidareva logika post 119)

solecar":31enik68 je napisao(la):
neke tvoje poteze , koliko god često dolazio u Beograd , ne razumem.

Pokusaj da koristis zdrav razum a ne pretpostavke i predrasude

solecar":31enik68 je napisao(la):
Pre svega, linija 50 nije opterećena od Medakovića , već od Ustaničke
Tu tvoju liniju bi produžio do Ustaničke , uz izmeštanje na Gazelu pa dalje ka KBC BK , jer je to kraći put.

To sto je opterecena celom duzinom ne znaci da ce skoditi da se jedan deo pojaca. A poenta moje linije nije da veze Ustanicku i KBC Bezanijska kosa preko autoputa vec VMA i KBC BK preko Novog Mosta cf "Bolnicka"

solecar":31enik68 je napisao(la):
Izmeštanje linije 53 preko Železničke stanice mi nije nešto baš potrebno , jer linija 53 , ovom trasom kojom sad ide , pre svega služi kao pomoć u rasterećenju 23.
53 na sadasnjoj trasi samo dopunjava druge linije tako da moze komotno da se prebaci

Za ostale tvoje predloge
- uzmi u obzir da su 34L i 49 minibusevi sa svrhom lokalnog saobracaja i da standardni autobus ne moze kroz Pivljanina Baja.
- Broj autobusa u Beogradu je trenutno ogranicen, produzavanje jedne linije iziskuje skracivanje druge, smanjenje takta ili oba.
- Nacrtaj linije na mapi, oblik trase ce ti puno reci.

. . .

1111":31enik68 je napisao(la):
@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте.

Што се тиче оне две нове линије, нису лоше идеје, с тим што бих ја ову ''болничку'' продужио до Коњарника. А траса кроз НБг би била П. солидарности, М. Миланковића, Б. уметности, Б. Зорана Ђинђића, Студентска.

Друга линија би била ефектна, али питање колико путника има у Топчидерској долини. :/

@medjutim je odlicno odgovorio na sve ovo :) zahvaljujem


JohnnyLee":31enik68 je napisao(la):
зидар, мислим да ти је ова линија Медак 3-КБЦ непотребна, јер има релативно добра 18ица која сасвим пристојно ради посао. а што се тиче 50, неће јој и бити нека помоћ јер је 50 оптерећена скроз до Миљаковца, ако није и даље

poenta "bolnicke" linije je spajanje komada trase, ne toliko kraja sa krajem.

- Medak i Jerkovic sa Banjicom i Dedinjem a verovatno ce se brze stizati i na Banovo Brdo nego 50.om
Mogu da je okrenem na Trosarini ako ti se ovako ne svidja :)
- Dedinje sa Radnickom
- VMA i NBGD preko Novog Mosta
- KBC B. Kosa sa centralnim blokovima i jugom Beograda

c.s.i.":31enik68 je napisao(la):
Zašto bi sve linije koje prelaze novi most morale da okreću u bloku 45 ?
Mislim da bi po produžetku 89-ke ona mogla da se produži do Ledina. Ledine su samo malo udaljenije od bloka 45, gde već postoji 13-ice za Banovo brdo. Time bi se dobila interesantna veza i mogućnost za presedanje.

zaista je potrebno par promena na kraju blokova koje ce puno pomoci

razmena okretnica:

- kao sto kazes, 89 do Ledina a moze i 74
- 75 da sidje sa Kose do blok 45
- 603 i 605 da idu do Bezanijske kose
 
zidar":2rr2ufmx je napisao(la):
solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Zidar , objasni mi šta imaš protiv Sava centra?

Da si malo pazljivije procitao moj post i pogledao crtez odgovor bi sam nasao: nista.

Cak sto vise, dajem mu vezu sa Cerakom i Vidikovcem prebacivanjem 53 preko mosta i time pojacavam 95 na potezu Z. St. NBGD-zeleni venac.

Gubi samo 88. a to sam vec obrazlozio (cf Zexova i Zidareva logika post 119)

solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
neke tvoje poteze , koliko god često dolazio u Beograd , ne razumem.

Pokusaj da koristis zdrav razum a ne pretpostavke i predrasude

solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Pre svega, linija 50 nije opterećena od Medakovića , već od Ustaničke
Tu tvoju liniju bi produžio do Ustaničke , uz izmeštanje na Gazelu pa dalje ka KBC BK , jer je to kraći put.

To sto je opterecena celom duzinom ne znaci da ce skoditi da se jedan deo pojaca. A poenta moje linije nije da veze Ustanicku i KBC Bezanijska kosa preko autoputa vec VMA i KBC BK preko Novog Mosta cf "Bolnicka"

solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Izmeštanje linije 53 preko Železničke stanice mi nije nešto baš potrebno , jer linija 53 , ovom trasom kojom sad ide , pre svega služi kao pomoć u rasterećenju 23.
53 na sadasnjoj trasi samo dopunjava druge linije tako da moze komotno da se prebaci

Za ostale tvoje predloge
- uzmi u obzir da su 34L i 49 minibusevi sa svrhom lokalnog saobracaja i da standardni autobus ne moze kroz Pivljanina Baja.
- Broj autobusa u Beogradu je trenutno ogranicen, produzavanje jedne linije iziskuje skracivanje druge, smanjenje takta ili oba.
- Nacrtaj linije na mapi, oblik trase ce ti puno reci.

. . .

1111":2rr2ufmx je napisao(la):
@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте.

Што се тиче оне две нове линије, нису лоше идеје, с тим што бих ја ову ''болничку'' продужио до Коњарника. А траса кроз НБг би била П. солидарности, М. Миланковића, Б. уметности, Б. Зорана Ђинђића, Студентска.

Друга линија би била ефектна, али питање колико путника има у Топчидерској долини. :/

@medjutim je odlicno odgovorio na sve ovo :) zahvaljujem


JohnnyLee":2rr2ufmx je napisao(la):
зидар, мислим да ти је ова линија Медак 3-КБЦ непотребна, јер има релативно добра 18ица која сасвим пристојно ради посао. а што се тиче 50, неће јој и бити нека помоћ јер је 50 оптерећена скроз до Миљаковца, ако није и даље

poenta "bolnicke" linije je spajanje komada trase, ne toliko kraja sa krajem.

- Medak i Jerkovic sa Banjicom i Dedinjem a verovatno ce se brze stizati i na Banovo Brdo nego 50.om
Mogu da je okrenem na Trosarini ako ti se ovako ne svidja :)
- Dedinje sa Radnickom
- VMA i NBGD preko Novog Mosta
- KBC B. Kosa sa centralnim blokovima i jugom Beograda

c.s.i.":2rr2ufmx je napisao(la):
Zašto bi sve linije koje prelaze novi most morale da okreću u bloku 45 ?
Mislim da bi po produžetku 89-ke ona mogla da se produži do Ledina. Ledine su samo malo udaljenije od bloka 45, gde već postoji 13-ice za Banovo brdo. Time bi se dobila interesantna veza i mogućnost za presedanje.

zaista je potrebno par promena na kraju blokova koje ce puno pomoci

razmena okretnica:

- kao sto kazes, 89 do Ledina a moze i 74
- 75 da sidje sa Kose do blok 45
- 603 i 605 da idu do Bezanijske kose


Ukoliko se bolnička linija ne produži do Ustaničke , kako bi se rasteretila linija 50 , nema potrebe da ide dalje od Voždovca. Ja sam gledao crtež i sve sam lepo shvatio , i rekao da se ne slažem sa izmeštanjem 53. Ponavljam ponovo Linija 88 ne treba da manja sadašnju trasu a 89 treba da ide preko mosta na ADI , a ne obrnuto kao što predlažeš. 603 i 605 da idu preko do okretnice 65 , čime bi bili mnogo bolje povezani sa centrom , a i Zemunom. Produženje 75 se nameće kao logično , s obzirom da linija 72 pokriva veći deo trase linije 75. 34L ovom trasom kojom sada ide je prava glupost , zato što ide u potpunom raskoraku sa BG: voz , i nju gotovo da niko i ne koristi , jer to je jedina svrha njenog postojanja. Ne vidim , kako god okreneš svrhu postojanja , pa makar to bila i linija koja koristi minibus , kad se njome maltene niko i ne služi , a to što na 34L i 49 saobraćaju minibusevi jer zbog malog broja putnika koji ih koristi , i nijednog drugog razloga , a sa izmenama koje su uveli na 49 , koristiće ih još manje ljudi. I za Drajerovu se pričalo da tuda ne mogu iz tehničkih razloga normalni autobusi , a ne zbog toga što recimo ulica nije dovoljno široka , i na kraju šta bi , linija 94 će ići kroz Drajzerovu sa normalnim autobusima. Linija 49 bi mogla i jedan deo u suprotnom smeru da ide Slavka Ćuruvije. Inače i linija 3A , koja se uvodi kada su neki radovi na tramvajskim šinama , koristi normalne autobuse iako na potezu od Drajzerove do okretnice Topčider put jedva širok za normalan autobus.
 
Kada tramvajske šine budu postavljene preko mosta ,ona će biti mnogo lakše. Liniju 3 bi prebacio do bloka 45 , liniju 13 vratio na staru trasu , uveo liniju 1 koja bi išla kao što je to bilo nekada Kalemegdan - Kneževac , naravno uz produženje trase linije 512 do bloka 70. Takođe bih vratio i liniju 11. Uspostavio bih i liniju 4 koja bi išla Tašmajdan - Gospodarska Mehana - Blok 45. Ove izmene uz prebacivanje 89 na most preko Ade , bile bi mnogo bolje od bilo kakvih autobuskih linija.
 
Ne bi bile bolje jer:

3 ne moze preko novog mosta
13 je mnogo korisnija do bloka 45 nego do kalisa
4 je nepotrebna jer tu trasu pokriva 12, 13, 7.
89 mora da ide preko novog mosta jer je svaka druga trasa nelogicna.
Ostaje pitanje povezanosti sajma i SC. Tacno je da masa ljudi udje na sajmu i izadje na SC. To bi mogla da pokrije zidareva izmenjena 53, da ona prelazi gazelu pa brankov, a da 88 ide preko ade...
 
solecar, ako sam lepo sabrao ovo što si ispisao, preko mosta bi ti išle samo trojka (što po trenutnom planu nije ni moguće) i četvorka, a ne bi bilo linije koja ide od Banovog Brda do Bloka 45. Malo.

Koliko sam shvatio iz priče, verovatno će 11 da prelazi most i ide pored Sajma umesto pored Sava Centra (ijaoj), a 13 da ide od blokova do brda. Mislim da to nije baš sjajna ideja i da bi bolje bilo napraviti 8 od Brda do Blokova, a da 13 prelazi most i ide pored Sava Centra do Kalemegdana. Šteta je da tramvaji ne voze do Beka ili makar do pristaništa.
 
razmena okretnica:

- kao sto kazes, 89 do Ledina a moze i 74
- 75 da sidje sa Kose do blok 45
- 603 i 605 da idu do Bezanijske kose

Pozdrav svima. Moram da pohvalim sve vise dobrih predloga kod nas na forumu. Samo kada bi u direkciji procitali,imali bismo efekat. :) Radimo posao umesto njih,a uglavnom smo korisnici prevoza i vidimo stanje na terenu.

- 605 je problematicna za jos jedno produzenje,mislim da je i ovako glomazna, setite se peticije da poslednji polazak ide oko ponoci, pa je bilo muke kako ce vozac da vrati autobus u garazu itd.
- 603 se slazem, jos verujem da vecim delom se poklapa sa 602 koji ide gotovo prazan. Tako da linija 603 bi odlicno mogla da se produzi. Ne znam zasto okretnica 74 nije bolje iskoriscena-mozda se ceka izgradnja nove na kraju grcke ulice koja je planirana pre mnogo godina. Naravno, bez. groblje ima uslova za jos jednu liniju, pa eto prilike za 603.
- 89 do Ledina je dobar predlog.
- veza Bezanijske Kose i Blokova mora da bude bolja. Linije 82 je i dalje retka. Ne verujem da dolazi u obzir produzenje 74 i 75 do Bloka 45 iz razloga postojanja linija 7 i 95 (ovako bi rekli nasi omiljeni ljudi iz direkcije). :) Ne shvatam prebacivanje 72 kroz kosu samo zbog nove skole. Ovako oseci staru bezaniju od opstine nije u redu, onda neka se 610 vrati kroz vojvodjansku, jer ionako vec imamo 602 i 604 u blokovima.
U direkciji ocigledno stite 13-icu, tako da zaboravite na pomenutu liniju. Cvrsto drze do stava da mora da bude BB-Novi Beograd! :| Stvarno, da linija sluzi samo zbog Usca... i to je jedina svrha.
 
11030":30u11bnp je napisao(la):
Ne bi bile bolje jer:

3 ne moze preko novog mosta
13 je mnogo korisnija do bloka 45 nego do kalisa
4 je nepotrebna jer tu trasu pokriva 12, 13, 7.
89 mora da ide preko novog mosta jer je svaka druga trasa nelogicna.
Ostaje pitanje povezanosti sajma i SC. Tacno je da masa ljudi udje na sajmu i izadje na SC. To bi mogla da pokrije zidareva izmenjena 53, da ona prelazi gazelu pa brankov, a da 88 ide preko ade...

Zašto je linija 13 mnogom korisnija do Bloka 45? Da bi lakše stigao do Ušća i Delta cityja? Pa mnogim ljudima više odgovara stara trasa , kao i vraćanje linije 11. Zašto 3 ne bi mogla da ide preko novog mosta kada budu postavljene šine?
Gledano analogijom koju si postavio za liniju 4 , nepotrebna je i linija 5 , zato što njenu trasu pokrivaju linije 2 , 10 , 6 , 7 , 14. nepotrebna je linija 9 , zato što njenu trasu pokrivaju linije 10 , 14 , 7 , 13. Isto bi se moglo reci i za liniju 13 zato što njenu trasu pokrivaju linije 12 i 7. Ovo je izneto na osnovu današnje situacije linija.
 
solecar":2f6ge7cv je napisao(la):
Zašto je linija 13 mnogom korisnija do Bloka 45? Da bi lakše stigao do Ušća i Delta cityja? Pa mnogim ljudima više odgovara stara trasa , kao i vraćanje linije 11.

Zato i jeste najbolje da postoje i 13 i 11 i nova linija preko novog mosta. Inače linija od BB do Bloka 45 preko novog mosta ne bi prolazila pored Ušća..

solecar":2f6ge7cv je napisao(la):
Zašto 3 ne bi mogla da ide preko novog mosta kada budu postavljene šine?

Zato što ne može da skrene ka Banovom Brdu i mostu, osim ako okreće kod gospodarske mehane. Nije napravljeno skretanje.
 
medjutim":1sqe4d3e je napisao(la):
solecar":1sqe4d3e je napisao(la):
Zašto 3 ne bi mogla da ide preko novog mosta kada budu postavljene šine?

Zato što ne može da skrene ka Banovom Brdu i mostu, osim ako okreće kod gospodarske mehane. Nije napravljeno skretanje.

U tom slučaju ni linija sa banovog brda ne može na most , osim ukoliko se šine ne izmeste , zbog sadašnjeg mesta spajanja sa šinama za liniju 3 ka Kneževcu , zar ne?
 
ne, skretanje na most će se nalaziti između mesta gde se spajaju 12 i 3 i Banovog Brda, tj. gledano od strane Banovog Brda prvo dolazi skretanje na most, pa spajanje s prugom iz Topčidera.
 
Zašto je linija 13 mnogom korisnija do Bloka 45? Da bi lakše stigao do Ušća i Delta cityja? Pa mnogim ljudima više odgovara stara trasa

Ne. Da bi lakse stigla do NBG. 12tica pokriva zeleznicku stanicu i slaviju, dok 13tica (starom trasom) posle zeleznicke pokriva samo kalis. Veci broj ljudi ide na nbg, zbog posla, skole, pa i usca i dc ako bas insistiras :rolleyes: nego sto ide na kalemegdan.

Mislim da ne treba toliko umnozavanje linija gsp jer to dovodi do redjeg takta vozila. Dovoljne su 2 tramvajske linije sa bbrda, jedna preko ade, druga na zeleznicku. Za ostale peripetije postoje presedanja. ;)
 
11030":vzabwx73 je napisao(la):
Zašto je linija 13 mnogom korisnija do Bloka 45? Da bi lakše stigao do Ušća i Delta cityja? Pa mnogim ljudima više odgovara stara trasa

Ne. Da bi lakse stigla do NBG. 12tica pokriva zeleznicku stanicu i slaviju, dok 13tica (starom trasom) posle zeleznicke pokriva samo kalis. Veci broj ljudi ide na nbg, zbog posla, skole, pa i usca i dc ako bas insistiras :rolleyes: nego sto ide na kalemegdan.

Mislim da ne treba toliko umnozavanje linija gsp jer to dovodi do redjeg takta vozila. Dovoljne su 2 tramvajske linije sa bbrda, jedna preko ade, druga na zeleznicku. Za ostale peripetije postoje presedanja. ;)

Koliko često se voziš sa linijom 13? Da li si upoznat sa time koliko je ljudi koristi ovako kako sada ide? Ja sam se nekoliko puta , u različito vreme vozio sa njom , i gotovo uvek je prazna. A čujem dosta ljudi da traži da se 13 vrati na staru trasu a i da se vrati linija 11.
 
Мислим да је глупо да сада имамо 3 линије из НБг-а које код БАС-а скрећу десно. Много је боље било када је постојала линија 11, јер је она ишла лево, ка Калишу.

Не могу да кажем да нисам никад користио нову 13ицу, али ми никада раније није био проблем да изађем из 7ице или 9ке код штајге, па да пређем на 12, 51 или 511.

С друге стране, пробајте да преседате на двојку ка Калишу, нема је по пола сата. :notok:

Из овога може да се извуче интересантна паралела, јер не постоји избор. Ако уђеш у Новом Београду у трамвај, он те у сваком случају вози десно од аутобуске.

Немају обзира према нама који смо користили линију 11, јер нас нема преко милион.

С друге стране, линија 13 постоји једино због оног потрошачког центра поред ЦК.
 
ja koristim liniju 13. definitivno je mnogo ozbiljnija i češća linija od kad ide na n bgd. pre toga je išla na oko pola sata i uvek je bila prazna.


mnogo češće viđam 13 da je puna nego prazna.
 
Па наравно да је чешћа кад има дупло више вагона него раније.

Размисли мало, како то да је уведена баш после отварања Ушћа (па и Делта ситија)?

И раније, да је имала овакав такт и да је код штајге користила станицу 7ице и 9ке би била озбиљнија. Само искочиш из ње и уђеш у 7 или 9.

Старо правило. Ако хоћеш да уништиш линију, само јој смањи такт. Онда људи траже алтернативу, та линија је све празнија и на крају се укида или преусмерава, на начина на који одговара ДЈП, односно власти.

Да је стара 13ица имала такт од 10 минута, била би знатно искоришћенија.
 
I ja koristim redovno 13ticu. Sad je ima, ne ceka se po 20-30min kao ranije. Meni znaci, zbog posla. I sad mozes da iskocis iz nje u 7 ili 9. Kasnije kad se preusmeri na novi most to ces moci da uradis iz 12tice.

Nikad do sad nisam usla, osim na okretnici u prazan tramvaj. Znaci mi sto ide do usca, ne zbog tc vec zbog toga sto tu presedam na 16, 65, 75. Tako da umesto 3 puta, presedam 2. Kad je prebace preko ade, skratice mi put za 20 min u jednom pravcu u spicu sigurno.
 
Да, али и са старом 13ицом си могла да преседаш на 16, 65, 71, 75 на Бранковом мосту, зар не?

То је моја поента. Стару 13ицу нико није користио за такво преседање, зато су јој и смањили такт и на крају је укинули. А да је имала такт као данас и да није увек ишла иза 12ице, била би много искоришћенија.

А апсолутно сам сигуран да овако иде само због тржног центра. Двадесет и кусур година су 11 и 13 ишле онако и ништа није сметало. Отвори се ова потрошачка кутија и бум - нема више ни 11ице ни 13ице. :rolleyes:

Ова 13ица данас је нова линија.

Едит:

11030":3binhtu5 je napisao(la):
I ja koristim redovno 13ticu. Sad je ima, ne ceka se po 20-30min kao ranije. Meni znaci, zbog posla. I sad mozes da iskocis iz nje u 7 ili 9. Kasnije kad se preusmeri na novi most to ces moci da uradis iz 12tice.

Што бих сада прелазио из 13ице у 7ицу или 9ку, када се од штајге поклапају до Блокова. Мислио сам на стару 13ицу која је ишла до БЕКА.

Поменуо сам у горњем делу. Ко иде ка блоковима преседне на 7 или 9 код Гжс, а ко иде ка Земуну и општини, преседа на Бранковом мосту на 16, 65, 75, 77. ;)
 
ja isto koristim 13-icu i ne bi je dirao jednostavno uvesti liniju 8 Banovo brdo -Kalemegdan i vratiti 11 zajedno nek idu cetiti linije do bloka 45.Inace ko ne zna linija 13 ide na 10 minuta sro je svakako mnogo bolje nego kad je isla na 20 minuta.
 
a šta je problem u tome što 13 ide tamo zbog šopinga?

valjda treba da pohvalimo to što je direkcija uvidela da se kretanje ljudi menja, a ne stalno da fura isto bez obzira na to što se grad menja.

ako više ljudi koristi 13 sada. onda neka ostane kako jeste a ne vraćati na staro.
 
Да, али гледајте то са друге стране. Колико две'естројки, педес'тројки, педес'јединица, педес'двојки, педес'осмица, осамдес'осмица је пролазило док се чекала стара 13ица, а колико пролази сада?

Опет се понављам, стару 13ицу је упропастио такт. Она је имала могућности преседања на друге линије, то сам већ рекао горе.

Кад се отвори мост, односно поставе шине, најбоље да:

13ица иде од Блока 45 преко новог моста до Бановог Брда;
да се врати 11 и
да се уведе она кружна линија коју сам помињао, или линија од Блокова преко моста на Ади, Сајма до Ташмајдана. :)

MilisaV":2o11bgim je napisao(la):
a šta je problem u tome što 13 ide tamo zbog šopinga?

valjda treba da pohvalimo to što je direkcija uvidela da se kretanje ljudi menja, a ne stalno da fura isto bez obzira na to što se grad menja.

ako više ljudi koristi 13 sada. onda neka ostane kako jeste a ne vraćati na staro.

Је ли био проблем да се код Бранковог моста пређе на 16, 65...?

Не би мени сметала оваква 13ица (нека је користе потрошачи), да због тога нисам остао без линије 11. :notok:
 
1111":2ncvmuww je napisao(la):
11030":2ncvmuww je napisao(la):
I ja koristim redovno 13ticu. Sad je ima, ne ceka se po 20-30min kao ranije. Meni znaci, zbog posla. I sad mozes da iskocis iz nje u 7 ili 9. Kasnije kad se preusmeri na novi most to ces moci da uradis iz 12tice.

Што бих сада прелазио из 13ице у 7ицу или 9ку, када се од штајге поклапају до Блокова.

Možda ako sa Banovog Brda ideš ka Voždovcu ili Zvezdari, što ćeš moći da radiš iz 12-tice kad 13 promeni trasu :)
 
Ма ја сам из Новог Београда, само сам давао пример. :)

Када није постојала ова нова 13ица, стално сам ишао на 7 или 9 до Гжс, па на 12, 13, 51, 511 до Сајма или Брда.

Кажем да ни из супротног правца не би било тешко да се из старе 13ице на истом месту прелазило у 7 или 9. Али стара 13ица није стајала на истој станици као 7 и 9, Бранков мост нико жив није користио за преседање и тако је она отишла у историју. :(
 
Ovo Zidareva ideja za 53ojku je fenomenalna !!!! Eto super resenja ! :vops:

A ti 4x1 (1111) bre stvarno ne pratis linije, kakve veze ima 23ojka sa 53ojkom, medjutim je super objasnio definitivno !

53ojku na Usce ! :cool:
 
Uspostavljanjem sadašnje trase linije 13 , jasno se stavilo do znanja da žele da što više ljudi svraća u UŠĆE i DELTA CITY i da bi to trebalo da budu nova mesta za izlaske. I u tome su uspeli zato što večina mladih sad ide tamo , a to seda primetiti i ovde , posebno na primeru linije 53. Lepo kaže 1111 da bi njeno izmeštanje opteretilo liniju 23
 
Vrh