Šta je novo?

Metro

колико видим, има линија која спаја Прокоп и Трг Републике, овако чак и није лоше, мада ће та линија бити кориснија од садашње прве
 
gde to može da se vidi? sad čitam vest

"On ističe da je nacrt plana dostupan onlajn, ali da građani koji žele uživo da pogledaju plan i razgovaraju sa urbanistom koji bi od podneva trebalo da daje informacije o predloženim rešenjima."

i onda naravno ne ostave link.
 
само што би ту трећу линију требали да крену да раде одмах са почетком друге линије. у противном, џабе све
 
И наравно, пропуштањем Прокопа и КЦС у првој линиј, ако та фамозна трћа линија (на коју не треб арачунари, она је само нацртана, тако, за мисривање страсти) не пролази поред Вуковог Споменика.

Тако да прва треба да прође Прокоп КЦС, а трећа. кад буде, за 30-50 година, да иде куда је планирано увек
 
I opet sve između Makiša i Banjice bez metro linije, a sa jednom bednom linijom tramvaja duž Ibarske magistrale, koja tako savršeno zaobilazi sva stambena naselja.
 
Могу ја. Добро је да су, како изгледа, станице сада очигледно предвиђене плиће него у првим документима (нпр. Трг републике -30м уместо -52м).

Да би то постигли, са обе стране станице је "изузетан" подужни нагиб од 4,5% (у текстуалном делу пише да је "максимално 4,0%, а изузетно 4,5%").

Чисто технички, прва линија више не делује катастрофално; међутим, траса је катастрофална.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874206#p874206:3u7o4hi3 je napisao(la):
Дошљак » Uto Avg 24, 2021 2:07 pm[/url]":3u7o4hi3]А може те ли да отворите овај линк? Ту је све у фолдерима. Мало спорије отвара пдф.

https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... %20razrade

Ja mogu prva 2 i da skinem i da otvorim, a treći fajl "dokumentacija" neće ni da se skine (nakon nekog vremena kaže error) niti da se otvori online
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874206#p874206:3i2bq0pe je napisao(la):
Дошљак » 24 Avg 2021 14:07[/url]":3i2bq0pe]А може те ли да отворите овај линк? Ту је све у фолдерима. Мало спорије отвара пдф.

https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... %20razrade
Link mi radi bez problema. Nisam ništa pojedinačno otvarao, već sam sve označio i skinuo kao zip dokument. Videću kasnije da li ima nekih problema prilikom raspakivanja.
 
Zar nije bilo moguce prugu pored Sajma sacuvati kao deo metroa?
 
Moжда железнички коридор чувају за новоградњу, нпр. Капије Сајма или нешто слично :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874258#p874258:3ai675qw je napisao(la):
Дошљак » Uto Avg 24, 2021 3:16 pm[/url]":3ai675qw]Moжда железнички коридор чувају за новоградњу, нпр. Капије Сајма или нешто слично :D

Zaista, tu bi mogla da se napravi jedna prigodna, uska i vrlo dugacka zgrada sa mnogo kvadrata.
Ili hotel za posetioce sajma.
 
Тако нешто о очекујем. Скоро све станице имају потенцијал за већу квадратуру новоградње.
 
Kolega Express i ja smo jutros bili na javnom uvidu, evo šta smo zatekli

Došli da vide plan za metro, dočekali ih majstori koji kreče
E9iqfKPWEAENUdK


E9iqfKIWUBAveY9


Ako ste danas hteli da pogledate kuda će ići linije budućeg beogradskog metroa i da na licu mesta dobijete pojašnjenja upućenih - prevarili ste se. Doduše, u podne će se možda neko i obratiti zainteresovanim građanima koji su došli u Gradsku upravu Beograda na javni uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u glavnom gradu, ali teško da će jasno videti kuda idu linije, jer su planovi prekriveni - folijama za krečenje.

„Došli smo jutros u Gradsku upravu u Ulici 27. marta da vidimo nacrt plana za metro. Dočekali su nas majstori koji kreče. Plan za metro prekriven je folijom, a stari planovi za druge projekte koji su bili ranije na uvidu razbacani okolo“, kaže za portal N1 Miloš Vučković, aktivista udruženja „Po meri metro“.

On ističe da je nacrt plana dostupan onlajn, ali da građani koji žele uživo da pogledaju plan i razgovaraju sa urbanistom o predloženim rešenjima to, bar prema najavama, mogu da učine od podneva.

Dok u gradskoj upravi ističu da je ovaj plan generalne regulacije šinskog sistema kruna višegodišnjeg rada i potvrda da se, kako poručuje zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić, Beograd zvanično opredelio da šinski sistem postane osnovni podsistem javnog prevoza, u udruženju „Po meri metro“ ukazuju da nema sumnje po čijoj se meri taj metro gradi, pošto je u potpunosti podređen Beogradu na vodi.

Građani primedbe na predložena rešenja u pisanom obliku, mogu da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici kraljice Marije broj 1, zaključno sa 24. septembrom 2021. godine.

Uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu traje mesec dana. Koliko će trajati krečenje – nepoznanica je.

https://rs.n1info.com/biznis/dosli-da-v ... oji-krece/
 
Ovakav metro plan i jeste za đubre tako da je sve ok. Nadam se da ste svratili na palačinke sa orasima :wink:
 
Nije toliko loš plan ako pomerimo metro, evo i priloga Maje Nikolić sa N1 o početku javnog uvida ;)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CQT0xEWPX1k[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874293#p874293:3tt3a95z je napisao(la):
vucko » 24 Aug 2021 06:38 pm[/url]":3tt3a95z]Kolega Express i ja smo jutros bili na javnom uvidu, evo šta smo zatekli

Došli da vide plan za metro, dočekali ih majstori koji kreče
E9iqfKPWEAENUdK


E9iqfKIWUBAveY9


Ako ste danas hteli da pogledate kuda će ići linije budućeg beogradskog metroa i da na licu mesta dobijete pojašnjenja upućenih - prevarili ste se. Doduše, u podne će se možda neko i obratiti zainteresovanim građanima koji su došli u Gradsku upravu Beograda na javni uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u glavnom gradu, ali teško da će jasno videti kuda idu linije, jer su planovi prekriveni - folijama za krečenje.

„Došli smo jutros u Gradsku upravu u Ulici 27. marta da vidimo nacrt plana za metro. Dočekali su nas majstori koji kreče. Plan za metro prekriven je folijom, a stari planovi za druge projekte koji su bili ranije na uvidu razbacani okolo“, kaže za portal N1 Miloš Vučković, aktivista udruženja „Po meri metro“.

On ističe da je nacrt plana dostupan onlajn, ali da građani koji žele uživo da pogledaju plan i razgovaraju sa urbanistom o predloženim rešenjima to, bar prema najavama, mogu da učine od podneva.

Dok u gradskoj upravi ističu da je ovaj plan generalne regulacije šinskog sistema kruna višegodišnjeg rada i potvrda da se, kako poručuje zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić, Beograd zvanično opredelio da šinski sistem postane osnovni podsistem javnog prevoza, u udruženju „Po meri metro“ ukazuju da nema sumnje po čijoj se meri taj metro gradi, pošto je u potpunosti podređen Beogradu na vodi.

Građani primedbe na predložena rešenja u pisanom obliku, mogu da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici kraljice Marije broj 1, zaključno sa 24. septembrom 2021. godine.

Uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu traje mesec dana. Koliko će trajati krečenje – nepoznanica je.

https://rs.n1info.com/biznis/dosli-da-v ... oji-krece/

I ako je je ovaj svinjac gradske uprave za svaku osudu, ne znam koliko je bilo pametno izneti u javnosti ovu sramotu sa sve pominjanjem gradjanske inicijative pomeri metro jer ti isti vlastodržci treba valjda da prihvate vaš predlog izmene trase a plašim se da ste ih ovim još više odbili jer će sad da vas uzmu za zub i teško da će izmeniti bilo šta posle ovoga.
 
Po tebi ispade da je bolje da se ćuti, jer će se tako 100% dobiti pomeranje metroa na Prokop, a ako se bilo šta kaže, neće se dobiti 100%.
 
Pa sada posle ovoga budi siguran da neće da pomere ništa.

Nekad i kad si u pravu je bolje ćutati nego pucati sebi u nogu.
 
Slažem se sa Spatiom, nije sve tako crno belo. Objektivno ovo je svinjac i nekompetencija, totalno neprimereno za jednu evropsku državu i moralo bi da se priča o ovako nečemu i izveštava. Realno doduše, neće nikoga preterano pogoditi ova vest, radili su i mnogo gore stvari pa se nije digao ustanak. Ovim se više napravila šteta nego dobro jer su ljudi u upravi žešći baksuzi koji će tek sad da se izinate i da nas iskuliraju. Ponekad stvarno bolje prećutati i trpeti manje zlo radi višeg cilja.
 
Vrh