Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Sada se nivoi traka skoro izjednačavaju.Da li će skroz menjati podlogu na staroj traci ili će samo skinuti asfalt i nastaviti dalje živo me zanima?
 
Novootvorena deonica juce 'overena' :) Utisci mahom pozitivni, stvarno je lepse voziti se APem umesto kroz Cicevac, Stalac, Mrzenicu i sl. Neravnine na asfaltu koje su i drugi forumasi vec pominjali, osetne u traci od Pojata ka KS i to kod petlje Cicevac i odmorista Moraviste :( U drugom smeru nisam osetio. Vozio sam nocu (+kisa) tako da mi je ovaj deo trase gde se izvode radovi (izmedju Makresana i kruznog toka u Jasici) uprkos obelezavanjima sablasan, jedva cekas da ga prodjes, i suzeno i devijacije...
 
Ovaj kružni tok kod Jasike je pravi rebus... kako li će to da uklope sa autoputem...
Sve u svemu, ima posla do Koševa u pm... sve izgleda kao da nije nešto, ali šipak... ima tu da se radi ihaha... da bogda bude gotovo do kraja godine, mada ja uvek dodam 50% i kažem sebi: naredno proleće i ok je...
 
Kružni tok se najverovatnije sklanja i tu se gradi nadvožnjak za put KŠ-Jasika.

A što se tiče završetka do Koševa, mnogi od nas su se još prošle, pa čak i pretprošle, godine nadali za naredno proleće. Nadam se da će tvoje nade da se obistine.
 
To je vec poznato da ide nadvoznjak preko autoputa na mestu kruznog toka. Samo je pitanje kako sve to izvesti uz ovoliki saobracaj i bez petlje Ks-istok.
 
Au bre, treba silno vreme da se sagradi takav nadvožnjak sa toliko račvanja...
Neće ovo skoro da bude gotovo... greota što to davno nije započeto :(
 
Sada se nivoi traka skoro izjednačavaju.Da li će skroz menjati podlogu na staroj traci ili će samo skinuti asfalt i nastaviti dalje živo me zanima?
Ide kompletno nova izgradnja tog dela. Na zalost ta obilaznica je relativno vrlo kratko eksploatisana, da bi se sad u potpunosti reizgradjivala, ukljucujici cak I propuste i mostove. Gabariti novog puta su veci, tacnije sirina je u pitanju, tako da se gradi nanovo. Ako nista drugo, bar se nece vrsiti nova ekspropriacija I iskoristice se sav postojeci trup puta uz novu dopunu trupa, drenazu I asfalt.
Ono sto definitivno kvari utisak su pozicije izlaza oko Krusevca. Mislim da se to moglo mnogo bolje isplanirati, preblizu su, ponistavaju jedan drugog, a sa druge strane oseca se nedostatak I kod mosta u Makresanima, a I kod Koseva /mozda ce ovaj zadnji izgraditi/.
I jos jedna stvar koja mene interesuje, a to je da li se postojeca pumpa pored naplatne stanice u Pojatu, moze ukljuciti, postojecem novom Ap kad se ukine stara naplatna? Da li je to izvodlj8vo?
 
Poslednja izmena:
A zašto iz ćićevca kada se ide na ap stoji tabla čačak?
 
I jos jedna stvar koja mene interesuje, a to je da li se postojeca pumpa pored naplatne stanice u Pojatu, moze ukljuciti, postojecem novom Ap kad se ukine stara naplatna? Da li je to izvodlj8vo?

Нажалост није. Не може бити део аутопута сигурно, а мислим да неће моћи да служи ни у локалу.
 
Po ovome što je Alvirović snimio oko nove petlje u Preljini i spajanja sa Milošem Velikim ništa od prošle godine nije rađeno znači da će i ovaj deo da kasni najmanje pola godine sigurno jer je ovo samo trasirano ništa više nije rađeno. O čemu ovaj Sićve priča strašno a ovaj ne sme da ga pita ništa konkretno. Pa kako može do kraja godine da pusti Pakovraće Požega a još tuneli nisu probijeni a tim dužinama tunela treba minimum 9 meseci opremanja a otvorena trasa je isto loša. Zašto lažu to me zanima kao da smo maloumni pa ne vidimo, ali nas je malo koji pratimo ovaj forum i znamo pravu istinu ali glasačko telo to ne zna i kaže vidiš rekao čovek. Izvinjavam se na malom skretanju sa teme ali ponela me emocija.
 
Emisija SAT - Patrola od 112 km - kuda prolazi Moravski koridor?
Moravski koridor

 
Čuli ste odgovor za Jasički nadvožnjak a ja sam kao meni zanimljive izdvojio ova tri snimka

KRUSEVAC.png


KOSEVI.png


PRELJINA.png
 
Meni samo nije jasno kako je ova petlja u Preljini adekvatna za spajanje dva autoputa a ona u Pojatama nije
 
Meni samo nije jasno kako je ova petlja u Preljini adekvatna za spajanje dva autoputa a ona u Pojatama nije

Recimo da je petlja u Preljini duplo veća i zahteva manja usporenja zbog dužih pravaca i manjih zakrivljenja puta.

Jedino što im je zajedničko je oblik petlje, tzv. truba
 
Vrh