Posle vožnje u oba smera, generalni utisci su pozitivni. Najvažniji utisak mi je skraćene vremena puta i Konačno Ćao Ćićevcu, Đunisu i ostalim lokalnim putevima.
Par detalja mi je zasmetalo, ali ajde iz te sam struke pa možda i zbog toga.
Vitoperanja mi se ne sviđaju, tj onih nekoliko dvovodnih, fino su ih izveli ali mi se ne sviđa takav prelaz. Na jednoj deonici na koridoru X istok, uspeli smo da ih preprojektujemo u toku izvođenja i time poboljšamo udobnost vožnje.
Dilatacije na mostovima su uradili odlično, što se i očekuje kada ih radiš nakon završetka asfalta.
Habajući sloj je trebao da bude bolje odrađen, nije loš ali nije ni odličan.
Ostali detalji su više estetika, za moj ukus, npr, više mi se sviđa TIP B zaštitne odbojne ograde kao što je u većini slučajeva na našim autoputevima, nego primenjeni TIP A.
Takođe, što se tiče portala sa izmenjivom s.s., ima ih više nego dosad, i što reče neko i ja se slažem sa tim, kada je sve normalno u saobraćaju trebalo bi da budu ugašeni i da se uključuju samo ako dođe do neke promene.
Tako smo jedan sličan takav izveli na Koridoru X, on je doduše imao mogućnost rada u potpuno autonomnom modu. Kada su svi zadati parametri u granicama, on je ugašen, kada se neki parametar promeni, uključuje se određeni scenario u skladu sa očitanim parametrima. I na kraju kada se sve vrati u normalu on se ponovo isključuje. Kasnije je on umrežen sa Putevima, ali unazad 2-3 godine nisam video nikad da su ga uključili, dok je pre toga bio aktivan. Tj. možda koriste senzore i meteo stanicu ali portal ne uključuju iz nekog razloga. Zanimljiv i koristan sistem kada znaš da ga iskoristiš i lepo osmisliš.