solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Zidar , objasni mi šta imaš protiv Sava centra?
Da si malo pazljivije procitao moj post i pogledao crtez odgovor bi sam nasao: nista.
Cak sto vise, dajem mu vezu sa Cerakom i Vidikovcem prebacivanjem 53 preko mosta i time pojacavam 95 na potezu Z. St. NBGD-zeleni venac.
Gubi samo 88. a to sam vec obrazlozio (cf Zexova i Zidareva logika post 119)
solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
neke tvoje poteze , koliko god često dolazio u Beograd , ne razumem.
Pokusaj da koristis zdrav razum a ne pretpostavke i predrasude
solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Pre svega, linija 50 nije opterećena od Medakovića , već od Ustaničke
Tu tvoju liniju bi produžio do Ustaničke , uz izmeštanje na Gazelu pa dalje ka KBC BK , jer je to kraći put.
To sto je opterecena celom duzinom ne znaci da ce skoditi da se jedan deo pojaca. A poenta moje linije nije da veze Ustanicku i KBC Bezanijska kosa preko autoputa vec VMA i KBC BK preko Novog Mosta cf "Bolnicka"
solecar":2rr2ufmx je napisao(la):
Izmeštanje linije 53 preko Železničke stanice mi nije nešto baš potrebno , jer linija 53 , ovom trasom kojom sad ide , pre svega služi kao pomoć u rasterećenju 23.
53 na sadasnjoj trasi samo dopunjava druge linije tako da moze komotno da se prebaci
Za ostale tvoje predloge
- uzmi u obzir da su 34L i 49 minibusevi sa svrhom lokalnog saobracaja i da standardni autobus ne moze kroz Pivljanina Baja.
- Broj autobusa u Beogradu je trenutno ogranicen, produzavanje jedne linije iziskuje skracivanje druge, smanjenje takta ili oba.
- Nacrtaj linije na mapi, oblik trase ce ti puno reci.
. . .
1111":2rr2ufmx je napisao(la):
@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте.
Што се тиче оне две нове линије, нису лоше идеје, с тим што бих ја ову ''болничку'' продужио до Коњарника. А траса кроз НБг би била П. солидарности, М. Миланковића, Б. уметности, Б. Зорана Ђинђића, Студентска.
Друга линија би била ефектна, али питање колико путника има у Топчидерској долини. :/
@medjutim je odlicno odgovorio na sve ovo
zahvaljujem
JohnnyLee":2rr2ufmx je napisao(la):
зидар, мислим да ти је ова линија Медак 3-КБЦ непотребна, јер има релативно добра 18ица која сасвим пристојно ради посао. а што се тиче 50, неће јој и бити нека помоћ јер је 50 оптерећена скроз до Миљаковца, ако није и даље
poenta "bolnicke" linije je spajanje komada trase, ne toliko kraja sa krajem.
- Medak i Jerkovic sa Banjicom i Dedinjem a verovatno ce se brze stizati i na Banovo Brdo nego 50.om
Mogu da je okrenem na Trosarini ako ti se ovako ne svidja
- Dedinje sa Radnickom
- VMA i NBGD preko Novog Mosta
- KBC B. Kosa sa centralnim blokovima i jugom Beograda
c.s.i.":2rr2ufmx je napisao(la):
Zašto bi sve linije koje prelaze novi most morale da okreću u bloku 45 ?
Mislim da bi po produžetku 89-ke ona mogla da se produži do Ledina. Ledine su samo malo udaljenije od bloka 45, gde već postoji 13-ice za Banovo brdo. Time bi se dobila interesantna veza i mogućnost za presedanje.
zaista je potrebno par promena na kraju blokova koje ce puno pomoci
razmena okretnica:
- kao sto kazes, 89 do Ledina a moze i 74
- 75 da sidje sa Kose do blok 45
- 603 i 605 da idu do Bezanijske kose